Toon posts:

[3DSMax]Installatie probleem..

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit topic maar ff hier gespost want in de andere fora geeft men tog geen antwoord :).

Ik heb n probleem met het installeren van 3dsm. Ik heb volgens mij wel gewoon de goede versie met alle packages enz.

Maar als ik ga installen krijg ik het bericht, dat ik de code "ACAD_SILENT_LICENSE=YES" in de MSI database moet invoeren. Hij mist een code in het bestand "AskLicense.ini".

("Please indicate that you have read and understand the End User License Agreement by passing (via the command line) the MSI database property : ACAD_SILENT_LICENSE=YES)

Heeft iemand dit al mee gemaakt, en weet hoe ik dit moet oplossen?

Alvast bedankt.

P.S.
Ik heb al Maya, is 3dsm makkelijker zo als iedereen zegt? Want als dat neit zo is, dan doe ik alle moeite voor nix.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
okee, dit kan best hard klinken :)

het lijkt me een licentieprobleem (duh). Als je licentieproblemen hebt dien je contact op te nemen met Discreet, het telefoonnumer kan je vinden op je factuur, en ook op een sticker aan de binnenkant van het mapje met 3d studio max.
Als je om welke reden dan ook van mening bent geen contact op te kunnen nemen met Discreet over dit 'probleem' ;), mogen we je helaas ook niet op GoT helpen. Dit is in strijd met de wet en met de GoT-policy (zie daarvoor de FAQ).

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Idd discreet bellen als je problemen hebt, voor die 15.000 euro kun je ook wel wat support verwachten.

Dit topic is gesloten.