Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
geen id verder, sorry
np, wat zou ik er eigenlijk mee kunnen doen?Op zondag 16 juni 2002 18:13 schreef Nakebod het volgende:
hm, dan was het dus denk ik niet die vb runtime
geen id verder, sorry
Waar kannik zien welke ik nog moet?Op zondag 16 juni 2002 04:18 schreef bolleh het volgende:
[..]
maar das toch niet leuk
[..]
ff denken:
police
fbi
medic
rhino
barracks OL
enforcer
dat zijn ze geloof ik allemaal, moet ik ook maar eens een keer gaan brengen
aahh durka durka durka
Verwijderd
ik ben nog maar in missie 1 en heb bij die ding in de haven alle auto`s enzo ingeverd behalve dus de dodo. Die kan ik zeker echt niet inleveren totdat ik in level 3 ben toch?
Verwijderd
Nope.Op zondag 16 juni 2002 18:29 schreef jcross het volgende:
overigens ff een vraagje:
ik ben nog maar in missie 1 en heb bij die ding in de haven alle auto`s enzo ingeverd behalve dus de dodo. Die kan ik zeker echt niet inleveren totdat ik in level 3 ben toch?
werkt alleen bij de brandweerTHE FIRETRUCK MISSION BUG Bij toeval ontdekt...
1. Stap in een firetruck.
2. Druk op "CAPS LOCK"
3. Wacht tot je het rode vierkantje op de rader ziet.
4. Druk 2 keer op F1 (replay aan, replay uit).
5. Klaar is uw missie, herhaal stap 3 en 4 zovaak u wilt.
[This space is for rent]
Verwijderd
Oh, maar het werkt wel, das wel goedOp zondag 16 juni 2002 18:34 schreef PoweRoy het volgende:
[..]
werkt alleen bij de brandweer![]()
![]()
![]()
waar kan ik die patch vinden eigenlijk?Op zondag 16 juni 2002 16:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor jouw, doe je maar lekker zelfbtw, zoek ff op de homer bridge, patch die een nieuwe brug maakt zodat je elk level kan hebben
Verwijderd
AAAH!!! dus je kan gewoon op eiland 1 alle auto's vinden...Op zondag 16 juni 2002 18:29 schreef jcross het volgende:
overigens ff een vraagje:
weet je dat heeeeeel zeker...oh wacht die brandweer missies...daar krijg je dan natuurlijk die friggin mr. Whooooopaaaaaaaaaaaaaaaa (whoopee I know)...carry on
Verwijderd
Volgens mij was het zo dat je per eiland met de politie 2 bribes kan krijgen, maar dat elke bribe wel op elk eiland komt.Op zondag 16 juni 2002 18:37 schreef jcross het volgende:
nog een vraagje, met de politie kan ik alleen 2 bribes in m`n hideout krijgen toch?
Verwijderd
2 is het nummer van bribes die je bij je hideout kan krijgen en het aantal bribes dat je bij je hideout kan krijgen is 2. Het nummer van het aantal bribes dat je bij je hideout kan krijgen is 2 en niet meer en niet minder dan 2. 3 is uit de boze want het aantal bribes dat je bij je hideout kan krijgen is 2. 4 is ook verkeerd want je kan maar 2 bribes bij je hideout krijgen.Op zondag 16 juni 2002 18:37 schreef jcross het volgende:
nog een vraagje, met de politie kan ik alleen 2 bribes in m`n hideout krijgen toch?
...sorry maar gister monty python holy grail gezien...damn daar lig ik ook elke keer dubbel om
Verwijderd
Maar volgens mij klopt het toch niet wat je zegt, ook al zeg je het 4 keer, check mijn post hierbovenOp zondag 16 juni 2002 18:39 schreef uLuKai het volgende:
[..]
2 is het nummer van bribes die je bij je hideout kan krijgen en het aantal bribes dat je bij je hideout kan krijgen is 2. Het nummer van het aantal bribes dat je bij je hideout kan krijgen is 2 en niet meer en niet minder dan 2. 3 is uit de boze want het aantal bribes dat je bij je hideout kan krijgen is 2. 4 is ook verkeerd want je kan maar 2 bribes bij je hideout krijgen.
...sorry maar gister monty python holy grail gezien...damn daar lig ik ook elke keer dubbel om
Verwijderd
of ik heb dat pakketje nog niet gehaald, of ik kijk nog niet goed genoeg.Op zondag 16 juni 2002 16:55 schreef Midnightimpact het volgende:
[..]
Je kan daar komen via de spoorrails. Ga op een uitstekende pilaar staan en spring. Een stukje over het lange dak lopen en je bent er.
Waar ligt dat pakketje precies? (Hidden Packages)
Verwijderd
Met de brandweer kun je wel het snelst money maken hoor, op een gegeven moment kreeg ik er gewoon iedere 3 seconden $50.000 bij.Op zondag 16 juni 2002 18:34 schreef PoweRoy het volgende:
werkt alleen bij de brandweer![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Ja, geld kan je op heel veel manieren krijgen, maar het ging er(voor mij in ieder geval) vooral om dat je zo heel snel en gemakkelijk dingen bij je hideout krijgt.Op zondag 16 juni 2002 18:47 schreef 007 het volgende:
[..]
Met de brandweer kun je wel het snelst money maken hoor, op een gegeven moment kreeg ik er gewoon iedere 3 seconden $50.000 bij.
pak een niet al te snelle wagen, bijv taxi en spring via die schans naast dogfood factory op het dak, blijf op het dak, ga het dogfood terrein binnen met de auto, rij naar de andere kant en daar ligt een hoop zand waar je omhoog kunt het schuine dak op. door rijden en aan het eind ergens ligt ie.Op zondag 16 juni 2002 16:16 schreef hicham het volgende:
Hoe kom ik nou dat dak op, dat gebouw tegenover de dogfood factory. Ik kan er ook met coach niet opkomen
leuke bug maar niet echt iets voor mij, ik blus ze dan lieverOp zondag 16 juni 2002 16:57 schreef 007 het volgende:
[..]
Okay boys...
THE FIRETRUCK MISSION BUG Bij toeval ontdekt...
1. Stap in een firetruck.
2. Druk op "CAPS LOCK"
3. Wacht tot je het rode vierkantje op de rader ziet.
4. Druk 2 keer op F1 (replay aan, replay uit).
5. Klaar is uw missie, herhaal stap 3 en 4 zovaak u wilt.
das toch niet meer leuk? kijk pedstats editor kan wel geinig zijn maar zoiets?Op zondag 16 juni 2002 18:47 schreef 007 het volgende:
[..]
Met de brandweer kun je wel het snelst money maken hoor, op een gegeven moment kreeg ik er gewoon iedere 3 seconden $50.000 bij.
Heb je versie 6.00.8862 van 'MSCOMCTL.OCX'?Op zondag 16 juni 2002 18:00 schreef DutchCommando het volgende:
[..]
Die werkt niet. Krijg steeds error: Component 'MSCOMCTL.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid.
Ik gebruik win2k.
Verwijderd
...jamaar ik bedoel natuurlijk per eiland...(8>Op zondag 16 juni 2002 18:40 schreef hendrik_vs het volgende:
[..]
Maar volgens mij klopt het toch niet wat je zegt, ook al zeg je het 4 keer, check mijn post hierboven
Verwijderd
Volges mij kun je dit nergens zien, gewoon onthouden. Je ziet vanzelf wel als je ze allemaal hebt.Op zondag 16 juni 2002 18:18 schreef DJ Chicken het volgende:
[..]
Waar kannik zien welke ik nog moet?
-----police
-----fbi
-----medic
-----rhino
-----barracks OL
-----enforcer
Waar kannik nu zien welke ik nog moet???
aahh durka durka durka
Verwijderd
FIRETRUCK moet je nog!Op zondag 16 juni 2002 19:12 schreef DJ Chicken het volgende:
----ff denken:
-----police
-----fbi
-----medic
-----rhino
-----barracks OL
-----enforcer
Waar kannik nu zien welke ik nog moet???
dat is het eerste level dat je in het nieuwe deel van de 1e nieuwe stad krijgt
waar je die mafiabaas moet omleggen?
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Rij naar luguis bar, daar tegenover, is een gebouw, rij eromheen, of loop, daar is een gangetje/steegje, daar is een trap, loop omhoog, dak op, pak gelijk hiden package, ga NIET op de rand staan.Op zondag 16 juni 2002 19:26 schreef Sir Vega het volgende:
hoe doe je in godsnaam dat level sianora salvatore,
dat is het eerste level dat je in het nieuwe deel van de 1e nieuwe stad krijgt
waar je die mafiabaas moet omleggen?
Pak je sniper, en als goed is, loopt salvatore nu rustig naar buiten (Als je op de rand staat rent ie) en... HEADSHOT!
Verwijderd
jaaaaaa, dat was bruut! THe holy grail was echtOp zondag 16 juni 2002 18:39 schreef uLuKai het volgende:
Schiet gewoon de auto kapot als salvatore naar z'n huis toe rijdt, makkie...Op zondag 16 juni 2002 12:07 schreef xJapser het volgende:
Hoi...Zeg iemand die mij kan vertellen wat ik nou precies moet doen bij die missie Sayonara Salvatore??? Ik weet dat ik em om moet brengen, maar telkens als ik in de buurt van Luigi's kom (op tijd dus binnen drie uur) is dat stipje weg omdat je gespot bent. Wat moet je doen dan? Moet je em opwachten ergens??
Oja en hoe werkt die mp3 speler???
Je kunt gewoon mp3's in de map mp3 zetten van gta op je hardeschijf, dan krijg je een extra radiostation in het spel
hier stopnd niksOp zondag 16 juni 2002 19:31 schreef Nakebod het volgende:
[..]
Rij naar luguis bar, daar tegenover, is een gebouw, rij eromheen, of loop, daar is een gangetje/steegje, daar is een trap, loop omhoog, dak op, pak gelijk hiden package, ga NIET op de rand staan.
Pak je sniper, en als goed is, loopt salvatore nu rustig naar buiten (Als je op de rand staat rent ie) en... HEADSHOT!
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Verwijderd
Ik ook! LoL @ killer Rabbit en de fransen! en ook 'the nights who say Bie!'Op zondag 16 juni 2002 18:39 schreef uLuKai het volgende:
[..]
2 is het nummer van bribes die je bij je hideout kan krijgen en het aantal bribes dat je bij je hideout kan krijgen is 2. Het nummer van het aantal bribes dat je bij je hideout kan krijgen is 2 en niet meer en niet minder dan 2. 3 is uit de boze want het aantal bribes dat je bij je hideout kan krijgen is 2. 4 is ook verkeerd want je kan maar 2 bribes bij je hideout krijgen.
ontopic:
Is die securycar die je af en toe ziet rijden bulletproof en zijn die 30 fire missies achter elkaar of totaal?
is me eige topic ook goed?Op zondag 16 juni 2002 20:15 schreef JanMaster het volgende:
[..]
Lees tenminste één topic voor je blaat
Verwijderd
vast welOp zondag 16 juni 2002 20:27 schreef Sir Vega het volgende:
[..]
is me eige topic ook goed?
http://www.xs4all.nl/~dewater/Perfect_GTA3_SaveGame.zipOp zondag 16 juni 2002 20:06 schreef Sir Vega het volgende:
heeft iemand een save game foor me waar de hele stad te bezoeken is? of is daar een cheat foor?
btw heb toenet ff een eindje gevlogen met de dodo, maar weet iemand een goede plaats om op te stijgen in portland ?
De rails die boven de weg loopt?Op zondag 16 juni 2002 20:31 schreef Newjersey het volgende:
[..]
btw heb toenet ff een eindje gevlogen met de dodo, maar weet iemand een goede plaats om op te stijgen in portland ?
Of ergens in de richting van de haven, volgens mij als je vanaf 8ball kwam, tot aan de haven, een vrij lang, bijna recht stuk. (Hopelijk begijp je waar ik ergens bedoel
ok, zal het zo ff proberenOp zondag 16 juni 2002 20:36 schreef Nakebod het volgende:
[..]
De rails die boven de weg loopt?
Of ergens in de richting van de haven, volgens mij als je vanaf 8ball kwam, tot aan de haven, een vrij lang, bijna recht stuk. (Hopelijk begijp je waar ik ergens bedoel)
OK, gefixed, zou nu moeten werken. Mocht het niet zo zijn, de URL is http://www.xs4all.nl/~dewater/Perfect_GTA3_SaveGame.zip .Op zondag 16 juni 2002 17:16 schreef DazZta het volgende:
[url="http://gathering.tweakers.net/"http://www.xs4all.nl/~dewater/Perfect_GTA3_SaveGame.zip"]http://gathering.tweakers.net/"http://www.xs4all.nl/~dewater/Perfect_GTA3_SaveGame.zip[/url] , die werkt , in je sig staat achter die url een " teken ...
Ben mijn GTA3 CDeetje kwijt, dus ik heb hem nog niet kunnen testen. Als het goed is zouden al je garages zijn gevuld met kostbare wagens, in je hideout op het tweede eiland zou een Dodo moeten zijn
Typo en ff erbij zeggen dat je naar alle 3 de eilanden zou moeten kunnen gaan, en dat vde game 100% complete zou moeten zijn.
klopt ja, ik heb het toenstraks al ff getest, is een fijne savegameOp zondag 16 juni 2002 21:01 schreef Rafe het volgende:
[..]
OK, gefixed, zou nu moeten werken. Mocht het niet zo zijn, de URL is http://www.xs4all.nl/~dewater/Perfect_GTA3_SaveGame.zip .
Ben mijn GTA3 CDeetje kwijt, dus ik heb hem nog niet kunnen testen. Als het goed is zouden al je garages zijn gevuld met kostbare wagens, op je hideout op het tweede eiland zou een Dode moeten zijn
das mooi zeg (misschien kom k er een beetje laat achter maar toch)
Verwijderd
die auto's van gta 3 kan je veranderen he. maar waar staan de BMP bestandjes van de autos?
Verwijderd
heheOp zondag 16 juni 2002 21:03 schreef RedHead_1 het volgende:
krijg nou de griebus kriebel, je kan je car laten fixen zonder te saven, je zet em der in deur dicht, deur weer open en hij iz gefixt...
das mooi zeg (misschien kom k er een beetje laat achter maar toch)
zelfs een ontplofte wordt gefixt...
idd da had ik ook... in level 2 ik scheur vol gas naar benede auto knalt op de kop ehhehe glijd de garage in ( die ope stond omda er al een andere onder de deur stond hehe afijn kaboeeem ik rij die ene weg deur dicht whoppa auto weer al nieuw wel kewl maar beetje onrealistischOp zondag 16 juni 2002 21:30 schreef JanMaster het volgende:
[..]
hehe
zelfs een ontplofte wordt gefixt...
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Verwijderd
?Op zondag 16 juni 2002 21:33 schreef mikeboer het volgende:
hoe verander je de auto;s via paint?
zoja waar staan de autobestanden onder welke map
Verwijderd
Maak een back-up van je spanish.gxt bestand in je $installdir/TEXT/ map, kopieer het bestand spanish.gxt dan naar die map. Kies in GTAIII dan als taal 'Spanish' en je hebt een een Nederlandse GTAIII.
Wat is er dan veranderd?
- Alle menu's zijn Nederlands
- Alle 'HUD' informatie is Nederlands
- Alle secundaire missies (ambulance, politie, taxi en brandweer) zijn in het Nederlands
- Sommige hoofdmissie zijn Nederlands
- Alle autonamen zoals onderstaand:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
| Ambulance - Ambulance Banshee - Dodge Viper RT10 Barracks OL - Leger Transport BF Injection - Dune Buggy Blista - Dodge Caravan Bobcat - Chevy S-10 Borgnine - Checker Cab Bus - Oude Bus Cabbie - Checker Cab Cartel Cruiser - Chevy Silverado Quad Cab Cheetah - Ferarri Testarossa Coach - Coach Bus Diablo Stallion - Diablo Mustang '69 Dodo - Cessna Enforcer - Gepantserde ME Bus Esperanto - '80s Cadillac Eldorado FBI Car - Chrysler 300M FBI Firetruck - Brandweerwagen Flatbed - Leger Transport Idaho - Idaho Infernus - Lamborghini Diablo Kuruma - Chrysler 300M Landstalker - Mazda Tribute Linerunner - Freightliner Cab Mafia Sentinal - BMW 5-Series Tuned Manana - Dodge Aries Moonbeam - Chevy Astro Mr. Whoopee - IJscoman Mr. Wongs - Grote Bezorg Bus Mule - Grote Bezorg Bus Pan lantic - Ford Econoline Bestelbus Patriot - Hummer Perennial - Rambler Wagon Police - Chevy Caprice Police Cruiser Pony - Ford Econoline Bestelbus Predator - Predator RC CAR - RC Car Reefer - Reefer Rhino - Tank Rumpo - Dodge Mini Ram Van Rumpo XL - Hoods Dodge Mini Ram Van Securicar - Gepantserde geldwagen Sentinal - BMW 5-Series Speeder - Speeder Stallion - Mustang '69 Stinger - TVR Cerbera Stretch - Lincoln Limo Taxi - Chevy Caprice Taxi Toyz - TOYZ Train - Trein Triad Fish Truck - Triade Vis Vrachtwagen Trashmaster - Vuilniswagen Yakuza Stinger - Yakuza TVR Cerbera Yankee - Kleine Bezorg Truck Yardie Lobo - Yardie Chevy Impala Lowrider |
Wat moet er nog veranderen?
- 3/4 van de hoofdmissie vertalen
- Telefoonmissie
Wat zou ik graag nog willen veranderen?
- Nederlandse winkels
- Nederlandse bestelbusjes (bv van Gend & Loos)
- Nederlandse radiostations
- Mooie autoskins
- Een Nederlands poppetje als skin
- Nederlandse audio
Plaatjes:
Het menu
Text na een sprong
Politiemissie voorbij
Nieuwe naam voor de Banshee
Heb je opmerkingen of vindt je iets slecht vertaald. Geef het ff door. Hou je niet van Nederlands, probeer het dan vooral NIET.
-- DOWNLOAD HIER (230 KB) --
THX ! Hij werktOp zondag 16 juni 2002 17:12 schreef Rafe het volgende:
[..]
Check signatureKwee nie of hij werkt, heb hem nog niet getest.
En wat is die Dodo vertiefd moeiljik om te vliegen
EDIT: heeft iemand ene handling.cfg voor me waarmee die Dodo wel te besturen is ?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
die zit er standaard bij als je het spel installeerdOp zondag 16 juni 2002 21:42 schreef Arfman het volgende:
[..]
THX ! Hij werkt
En wat is die Dodo vertiefd moeiljik om te vliegen
EDIT: heeft iemand ene handling.cfg voor me waarmee die Dodo wel te besturen is ?
Verwijderd
Verwijderd
Er is ook een string voor een aantal meter, maar die pakt hij blijkbaar niet (of ik mis een instelling). Het rekenen gebeurt in de echte bron van het spel en dat kan ik niet aanpassen.Op zondag 16 juni 2002 21:59 schreef hendrik_vs het volgende:
Cyberneer: eigenlijk moet je bij die sprong na een text geen ft maar meter gebruiken, dus ff omrekenen.
Verwijderd
Maar als je bijv. de franse taal voor het spel gebruikt staat er dan wel meter in plaats van ft?Op zondag 16 juni 2002 22:03 schreef Cyberneer het volgende:
[..]
Er is ook een string voor een aantal meter, maar die pakt hij blijkbaar niet (of ik mis een instelling). Het rekenen gebeurt in de echte bron van het spel en dat kan ik niet aanpassen.
EDIT: mijlpaal, eerste post op 10de pagina(voor mij dan)
Verwijderd
Dus dan doel ik op dit:
Wat moet er nog veranderen?
- 3/4 van de hoofdmissie vertalen
- Telefoonmissie
Wat zou ik graag nog willen veranderen?
- Nederlandse winkels
- Nederlandse bestelbusjes (bv van Gend & Loos)
- Nederlandse radiostations
- Mooie autoskins
- Een Nederlands poppetje als skin
- Nederlandse audio
Verwijderd
[topic=510773/17]Op zondag 16 juni 2002 22:16 schreef mikeboer het volgende:
HOE MOET JE EEN AUTO VERANDERNE? HOE DOE JE DAT?
Verwijderd
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd
EN HOE? VERANDER JE ZE
!?!
Jij bent een irritant mannetje.Op zondag 16 juni 2002 22:24 schreef mikeboer het volgende:
Kan ik niet vinden op die skin page over HOE JE AUTO'S SKINS KAN VERANDEREN
EN HOE? VERANDER JE ZE
!?!
lees de andere 7 topics maar door of de gta3 faq
Op zondag 16 juni 2002 22:23 schreef BruceLee het volgende:
test
Jah dat is NOGAL vaag...
auto veranderen == skinnen, dus vraag daar, daarvoor is dat topic, en post hier niet die SCHREEUWENDE vragenOp zondag 16 juni 2002 22:24 schreef mikeboer het volgende:
EN HOE? VERANDER JE ZE
!?!
Je rijd de haven in/op, en gaat gelijk links, over parkeerplaats, gaat daar steegje door, weer gelijk links, als je steegje door bent, rechts, een garage met gele strepen ervoor, 1 grote deur, en links van die deur hangt aan de muur een bord met auto'sIk kan die plek bij de haven niet vinden, waar je autos kunt inleveren, zoals in de faq staat. Ik zie nergens een wit bord... Is er iets mis ofzo ?
Verwijderd
[search=carskin GTA3]Op zondag 16 juni 2002 22:24 schreef mikeboer het volgende:
EN HOE? VERANDER JE ZE
!?!
Goh, de bovenste, moeilijk hé?
[edit]
Ik ben té aardig voor deze wereld
Verwijderd
lmaoOp zondag 16 juni 2002 22:37 schreef tk het volgende:
Heeft iemand al een keer een looping gedaan met de dodo? Je kunt hem wel enorm hard laten gaan, door eerst super hoog te gaan vliegen en daarna ineens naar beneden te vliegen, dan raak je de grond net niet en dan sjees je met volle vaart weer tot je orginele hoogteToenet deed ik bijna een roll, maar een gebouw stond in de zeg
Verwijderd
waarom is Triad vertaald als Triade en niet als Triad?
ik zou je HEEEEEEEEL graag willen helpen, lijkt me echtOp zondag 16 juni 2002 22:06 schreef Cyberneer het volgende:
Ik vraag me trouwens af, wie wil me helpen bij het afmaken van deze NL-mod?
Dus dan doel ik op dit:
[..]
(wel fotosoepen
heb je msn?
Verwijderd
Ik wil ook wel helpen, maar voor mij geldt hetzelfde als voor jcross(ohja, en fotosoepen kan ik ook niet, maar dat boeit volgens mij niet echt)Op zondag 16 juni 2002 22:06 schreef Cyberneer het volgende:
Ik vraag me trouwens af, wie wil me helpen bij het afmaken van deze NL-mod?
Dus dan doel ik op dit:
[..]
Verwijderd
nou, met fotosoep, kan je bijv de skins waar de namen van gebouwen opstaan (zoals die wapen-dinges) veranderen naar iets nederlandsOp zondag 16 juni 2002 22:51 schreef hendrik_vs het volgende:
[..]
Ik wil ook wel helpen, maar voor mij geldt hetzelfde als voor jcross(ohja, en fotosoepen kan ik ook niet, maar dat boeit volgens mij niet echt)
Verwijderd
Goeie manier om mensen te vinden hoor, begint ie nu al met kleinerenOp zondag 16 juni 2002 22:53 schreef jcross het volgende:
[..]
nou, met fotosoep, kan je bijv de skins waar de namen van gebouwen opstaan (zoals die wapen-dinges) veranderen naar iets nederlands
Mail me maar: wstkst@hotmail.com
Ik kan niet fotosoeppen, misschien een beetje coden (als ik doorheb hoe het werkt), anders zou ik wel willen testen ofzo.Op zondag 16 juni 2002 22:53 schreef jcross het volgende:
nou, met fotosoep, kan je bijv de skins waar de namen van gebouwen opstaan (zoals die wapen-dinges) veranderen naar iets nederlands
Mailen naar bartdewater@hotmail.com (ook MSN) Adres op mn profile is van mijn ouders.
Verwijderd
moeten die 20 people saved in 1 keer zijn? want ik heb al zeker weten meer dan 20 people gesavedOp zondag 16 juni 2002 17:43 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
level 12 = always run
20 people saved = hearth @ hideout
50 = die langzaam pil
Als je een ambulance missie gaat doen, staat er het level midden-onderin je scherm, Als je iemand redt kom je op een hoger level denk ik. Doorgaan tot level 12 dusOp zondag 16 juni 2002 23:14 schreef Outlawz het volgende:
Wat wordt er met level 12 bedoeld??
Whoooooopiiiiieeeeeeeee!
Verwijderd
Oke thnxOp zondag 16 juni 2002 23:22 schreef Rafe het volgende:
[..]
Als je een ambulance missie gaat doen, staat er het level midden-onderin je scherm, Als je iemand redt kom je op een hoger level denk ik. Doorgaan tot level 12 dus
Verwijderd
Ik heb een globale verdeling gemaakt:
1
2
3
| Jcross & Westkust - Uitzoeken hoe gebouwen aan te passen en evt toepassen Hendrik_vs - Vertalen rest van teksten (stuur ik morgen + uitleg) Rafe - Test deze versie maar |
Dan hoop ik dat er vanuit het skin topic wordt gereageerd op het maken van een mannetje en het skinnen van de autos.
Het lastigst lijkt me het geluid veranderen aangezien er geen mensen voor zijn, dus daar ga ik me nu mee bezig houden.
Misschien een website voor de vooruitgang (of ga ik nu te snel?).
Laat het even weten of je het er mee eens bent. Morgen voeg ik jullie 4en toe aan MSN.
Verwijderd
erm, als jij mij zegt waar ik skins kan vinden van gebouwen enzo wil ik die wel een kewle naam geven. Maar ik kan echt geen skins vinden daarvoor, die zitten denk ik ergens goed verborgen of in een grote andere fileOp zondag 16 juni 2002 23:27 schreef Cyberneer het volgende:
Jcross & Westkust - Uitzoeken hoe gebouwen aan te passen en evt toepassen
Hendrik_vs - Vertalen rest van teksten (stuur ik morgen + uitleg)
Rafe - Test deze versie maar
nee...hoeft niet, het kunnen er misschien wel 25 zijn.... (in het stats menu kan je zien welk level je bent en hoeveel personen je gered hebt.)Op zondag 16 juni 2002 23:12 schreef jcross het volgende:
[..]
moeten die 20 people saved in 1 keer zijn? want ik heb al zeker weten meer dan 20 people gesaved
Verwijderd
Verwijderd
pics / replay !Op maandag 17 juni 2002 00:03 schreef tk het volgende:
woei! ik heb net een perfect rechte roll gemaakt met de dodoDe tweede was een downwarts roll die mooi eindigde in het water
Maar het kan
Verwijderd
Tja, dat bedoel ik dus met uitzoeken....Op zondag 16 juni 2002 23:40 schreef jcross het volgende:
[..]
erm, als jij mij zegt waar ik skins kan vinden van gebouwen enzo wil ik die wel een kewle naam geven. Maar ik kan echt geen skins vinden daarvoor, die zitten denk ik ergens goed verborgen of in een grote andere file
Ik zal ook ff rondkijken en dan mail/msn ik morgen wel.
Verwijderd
Die textures van die gebouwen zitten ook allemaal in txd.img.Op maandag 17 juni 2002 00:11 schreef Cyberneer het volgende:
Tja, dat bedoel ik dus met uitzoeken....
Ik zal ook ff rondkijken en dan mail/msn ik morgen wel.
Verwijderd
zal morgen een screenshot proberen te maken!Op maandag 17 juni 2002 00:04 schreef jcross het volgende:
[..]
pics / replay !
Verwijderd
omdat je te langzaam bent met de tankOp maandag 17 juni 2002 00:48 schreef Midnightimpact het volgende:
Hoe kan ik nou zo'n tank jatten? Als ik voor zo'n tank sta, en het gozertje dood schiet wat eruit komt en vervolgens instap kom ik direct op 't politebureau terecht.
zodra je instapt, trekt de politie je er direct weer uit
Is hier iets aan te doen, zonder cheats bij voorkeur.
Verwijderd
MAW, er is niets tegen te doen...
zet dit (doel opslaan als) in de gta3\data\ map (maak wel een back-up)Op maandag 17 juni 2002 08:52 schreef RonaldMcDonald het volgende:
hebben jullie er ook zo'n last van dat je op eiland 1 overal overhoop geschoten wordt door zowel Mafia als Triads? Ik kan nergens meer rustig lopen of rijden, zonder gegil en geschiet te horen.
Is hier iets aan te doen, zonder cheats bij voorkeur.
Verwijderd
om het hele spel zo verder te spelen is ook niet leukOp maandag 17 juni 2002 09:18 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
zet dit (doel opslaan als) in de gta3\data\ map (maak wel een back-up)
ik heb de pedstats aangepast voor de ambulance missions
ze schoten nog wel een beetje op me, maar ze trokken me steed suit de auto en dat was kut...
ben je paramedic level 10 en dan word je uit die auto getrokken
P.S. Paramedic level 12 halen en je hebt infinite run....
zal wel eens screenies posten
ik weet niet of het een uniqe jump is, maar je krijg een external view bij liftoff!!
Verwijderd
die bult is een Unique jump (er zitten er 2 bij de calahan bridge (dat is er een)Op maandag 17 juni 2002 09:53 schreef AtomicShockwave het volgende:
nog iets leuks: op de brug van het eiland 1 naar eiland 2 zit een soort kleine jump bult, supergaaf om met je zwaar opgevoerde Rhino overheen te rijden, hehe kun je over het hele eiland kijken als je het goed doet. hij zit in het midden van de weg aan de kant van het 1e eiland, daar begint de "rand" zegmaar.
zal wel eens screenies posten
Verwijderd
dat is ook een unique jump (de ander dusOp maandag 17 juni 2002 10:03 schreef McLambo het volgende:
vlak daaronder, zit ook nog een jump, dus laat maar zeggen, tussen de 2 rijbanen van de brug, op de grond.
ik weet niet of het een uniqe jump is, maar je krijg een external view bij liftoff!!
ja dat is ook wel zo, maar er lopen gelukkig ook niet zoveel van die figuren rond daar (sarcastisch bedoeldOp maandag 17 juni 2002 08:55 schreef JanMaster het volgende:
Je kon wel verwachten dat die Triads op je gingen schieten nadat je hun visfabriek opblies, en dat de maffia je ook niet echt leuk zou vinden nadat je salvatore's kop eraf schoot...
MAW, er is niets tegen te doen...
wat doet dat ding allemaal (zit nu op me werk, zonder GTA3 dusOp maandag 17 juni 2002 09:18 schreef Aerox.2000 het volgende:
[..]
zet dit (doel opslaan als) in de gta3\data\ map (maak wel een back-up)
Verwijderd
\Op maandag 17 juni 2002 10:36 schreef RonaldMcDonald het volgende:
[..]
ja dat is ook wel zo, maar er lopen gelukkig ook niet zoveel van die figuren rond daar (sarcastisch bedoeld). Ik ben nog niet zover, (pas paar missies op 2e eiland gedaan), maar ik hoopte dat je verderop in het spel misschien een gedaanteverandering (plastic surgery oid) zou krijgen waardoor ze je niet meer herkenden oid.
[..]
wat doet dat ding allemaal (zit nu op me werk, zonder GTA3 dus). alleen zorgen dat die flippo's niet meer op je schieten, of past het nog meer aan? want daar heb ik geen behoefte aan eerlijk gezegd, vind de rest wel allemaal goed zo, alleen die stomme mafia en triads moeten ff nokken met schieten, ik wordt er gek van.
je kan de pedstats zxo aanpassen (kan zelfs met notepad (even goed lezen wat waar voor is en welke waardes)
dat je per gang kan aanpassen hoe aggresief ze zijn, wat ze kunnen (slaan/schieten etc)
of ze je aanvallen als jij schiet, ofdat ze vluchten etc etc
die gasten schieten met shotguns, en 2 hits is car kaboom!
niet alleen leuk, maar erg handig! Op die manier kun je exacte locaties weergevenOp maandag 17 juni 2002 11:25 schreef AtomicShockwave het volgende:
wat ik een beetje mis in deze GTA is dat je geen diagnostic mode hebt. bij gta1 had je de cheat porkcharsui , hierdoor kon je de snelheid van je auto zien, en de damage die die al had. en je preciese positie op het eiland. jammer, was leuk geweest
ok thnx zal eens kijken vanavond ofzo.Op maandag 17 juni 2002 10:42 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
\
je kan de pedstats zxo aanpassen (kan zelfs met notepad (even goed lezen wat waar voor is en welke waardes)
dat je per gang kan aanpassen hoe aggresief ze zijn, wat ze kunnen (slaan/schieten etc)
of ze je aanvallen als jij schiet, ofdat ze vluchten etc etc
Dit topic is gesloten.
![]()