20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
zoon nr grijg je bijOp zondag 28 juli 2002 17:37 schreef Chimera2k2 het volgende:
Kan wel, maar is niet slim van Mr X als ie de gegevens hier geeft, zei iemand anders ook al. Maar dan ligt die tracking-site gelijk plat denk ik.
1. een ondertekend
2. rembours
bij dat nr moet ook een bestemmijng postcode bij als je dat wilt checken...dus dat vals wel mee
ps. Mr_x007 die blaatjes kan je gewoon @ postkantoor los halen
Aangezien er een minimum is van 50@ voor bestellingen naar buiten de USA, moet er haast wel een inkoop actie plaatsvinden (of ze moeten de prijs verhogen van die dingenOp zondag 28 juli 2002 17:21 schreef jvhaarst het volgende:
[..]
Ik heb ze al gemaild, rustig maar.
Zodra ik iets hoor zal ik hier wat posten.
Ik ben dus erg benieuwd naar hun antwoord. Probleem is, wanneer je er >100 besteld, je weer onder die 50$ zit
Can you feel the irony in this?
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
\Op zondag 28 juli 2002 20:07 schreef TD-er het volgende:
[..]
Aangezien er een minimum is van 50@ voor bestellingen naar buiten de USA, moet er haast wel een inkoop actie plaatsvinden (of ze moeten de prijs verhogen van die dingen)
Ik ben dus erg benieuwd naar hun antwoord. Probleem is, wanneer je er >100 besteld, je weer onder die 50$ zit
Can you feel the irony in this?
Vraag je of ze de prijs zo willen bijstellen dat je bij 100 wel weer op de 50 dollar zit. Kost het ons nog maar 50 cent per voeding dus
Verwijderd
komt natuurlijk ook nog 2x verzendkosten bijOp maandag 29 juli 2002 07:41 schreef koentjuh het volgende:
[..]
\
Vraag je of ze de prijs zo willen bijstellen dat je bij 100 wel weer op de 50 dollar zit. Kost het ons nog maar 50 cent per voeding dus
1x naar nederland
1x in nederland
nee hoor je kan gewoon dat nummer intype op [url="http://www.ups.com"]www.ups.com[/url] en dan kan je t gelijk tracke voor de rest hoef je niets te weten.Op zondag 28 juli 2002 17:52 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
zoon nr grijg je bij
1. een ondertekend
2. rembours
bij dat nr moet ook een bestemmijng postcode bij als je dat wilt checken...dus dat vals wel mee
ps. Mr_x007 die blaatjes kan je gewoon @ postkantoor los halen
dit zijn de nummers:
4633 281 134 0
4290 842 299 7
die sukkels kunnen geneens ridderkerk goed schrijven
1 van 39.50lbs in Rotterdam te PACKAGE IN CLEARANCE PROCESS;RELEASED BY CUSTOMS. NOW IN-TRANSIT`en
en de ander prcies t zelfde
btw nog iets grappigs:
van USA naar Rotterdam naar Duitsland naar Rotterdam
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Was ook mijn plan.Op maandag 29 juli 2002 08:42 schreef Mr_x007 het volgende:
als er een inkoopactie voor die voedingjes komt, en ze snel kunnen leveren stuur ze dan maar naar mij dan doe ik ze gewoon in de enveloppe erbij
En als ze echt een minimum bedrag van $50 hebben, dan bestel ik er wel 200..
If you don’t have enough time, stop watching TV.
er zijn nog 25 lcd's over wie heeft intresse??
helaas moet die btw ook betaald worden. ik zit nu te bedenken hoe we dat het beste kunnen regelen.
Verwijderd
Verwijderd
Waar kom je nu te kort per display? 290 / 150 = bijna 2 euro ? err.... wtf, 2 euro aan BTW voor een display van $7,50
[slechte ervaring modus aan]
Maargoed, hiervoor woon je dan ook in NL. Het rijk bestaat uit niets anders dan een stel ranzige uitzuigers.
$7.50 per stuk?Mr_x007 schreef op 30 juli 2002 @ 20:16:
ups is vandaag langsgeweest, maar moet ook btw betalen, dat is 290 euro !! ik was niet thuis en m'n ma had niet zoveel geld in huis. het probleem is nu dat omdat nog niet iedereen betaald heeft ik niet zo veel geld meer op me rekening heb staan. ik kom een 180 euro te kort, dat ga ik proberen zolang te lenen, maar weet niet of dat voor morgen lukt.
helaas moet die btw ook betaald worden. ik zit nu te bedenken hoe we dat het beste kunnen regelen.
doe me er maar 2
Ég er eins ánægður og ég get orðið.
edit: bijna een mailbom
je reageerd wel heel snel
wil iedereen zo snel mogelijk dat geld voor de btw naar mijn rekening over schrijven, het gaat om 290/160 = 1.80 per lcd , zonder dat geld heb ik niet genoeg geld om de lcd's naar jullie te sturen.
dus het moet er nu ongeveer zijn
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
Maar goed. Het staat als het goed is morgen op je rekening.
* TD-er moet toch nog ff kwijt dat dit een heel goed geregelde inkoop actie is.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Enne vraagje . Ik haal zooi uit thailand, moet dus ook nog btw betalen duz?
En is dat alleen over het goed wat je haalt, of ook met verzendkosten erbij?
Verwijderd
ik had et over hoe et gaat in NederLandMr_x007 schreef op 29 juli 2002 @ 08:44:
[...]
nee hoor je kan gewoon dat nummer intype op [url="http://www.ups.com"]www.ups.com[/url] en dan kan je t gelijk tracke voor de rest hoef je niets te weten.
dit zijn de nummers:
4633 281 134 0
4290 842 299 7
die sukkels kunnen geneens ridderkerk goed schrijven
*Kuch* *kuch*Mr_x007 schreef op 30 juli 2002 @ 20:16:
ups is vandaag langsgeweest, maar moet ook btw betalen, dat is 290 euro !! ik was niet thuis en m'n ma had niet zoveel geld in huis. het probleem is nu dat omdat nog niet iedereen betaald heeft ik niet zo veel geld meer op me rekening heb staan. ik kom een 180 euro te kort, dat ga ik proberen zolang te lenen, maar weet niet of dat voor morgen lukt.
dat had je ook wel kunnen weten dat er BT'Wtjes moeten betalen als die in NL komt
9x160=1440
1440+19%=273,6
je betaald ook nog teveel
ik dacht dat je dat al verrekend had
Dat is toch een dienst die in het buitenland betaald is en uitgevoerd?
't zou wat zijn, wanneer ik bij terugkomst van vakantie nog NLse BTW moet gaan betalen voor het brommertje wat ik op Kreta gehuurd had.
Dus die BTW hort volgens mij over die 7 $ betaald te worden en niet over die 2$ verzendkosten.
dat heet douanerechtenTD-er schreef op 30 juli 2002 @ 23:48:
Je betaald toch geen BTW over verzend kosten?
Dat is toch een dienst die in het buitenland betaald is en uitgevoerd?
't zou wat zijn, wanneer ik bij terugkomst van vakantie nog NLse BTW moet gaan betalen voor het brommertje wat ik op Kreta gehuurd had.
Dus die BTW hort volgens mij over die 7 $ betaald te worden en niet over die 2$ verzendkosten.
en hier lees je de rest
en ik heb dat al eerder gepost dat dat gebeurd
*zucht*
Mr_x007 als er nog geld overgemaakt moet worden stuur dan ff een email met je gegevens want ik heb me comp paar dagen geleden geformateerd dus weet je rekening nummer enzo niet meer
Specs van mijn bak Hier!
Of post het hier in deze thread je adres/bank gegevens.
Verwijderd
maar wanneer denk je nu dat je ze kan versturen zodra mijn geld binnen is?
zie volgens de track-pakketjes service dat je ze nu hebt ,mischien kan je wat fotos maken
Niks foto's, inpakken en opsturenVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:19:
ik ben maar alvast net ff naar de brievenbus geweest voor die 1.80 EURO
zie volgens de track-pakketjes service dat je ze nu hebt ,mischien kan je wat fotos maken?
En iemand moet (mag) even een stukje software (her)schrijven voor die dingen.
edit: jeetje "pakjes" van zo'n 17 kilo per stuk
Verwijderd
Ik heb al sources gezien geschreven in C.
edit: linkje is ook wel handig
Loading LCD
Unpacking LCD Soft
OK, now booting the LCD
LCD up and running
Maar als het nog lukt zou ik wel graag nog 6 d'r bij willen (totaal is dan wat makkelijker in te pakken
Nee, niet zo, alleen een logo als ie spanning krijgt.decramy schreef op 31 juli 2002 @ 18:40:
kijki, dan kenne we r zetten
Loading LCD
Unpacking LCD Soft
OK, now booting the LCD
LCD up and running
Jij wil meteen weer een animated logo erin
* DaRuLe weet al wel wat er in komt ... AMD
ik zit nu naast 10 dozen lcd'sVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 16:19:
ik ben maar alvast net ff naar de brievenbus geweest voor die 1.80 EURO
zie volgens de track-pakketjes service dat je ze nu hebt ,mischien kan je wat fotos maken?
zal me broer zo ff vrage of ik z'n digicam ff ken lenen voor foto's
ze zijn wel lekker groot, ze passen precies in 3 5,25" bays
als je een grote kast heb wel.DaRuLe schreef op 31 juli 2002 @ 19:47:
:-) te gek, en perfect dus qua afmeting
ik heb een midi tower staan met totaal 3 bays
Moet ik de komende dagen een vangnet onder de brievenbus plaatsen of wordt het een goeie verpakking?
Verwijderd
Volgens mij ruik ik hier een jeugdtraumaVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 19:54:
en hoe groot word de verpakking? als ik dan weg ben en hij past niet in de brievenbus dan brengt die postbode hem weer naar die debiele buren die hem dan 5 weken later geven,als je het nog 10 X vraagthad ik ook met mn donald duck wekker van de donald duck
heeeeel lang geleden ....
1 en 2 en misgien 3 lcd's in noppenevelop
bij meerdere wordt het netjes in een doosje ingepakt.
Dan zou ik wel willen weten wanneer je die (2) van mij verstuurd, want wij hebben nl. laminaat in de hal liggen.Mr_x007 schreef op 31 juli 2002 @ 20:35:
ik verpak bij een bestelling van:
Ik neem geen enkel risico en leg dus dan even ter bescherming iets onder de deur.
HAHAHA.. of ben ik nou een neuroot?
Verwijderd
uhmmm je bedoeld toch niet alleen noppen envalop he?Mr_x007 schreef op 31 juli 2002 @ 20:35:
ik verpak bij een bestelling van:
met de ptt breekt ie dan denk ik binnen 5 min doormidden...
je mag(moet) hem met lekker veel noppen folie omwikkelen leuke plastics schuimrubbertjes erbij tegen schokjes
en dan in een niet al te grote noppenfolie-envalop stoppen zodat ie in de envalop zelf niet heen en weer word geslingerd...
of anders in doosjes
die zorgt ervoor dat ie niet buigt
Specs van mijn bak Hier!
is in anti-statisch zakje, omringd door papier snipperzooi in noppenenvelop ook goed?Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 21:00:
[...]
uhmmm je bedoeld toch niet alleen noppen envalop he?
met de ptt breekt ie dan denk ik binnen 5 min doormidden...
je mag(moet) hem met lekker veel noppen folie omwikkelen leuke plastics schuimrubbertjes erbij tegen schokjes
en dan in een niet al te grote noppenfolie-envalop stoppen zodat ie in de envalop zelf niet heen en weer word geslingerd...
of anders in doosjes
Verwijderd
als ie maar niet kapot gaat vind ik het goedMr_x007 schreef op 31 juli 2002 @ 21:59:
[...]
is in anti-statisch zakje, omringd door papier snipperzooi in noppenenvelop ook goed?
neej,maar je ziet zelf wel of het goed is.... gewoon ff eentje testen met honkbalknuppel enzo..:P (niet met de mijne testen!)
kan je nog fototjes maken ?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2002 22:10 . Reden: gaat je niks aan... ]
* Helox-in-a-box
* Zotty
* ralpy
* sjares
* blade82
En die andere 10 dan???Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 22:38:
Geen digicam gevonden nog? ik wil wel es 150 lcd's bij elkaar zien
* TD-er is echt wel blij dat ze zo goed als bij hem thuis zijn
is 10 dozen van 16 zal kijken of de foto's vandaag nog komeVerwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 22:38:
Geen digicam gevonden nog? ik wil wel es 150 lcd's bij elkaar zien
Specs van mijn bak Hier!
Shit man ik moet toch beter mijn ogen los doenequinoxe schreef op 26 juli 2002 @ 09:54:
[...]
[semi-off-topic]
Ben je niet NOG iets vergeten?
....
Je hebt nl. nog geen USB-chips van mij gehad.
Als je me effe via een reply op mijn laatste mail jouw adres mailt stuur ik ze vandaag nog op.
(ik had een beetje alle e-mail gewist, en was een beetje alle adressen kwijt, beetje dom dus)
Bij de weg die waren wel al heel netjes betaald
[/semi-off-topic]
c.geers@reest-wieden.nl
heb vast jouw mail adres ook niet meer.
en ja die waren snel andere rekening. en waren voor mijn vakantie
normaal ben ik ook wel snel er mee maar dit.. murphy kwam weer langs
zo weer ff topic lezen
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
ik zie dat ze binnen zijn
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ja, daar heb je toch 2 ISDN lijntjes voor 600 mensenReseTTim schreef op 01 augustus 2002 @ 01:37:
ik zit nu @campzone en heb dus de laatste 10 pages niet gechecked omdat het gewoon niet te doen is ivm sloom inet..
Leuke tegenslag: Mijn HDcontroller heeft waarschijnlijk de geest gegeven!
bios ziet hem wel, alleen hij spint niet meer.
Nou maar hopen dat Western Digital hem nog kan fixen.. #$%!
Huh, nog niet ontvangenMr_x007 schreef op 31 juli 2002 @ 22:19:
willen de volgende mensen mij hun adres gegevens sturen:
* Helox-in-a-box
* Zotty
* ralpy
* sjares
* blade82
offtopic:ReseTTim schreef op 01 augustus 2002 @ 01:37:
ik zit nu @campzone en heb dus de laatste 10 pages niet gechecked omdat het gewoon niet te doen is ivm sloom inet..
ReseTTim ! Die WinRoute handleiding/tutorial van jou, waar kan ik die vinden ? heb em nodig...
tav : Arend Lagendijk
AAaaahhhh jammer!!!!
Ik wil er ook eentje.....
Mocht er toevallig nog eentje over blijven: laat het me even weten!
Mocht er nix overblijven: Kan de topicnaam dan veranderd worden?
Verwijderd
LezenVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 13:47:
Ik heb ook een lcd besteld maar kan niet betalen. Weet niet waar ik het naar moet overmaken omdat ik gekloot met mijn mail heb gehad. Kan iemand mij even helpen? Mijn nick op laupro.nl = bartje (voor als je mijn emailadres nodig hebt.
Ook even lezenDr.Roelski schreef op 01 augustus 2002 @ 13:29:
In de topic naam zie ik nog steeds niet dat de inkoop gesloten is, maar uit de thread en op laupro begrijp ik dat er niet meer besteld kan worden.
AAaaahhhh jammer!!!!
Ik wil er ook eentje.....![]()
Mocht er toevallig nog eentje over blijven: laat het me even weten!
Mocht er nix overblijven: Kan de topicnaam dan veranderd worden?
Ik heb nog geen mail van ze gehad, ik zal als ik weer thuis ben (=morgen) even hun website doorzoeken op minimum orderbedragen, en dan voor dat bedrag voedingen bestellen.koentjuh schreef op 01 augustus 2002 @ 08:26:
Hey, hoe zit het nu met die voeding die hier langs kwam voor 50 cent dacht ik?
Hopelijk worden ze dan wel wakker...
If you don’t have enough time, stop watching TV.
==> gemaild!!!
Thanx, sjares ik had al +/- 20 pagina's bekeken, maar deze had ik gemist.
<arend@lagendijk.info>: Name service error for lagendijk.info: Host not found
lukt niet helemaal dus...
dan maar zo:
mijn gegevens:
Jie Chin
Pyreneeen 22
3524 VN Utrecht
Verwijderd
Verwijderd
,kan je zo'n lcd eens opmeten voor de maten in CM ,kan ik mischien ff alvast een kastje maken/bedenken...
past precies in 3 drivebays
edit: Ben je al druk bezig met inpakken MrX?
Verwijderd
ja heel het ding Of ,alleen het schermpje... en dikteDaRuLe schreef op 01 augustus 2002 @ 20:09:
enige regels terug:
past precies in 3 drivebays
edit: Ben je al druk bezig met inpakken MrX?
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Module size is 147 x 115 mm. Viewing area is 127 x 70 mmVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 20:01:
Mr_x007
,kan je zo'n lcd eens opmeten voor de maten in CM ,kan ik mischien ff alvast een kastje maken/bedenken...
Begin morgen met inpakken en versturen van degene van wie alles al binnen is en vast vooruit verpakken voor degene waarvan het geld nog moet binnenkomen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
betaling is al binnen, je hoef alleen die btw nog te betaleVerwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 21:01:
mr_x007 heb je me geld dan al het is al afgescheven ofzo hehe ja ben dom en 2,5 week geleden al overgemaakt of eerder?
ja ik had geen rekening gehouden met de btw.Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 22:51:
Dus iedereen die al betaald had moet nu alsnog €1.80 extra overmaken
heb nu foto's maar kan niet bij me webspace omdat me broer is overgestapt van een gehuurde naar een eigen server. ik hoop ze vandaag nog te posten.
Mail ze mij ff dan, dan pleur ik die pics wel op mijn webspaceMr_x007 schreef op 01 augustus 2002 @ 22:56:
[...]
ja ik had geen rekening gehouden met de btw.
heb nu foto's maar kan niet bij me webspace omdat me broer is overgestapt van een gehuurde naar een eigen server. ik hoop ze vandaag nog te posten.
darule@home.nl
kan je ook doen, heb je m'n adres?Verwijderd schreef op 01 augustus 2002 @ 22:59:
ow nog 1,80 kan dat via een envelop?
JezusJezus, wat BRUUT MAN!!
Mr_x007, ik heb al gemaild, maar nog nix gehoord.
Mocht je nog over hebben: boek mij maar voor 4 stuks dus...
Ik heb het extra geld overgemaakt (3.60), en mocht je nog 2 extra lcd's over hebben, dan wil ik die ook graag van je afnemen, deze zijn voor een kameraad van mij, ik kan het geld direct overmaken via inetbankieren.