ben nu aan het testen met FSHost 2.1
ik zal zo een ip posten, zijn er dan nog test vliegers ?
ik zal zo een ip posten, zijn er dan nog test vliegers ?
Anoniem: 21543
Zet je m weer aan? Dan kan ik kijkenAnoniem: 21543 schreef op 07 september 2002 @ 15:12:
IP: 130.89.208.143 pass: got
RW: 130.89.208.127:3782/Vliegen pass: got
status: http://130.89.208.143
als er helemaal niemand reageert gaat hij ook weer uit want moet nog cd's branden..
maar als er gevlogen wordt, ik wil wel vliegen, laat ik hem natuurlijk aan.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Vruchtensap? Oh, je bedoelt Breezer Malt - Loesje
ik zit overdag meestal op school, en dan is pc uit..Delphi32 schreef op 09 september 2002 @ 13:20:
Staat je server wel aan, sinterklaasrulez?
Het is me nog niet gelukt om de status-pagina te bekijken iig.
hij werkt bij mij ook prima, staat weliswaar niet altijd aan.. maar dat komt hoofdzakelijk om dat er helemaal niemand op vliegt, dus dan heeft het ook weinig zin...Delphi32 schreef op 12 september 2002 @ 00:39:
Ik ga dit weekend proberen FSHost alsnog aan de praat te krijgen. Er zijn me door Predator (de Mod van NT) wat tips aan de hand gedaan die ik wil uittesten. Als het lukt, dan doe ik ook meteen maar een always on RW server, dan zijn we compleet voor de 'relax, het hoeft niet altijd volgens de regels'-vluchtjes
Mn server staat toch de hele dag aan, ik moet er toch wát mee doen...
Vatsim gebruikt geen FS HostBolk schreef op 13 september 2002 @ 13:34:
nouwem, hoe doet vatsim dat dan?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Nee.. dat denk ik ook niet, maar ja, 'het was het proberen waard!'Bolk schreef op 14 september 2002 @ 12:20:
Ik heb vatsim al gemaild.. denk je nou echt dat ze terugmailen? nou, ik denk het niet
Probeer het anders via het VATSIM of SB forum op AVSIM.Bolk schreef op 14 september 2002 @ 12:20:
Ik heb vatsim al gemaild.. denk je nou echt dat ze terugmailen? nou, ik denk het niet
Anoniem: 43578
Liever op de server van ND aangezien ik geen IVAO reg. heb en hem ook niet ga aanvragen.Bolk schreef op 15 september 2002 @ 16:19:
mkay, ivao?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Thnx.ND schreef op 15 september 2002 @ 16:25:
Owjah voordat jullie het vergeten : Server staat al sinds vanmorgen 9:41:32 aan
Voor Gasten ID's, mochten die nodig zijn, zie het FS topic
IP : 217.120.113.162
ik doe zelf jammer genoeg niet mee, ga straks weg(maar ik wil vlieguh
)
Als het goed is werken ze nu welrdluca schreef op 15 september 2002 @ 16:28:
[...]
Thnx.
Alleen die 999901/Gast1 enz. werkten gister niet. Kan je voor mij nog een ID aanmaken of er een paar aanmaken zodat we die kunnen gebruiken.
Ik zal ff een kiekje nemen, antwoord komt in deze post te staanBolk schreef op 15 september 2002 @ 16:36:
Bestaat mijn ID nog ND?
Had jij al een ID?rollebol schreef op 20 september 2002 @ 17:22:
Er gaat dus vanavond gevlogen worden, lees ik in het grote plaatjestopic? Ik ben wel benieuwd hoe laat, waar en bij wie. Als het op ND's server is of op IVAO, wil ik wel controllen. Maar ik wil ook wel even vliegen. Als de tijd een beetje gunstig uitkomt. Allemaal tegelijk op Schiphol arriveren, vanuit verschillende windstreken, klonk wel als een leuk idee.
Hebben jullie nog ideetjes?
Mail binnen 5 minuten naar ndjohor@hotmail.com a.u.brollebol schreef op 20 september 2002 @ 17:29:
Ik heb nog geen id nee, heb de vorige keer een gast-id gebruikt. Maar ik hou me warm aanbevolen voor een eigen nummertje.
scheeld maar heel weinig!
Anoniem: 55387
wilco........ 213.73.200.245:3782/got-Sander_ schreef op 20 september 2002 @ 20:56:
EBBR - EHAM, roger!
Zal ik hosten, dan kun jij voice hosten? Slootwaterverbinding is hier namelijk
RW: Unable to connectAnoniem: 55387 schreef op 20 september 2002 @ 21:00:
[...]
wilco........ 213.73.200.245:3782/got
DF737 KLM?
Strak plan!Anoniem: 55387 schreef op 20 september 2002 @ 21:07:
zalik anders FS hosten? 213.73.200.245
Anoniem: 55387 schreef op 22 september 2002 @ 18:50:
[...]
Nogmaals EBBR-EHAM dan maar? Kan wel weer fliegen en ATC-en tegelijk
tampert, kriminalpolizei
Ik weet denk ik wel waarom, denk maar aan de tijd dat het FS topique op slot ging.......en hoe de sfeer toen was............................Evilernie schreef op 24 september 2002 @ 16:32:
wat is er eigneljk met Karlok gebeurdIk zie hem haast nooit meer hier
Anoniem: 51137
Is het FS-topic op slot geweest? Niks van gemerkt.ND schreef op 24 september 2002 @ 17:20:
[...]
Ik weet denk ik wel waarom, denk maar aan de tijd dat het FS topique op slot ging.......en hoe de sfeer toen was............................
Pas wel op dat je het wiel niet opnieuw gaat uitvinden hoor! Er hebben al anderen zich ook hiermee bezig gehouden. Niet perse PAI-vliegtuigen, maar in ieder geval wel verbeteringen op de standaard CSL-library.* Nd gaat als ie tijd heeft met de PAI kisten klooien zodat deze de vervangers worden van de SquawkBox vliegtuigen........hopen dat het lukt....
Aharollebol schreef op 24 september 2002 @ 21:35:
[...]
Is het FS-topic op slot geweest? Niks van gemerkt.
[...]
Pas wel op dat je het wiel niet opnieuw gaat uitvinden hoor! Er hebben al anderen zich ook hiermee bezig gehouden. Niet perse PAI-vliegtuigen, maar in ieder geval wel verbeteringen op de standaard CSL-library.
Ik zal als ik er aan denk straks even twee URLs posten.
De maker van Squawkbox 3.0 werkt samen met de PAI-kerels trouwens, daar gaat het hele CSL-gebeuren de deur uit. Maar de precieze details zijn nog niet duidelijk.
Het duurt nog een tijd schat ik zo in, want hij heeft de netwerkcode geloof ik min of meer af (hij heeft een succesvolle vlucht gemaakt) maar hij kan het verkeer nog niet zien. Het PAI-deel, zeg maar, dat ontbreekt nog. En dat lijkt me niet het allereenvoudigste.ND schreef op 24 september 2002 @ 21:49:
[...]
Heb je enig idee hoeland het duurt voordat het gebeuren PAI+SB3 komt? (als dat op vrij korte termijn is wacht ik dus wel)
Hey Thanks!!!rollebol schreef op 24 september 2002 @ 22:28:
[...]
Het duurt nog een tijd schat ik zo in, want hij heeft de netwerkcode geloof ik min of meer af (hij heeft een succesvolle vlucht gemaakt) maar hij kan het verkeer nog niet zien. Het PAI-deel, zeg maar, dat ontbreekt nog. En dat lijkt me niet het allereenvoudigste.
De URLs die ik had beloofd:
http://homepages.paradise.net.nz/seang1/csl/
http://home.att.ne.jp/green/Jun02/JWS/
Die laatste is een beetje een rare Japanse site, maar het is in een soort
van engels, dus je komt er wel uit.
Hmm ja er is een nieuwe versie van FSHost. Nou blijkt die gast (terecht natuurlijk) de info die ik hem geleverd heb over de samenwerking met ICS te hebben verwerkt op zijn site. Zijn conclusie is dat het niet gaat werken.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq