hier stond iets interessants, maar het is even weg...
dan moet dat wel lukken
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Die dingen zijn toch niet gloedjenieuw ofzo
Er zijn toch wel al mensen die software hebben voor een GFX LCD met een SED1330 ?!?
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
En dr komt inderdaad een topic om er voor te zorgen dat we ze allemaal aan de praat krijgen!
Verwijderd
volgensmij is er tot nu toe nog geen sed1330-controlled Gfx software. maar daar zal snel verandering in komenOp vrijdag 14 juni 2002 19:41 schreef TheDarkLord666 het volgende:
D'r moet toch wel al software voor zijn ...
Die dingen zijn toch niet gloedjenieuw ofzo
Er zijn toch wel al mensen die software hebben voor een GFX LCD met een SED1330 ?!?
klopt!Op vrijdag 14 juni 2002 19:46 schreef LAuWe het volgende:
[..]
volgensmij is er tot nu toe nog geen sed1330-controlled Gfx software. maar daar zal snel verandering in komen(er zit toch al niet veel verschil tussen de 2 controllers meen ik ergens gezien te hebben)
Het verschil is niet al te groot.
Dus met een beetje mazzel zijn de huidige progs makkelijk aan te passen.
En dat gebeurd vast! Er is immers ook een inkoopactie met 256 x 128 LCD's met dezelfde controllers.
Verwijderd
Ik geloof dat ik je niet helemaal meer kan volgen.....Op vrijdag 14 juni 2002 16:58 schreef Saico het volgende:
Omdat het om een grafische display gaat,
zou het dan niet mogelijk zijn dat je het beeld
een kwart kan draaien. (als instelling in de software)
Geeft wel veel meer mod mogenlijkheden
Wordt ie 11cm in plaats van 18 cm.
ehmmmm.niet volgen?Op vrijdag 14 juni 2002 22:09 schreef PJanssen het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je niet helemaal meer kan volgen.....
kwartslag draaien. dus korte zijde horizontaal, lange zijde verticaal.
En dan dus met software die dan niet ook op zn kant staat.
Verwijderd
Verwijderd
"For use with:
KS0108,T6963C and SED1330 based LCD displays
and PBP PIC applications written specifically
for those displays."
Alleen om graphics en text op je display te toveren,
niet voor gebruik met winamp en zo.(als het mij allemaal duidelijk is.)
...en we wachten in stilte af...Op vrijdag 14 juni 2002 14:17 schreef kazz1980 het volgende:
De 65 euro LCD's worden vanaf dinsdag verzonden naar iedereen!
Verwijderd
Zal wel weer zo lang duren omdat het van postbank naar bank moet
Al kan je daar niet LPT1 kiezen, maar alleen COM1 en COM2.Op zaterdag 15 juni 2002 12:43 schreef Saico het volgende:
Wat software betreft, Glipic 2 werkt ook met sed 1330
"For use with:
KS0108,T6963C and SED1330 based LCD displays
and PBP PIC applications written specifically
for those displays."
Alleen om graphics en text op je display te toveren,
niet voor gebruik met winamp en zo.(als het mij allemaal duidelijk is.)
Dus niet parallel ... hoe zit het daar mee dan ?
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
jah inderdaad, zou je voor mij ook eventjes kunnen kijken kazz?Op zondag 16 juni 2002 14:27 schreef Stealth2000 het volgende:
kazz, heb je mijn betaling al binnen ? Deze heb ik al enkele dagen geleden op de bus gedaan.
Zal wel weer zo lang duren omdat het van postbank naar bank moet
Je zit dan met je characters, deze zijn voor horizontale projectie gemaakt.Op vrijdag 14 juni 2002 16:58 schreef Saico het volgende:
Omdat het om een grafische display gaat,(240x128)
zou het dan niet mogelijk zijn dat je het beeld
een kwart kan draaien. (als instelling in de software)
Geeft wel veel meer mod mogenlijkheden
Wordt ie 11cm in plaats van 18 cm.
Echter uit te sluiten is niets, je zou zelf een 90o gedraaide karacter moeten maken en de regels vertikaal moeten opbouwen. Een flinke klus dus.
Verwijderd
Ik begrijp wat je bedoeld.
Mmmm, uitdaging mischien? We zullen zien.
Eerst display in huis hebben.
Verwijderd
We gaan ze gezamelijk aan de praat maken via dit of een nieuw topic!Op zondag 16 juni 2002 20:31 schreef keeee het volgende:
Hmm kdacht dat ze wel gesoldeerd zouden zijn, ksoldeer eiglijk *nooit*, iemand die ff zo vriendelijk en vooral geduldig wil zijn als ik et schermpie heeft stap voor stap hulp te geven
Ik zal morgen (maandag) even kijken van wie het geld binnen is!
Deze zijn gesoldeerd en hebben een 1/2 jaar garantie op fabrieksfouten.
De 25 euro LCD's zijn onderweg naar mij. Ik laat het horen als ze dr zijn!
Heel erg mooiOp maandag 17 juni 2002 08:18 schreef kazz1980 het volgende:
Laat je ff weten wanneer je mijn geld binnen hebt ?
Whoohoo ... dan kan ik um deze week nog binnen hebben.Op maandag 17 juni 2002 08:18 schreef kazz1980 het volgende:
woensdag gaan de eerste 60 euro LCD's op de post! ( als alles goed gaat ten minste)
Deze zijn gesoldeerd en hebben een 1/2 jaar garantie op fabrieksfouten.
Hoe worden ze eigenlijk verstuurd ?
Eerst naar jou, en dan naar mij ?
En hoe zit het als het LCD stuk aankomt ?
Zomaar ff twee vraagies
Ze worden heel goed verpakt, dus de kans dat ze stuk gaan is vrij miniem.
Er is een 1/2 jaar garantie op, ik weet alleen niet of die ook beschadiging bij verzenden dekt!
Maar moch ie stuk aankomen dan zal ik alles uit de kast trekken om iets te regelen voor je!
Hmm, dus moeten ze direct uit Duitsland komen ?
Dan hoop ik echt dat ze deze week aankomen
Dat ding heeft een hoog pats gehalte op LAN parties
Tell me about it... ik wacht ook al een week op mijn LCD's.....Op maandag 17 juni 2002 19:12 schreef kazz1980 het volgende:
Duitse post heeft gestaakt...dus het kan even duren...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Naja, ik zie hem wel verschijnen
weinig anders te doen dan afwachten
Ik merk het wel, moet toch ff wachten op de software ;-)
Was dan een hint???Op dinsdag 18 juni 2002 12:14 schreef TheDarkLord666 het volgende:
Da's waar ...
Ik merk het wel, moet toch ff wachten op de software ;-)
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Nu welOp dinsdag 18 juni 2002 12:37 schreef Creepy het volgende:
[..]
Was dan een hint???
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Heheheh ... inderdaadOp dinsdag 18 juni 2002 12:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nu wel
Verwijderd
(ik heb em namelijk 1 week geleden op de post gedaan, en het duurd meestal 1 weekje ofzo)
nog iets gehoord over de €25,- lcd's misschien ?
Ik heb nog niks gehoord van de LCD's.
Maar het schijnt dat de post vertragingen heeft door die staking.
nu maar hopen dat ze daar ook ooit van een koerier of pakketdienst oid gehoord hebben, want wachten is niet mijn hobbyOp woensdag 19 juni 2002 13:56 schreef kazz1980 het volgende:
en als het goed is heb je een mailtje van me!
Het geld is er bij mij af.Op woensdag 19 juni 2002 13:56 schreef kazz1980 het volgende:
ik ga dr van uit dat al het geld nu wel binnen is! (heb ff geen tijd om te kijeken...)
Ik heb nog niks gehoord van de LCD's.
Als iedereen meehelpt hebben we hier dalijk een leuk rijtje met software --> zo kunnen we meteen aan de slag met de LCD's. Ik ga nu zoeken en zal alles posten wat ik tegenkom. Als iedereen dat doet, is het lekker makkelijk zo. (is maar een idee). Hoop dat het wat wordt
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/Winamp%20Plugin%20(by%20Zotty).zip
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/Init.exe
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/pacman.exe
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/snake.exe
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/lcd2.exe
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/Mirc_dll%20(by%20Matty).zip
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/LCD_Winamp%20(by%20Jay%20en%20Jordy).exe
en nog een link naar een GoT topic: [topic=476314]
Ik weet niet wat het allemaal voor een progs zijn, maar deze zijn schijnbaar voor de GFX LCD's. Ik had laatst gedroomt dat ik op mijn 40x4 van die dolfijnen had net zoals de pioneer auto radio's. Dat kan natuurlijk niet, maar mischien wel met GFX Displays...Of kleine (filmpjes/foto's/animated GIF's) Ik ben nog niet thuis op dit gebied, dus weet ook niet wat de mogelijkheden zijn. Mischien kunnen de mensen die ervaren zijn wat vertellen hierover. Wat is bijvoorbeeld het meest "standaard" programma voor een 240x128? Bij 40x4 is het SMARTIE, maar hier???
Verwijderd
nou.. die dolfijnen.., denk het niet. die schermen hebben volgensmij verschillende grijs-tinten. dit is gewoon puur zwart-wit (of ander kleur, ligt aan je schermOp donderdag 20 juni 2002 10:51 schreef atmoz het volgende:
<wat urls>..
Ik weet niet wat het allemaal voor een progs zijn, maar deze zijn schijnbaar voor de GFX LCD's. Ik had laatst gedroomt dat ik op mijn 40x4 van die dolfijnen had net zoals de pioneer auto radio's. Dat kan natuurlijk niet, maar mischien wel met GFX Displays...Of kleine (filmpjes/foto's/animated GIF's) Ik ben nog niet thuis op dit gebied, dus weet ook niet wat de mogelijkheden zijn. Mischien kunnen de mensen die ervaren zijn wat vertellen hierover. Wat is bijvoorbeeld het meest "standaard" programma voor een 240x128? Bij 40x4 is het SMARTIE, maar hier???
"plaatjes" kunnen wel... (zwart wit dan dus) en animated gifs.... kunnen denk ik wel, alleen heeft zo'n scherm geen hoge Fps-rate.
Zijn dit voor de SED1330 GFX LCDs ... of voor de Toshiba controllers ?Op donderdag 20 juni 2002 10:51 schreef atmoz het volgende:
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/testprogje%20(by%20Zotty).zip
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/Winamp%20Plugin%20(by%20Zotty).zip
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/Init.exe
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/pacman.exe
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/snake.exe
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/lcd2.exe
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/Mirc_dll%20(by%20Matty).zip
http://home.pi.be/~tferyn/LCD/LCD_Winamp%20(by%20Jay%20en%20Jordy).exe
Verwijderd
[..]en nog een link naar een GoT topic: [LCD] Software voor GfX LCD's (t6963c) deel 2
Doe es 'n wilde gok...Zijn dit voor de SED1330 GFX LCDs ... of voor de Toshiba controllers ?
Er worden hier ook LCD's ingekocht met de SED1330 controller ... dussssssssssssss.
En dat snap ik dus niet ...Op donderdag 20 juni 2002 13:50 schreef kazz1980 het volgende:
vrijwel alle huidige programma's zijn NIET voor de SED 1330 controlers.
Is die SED1330 controller net nieuw ofzo ?
Ik bedoel, er zullen toch wel meer mensen zijn die programma's maken voor GFX LCD's ?
Ik bedoel, we zijn Nederlanders & GoT-ters, maar ook een klein landje
Ongetwijfeld!Op donderdag 20 juni 2002 14:07 schreef TheDarkLord666 het volgende:
[..]
En dat snap ik dus niet ...
Is die SED1330 controller net nieuw ofzo ?
Ik bedoel, er zullen toch wel meer mensen zijn die programma's maken voor GFX LCD's ?
Ik bedoel, we zijn Nederlanders & GoT-ters, maar ook een klein landje
Ik heb echter nog niks gevonden.
Maar als je goed zoekt zijn er vast wel ergens progs te vinden....Daar heb je gelijk in!
(Whoohoo, ik heb gelijk gekregen
Verwijderd
-Via de inkoopactiesite ?
-via de mail ? of
-via GOT ?
(als het even kan...)
Heb nog niets van ze gehoord. Ben ookal aan het wachten op een UPS pakket uit Duitsland. Schiet niet echt op he.
Maarja, de dag duurt nog lang
Pollin schreef dat ze geen sed 1330 schermen meer op voorraad hadden, terwijl ze me aan de telefoon wat anders hadden verteld, en hebben me als "troost" een catalogus gestuurd
Display-Services had me een 320*240 inverted white backlighted sed 1335 scherm gestuurd
Helaas niet voor mijzelf, maar voor iemand anders..
Ik hoop dat de 60 euro LCD's er volgende week ergens zijn.
de 25 euro LCD's weet ik niet.
Heb ze gezegd dat ik heftig teleurgesteld in ze ben en heb een order van ruim 4000 * equinoxe onderdelen (tijdelijk)teruggetrokken
* equinoxe had veel kleinzooi op de lijst staan, 1500 SMD parts (had ik nauwelijks voorraad van), 2000 transistors & diodes (erg goede aanbieding), en nog wat TTL-IC's, epoxyhars, PCB's etc. etc...
Verwijderd
hetzelfde geld voor de bestelling van kazz bij pollin? en zij krijgen die wel weer in voorraad?Op vrijdag 21 juni 2002 15:22 schreef equinoxe het volgende:
Pollin vertelde mij net dat zij van de 25 euro displays een negatieve voorraad hadden.
Heb ze gezegd dat ik heftig teleurgesteld in ze ben en heb een order van ruim 4000 /me onderdelen (tijdelijk)teruggetrokken![]()
/me had veel kleinzooi op de lijst staan, 1500 SMD parts (had ik nauwelijks voorraad van), 2000 transistors & diodes (erg goede aanbieding), en nog wat TTL-IC's, epoxyhars, PCB's etc. etc...
Ik hoop voor jullie niet dat die bestelling van hem ook niet meer leverbaar is.
Zover men mij kon uitleggen is er een andere bestelling die later is binnengekomen boven op de stapel gelegd, men heeft de volgende dag de bestellingen van boven naar beneden afgewerkt, en toen men bij mijn bestelling kwam was er geen schermpje meer
STOMME DUITSERS ...
Zo.
Verwijderd
aber dochOp vrijdag 21 juni 2002 15:42 schreef equinoxe het volgende:
Wie bitte?
Das meinen Sie ja nicht..
is dat nu goed of slecht
nee ik moest ook 3 keer mailen voor ik een antwoord kreeg!Op vrijdag 21 juni 2002 15:46 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik heb er ook 1 besteld..maar nog niets gehoord of gezien..ook geen reply op mn email.
Ik hoop dat die dingen nog ergens onderweg zijn, anders kunnen we ze vermoedelijk dus wel schudden....
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
helaas
Maar ik hoop dus dat de laatsten nog wel naar ons gaan!
de inkoopsite is ge-update.
Alle betalingen zijn aangegeven. evenals degenen die geweigerd zijn
Er is een pakje binnengekomen maar ik heb de postbode gemist.
Ik verwacht dat het van pollin is. Echter de rembourskosten blijken 286 euro!
Op de bevestigingsmail staat 251 euro.....Nogal een groot verschil!
Ik ga proberen dit geld weer terug te krijgen.
Als me dit niet lukt, zijn jullie dan bereid mee te betalen aan deze extra kosten?
Reken het eerst maar uit en probeer Pollin eens ... dan kijken we wel verder ...
Is dus 35Euro meer ... hoeeveel LCD's zijn het ?
Als daar ook de 128x128 LCD's bij zitten, dan valt het wel mee ... is het maar 2euro ofzo ?
Morgen ga je dus WEL meteen dat pakketje halen heh
Vind het best zolang ik m'n lcd maar krijg.
Als er mensen zijn die dan niet willen mag je mij wel voor een extra opschrijven
Maar reken het even na en post dat zodat we je de rest kunnen sturen.
Ik zit ff te kijken maar volgens mij geld dat boven € 150,- gratis verzenden alleen in Duitsland. En betaal je naar het buitenland (NL dus) altijd.... Oeps
PS:
Kazz ... je hebt mail.
Atmoz ... jij ook
Is het totaal €59,46 geworden i.p.v. €30,73 ik had gelukkig geen geld thuis dus ik denk dat ik het maar vergeet op te halen.....
Eerst ff een mailtje naar Pollin..
Verwijderd
die zouden toch direct naar ons opgestuurd worden
ik heb nog nix mogen ontvangen.....
Direct opsturen vanuit duitsland is niet echt slim he. Dan betalen we allemaal VEEL geld omdat het naar het buitenland moet. Had beter naar 1 pluk kunnen gaan, en vandaaruit naar ons. Maarja ik hoor het wel. Ik wacht er in ieder geval wel nog opOp maandag 24 juni 2002 14:48 schreef _AscII_ het volgende:
hoe zit het nou met die 'dure' lcds
die zouden toch direct naar ons opgestuurd worden
ik heb nog nix mogen ontvangen.....
die kun je toch ophalen bij het postkantoor na 5 uur ofzo??? ik weet niet of Kazz daar tijd voor heeft, maar dan hoeft hij morgen niet op de postbode te wachten..Op maandag 24 juni 2002 13:19 schreef TheDarkLord666 :
edit:
Morgen ga je dus WEL meteen dat pakketje halen heh
en die 3,50 euro zal denk ik niet zo'n probleem worden..
Verwijderd
maar goed, ik wacht gewoon af!
we hebben het hier over de 240*128 van pollin, dit was een tussenactie. Dus niet over de lcd's via de inkoopsite van Laupro..Op maandag 24 juni 2002 15:55 schreef FireWizz het volgende:
erhm, ben het spoor een beetje bijster. hebben we het nou over de 128*128 of de 240*128?
maar goed, ik wacht gewoon af!Kazz, als het onverhoopt duurder wordt met de 240*128 schermpjes hoor ik het wel, geen groot probleem, lijkt mij..
Ehm ... die 240x128 dingen staan op de Laupro site hoor ...Op maandag 24 juni 2002 16:00 schreef dave het volgende:
[..]
we hebben het hier over de 240*128 van pollin, dit was een tussenactie. Dus niet over de lcd's via de inkoopsite van Laupro..
Verwijderd
klopt! dat zijn 60 euro LCD's...Op maandag 24 juni 2002 16:07 schreef TheDarkLord666 het volgende:
[..]
Ehm ... die 240x128 dingen staan op de Laupro site hoor ...
die van die tussenaktie zijn 25 (30) euro!
de volgende mensen doen hier aan mee:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| kazz1980 1x keeee 1x Tweak-Freak 1x dave 1x Calavaro 1x Stealth2000 1x LauWe 1x Vorlon 1x bald_eagle 1x Mr_Hiney 1x |
Dan is het helemaal niet belangrijk voor mij
Aangezien ik zo'n 60Euro LCD besteld heb ...
oke dan hier nog 1 keer opheldering:Op maandag 24 juni 2002 16:12 schreef FireWizz het volgende:
om nou te zeggen dat het er zo duidelijker op wordt...
kazz heeft lcd's besteld van 240*128 en van 128*128
deze inkoopaktie heeft hij geregeld via de site van Laupro.
De kosten van deze lcd's zijn respectievelijk 60 en 50 euro.
Ondertussen kwam het bericht dat er bij pollin in duitsland 240*128 lcd's van 25 euro te koop waren. Hiervan heeft kazz er 10 besteld.
hoop dat het nu duidelijk is?
vergeten erbij te zetten dat 25 euro (30 euro inclusief verzendkosten) lcd's NIET gesoldeerd zijn. De 60 euro lcd's WEL!
Verwijderd
loud 'n clear!Op maandag 24 juni 2002 16:16 schreef dave het volgende:
[..]
hoop dat het nu duidelijk is?
bedankt voor de moeite
25 euro. Wow, dat is wat anders dan 60. Of waren die toen al op toen ik bestelde?Op maandag 24 juni 2002 16:16 schreef dave het volgende:
[..]
Ondertussen kwam het bericht dat er bij pollin in duitsland 240*128 lcd's van 25 euro te koop waren. Hiervan heeft kazz er 10 besteld.
die waren in een paar uurtjes op ja... maar deze (25 euro) zijn dan ook niet gesoldeerd en hebben witte backlight.. die van 60 euro heeft groene backlight....Op maandag 24 juni 2002 17:00 schreef atmoz het volgende:
[..]
25 euro. Wow, dat is wat anders dan 60. Of waren die toen al op toen ik bestelde?
misschien een tip voor Kazz???Op maandag 24 juni 2002 13:04 schreef Zwahiel het volgende:
De LCD's worden verstuurd in enveloppen met noppenfolie aan de binnenkant. Binnen in de enveloppe stop ik een stuk karton zodat die enveloppe niet zo makkelijk te slopen is door onze TPG vrienden (zie inkoopactie CCFL's).
Daarbij ligt het eraan of ik noppenfolie over heb, dat ik elke LCD nog eens in de noppenfolie draai...
ik weet niet hoe je ze wou versturen? al iets bedacht?
Verwijderd
keep us informed
Totaal kosten zijn 35 euro hoger geworden. Dat zijn de rembours kosten naar Nederland.
Ik ga hier niet mee accoord en ik probeer het geld dus terug te krijgen.
Op de site staat dat verzenden gratis is, en daar staat niks bij over verzenden naar buitenland. Gratis is gratis.
Ik ga ze morgen ophalen. Ik wil ieder (van de 25 euro-actie) dus vragen om 3 euro 50 extra over te maken naar . Ik blijf proberen het geld terug te krijgen en als mij dat lukt krijgen jullie alleen de 3 euro 50 ook weer terug gestort!
De 60 euro LCD's worden naar jullie thuis verzonden vanuit Duitsland. Dat bleek goedkoper dan zending via mij naar jullie. Als het goed is zijn de eerste 60 euro LCD's vandaag op de post gegaan. verzending duurt meestal ruim een week.
[ Voor 3% gewijzigd door zeef op 07-10-2008 22:10 ]
Zie ook mn antwoord hierboven. Verzending direct bleek goedkoper dan via mij.Op maandag 24 juni 2002 15:26 schreef atmoz het volgende:
[..]
Direct opsturen vanuit duitsland is niet echt slim he. Dan betalen we allemaal VEEL geld omdat het naar het buitenland moet. Had beter naar 1 pluk kunnen gaan, en vandaaruit naar ons. Maarja ik hoor het wel. Ik wacht er in ieder geval wel nog op
Verwijderd
rembourskosten zijn onderwegOp maandag 24 juni 2002 20:42 schreef kazz1980 het volgende:
Ik ga ze morgen ophalen. Ik wil ieder (van de 25 euro-actie) dus vragen om 3 euro 50 extra over te maken naar mij . Ik blijf proberen het geld terug te krijgen en als mij dat lukt krijgen jullie alleen de 3 euro 50 ook weer terug gestort!
[ Voor 7% gewijzigd door zeef op 07-10-2008 22:10 ]
1
| 24-06-2002 -3,50 EUR |
kzie mijn lcd'tje wel een keer verschijnen!
[ Voor 9% gewijzigd door zeef op 07-10-2008 22:12 ]
bah, morgenochtend maak ik het direct over. Maarre goed nieuws dat je ze morgen kan ophalen !Girotel Online is momenteel niet bereikbaar. De openingstijden zijn van 6:00 uur tot 23:00 uur.
Ja, dat staat er dus wel bij...Op maandag 24 juni 2002 20:42 schreef kazz1980 het volgende:
het gaat om de 25 euro LCD's.
Totaal kosten zijn 35 euro hoger geworden. Dat zijn de rembours kosten naar Nederland.
Ik ga hier niet mee accoord en ik probeer het geld dus terug te krijgen.
Op de site staat dat verzenden gratis is, en daar staat niks bij over verzenden naar buitenland. Gratis is gratis.
...
Niet dat ik het nou erg vind. Maar je kan je volgens mij de moeite wel besparen om te proberen het terug te krijgen.Ab einem Auftragswert von 150,00 EUR liefern wir im Inland versandkostenfrei.
en
Versandkosten ins Ausland werden grundsätzlich nach tatsächlichem Aufwand berechnet
Ik heb het overgens net overgemaakt.
De 240 x 128 zijn uitverkocht....helaas.Op dinsdag 25 juni 2002 01:33 schreef drgnsoul het volgende:
ik ben altijd te laat met dit soort inkoopactiesmag ik nog meedoen???
Dit topic is gesloten.
![]()