Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Ik heb de harddisks nog niet getest in een andere pc, zal ff kijken of dat wat uitmaakt. (denk 't helaas niet
Overspeed
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Iemand anders nog ideeën?
Overspeed
Verwijderd
Maaruh, jullie verdenken ook 't moederbord ervan dat ie de harddisks kapot maakt?
En Asus moederborden hebben toch 3 jaar garantie? Ga namelijk maandag ff terug naar winkel waar ik mobo gekocht heb.
Greetz,
Overspeed
Verwijderd
werk je firmware van je h.d,s dan bij
andere hardware werkt ook beter met nieuwe drivers toch?
je hebt grote kans dat daarna je "bad sectors"weer verdwenen zijn
ciao
Kan me heel moeilijk voorstellen dat je 2 hd's te pakken hebt met zoveel slechte sectoren. 30MB, belachelijk. Test het maar eens op een ander mobo. Verdenk je IDE controller dat ie niet goed leest/schrijft nl.
Bad sectors worden veroorzaakt door een zwakte in het magnitisch veld van de platters. Is dus puur hardwarematig...kweet niet of je mobo dat wel kan veroorzaken. Kan wel dat ie het gewoon verkeerd rapporteert. Gooi je oude hd nog maar niet weg!
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
enne na formatteren zijn ze wel onzichtbaar, maar aangezien Bad Clusters net afbladderende verf zijn krijg je ze vanzelf weer terug
draai je op windows me?
werk je firmware van je h.d,s dan bij
andere hardware werkt ook beter met nieuwe drivers toch?
je hebt grote kans dat daarna je "bad sectors"weer verdwenen zijn[/quote]Ik draai nog Win98. Firmware updaten van harddisks? Uhmmm, daar heb ik nog nooit van gehoord, maar dat kan aan mij liggen. Kan wel ff bios flashen van mobo.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 22:24 schreef farlane het volgende:
Kan me heel moeilijk voorstellen dat je 2 hd's te pakken hebt met zoveel slechte sectoren. 30MB, belachelijk. Test het maar eens op een ander mobo. Verdenk je IDE controller dat ie niet goed leest/schrijft nl.
Bad sectors worden veroorzaakt door een zwakte in het magnitisch veld van de platters. Is dus puur hardwarematig...kweet niet of je mobo dat wel kan veroorzaken. Kan wel dat ie het gewoon verkeerd rapporteert. Gooi je oude hd nog maar niet weg![/quote]Precies, dat dacht ik ook!<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 september 2000 22:26 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Low Level format : NIET DOEN, schijf is dan niet meer bruikbaar
enne na formatteren zijn ze wel onzichtbaar, maar aangezien Bad Clusters net afbladderende verf zijn krijg je ze vanzelf weer terug[/quote]Low Level format was ik al niet echt van plan, dus bedankt voor de bevestiging.
En die bad sectors krijg ik dus vanzelf weer terug.
Overspeed
Verwijderd
ongelovige
Zal dan maar ff updaten.
www.maxtor.com werkt ff niet
had daar trouwens al gekeken voordat ik die reply hierboven maakte
Greetz,
Overspeed