Toon posts:

Ik wil een 6.1 surround systeem.. maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een boxenset 2 achter 2 midden 2 voor en een subwoofer.

Het te besteden bedrag is ong. 1000 piek ehhh dus 450 euro

Ik wil hem aan kunnen sluiten op mijn stereoset en goedkope dvd speler
http://www.mustek-europe.com/eng_/html/produkte/dvd520.htm
hier zit een "5.1 Channel Digital Surround (Koaxial)" poort op.

Het is voor een woonkamer van 8x4,5

Wie weet een goeie set voor mij?

Verwijderd

Das slim...

je vraagt 6.1 weergave, neemt een 5.1 speler,
is de volgende stap dat je 3.1 als boxen neemt ?

Zonder input geen output.

Verwijderd

Topicstarter
:+ Dat was weer een aanbieding voor 275 piek, die kon ik niet laten lopen, een 5.1 systeem is ook goed, alleen welke?

Wie is tevreden over zijn setje??

heb nog een paar links gevonden
de yamaha TSS1 http://www.3dsoundsurge.com/reviews/TSS1/TSS1-p2.html

en natuurlijk de DigiTheatre (ligt een beetje boven mijn budget... |:(

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-08 06:30
Lees de FAQ

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon ff in het algemeen wie is tevreden over zijn set? in zijn woonkamer!?! ;)

Verwijderd

Ik heb voor mijn ouders de Samsung HT-DL100 gekocht,zeer goed geluid en scherp beeld! Bij PCAshop besteld voor 454 pleuro's(incl.verzend)en binnen 2 dagen in huis!

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:13
Is dat setje van Tannoy niet iets voor je hij zit zo rond de €600 als ik het niet mis heb ben er nl zelf ook naar aant kijken!

Verwijderd

Op donderdag 13 juni 2002 12:58 schreef euss het volgende:
Das slim...

je vraagt 6.1 weergave, neemt een 5.1 speler,
is de volgende stap dat je 3.1 als boxen neemt ?

Zonder input geen output.
Ooit wellis gehoord van een 6.1 speler... nee.. die heb je ook niet nodig.. ik heb een 6.1 kanaals receiver met een 5.1 speler .. werkt perfect..

Verwijderd

Topicstarter
AHA thanks >:) Ik wil dus een 6.1 surround sound setje ZONDER dvd speler.... rond de 450 euro...

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
6.1 gaat denk ik niet lukken met 450 euro. Dan zou je ff moeten kijken bij Yamaha die hebben wel een aantal goedkope amps, veel surround voor weinig zeg maar. Enige andere die ik zo kan bedenken is de 2802 van Denon maar die is niet echt 450 euro, allerlaagst die ik kan vinden is hier in duitsland voor 726,- euro.

edit
Hmm, oke, de goedkoopste yamaha die ik kan vinden is de RX-V1200, te vinden voor 799,- in duitsland bij mediacheckpoint. Gaat dus ook niet lukken.
/edit

Maargoed, als je met een dergelijk budget aan 6.1 of 7.1 wilt beginnen moet je je eigenlijk afvragen waar je mee bezig bent. Het extra geld wat je kwijt bent kun je dan beter stoppen in goeie fronts voor een 5.1 set met twee leuke rears erbij en zonder center. Kun je later altijd nog upgraden.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Verwijderd

Ooit wellis gehoord van een 6.1 speler... nee.. die heb je ook niet nodig.. ik heb een 6.1 kanaals receiver met een 5.1 speler .. werkt perfect..
Wel eens gehoord van een 5.5 speler ?

Heb ik nog een mooi CD'tje voor...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

loop eerst eens een winkel in... En ga daar luisteren. voor 100 gulden koop je trouwens geen 5.1 set en al helemaal geen 6.1 (jah, een creative misschien).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.