Overburnen, kan 718 Mb op een 80 min CD ??

Pagina: 1
Acties:

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 23:38

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
Tjah, ik zit ff te puzzelen in Nero..

Ik moet vanavond een divxŽje fikken, alleen die is nogal aan de grote kant -> 718 Mb.
80 min CD is ongeveer 702 Mb, alleen ik heb echt geen id hoeveer ik kan overburnen.. ik heb het gevoel dat het nét wel kan ofzo, daar houden ze wel rekening mee met rippen lijkt me zo.

Weet iemand of dit kan Ja/Nee :?

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
Ik gebruik trouwens AritaŽs als CDŽs...

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Gooi zo'n arita 80 min. cd in je burner. Start Nero, kies CD-recorder, kies cd info en Nero geeft precies aan hoeveel ruimte deze schijf bied. Ik weet wel dat ik vroeger (ca. 1,5 jaar terug) eens een setje arita's had die tot 82 min wilde..

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-08 20:50
Als je hem brandt als audio-track misschien, anders zal je hem moet knippen. Als je hem toch als audio-track brandt, kan je hem rippen met AudioCatalyst ofzo, maar ik garandeer je niet dat het lukt, ooit eens een keer hier iets over gehoord!

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
Uhm.. daar had ik natuurlijk als eerste naar gekeken Majestic (is 79:57 en 72 millsec. :(), maar ik d8 dat je altijd wel een paar minuten hierover heen kon, ik weet alleen niet hoeveel dus. Ligt denk ik ook wel aan welke cdŽs je gebruikt en welke recorder je hebt, mijn "oude" beestje is een Ricoh MP7040A.

Zou dat overburnen alleen bij 74min cdŽs zo goed gaan?

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:55

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

Ik denk dat het wel goed gaat.
Ik zou zeggen gewoon proberen.....
Ik heb hier 800mb 90min cd's liggen en daar kan ik tot maximaal 820 mb opzetten met vette overburn dan he :)
Ik weet dat je met 700mb cd's (en zeker Arita's) goed kan overburnen maar weet niet tot hoe ver....

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 21:52 schreef DYEWiTNEZ het volgende:
Als je hem brandt als audio-track misschien, anders zal je hem moet knippen. Als je hem toch als audio-track brandt, kan je hem rippen met AudioCatalyst ofzo, maar ik garandeer je niet dat het lukt, ooit eens een keer hier iets over gehoord![/quote]Hmm.. als audio track fikken.. dat klinkt wazig :7

En dan later weer rippen als ik hem wil kijken? Hehe.. als ik echt in nood zat met ruimte op mn HD zou dat misschien wel wat zijn geweest, maar qua gebruiksgemak, nah.. wel leuk id overigens! :P

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
Ok folks, ik ga het gewoon maar proberen denk ik... who dares who wins! Oftewel: ik ben te lui om te gaan lopen Knippen en plakken.. :)

Nero, here I come! >:)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
hehe, laat iets van je horen als ie done of bien cuit is :)

• C0nscious

C0nscious

Mysteryman.

Topicstarter
Yeah, tis gelukt! *D*D*D

Ging gewoon heel gladjes, no problemo... 8-)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 16:32
je kan dus niet op voorhand zien of het gaat lukken of niet? Dit vind ik eigenlijk minder leuk nieuws

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
jawel, wanneer je eerst een soort van test-burn doet... Test & burn. Wanneer het dan niet past, dan gaat ie ook niet branden.
Het duurt wel wat langer, maar ja..

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
732 MB past iig NIET op een 80 min CD... >:)
Dat is de enige onderzetter die ik tot nu toe met m'n 12/10/32 Plextor heb gebakken :P

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Pagina: 1