Wat willen jullie ?

Pagina: 1
Acties:

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-09 19:36
Hoi,

Zoals jullie misschien weten heb ik samen met Xeon overklokken.nl. Ik ben bezig met een review over een aantal Socket a moederbordjes. Mijn vraag is:

1. Ik heb nu 1 tabel met de specs van mobo + een met opvallende dingen en bijzondere features ( extrene temp sensor Raid etc) en een tabel met de vergelijking van bechmarks tussen de verschillende mobo's. Is dit voldoende voor jullie of willen jullie meer info?

2. Wat voor benchmarks ? ik wou sysmark2000 gebruiken maar ik ken die _ECHT_ nergens vinden (HINT HINT ;). Wat voor benchmark willen jullie winbench ? sysmark ? wel ff rekening er mee houden dat het moederbordjes zijn he dus geen 3dmark2000

Graag reactie's hebben we allebei wat aan denk ik

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-09 12:36
waarom geen 3dmark? er is al eens meer aangetoond dat daar ook verschillen in zitten. doe gewoon van alles, 3dmark, quake3, koetje etc..

ook wel makkelijk: neem 1 processor en kijk hoever je hem krijgt op ieder bord.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-09 19:36
koetje niet is niet echt relevant..

Quake3 is ook wel een optie ja.

3dmark doe'k nie daar zit zo weinig verschil in en dat is ook voor video naar mijn mening

• Mindfields
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06-2025

Mindfields

Poor man's Ferrari

Sysmark2000 wordt gemaakt door Bapco en (jaja :)) MadOnion. Alleen kost deze benchmark geld. Hier een quote:

SYSmark®2000

SYSmark®2000 is meant for the serious benchmarking professional. Supplied on CD-rom for your convenience, it includes:
A robust set of twelve application benchmarks covering a wide range of Intent Content Creation and Productivity application categories.
Standardized testing through an automated point-and-click Benchmark Manager with reporting guidelines to ensure reliable, repeatable results.
Ability to collect and store performance data for user-specified projects; ability to compare user results with a wide range of vendor and testing lab results available publicly on BAPCo's web site.
Automated generation of BAPCo's Full Disclosure Report (FDR) for ensuring consistent reporting of results.
SYSmark®2000 on CD-ROM is only $99.95USD plus $14.99USD shipping and handling.

Belangstelling? Kijk hier als het wil kopen. ;)

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:16

SpeedyG

Say Cheese !!

Heb nog wel een leuk weetje over de ASUS A7V

Kijk hier maar eens: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/52401

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....