Ik wil de Super-Jaap strip weer
dit vind ik wel een beetje cheaten hoorOp maandag 17 juni 2002 12:14 schreef RonaldMcDonald het volgende:
[..]
ok thnx zal eens kijken vanavond ofzo.
Verwijderd
nee dat is: het spel nog leuk houden...Op maandag 17 juni 2002 13:36 schreef McLambo het volgende:
[..]
dit vind ik wel een beetje cheaten hoor
ik liet die gasten nog steeds op me schieten, maar ik vond het irri dat ze steeds me uit de auto trokken
toen ik level 12 had, heb ik d eoriginele weer terug gezet....
Ja ben nu ook ff aan het zoeken, maar echt vinden lukt het nog nie... Idd we msn'nen wel... Mijn mail is ook msn, dus hoor wel van je!Op maandag 17 juni 2002 00:11 schreef Cyberneer het volgende:
[..]
Tja, dat bedoel ik dus met uitzoeken....
Ik zal ook ff rondkijken en dan mail/msn ik morgen wel.
ps. nu genoeg tijd... zomaar al mijn tentamens in 1 keer gehaald...
je hoeft toch niet persee ambulance missies in portland te doen?Op maandag 17 juni 2002 13:56 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
nee dat is: het spel nog leuk houden...![]()
ik liet die gasten nog steeds op me schieten, maar ik vond het irri dat ze steeds me uit de auto trokken
toen ik level 12 had, heb ik d eoriginele weer terug gezet....
Verwijderd
Volgens mij ook niet, en anders doe je het toch in het begin vd game, dan heb je dit probleem ook niet...Op maandag 17 juni 2002 14:04 schreef McLambo het volgende:
[..]
je hoeft toch niet persee ambulance missies in portland te doen?
wat kreeg je ook al weer als je 100 brandweer missies deed?
ik heb gisteren met die F1 bug 100 missies gedaan, maar uh, buiten dat ik 1.2M kreeg, geen extra goodies bij de hideout.
hoeveel missies moet je eigenlijk doen voor dat je level 12 ben met de ambu?
ik heb gisteren met die F1 bug 100 missies gedaan, maar uh, buiten dat ik 1.2M kreeg, geen extra goodies bij de hideout.
Verwijderd
Voor 100 brandweermissies krijg je helemaal nix.Op maandag 17 juni 2002 14:18 schreef McLambo het volgende:
Verwijderd
12 missies op een rij (dus niet uistappen)Op maandag 17 juni 2002 14:18 schreef McLambo het volgende:
dan moet je die F1 truc op elk eiland 30x doen.. dan lukt het wel denk ik
Die file past alleen de gangs aan, zodat ze niet meer op je schietenOp maandag 17 juni 2002 10:36 schreef RonaldMcDonald het volgende:
wat doet dat ding allemaal (zit nu op me werk, zonder GTA3 dus). alleen zorgen dat die flippo's niet meer op je schieten, of past het nog meer aan? want daar heb ik geen behoefte aan eerlijk gezegd, vind de rest wel allemaal goed zo, alleen die stomme mafia en triads moeten ff nokken met schieten, ik wordt er gek van.
GTA3 ped editor kan je alle peds editten zonder notepad
Gang "patch"
Verwijderd
\Op maandag 17 juni 2002 15:13 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Die file past alleen de gangs aan, zodat ze niet meer op je schieten
GTA3 ped editor kan je alle peds editten zonder notepad
Gang "patch"
kan met die file ook....
als je maar weet hoe die ped heet
vreemd..... ik heb toch maar echt 20 brandweermissies per eiland gedaan...en toch ligt er een flamethrower bij mijn hideoutOp maandag 17 juni 2002 14:35 schreef -Bartjuh- het volgende:
[..]
Voor 100 brandweermissies krijg je helemaal nix.Je moet er minstens 30 op ieder eiland doen, in totaal dus minstens 90, en dan krijg je de flamethrower bij je hideout.
dus...maar 20 brandweermissies per eiland is voldoende!
Verwijderd
Maar je kan dus pas een flamethrower bij je hideout krijgen als je alle drie de eilanden hebt?Op maandag 17 juni 2002 15:17 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
vreemd..... ik heb toch maar echt 20 brandweermissies per eiland gedaan...en toch ligt er een flamethrower bij mijn hideout![]()
dus...maar 20 brandweermissies per eiland is voldoende!
Verwijderd
met die file bedoel ik editen in notepadOp maandag 17 juni 2002 15:19 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
welke file?
de gangs heten: GANG"X" (X = getal 1 t/m 9)
ja en je moet dus even weten welek gang, gang x is.
met dat programma is dat al uitgezocht.
ja...Op maandag 17 juni 2002 15:23 schreef hendrik_vs het volgende:
[..]
Maar je kan dus pas een flamethrower bij je hideout krijgen als je alle drie de eilanden hebt?
Op maandag 17 juni 2002 15:33 schreef Aerox.2000 het volgende:
Maar je kan dus pas een flamethrower bij je hideout krijgen als je alle drie de eilanden hebt?
ja...
[This space is for rent]
De 1e versie van de car colour editor is klaar!
Screenshot:

Handleiding:
-maak een back-up
-vul het pad in van de "carcols.dat" file
-druk op open
-voeg wat toe/verwijder wat
-(dubbelklik op de lijst met kleuren om de kleur te zien (bv "1 34")
-save (KLIK EERST EEN ANDERE AUTO AAN!)
Download:
hier {vb runtime files nodig, te downloaden bij microsoft!)
Er kunnen nog bugs inzitten, als je er 1 tegenkomt, graag even melden
Screenshot:

Handleiding:
-maak een back-up
-vul het pad in van de "carcols.dat" file
-druk op open
-voeg wat toe/verwijder wat
-(dubbelklik op de lijst met kleuren om de kleur te zien (bv "1 34")
-save (KLIK EERST EEN ANDERE AUTO AAN!)
Download:
Er kunnen nog bugs inzitten, als je er 1 tegenkomt, graag even melden
Verwijderd
Heel goed stukje werk! Ik hoop dat je door gaat met het maken van dit soort editors.Op maandag 17 juni 2002 16:35 schreef Aerox.2000 het volgende:
De 1e versie van de car colour editor is klaar!
Download:
Weet jij nog een file om te editten?Op maandag 17 juni 2002 16:42 schreef Cyberneer het volgende:
[..]
Heel goed stukje werk! Ik hoop dat je door gaat met het maken van dit soort editors.
ik heb ook al een GTA3 ped editor!
Wie weet in hemelsnaam wat een YARTEL iz??
Verwijderd
Ja! Open met de GXT editor (te vinden op http://www.gta3files.com) een language file in je $installdir/TEXT/ map, en zoek de strings voor de stations.Op maandag 17 juni 2002 16:51 schreef Radio-Controlled het volgende:
kan ik ook de namen van de radio stations veranderen?
Verwijderd
Yartel cruiser?Op maandag 17 juni 2002 16:55 schreef RedHead_1 het volgende:
Wie weet in hemelsnaam wat een YARTEL iz??
das een 4x4 met een grote rolbeugel achterop..
rijd veel op het industrie terrein op eiland 2
of is dat een cartel cruiser?
Das een Cartel Cruiser, dit is de Deal Steal missieOp maandag 17 juni 2002 16:57 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
Yartel cruiser?
das een 4x4 met een grote rolbeugel achterop..
rijd veel op het industrie terrein op eiland 2
of is dat een cartel cruiser?
Verwijderd
Kan ik ook met zo'n editor de radio's helemaal laten verdwijnen?
Want ik luister nooit die radio, alleen naar m'n mp3 player
Er zaten nog een aantal kleine bugjes in, die zijn er nu uit!
Ook hoeft er niet meer op een andere auto geklikt worden voor het saven!
De nieuwe file:
Ook hoeft er niet meer op een andere auto geklikt worden voor het saven!
De nieuwe file:
Verwijderd
Wie wil een leuke savegame uitproberen
Ff de garage openen, instappen en wegrijden

www.crazy4all.nl/troep/GTA3sf5.b
Verwijderd
En wat is hier zo leuk aan?Op maandag 17 juni 2002 17:55 schreef hicham het volgende:
Wie wil een leuke savegame uitproberen
Verwijderd
Op maandag 17 juni 2002 18:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En wat is hier zo leuk aan?

Verzorgen jullie ook al rondvluchten? 

waar slaat dit opOp maandag 17 juni 2002 18:19 schreef Aerox.2000 het volgende:
Verzorgen jullie ook al rondvluchten?
[afbeelding]
[This space is for rent]
ik heb mijn taxi ingeruild voor een dodoOp maandag 17 juni 2002 18:22 schreef PoweRoy het volgende:
[..]
waar slaat dit op
(er zit iemand naast mij in het vliegtuig
Kjik ook aan de rechterkant van het scherm;Op maandag 17 juni 2002 18:22 schreef PoweRoy het volgende:
waar slaat dit op
FARES: 0
Verwijderd
Maar hij vliegt wel falikant de verkeerde kant op...Op maandag 17 juni 2002 18:44 schreef Rafe het volgende:
[..]
Kjik ook aan de rechterkant van het scherm;
FARES: 0
wie heeft er voor mij een url waar ik save games kan downloaden? (op het 3e eiland ofzo)
of uitgespeelde user files?
of wie wil ze naar mij toesturen?
botswagen@hotmail.com
of uitgespeelde user files?
of wie wil ze naar mij toesturen?
botswagen@hotmail.com
Verwijderd
Iemand?Kan ik ook met zo'n editor de radio's helemaal laten verdwijnen?
Verwijderd
Ik wordt helemaal gek! ik was vanmiddag op m`n werk en ik vond alleen maar savegame`s en nu kan ik niks meer vinden 
Kan iemand mij ff een savegame sturen van level 3 ??
strakwreed@hotmail.com
strakwreed@hotmail.com
naar mij ook graag,Op maandag 17 juni 2002 18:56 schreef DjMaDMaX het volgende:
Ik wordt helemaal gek! ik was vanmiddag op m`n werk en ik vond alleen maar savegame`s en nu kan ik niks meer vinden
strakwreed@hotmail.com
botswagen@hotmail.com
Verwijderd
Ik had niet zoveel moeite om naar eiland 3 te komen, dat kan je zelf toch ook wel halen?
Oke als je de savegames kwijt bent kan ik er nog wel in komen maar als je nog in level 2 bent dan vind ik het een beetje raar.
Oke als je de savegames kwijt bent kan ik er nog wel in komen maar als je nog in level 2 bent dan vind ik het een beetje raar.
als je het spel hebt waarom speel je dan niet. Doe es ff moeite om verder te komen net als ik
ps: je krijgt geen savegame van mij
ps: je krijgt geen savegame van mij
[This space is for rent]
ik heb gister het 2de eiland uitgespeeld (en kan nu dus op het 3de) ... het is best te doen hoor
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Verwijderd
[Hier stond een link]Op maandag 17 juni 2002 19:02 schreef botswagen het volgende:
[..]
naar mij ook graag,
botswagen@hotmail.com
jullie kunnen zelf ook ff zoeken hoor, het staat namelijk 2 pagina's terug.
EDIT: mijn link weggehaald, zie post hieronder
UPDATE: Mijn ouders (die dokken natuurlijk i-net abboOp maandag 17 juni 2002 19:52 schreef hendrik_vs het volgende:
http://www.xs4all.nl/~dewater/Perfect_GTA3_SaveGame.zip
jullie kunnen zelf ook ff zoeken hoor, het staat namelijk 2 pagina's terug.
Verwijderd
Ik ben nu ook op het 2e eiland, heb wel die savegame maar alleen maar omdat ik ff wou kijken hoe het vliegen met die dodo was.
Het is idd best te doen, er zitten wat tricky missies bij, maar goed...
Het is idd best te doen, er zitten wat tricky missies bij, maar goed...
Verwijderd
Grmbl... waarom zijn niet gewoon alle gebouwen solid 

ik was dus in de hangar gevallen (waar de verkeerstoren naast staat - vliegveld)
Ik was ook al op die ene boot geland, die zonder loopplank. Kan je wel een stukkie op lopen maar dan val je aan de zijkant opeens naar de binnenkant en daar dan het water in. Waarom zetten ze er een dodo in die overal kan komen en maken ze dan de gebouwen niet solid.

ik was dus in de hangar gevallen (waar de verkeerstoren naast staat - vliegveld)
Ik was ook al op die ene boot geland, die zonder loopplank. Kan je wel een stukkie op lopen maar dan val je aan de zijkant opeens naar de binnenkant en daar dan het water in. Waarom zetten ze er een dodo in die overal kan komen en maken ze dan de gebouwen niet solid.
Je moet ook een rondje vliegenOp maandag 17 juni 2002 18:48 schreef Abel het volgende:
[..]
Maar hij vliegt wel falikant de verkeerde kant op...
Verwijderd
Waarom werkt dat bij mij nietOp maandag 17 juni 2002 22:06 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
Je moet ook een rondje vliegen
Ik heb S als target mission ingesteld. Dus dan stap ik in een taxi, druk ik S in en hou het ingedrukt. Ik stap uit en zoek naar mijn vervangende taxi (S nog steeds ingedrukt) Als ik dan instap moet het werken toch
Gek genoeg kan ik ondanks de nieuwste drivers etc. mijn opgeslagen spellen niet loaden...
Ik heb hier alle forum afgezocht.
Ook Google bied weer geen goed resultaat.
Jammer dat ik dan nergens een goede uitleg kan vinden hoe ik een bestand moet mounten...
Jammer dat ik dan nergens een goede uitleg kan vinden hoe ik een bestand moet mounten...
gok dat je wel mail krijgt, maar niet met je gevraagde warezOp maandag 17 juni 2002 22:18 schreef NokiaFan het volgende:
warez request
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
We gaan de vergelijking van het brood bij de bakker, dat te duur is er toch niet weer bij halen he?
Heb zojuist de nieuwe geforce 4 kaart gekocht en zou nu graag gewoon weten hoe ik een gesaved spel open.
Ook snap ik niet waarom er in dit geval gewoon geen antwoord op de F.A.Q.'s gegeven wordt. Hiermee voorkom je uiteindelijk een hoop ergenissen.
Alles wat niet mag is leuk en hoe meer beveiliging er komt op een spel van 50/60 EURO, hoe groter de fun is om een crack te maken etc.
Heb zojuist de nieuwe geforce 4 kaart gekocht en zou nu graag gewoon weten hoe ik een gesaved spel open.
Ook snap ik niet waarom er in dit geval gewoon geen antwoord op de F.A.Q.'s gegeven wordt. Hiermee voorkom je uiteindelijk een hoop ergenissen.
Alles wat niet mag is leuk en hoe meer beveiliging er komt op een spel van 50/60 EURO, hoe groter de fun is om een crack te maken etc.
Ben nu bij level 2 van GTA3. Zeer super spel...
veel hulp van o.a.:
http://www.grandtheftauto3.net (walktroughs)
http://www.gouranga.com (skins, progs)
http://www.gta3mods.com (naam zegt het al)
kijk daar maar es
H:Y):Y)iv:Y)rk groet iedere GTA3 speler
veel hulp van o.a.:
http://www.grandtheftauto3.net (walktroughs)
http://www.gouranga.com (skins, progs)
http://www.gta3mods.com (naam zegt het al)
kijk daar maar es
H:Y):Y)iv:Y)rk groet iedere GTA3 speler
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Verwijderd
Alle fora door gelezen ook Spielerij, helemaal bovenaan in de lijst? Daar staat de Grote GTA3 FAQ er daar staat dit in:Op maandag 17 juni 2002 22:18 schreef NokiaFan het volgende:
Warezrequest
Zoekiemonster....Fouten bij laden van opgeslagen spellen:
Mount de .cue file in Daemon loader. Gebruik dan niet de crack en het spel saved zoals het hoort. Er is ook een Repack van Deviance in omloop, en die blijkt te werken.
gewoon "start game" -> "load game" -> dan gewenste savegameOp maandag 17 juni 2002 22:28 schreef NokiaFan het volgende:
We gaan de vergelijking van het brood bij de bakker, dat te duur is er toch niet weer bij halen he?
Daar hoef je niet zo lollig over te doen.
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Okee, daar heb ik dus naar gezocht, maar ik kan deze nergens vinden...
Waarom linken we dat gewoon niet door?
Verwijderd
IL-LE-GAALOp maandag 17 juni 2002 22:35 schreef NokiaFan het volgende:
Okee, daar heb ik dus naar gezocht, maar ik kan deze nergens vinden...
-=OFFTOPIC
Pff, sorry ik dacht al waarom geeft niemand antwoord
Nee, ik kan het allemaal niet snappen. Net alsof iedereen netjes al z'n licenties in orde heeft. Snap best dat GoT zijn goede naam niet ten grabbel wil gooien.
Maar ookal ben je zo idealistisch, daarmee verander je de wereld toch niet?
-=/OFFTOPIC
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat ik zelf wel verder ga zoeken... Bedankt voor jullie alerte replies.
Nee, ik kan het allemaal niet snappen. Net alsof iedereen netjes al z'n licenties in orde heeft. Snap best dat GoT zijn goede naam niet ten grabbel wil gooien.
-=/OFFTOPIC
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat ik zelf wel verder ga zoeken... Bedankt voor jullie alerte replies.
Verwijderd
Ik vergeef je....Op maandag 17 juni 2002 22:41 schreef NokiaFan het volgende:
-=OFFTOPIC
-=/OFFTOPIC
Ik hoop dat de mods je ook vergeven, maar een keer een FAQ (dan wel algemeen, dan wel forum specifiek) lezen kan geen kwaad.
Veel plezier op GoT, ook al ben je al lid sinds december.
off topic
Kom, zo kinderachtig zijn we ook weer niet toch?
Nederland doet maar alsof het een vrij land is, maar het barst er van al die kleine regeltje.
// offtopic
Nu heb ik tenminste 2 waardevolle replies gekregen, waarvoor dank. Lastig dat je zoveel dingen moet onthouden om 1 enkel vraagje te stellen.
Ben inderdaad misschien een half jaar lid.
Maar toch ben ik mijn gemiddelde post per dag vandaag flink aan het ophalen.
Kan iemand mij wel vertellen hoe ik een bestand moet mounten?
Nederland doet maar alsof het een vrij land is, maar het barst er van al die kleine regeltje.
// offtopic
Nu heb ik tenminste 2 waardevolle replies gekregen, waarvoor dank. Lastig dat je zoveel dingen moet onthouden om 1 enkel vraagje te stellen.
Nieuwe versies:
Car Colour Editor:
-Je kan de originele file terugzetten.
-Hij onthoud het pad van de carcols.dat file.
Car Colour Editor
Ped Editor:
-Hij onthoud het pad van de pedstats.dat file.
GTA3 ped editor
Car Colour Editor:
-Je kan de originele file terugzetten.
-Hij onthoud het pad van de carcols.dat file.
Car Colour Editor
Ped Editor:
-Hij onthoud het pad van de pedstats.dat file.
GTA3 ped editor
Verwijderd
Mit Deamon Tools << ken je vinden via GoogelOp maandag 17 juni 2002 22:48 schreef NokiaFan het volgende:
off topic
// offtopic
Ik heb laatst een file bij T.net gezet die laden weer mogelijk maakt, als je die makkelijker wilt hebben kan je oowk gewoon mailen of dit topic eenz goed door lezen want op Pagina 7 als ik het goed heb zag je al dat k het ontdekt had.....Op maandag 17 juni 2002 22:18 schreef NokiaFan het volgende:
Gek genoeg kan ik ondanks de nieuwste drivers etc. mijn opgeslagen spellen niet loaden...
Lezen of Mailen dus

ja dat had ik dus ook. ik stortte met die dodo neer in die bol op het airport. die koepel weet je wel. ik kon erin rondlopen maar kwam er niet meer uit. dan maar suicideOp maandag 17 juni 2002 21:46 schreef hicham het volgende:
Grmbl... waarom zijn niet gewoon alle gebouwen solid
hmm, die bergen zijn ook niet al te solid overal
ik wou eens kijken wat er achter die afgesloten tunnel was
en dus vloog ik daar overheen, maar ineens vloog ik dus die berg in, dat gaf hele rare beelden, gelukkig werd ik even later met dodo en al bij die tunnelingang afgezet, en daar loopt de weg naar beneden dus kon ik weer opstijgen
oh, en dat vliegen is een hele kunst, maar als je het eenmaal door hebt dan kun je tijden in de lucht blijven
ik zal morgen eens proberen of ik zo die missie kan uitspelen waar je dat vliegtuig moet neerhalen met een bazooka
dat is best een moeilijke, met al die cops
en als je dan in de verleiding komt en je bazooka op de politiehelicopters richt dan is het helemaal feest
ik wou eens kijken wat er achter die afgesloten tunnel was
en dus vloog ik daar overheen, maar ineens vloog ik dus die berg in, dat gaf hele rare beelden, gelukkig werd ik even later met dodo en al bij die tunnelingang afgezet, en daar loopt de weg naar beneden dus kon ik weer opstijgen
oh, en dat vliegen is een hele kunst, maar als je het eenmaal door hebt dan kun je tijden in de lucht blijven
ik zal morgen eens proberen of ik zo die missie kan uitspelen waar je dat vliegtuig moet neerhalen met een bazooka
dat is best een moeilijke, met al die cops
en als je dan in de verleiding komt en je bazooka op de politiehelicopters richt dan is het helemaal feest
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
kan iemand me helpen hoe ik met die dodo kan vliegen ?
ik kan het niet vinden hier en search helpt ook niet want dan vind ik SUPER grote topics
Bij mij gaat hij na een tijdje steeds in het water
ik kan het niet vinden hier en search helpt ook niet want dan vind ik SUPER grote topics
I served in a company of heroes.
Verwijderd
als je nou op pagina ! van elk Gta topic kijkt, dan zal je zien dat de eerste post altijd een info post isOp dinsdag 18 juni 2002 07:59 schreef NexY het volgende:
kan iemand me helpen hoe ik met die dodo kan vliegen ?
taarbij, staat er in het spielerij forum (jaha dit forum) een GTA FAQ!
[topic=507699/1/25]
Verwijderd
zoeken voor je blaat!Op dinsdag 18 juni 2002 08:38 schreef JanMaster het volgende:
idd, zoeken voor je blaat!
Ik had nog een vraagje, hoe ziet een Yardi Lobo eruit?
paarse/rose auto rijd op eiland 2, te herkennen aan soft top (zacht dak) en luipaarden bekleding
waar ik laatst achterkwam, de yardi lobo is een auto zonder toeter maar inplaats daarvan kun je de wielen in en uitschuiven. ik weet niet of iemand dat al was opgevallen maar bij deze
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Verwijderd
Ja dat had ik ergens gelezen, maar wie heeft er een in-game pic van die car, of anders een link naar de pagina waar die staat?Op dinsdag 18 juni 2002 08:51 schreef Het_Zootje het volgende:
waar ik laatst achterkwam, de yardi lobo is een auto zonder toeter maar inplaats daarvan kun je de wielen in en uitschuiven. ik weet niet of iemand dat al was opgevallen maar bij deze
Zeg iemand ooit al eens dit ontdekt, 3 tegelijk om je auto heen 

Jammer genoeg stap er maar 1 in je auto

Jammer genoeg stap er maar 1 in je auto
Verwijderd
Op dinsdag 18 juni 2002 08:57 schreef JanMaster het volgende:
[..]
Ja dat had ik ergens gelezen, maar wie heeft er een in-game pic van die car, of anders een link naar de pagina waar die staat?

Verwijderd
hier een lijst van cars, met snelheden en pix van bijna alle cars
http://www.w00tlands.com/games/gta3/cars/index.html
http://www.w00tlands.com/games/gta3/cars/index.html
Ik zit vast. Khad niet opgelet toen, uhm, die dude met die s, uitleg gaf over een missie. Twas iets met die spank factory enzo. Maar kzie nu alleen op me kaartje 8-ball aangegeven en voorderest niets. Wa moek nou doen?
Verwijderd
naar 8 ball toe, hij zal je vertellen dat je geld moet hebben voor deze missie (weet niet meer hoeveel)Op dinsdag 18 juni 2002 09:55 schreef ajampaniki het volgende:
Ik zit vast. Khad niet opgelet toen, uhm, die dude met die s, uitleg gaf over een missie. Twas iets met die spank factory enzo. Maar kzie nu alleen op me kaartje 8-ball aangegeven en voorderest niets. Wa moek nou doen?
als je terug komt met het geld, dan krijg je de sniper rifle van hem en moet je hem dus sniper "backup geven"
Ik heb ook een vraagje:
Voorheen als ik op eiland 2 rond die bouwplaats kwam, werd ik helemaal overhoop geschoten door die Colombian's.
Nu heb ik net die missie gedaan voor Donald Love dat ik dat pakketje uit die flat-in-aanbouw moet halen, en dat ik daar dan japanse wijf tegenkom.
Nu stikt het in die straat van gasten in zwarte pakkies met uzies en de colombians.
Het geval is dat ze elkaar absoluut niet mogen.
Het is echt een vette GANGwar nu. heb gewoon 15 minuten langs de kant gestaan in m'n lowrider, beetje in het rond kjiken. na 15 minuten lagen er iets van 80 wapens. 500 $ pakketjes op straat, en de HELE STRAAT STOND VOL met ambulances. echt mega cool.
net oorlog daar
Voorheen als ik op eiland 2 rond die bouwplaats kwam, werd ik helemaal overhoop geschoten door die Colombian's.
Nu heb ik net die missie gedaan voor Donald Love dat ik dat pakketje uit die flat-in-aanbouw moet halen, en dat ik daar dan japanse wijf tegenkom.
Nu stikt het in die straat van gasten in zwarte pakkies met uzies en de colombians.
Het geval is dat ze elkaar absoluut niet mogen.
Het is echt een vette GANGwar nu. heb gewoon 15 minuten langs de kant gestaan in m'n lowrider, beetje in het rond kjiken. na 15 minuten lagen er iets van 80 wapens. 500 $ pakketjes op straat, en de HELE STRAAT STOND VOL met ambulances. echt mega cool.
net oorlog daar
Kan je in die helikopters vliegen ?
Ik kan niet instappen maar op een site staan wel de snelheden
Verwijderd
nee... de snelheden staan erop omdat de Ai er wel mee kan vliegen, maar je kan helaas niet met heli's vliegenOp dinsdag 18 juni 2002 11:32 schreef NexY het volgende:
Kan je in die helikopters vliegen ?
heeft iemand screenshots/filmpjes van het vliegen ? opstijgen ??
het is me nog steeds niet gelukt
ik ga of NIET omhoog of ik donder gelijk in het water
iemand tips ?
het is me nog steeds niet gelukt

Dodo vliegcursusOp dinsdag 18 juni 2002 13:16 schreef NexY het volgende:
heeft iemand screenshots/filmpjes van het vliegen ? opstijgen ??
het is me nog steeds niet geluktik ga of NIET omhoog of ik donder gelijk in het water
iemand tips ?
hoe doe ik die missie waarin je op 3 punten aangegeven op de map, 2 jereltjes moet doodschieten, de 1e bevinden zich op een eiland en de 2e in een auto, die lukken allemaal wel
maar de 3e daar staan ze allemaal op het dak van een flat en ik kan ze niet raken...? hoe doe ik die?
maar de 3e daar staan ze allemaal op het dak van een flat en ik kan ze niet raken...? hoe doe ik die?
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Verwijderd
Sniper kopen en/of op het Casino gaan staan.Op dinsdag 18 juni 2002 14:03 schreef Sir Vega het volgende:
Verwijderd
Sniper heb je als het goed is, kan je op de ballustrade van casino staan en bietje gaan snipenOp dinsdag 18 juni 2002 14:07 schreef 007 het volgende:
[..]
Sniper kopen en/of op het Casino gaan staan.
De bovenste kan nog wel eens een probleem zijn, omdat die de neiging heeft zich te verschansen achter dat (blijkbaar bulletproof
Kan je GTA3 speler op een resolutie hoger dan 1024 32bit??
kannut nie selecteren
kannut nie selecteren
aahh durka durka durka
ligt eraan wat je scherm/adapter maximaal selecteren.
ik heb een gf4 met een ouwe sony.
gaat niet verder dan 1280x1024
maat van me speelt met GF3 op 1600x1200
ik heb een gf4 met een ouwe sony.
gaat niet verder dan 1280x1024
maat van me speelt met GF3 op 1600x1200
Verwijderd
Zonder ook maar 1 missie te doen (behalve de allereerste dan) ben ik op eiland 3

Zometeen met de dodo terug naar 2 en in de garage maar
Zometeen met de dodo terug naar 2 en in de garage maar
Eej hoe kom ik eigenlijk bijd at vliegtuigje. of moet je dan op eiland 3 zitten ofzow.
Een bugje: Op Staunton Island jumpte ik met een Blista richtng het hek naar de achterkant van het politiebureau (waar die Enforcer staat). Ik ging rollen, blijkbaar detecteert GTA3 dit anders, en rolde zo (zonder schade) het hek door.
Niet erg nuttig verder, wel grappig
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Verwijderd
Ik heb veel gelezen dat je bij die Enforcer kan komen door over het hek te jumpen maar je kan ook gewoon de police auto jatten die voor het hek staat en dan gaat het hek vanzelf openOp dinsdag 18 juni 2002 17:28 schreef Devster het volgende:
Een bugje: Op Staunton Island jumpte ik met een Blista richtng het hek naar de achterkant van het politiebureau (waar die Enforcer staat). Ik ging rollen, blijkbaar detecteert GTA3 dit anders, en rolde zo (zonder schade) het hek door.
Weet ik ook wel, ik was onderweg naar die Police Car maar deed het iets te spectaculair... vandaarOp dinsdag 18 juni 2002 17:31 schreef Outlawz het volgende:
[..]
Ik heb veel gelezen dat je bij die Enforcer kan komen door over het hek te jumpen maar je kan ook gewoon de police auto jatten die voor het hek staat en dan gaat het hek vanzelf open
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Ik moet voor Kenji in de missie Steal Deal een Yardi Lobo stelen.
Ik kan deze alleen niet vinden.
Hij heeft toch zo een kap erop? Zo een lange auto?
Ik kan deze alleen niet vinden.
Hij heeft toch zo een kap erop? Zo een lange auto?
En waar kan je hem als eerste vinden?Op dinsdag 18 juni 2002 17:29 schreef Outlawz het volgende:
En huppa, hij staat in me garage, dit word m'n vlieg savegame
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.