Ik zal het ook nog even onderbouwen:Op woensdag 26 juni 2002 01:59 schreef Nelis het volgende:
[..]
Mijnes ook
1. Origineel, zie ook:
2. Van weinig (huis- tuin- en keukensproeier) veel (mooie foto) gemaakt. Iedereen had de mogelijkheid zo'n foto te maken, alleen niemand lukte het en dat is juist het knappe aan deze foto. Dat in tegenstelling tot al die foto's van verre exotische meren en watervallen en meer van dat soort gein. Zo las ik een reactie in de trant van "wow, wat een mooie foto, daar zou ik mijn vakantie wel door willen brengen" en moest ik denken aan wat ik al eerder zei, namelijk dat het gaat om mooie foto's van dingen en niet om foto's van mooie dingen.Op vrijdag 21 juni 2002 23:59 schreef Johnny64 het volgende:
Wat me wel opvalt aan dit topic dat tweakers een beetje gebrek aan orginaliteit hebben. Steeds weer die druppende kraan, stranduitzichten en watervallen. De foto's zijn wel mooi maar niet echt bijzonder. Die tuinsproeier met dat liebveheersbeestje is wel mooi en orgineel.
3. Scherp
En verder zit het qua sfeer, kleuren, compositie en themaverwantheid ook wel goed.
Btw over het stemmen op een site: zet er ook ff bij dat iedereen zijn stem hier ff moet bevestigen ivm vervalsing, zo heb je geen lamers die meerdere keren stemmen via meerdere emailadressen en/of vrienden