Toon posts:

Overclocken TNT2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil me Diamond Viper 770 overclocken.
Nou kan dat via de bios heb alleen geen flauw idee welke bios schijnen wel 11 soorten te zijn WOWIE!!!!! en ik heb weinig zin om hem te verkloten. Er schijnen ook proggies voor te zijn maar waar d/l ik die?
Blaas ik hem op koop ik wel een Ge-Force 2 fucking duur :-(

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Ik heb een mooi tooltje om een TNT2 te overclocken. Heet TNTClk.exe of zo. Werkt bij mij als een trein. M'n V3800 Pure draait al ruim een jaar op ultra speed (150/183). Mail me ff als 'm wilt hebben.

Verwijderd

Een nvidia bios kun je, voordat je die flashed, met de tool vgabios testen.
Lijkt mij, dat je voor die Viper een TNT2 bios moet hebben, de laatste is geloof ik 2.20.05.02.

Op de pagina van Zoiah kun je het benodigde spul vast wel ophalen. Ik geloof dat er voor het flashen van de Viper770 ook een speciale procedure was, moet je maar even naar zoeken.

Voor de V3800 heb ik zelf de 2.05.20.02 bios aangepast zodat ie standaard ge-overklokt is, uiteraard nadat ik eerst met tntclk had getest bij welke waarden ie nog stabiel was ;) .
Maar nu boot ie dus std al met de overgeklokte settings, echt ideaal! Op mijn thuisbladzijde is deze bios voor het gemak al in enkele overklok-smaken te vinden.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/sebasaaa/got/x.gif post