na enige tijd, is hier dan mijn 2e inkoopactie.
/me http://212.187.14.178/ia/ia.asp?id=10
[edit2]
de fangards zijn LASER CUTTED(duhh)
de NEON Snoer Kit's zijn kant en klaar, gesoldeerd.
die laat ik bij dat bedrijfje solderen, doe ik echt niet zelf.
[/edit2]
[edit3]
Wil je een NEON Kit van een andere afmeting???(b.v. 3meter), mail dat dan even, en ook de kleur.
dan voeg ik dat ook toe.
[/edit3]
[edit4]
minimale afname van casebadges = 400!!!!
[/edit4]
[edit5]
ik bedenk me opeens: neon snoer gaat pas door met minimaal 10 bestellingen, of tenzij dat alle users iets extra's bestellen
verzenden kost 10 euro.
heb doorgerekend vanaf 10 man, dus vandaar.
[/edit5]
de neon snoer sluit je op de 12+ en de gruind aan via een inverter
op de inverter zit een lichtsenzor, die heb ik zelf afgeplakt, maar je zou wel wel coole dingen mee kunnen doen
de prijzen van de fangards staan nog niet helemaal vast, die kunnen uiteindelijk goedkoper worden.
ik heb 3 verschillende producten, FanGard's, NEON Snoer, en natuurlijk Zelfmaak casebadges setjes(per 5, 10 en 20 stuks).
/me je kan bestellen tot 3-7(juli)-2002 20:59:59, daarna stuuk ik iedereen een mailtje van hoeveel hij moet betalen.
daarna heb je tot 5-8(augustus)-2002 kan je het geld overmaken, is het geld dan nog niet binnen, dan doe je niet mee aan de actie.
vedder heb ik even geen webhosting(server is vastgelopen bij mijn hosting, die draait nu wel weer alleen mijn domain nog niet), dus ik heb nog even geen plaatjes tot mijn beschikking, heeft er iemand dus even een stukje webruimte tot zijn beschikking om 10 plaatjes neer te zetten(20kb stuk ofzo)?
/me belangrijke dingen!!!
/me http://212.187.14.178/ia/ia.asp?id=10
edit:
de FanGards zijn van 1mm dik RVS!
de FanGards zijn van 1mm dik RVS!
[edit2]
de fangards zijn LASER CUTTED(duhh)
de NEON Snoer Kit's zijn kant en klaar, gesoldeerd.
die laat ik bij dat bedrijfje solderen, doe ik echt niet zelf.
[/edit2]
[edit3]
Wil je een NEON Kit van een andere afmeting???(b.v. 3meter), mail dat dan even, en ook de kleur.
dan voeg ik dat ook toe.
[/edit3]
[edit4]
minimale afname van casebadges = 400!!!!
[/edit4]
[edit5]
ik bedenk me opeens: neon snoer gaat pas door met minimaal 10 bestellingen, of tenzij dat alle users iets extra's bestellen
verzenden kost 10 euro.
heb doorgerekend vanaf 10 man, dus vandaar.
[/edit5]
de neon snoer sluit je op de 12+ en de gruind aan via een inverter
op de inverter zit een lichtsenzor, die heb ik zelf afgeplakt, maar je zou wel wel coole dingen mee kunnen doen
de prijzen van de fangards staan nog niet helemaal vast, die kunnen uiteindelijk goedkoper worden.
ik heb 3 verschillende producten, FanGard's, NEON Snoer, en natuurlijk Zelfmaak casebadges setjes(per 5, 10 en 20 stuks).
/me je kan bestellen tot 3-7(juli)-2002 20:59:59, daarna stuuk ik iedereen een mailtje van hoeveel hij moet betalen.
daarna heb je tot 5-8(augustus)-2002 kan je het geld overmaken, is het geld dan nog niet binnen, dan doe je niet mee aan de actie.
vedder heb ik even geen webhosting(server is vastgelopen bij mijn hosting, die draait nu wel weer alleen mijn domain nog niet), dus ik heb nog even geen plaatjes tot mijn beschikking, heeft er iemand dus even een stukje webruimte tot zijn beschikking om 10 plaatjes neer te zetten(20kb stuk ofzo)?
/me belangrijke dingen!!!