Ik ben van plan zelf van koperplaat een waterkoeler te gaan klussen, en ik vroeg me af of iemand hier misschien ervaring mee heeft? Tips zouden wel nuttig zijn aangezien ik nog niet echt aan modden gedaan heb.
Plaat ? Ik neem aan dat je bedoelt een blokje koper waar je gangen in freest en vervolgens afdicht met een 3mm afdekplaatje

Zijn idd wel mensen die dat hebben gedaan. search ?
Nee je kan echt van 3mm plaat een blokkie maken hoor. Kijk maar naar dabit. Is misschien zelf makkelijker dan vrezen.Op maandag 10 juni 2002 16:24 schreef Stealth2000 het volgende:
Plaat ? Ik neem aan dat je bedoelt een blokje koper waar je gangen in freest en vervolgens afdicht met een 3mm afdekplaatje
ei-kelOp maandag 10 juni 2002 16:29 schreef Bobvanvliet het volgende:
dabit?
(jij niet dabit)
Ik zou zeggen : UTFS ! het stikt hier van de home made watercoolers of heb ik het mis ?
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Verwijderd
Het stikt van de gefreesde blokjes, maar niet van blokjes gemaakt van plaat koper, dabit is hiervan een van de weinige.Op maandag 10 juni 2002 16:32 schreef Jojk het volgende:
[..]
ei-kel
(jij niet dabit)
Ik zou zeggen : UTFS ! het stikt hier van de home made watercoolers of heb ik het mis ?
kijk eens op dabit's homepage: http://dabit.trybit.com/
anywayz...Op maandag 10 juni 2002 16:36 schreef SauronII het volgende:
[..]
Het stikt van de gefreesde blokjes, maar niet van blokjes gemaakt van plaat koper, dabit is hiervan een van de weinige.
kijk eens op dabit's homepage: http://dabit.trybit.com/
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Verwijderd
Wat een gezeik weer over UTFS geef gewoon antwoord of hou je erbuiten
[topic=173071/1/25]
Mooie achternaam trouwens!
[topic=173071/1/25]
Mooie achternaam trouwens!
umm, lijkt mij juist makkelijker om te vrezen, veel steviger en minder kans op lekkages. Ik ken overigens iemand die zelf een blokkie in elkaar heeft gesoldeerd en hij raadde het me niet aan door de hoge 'gekloot'factorOp maandag 10 juni 2002 16:27 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
Nee je kan echt van 3mm plaat een blokkie maken hoor. Kijk maar naar dabit. Is misschien zelf makkelijker dan vrezen.
Verwijderd

Mn Thunderbird 1400 is nu 34 graden.. Idle dan wel, zit wel snor dus
Ik heb dus gewoon een plaat koper van 3 mm ik gepakt en daar een lang stuk in maze-gebogen-koper opgesoldeerd.. Plat afgeschuurd en daarna het deksel erop.
Hmmz, kruisjes? copy/paste de links in een nieuw internet explorer scherm
Pagina: 1