Ik denk dat maar weinig mensen het weten, maar de kwaliteit van je voeding, dwz de verscheidene voltages over o.a. de agp-poort,cpu,pci enz... verschilt per voeding. Zo kan je met een voeding die het voltage bij elk van deze zaken iets hoger, dan normaal zet, verder oc'en. Dit geldt voor zowel videokaart, bus, cpu etc.
De reden dat sommige(n) in deze thread hoger kunnen overclocken met hun ti-4200 heeft te maken met de koeling van de kaart, maar dus ook met de kwaliteit van de voeding.
Ik heb een brakke voeding, die te lage voltages geeft. Mijn broeder heeft een goede voeding, die overal iets meer voltage doorgeeft. Dit verklaart dan ook dat hij zijn leadtek ti-4200 64mb verder kan oc'en dan ik (koeling bottlet bij ons niet

).
Als je een brakke voeding hebt en je videokaart bezit een extreem goede koeling (dus zodat je zeker weet, dat warmte geen rol meer speelt), dan kan je een volt-mod doen, zodat je toch nog iets verder kan oc'en. Het nadeel van zo'n voltmod is dat je je garantie kwijt bent en het de levensduur van je kaart kan verkorten.
Jammergenoeg zijn er nog geen guides voor zo'n voltmod op een 4200, anders had ik mijnes al gemod. Zodra er eentje komt, dan ga ik mijn kaartje maar eens opereren