Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Verwijderd
Liquid: helaas verkeerd gegokt: Win98 nog
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Verwijderd
ik heb zelf ook problemen gehad met een voeding en dat leverde inderdaad bad sectors op.
als je die voeding al heel lang heb kan stof een storing veroorzaken net als bij je tv of monitor..
Is dat eigenlijk makkelijk, de voeding vervangen, en hoeveel kost dat eigenlijk? (300 Watt)
Overspeed
Met Win98 had ik spontane reboots, die met WinME over zijn...
Win98 bleef ook niet stabiel op als ik m'n Athlon 800 via FSB op >840MHz zet. WinME staat op dit moment op 864.
Als dit zo is, raad ik je aan om een
SPS of UPS aan te schaffen!
* SPS=Standby Power Supply
* UPS=Uninterruptible Power Supply
Dit is een hardwarematige oplossing voor
onderspanning. Deze dingen zorgen voor een
constante spanning.
;-)
Ik laat overal sporen van vernieuwing achter
Verwijderd
Het kan zo zijn dat je last hebt van onderspanning dat het uitvallen/rebooten van de PC veroorzaakt!
Als dit zo is, raad ik je aan om een
SPS of UPS aan te schaffen!
* SPS=Standby Power Supply
* UPS=Uninterruptible Power Supply
Dit is een hardwarematige oplossing voor
onderspanning. Deze dingen zorgen voor een
constante spanning.[/quote]Ik had wel van dit soort apparaten gehoord, en ik zal er eens naar kijken. Wat is eigenlijk beter: SPS of UPS?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 19:08 schreef thefirstikke het volgende:
toch geen 820 chipset met sdram he?[/quote]Nope, 440BX met SDram.
Overspeed
Ennuh ups en sps zijn voor gewone consumenten NIET nodig.. Nederland heeft het stabielste stroomnetwerk ter wereld....
Verwijderd
Als je pc 'altijd' spontaan reboot (dus ook onder licht internetwerk ofzo) dan zou ik de schuld bij mobo gaan zoeken. [/quote]FF een update op de situatie: de afgelopen 2 dagen heb ik geen reboots meer gehad bij gewoon internetten, alleen 1 keer bij een spel....
Een UPS werkt hetzelfde als een SPS, maar met 1 groot verschil....De UPS blijft stroom
leveren aan de computer (de computer maakt dan alleen gebruik van UPS dus niet de netspanning, waardoor de UPS ook als een filter fungeert) en de spanning blijft ononderbroken. Daarentegen schakelt de SPS pas in wanneer de sensoren in de SPS geen spanning meer meten.
Misschien heb je er wat aan!
Ik laat overal sporen van vernieuwing achter
Ga eerst ff morgen de voeding stofvrij maken, en kijken of dat wat helpt, is namelijk aardig stoffig....
Overspeed