Toon posts:

problemen / foutmeldingen tijdens surfen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit met een heel vreemd probleem, hier komt mijn probleem:

Op diverse website krijg ik de volgende melding links onder in de statusbalk te zien "! fout op pagina" of "klaar met fouten op pagina" dit krijg ik o.a. bij www.kermiswereld.nl het tweede venster wat vanuit deze site automatisch geopend zou moeten worden gebeurd ook niet en handmatig klikken op het logo haalt ook niks uit.
2e voorbeeld ik ga b.v naar http://quickmp3.4-all.org/ kies hier full albums en klik dan op een willekeurig album in dit geval even onder in de lijst, na het klikken op een album springt de pagina weer helemaal naar boven en gebeurd er verder helemaal niks.

waar heb ik dit aan te danken.??

ik draai Win XP home NL met Norton Internet Security 2002 NL, HCC basic ADSL abbo 512/128 k/sec, het uitzetten van firewall en/of virusscan veranderd niks aan mijn probleem.
Verder draaid bij mij ook Tweak-XP v 1.33 en ik draai ik XP-antispy ( www.xp-antispy.de ).
Mijns inzien zijn dit de enige "verdachte" proggy's die ik draai, heb al van alles geprobeerd in instellingen van diverse programma's maar het wil allemaal niet helpen.

weet weet hier raad mee? |:(

Thanks

Verwijderd

Die foutmeldingen geven aan dat er script fouten gevonden zijn in de broncode van de pagina.
Dat 2e probleem heeft ook met fouten op de pagina te maken lijkt mij.

Het lijkt me dat je deze antwoorden ook zelf had kunnen vinden als je even aan het zoeken was geweest op internet.
Graag de volgende keer iets meer moeite doen om het antwoord zelf te vinden voor je er een topic voor start. :)

Ook links naar verboden zaken mogen niet, lees hiervoor de faq maar eens door.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Op donderdag 13 juni 2002 13:11 schreef Sunshine het volgende:
*knip*
2e voorbeeld ik ga b.v naar mp3z kies hier full albums en klik dan op een willekeurig album in dit geval even onder in de lijst, na het klikken op een album springt de pagina weer helemaal naar boven en gebeurd er verder helemaal niks.
*knip*
Haal dat linke maar snel weg, mag niet :X

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 13 juni 2002 13:18 schreef _knight_ het volgende:
Die foutmeldingen geven aan dat er script fouten gevonden zijn in de broncode van de pagina.
Dat 2e probleem heeft ook met fouten op de pagina te maken lijkt mij.

Het lijkt me dat je deze antwoorden ook zelf had kunnen vinden als je even aan het zoeken was geweest op internet.
Graag de volgende keer iets meer moeite doen om het antwoord zelf te vinden voor je er een topic voor start. :)

Ook links naar verboden zaken mogen niet, lees hiervoor de faq maar eens door.
Neen dat had/heb ik niet zelf kunnen vinden, waarom niet?? omdat ik er altijd heb kunnen komen op die websites zonder enig probleem, het lijkt misschien op zich een heel lullig en invoudig probleem maar dat is 't um juist 't is niet zo invoudig als 't lijkt.

Verwijderd

zet voor hier ingegegrepen wordt, al die stealth zooi eens uit. Wellicht kan je het beste dan zelf even uitzoeken wat het is.
Anders is het waarschijnlijk gewoon een (script) fout in de pagina die je wilt laden.