Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
wel lijstje? als je betaald hebt sta je er niet op.. en er hebben 4 mensen afgezecht. maar er zijn er ook 2 bijgekomen! en ik had er 2 extra gekocht voor het mislopen.. en 2 van de afzeggers kwamen wat later.. dus ik heb 6 of 7 fan's te veelOp dinsdag 25 juni 2002 21:07 schreef Rave17 het volgende:
Jeuuron heb je het lijstje al af?
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
en nog tussendoor telebanken en mijn exelletje bijhouden!Op dinsdag 25 juni 2002 20:32 schreef Scooper het volgende:
Jeuuron roeleert best wel: 3 posts na elkaar in 3 kwartier tijd
ik kan er dus ook 3 per seconde
Ik bedoelde het lijstje met iedereen die heeft betaald en de fans' krijgt opgestuurdOp woensdag 26 juni 2002 17:11 schreef jeuuron het volgende:
[..]
wel lijstje? als je betaald hebt sta je er niet op.. en er hebben 4 mensen afgezecht. maar er zijn er ook 2 bijgekomen! en ik had er 2 extra gekocht voor het mislopen.. en 2 van de afzeggers kwamen wat later.. dus ik heb 6 of 7 fan's te veel, maar aan het einde als het niet opkomt.. dan open ik een topic en dan zijn ze zo weg (moet je het wel op een hetedag doen! dan wil iedereen fan's
Op dinsdag 25 juni 2002 20:32 schreef Scooper het volgende:
Jeuuron roeleert best wel: 3 posts na elkaar in 3 kwartier tijd
* Scooper denkt dat het tijd wordt dat er een FAQ komt op het gebied van de edit-knopOp woensdag 26 juni 2002 17:11 schreef jeuuron het volgende:
ik kan er dus ook 3 per secondezie de tijd hier!
SRK35ZS-W
Voor HK acces hoeft hij het niet te doen dus waarom hij het zo doetOp donderdag 27 juni 2002 09:25 schreef Scooper het volgende:
[..]
[..]
* Scooper denkt dat het tijd wordt dat er een FAQ komt op het gebied van de edit-knop
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Is mijn geld al aangekomen?
Dat wou ik dus ook doen maar dan met de vraag of er al iets verzonden was..Op vrijdag 28 juni 2002 14:08 schreef ChiMero het volgende:
*schop*
hoe zit het ermee ?
al nieuws ?
DE FAN'S ZIJN BINNEN!!!!!!
IK GA NU ZE IN ENVELOPPEN DOEN.. ALS IK KLAAR BEN GA IK DOUCHEN EN NAAR HET POST-KANTOOR! (2 MIN MET DE AUTO) DEN ZIEN JULLIE ZE MAANDAG OF DISNSDAG WEL! (ALS JE BETAALD HEB DAN! WIW NIET BETAALD HEEFT KOMT ZO IN EEN LIJSTJE!
Heel mooi, dat je ze binnen hebt!!!!
Nu hopen dat alles veilig aankomt.
Maar het lijkt nu zeker een succesvolleactie te gaan worden, bij voorbaat dank maar alvast!
SRK35ZS-W
WOOT, dus ze gaan morgen allemaal al met de postbode meeOp vrijdag 28 juni 2002 19:22 schreef jeuuron het volgende:
IK HEB WAT BELANGRIJKRS TE MELDEN!!!!!!!
DE FAN'S ZIJN BINNEN!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
IK GA NU ZE IN ENVELOPPEN DOEN.. ALS IK KLAAR BEN GA IK DOUCHEN EN NAAR HET POST-KANTOOR! (2 MIN MET DE AUTO) DEN ZIEN JULLIE ZE MAANDAG OF DISNSDAG WEL! (ALS JE BETAALD HEB DAN! WIW NIET BETAALD HEEFT KOMT ZO IN EEN LIJSTJE!
Ja die zin is al een keer verbeterd. Dacht dat het al zaterdag wasOp vrijdag 28 juni 2002 19:45 schreef jeuuron het volgende:
[..]
morgenVandaag
op zondag gooi ik niets door de bus!.. geen werk op zondag! de dag heb je niets voor niets vrij! neem het er dan vanOp vrijdag 28 juni 2002 19:46 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Ja die zin is al een keer verbeterd. Dacht dat het al zaterdag was
uit onderzoek blijkt dat als iedereen op zondag vrij is.. een hoop stress weggaat! dus dat doe ik maar.. lekker niets doen
Klik eens op prefs knop en schakel het vinkje "Thread bij reageren laten zien" aan.Op vrijdag 28 juni 2002 19:50 schreef jeuuron het volgende:
doet steeds allemaal losse quote's
Nu zul je zien wanneer je een post wilt doen dat je dan alle reactie op die pagina hebt.
ben je klaar met reageren op één iemand en scrol je ff naar beneden en zoek de volgende persoon waarop je wilt reageren en klik dan op de
etc...
Ik hoop dat is ze snel binnen heb.
Op hoeveel volt draaide je ze toen ze erg stil waren ?
is mijn geld er nu al?Op vrijdag 28 juni 2002 19:50 schreef jeuuron het volgende:
[..]
op zondag gooi ik niets door de bus!.. geen werk op zondag! de dag heb je niets voor niets vrij! neem het er dan van
uit onderzoek blijkt dat als iedereen op zondag vrij is.. een hoop stress weggaat! dus dat doe ik maar.. lekker niets doen
heb ik.. maar als ik dit later pas bedenkOp vrijdag 28 juni 2002 21:10 schreef klaasbram het volgende:
Klik eens op prefs knop en schakel het vinkje "Thread bij reageren laten zien" aan.
Nu zul je zien wanneer je een post wilt doen dat je dan alle reactie op die pagina hebt.
ben je klaar met reageren op één iemand en scrol je ff naar beneden en zoek de volgende persoon waarop je wilt reageren en klik dan op deknop om zijn/haar tekst dan ook erbij gequote te krijgen.
etc...
ja!Op vrijdag 28 juni 2002 22:02 schreef sKitZo het volgende:
is mijn geld er nu al?
Daar is dan de editOp vrijdag 28 juni 2002 22:32 schreef jeuuron het volgende:
[..]
heb ik.. maar als ik dit later pas bedenk
[edit]
Plaatje edit knop toegevoed
jaOp vrijdag 28 juni 2002 23:07 schreef O.D.Smolik het volgende:
Is er nog wat over?Zoals gewoonlijk weer te laat gezien.
6 ongeveer!
zo bedoel je
maar soms qwooten ze het bericht en dan klopt het niet meer
[edit2]
dit is ook mijn 700ste post al
[/edit2]
* Looki heeft een mailtje gestuurd!Op zaterdag 29 juni 2002 01:05 schreef O.D.Smolik het volgende:
Jah!! Ik denk dat ik wel interesse hebt in 4 á 5 van die dingen. Hoe kan ik contact met je op nemen?
De komende dagen wordt het wat koeler weer, dan kan ik de fans mooi inbouwen. Als het dan over een weekje of zo 30 graden is (
Nog even 2 gaten in m'n kast dremelen.
Ik heb toch vakantie
\edit Dit topic heeft nu 250 reacties
Nee, helaas kan je niet meer meedoen. De aktie is al ongeveer een week gesloten.Op zaterdag 29 juni 2002 15:13 schreef weareborg het volgende:
misschien stomme vraag, maar kan ik nog meedoen met de inkoop actie?
Misschien zijn er nog fans over, je kan even een mailtje naar de topicstarter sturen om daarom te vragen.
Op zich is het geen ramp dat je te laat bent, want er worden regelmatig inkoopakties voor fans gehouden.
Nou, vraag me af of de modjes nog wel alle inkoopaktie's toestaan in de toekomst. Beter gezegd ligt aan de soort inkoopaktieOp zaterdag 29 juni 2002 15:56 schreef brouwerpower het volgende:
[..]
Nee, helaas kan je niet meer meedoen. De aktie is al ongeveer een week gesloten.
Misschien zijn er nog fans over, je kan even een mailtje naar de topicstarter sturen om daarom te vragen.
Op zich is het geen ramp dat je te laat bent, want er worden regelmatig inkoopakties voor fans gehouden.
Op zaterdag 29 juni 2002 17:13 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Nou, vraag me af of de modjes nog wel alle inkoopaktie's toestaan in de toekomst. Beter gezegd ligt aan de soort inkoopaktie
Jah, da vink een goeie. Wat zijn eigenlijk de criteria om een inkoopactie goed of af te keuren?
Jeuuron, hebbu m'n poen ondertussen ook binnen?
Nomen nescio
mischien.. nog ff wachten.. morgen hoor je meer..Op zaterdag 29 juni 2002 15:13 schreef weareborg het volgende:
misschien stomme vraag, maar kan ik nog meedoen met de inkoop actie?
ik vind dat je alles eerst goed geregeld moet hebben.. daarna kan je een topic starten! ik heb pas naar phreak een berichtje gezonden over hoe een inkoopactie gehouden moest worden! dit wil hij in de faq zetten, als dat netjes gebeurd moet de actie goed worden gekeurt! (vind ik)Op zaterdag 29 juni 2002 17:13 schreef Rave17 het volgende:
Nou, vraag me af of de modjes nog wel alle inkoopaktie's toestaan in de toekomst. Beter gezegd ligt aan de soort inkoopaktie
dit zie je binnenkort wel in de faq staan als phreak dat erinzet.. (wat hij zei
Mooi bericht (stukke beter dan 3 onder elkaarOp zondag 30 juni 2002 21:36 schreef jeuuron het volgende:
ik ben niet thuisgeweest het hele weekend.. in 48 uur 3 uurgeslapen.. dus ga nu eerst eens slapen.. morgen ga ik eerst werken, daarna ga alles posten!
[..]
mischien.. nog ff wachten.. morgen hoor je meer..
[..]
ik vind dat je alles eerst goed geregeld moet hebben.. daarna kan je een topic starten! ik heb pas naar phreak een berichtje gezonden over hoe een inkoopactie gehouden moest worden! dit wil hij in de faq zetten, als dat netjes gebeurd moet de actie goed worden gekeurt! (vind ik)
dit zie je binnenkort wel in de faq staan als phreak dat erinzet.. (wat hij zei)
Maar het is duidelijk dat je weinig geslapen hebt: [topic=533757/1/50]
En daarmee is ook gelijk mijn vraag beantwoord... Thnx!Op zondag 30 juni 2002 22:31 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Mooi bericht (stukke beter dan 3 onder elkaar)
Maar het is duidelijk dat je weinig geslapen hebt: [topic=533757/1/50]
Nomen nescio
Morgen komt ook mn Chieftec miditower in t zwart en mn Enermax voeding
Meteen die fan erin zetten
|Specs|
Bij ons of bij jouwOp maandag 01 juli 2002 18:31 schreef jeuuron het volgende:
als het goed is komen morgen de fan's binnendus verheug je erop...
Ik hoop dat het bij ons is want dan ga ik morgen eindelijk mijn kamer opruimen (is echt nodig
ik krijg morgen ook mijn chieftec binnen! aleen een big tower.. ga meteen mijn waterkoeling erin modden.. met 4 stille fan's eropOp maandag 01 juli 2002 18:56 schreef Korn21 het volgende:
Yep ik wacht er mooi op...
Morgen komt ook mn Chieftec miditower in t zwart en mn Enermax voeding![]()
Meteen die fan erin zetten
bij jouOp maandag 01 juli 2002 21:38 schreef klaasbram het volgende:
Bij ons of bij jouw
Ik hoop dat het bij ons is want dan ga ik morgen eindelijk mijn kamer opruimen (is echt nodig) en daarna (of tijdens) ga ik ff wat knutselen met fans.
Thnx Jeuuron
BTW. ze zijn stil
Stop niet je vinger erin
Dat hadden de meeste van ons denk ik al wel begrepen, maar jah, een ezel stoot zich geen 2 keer aan hetzelfde (ofzoiets), dus jij bent er in ieder geval vanaf (zou je denken)Op dinsdag 02 juli 2002 09:12 schreef Rave17 het volgende:
Stop niet je vinger erin![]()
SRK35ZS-W
wachten duurt altijd lang
[edit]
Ze zijn binnen
Mijn PC was verkeerd geschreven maar dat maakt in dit dorp niet zoveel uit (we hebben hier zowel **51 en **52 (52 is van mij maar er stond 51) maar ja het is aangekomen
DAmm nu moet ik mijn kamer opruimen
Nomen nescio
Ik had er 4 besteld en die zaten in zo'n A4 envelop en dat paste bij ons er door heenOp dinsdag 02 juli 2002 12:58 schreef Brabo-Joossie het volgende:
Kan dat pakketje door de bus? Ben de hele dag aan 't werk, en anders mot ik morgen weer een paar uur vrij nemen... Pokke-postagentschappen...
Great! Ik heb er 3, dus dat moet goed komen. Vanavond frotten!!Op dinsdag 02 juli 2002 13:00 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Ik had er 4 besteld en die zaten in zo'n A4 envelop en dat paste bij ons er door heen
Nomen nescio
BTW. onze postbode had een beetje moeite met de envelop door de brievenbus heen te krijgen. Kwam met een rot klap binnenvallen
* Robino heeft nu al 2 keer zijn vinger erin gekregen. Misschien moet hij nu eens ophouden met het testen van de 2 fans
alleen 1 probleem... ze willen niet op 7V... weet iemand hoe da komt? ik wou ze namelijk op mn fanbus aansluiten en hij vertikt dan gewoon te draaien
Sluit ze eens aan op 12volt... hoor jij ze danOp dinsdag 02 juli 2002 14:33 schreef sKitZo het volgende:
jeeeej ze zijn hier ook binnen
alleen 1 probleem... ze willen niet op 7V... weet iemand hoe da komt? ik wou ze namelijk op mn fanbus aansluiten en hij vertikt dan gewoon te draaien

Hebben we soms een speciale OC versie gekregen
als er 5 van die dingen in mn kast loeien is er echt wel een aardig verschil tussen 7 en 12 hoorOp dinsdag 02 juli 2002 15:06 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Sluit ze eens aan op 12volt... hoor jij ze dan
Tja en ik heb gemerkt dat ze op 5 Volt wel lopen maar dat is eigenlijk net iets te weinigOp dinsdag 02 juli 2002 15:09 schreef sKitZo het volgende:
[..]
als er 5 van die dingen in mn kast loeien is er echt wel een aardig verschil tussen 7 en 12 hoor
krijg jij ze ook niet op 7 dan?Op dinsdag 02 juli 2002 15:11 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Tja en ik heb gemerkt dat ze op 5 Volt wel lopen maar dat is eigenlijk net iets te weinig
Ik zet ze liever niet op 7 Volt, dat doe je toch door de ene kant op 5V te zetten en de andere op 12VOp dinsdag 02 juli 2002 15:12 schreef sKitZo het volgende:
[..]
krijg jij ze ook niet op 7 dan?
5V is wel heel erg weinig... ik blaas nog harderOp dinsdag 02 juli 2002 15:13 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Ik zet ze liever niet op 7 Volt, dat doe je toch door de ene kant op 5V te zetten en de andere op 12V
Klopt, is eigenlijk zonde van je fans. Dus 7V is de uitkomstOp dinsdag 02 juli 2002 15:39 schreef sKitZo het volgende:
[..]
5V is wel heel erg weinig... ik blaas nog harder
op 12 volt wel te verstaan.
ik kan ze wel op 7 volt krijgen. doet het prima. dan hoor ik ze echt nauwelijks meer. ik wou ze eerst op 7 volt aansluiten, maar nu ik hoor dat hoe stil ze echt zijn op 12 volt. laat ik ze maar lekker op 12 volt draaien.
top actie
bedankt jeuuron
hmmmz... echt vreemd hier... op 12 volt werkt het... als ik dan vanuit 12 naar 7 schakel werkt het ook (gaat ook langzamer) maar als ik in 1 keer naar 7 ga slaat de voeding uit (gaat tikken enzo (is de zekering lijkt me))... en als ik er meer dan 2 van 12 naar 7 zet schiet hij ook uitOp dinsdag 02 juli 2002 15:47 schreef damster het volgende:
ik heb ze ook binnen. en ze zijn idd erg stil
op 12 volt wel te verstaan.
ik kan ze wel op 7 volt krijgen. doet het prima. dan hoor ik ze echt nauwelijks meer. ik wou ze eerst op 7 volt aansluiten, maar nu ik hoor dat hoe stil ze echt zijn op 12 volt. laat ik ze maar lekker op 12 volt draaien.
top actie
bedankt jeuuron
HEEEEEl vreemd
ik heb er 4 op 7 volt draaien.. met een noname voeding..Op dinsdag 02 juli 2002 17:12 schreef sKitZo het volgende:
hmmmz... echt vreemd hier... op 12 volt werkt het... als ik dan vanuit 12 naar 7 schakel werkt het ook (gaat ook langzamer) maar als ik in 1 keer naar 7 ga slaat de voeding uit (gaat tikken enzo (is de zekering lijkt me))... en als ik er meer dan 2 van 12 naar 7 zet schiet hij ook uit
HEEEEEl vreemd
werkt prima.. aleen ik heb er 4 aanelkaar gebonden.. moet ik weer ff los-halen en apart vastbinden.. nu als ik hem op 12 volt zet gaat er een lucht alarm af
ik ben blij dat de inkoop actie geslaagd is!
Naar mijn mening wel. Ik kwam op het laatste moment binnen en heb ze als eerste (denk ikOp dinsdag 02 juli 2002 18:39 schreef jeuuron het volgende:
[..]
ik heb er 4 op 7 volt draaien.. met een noname voeding..
werkt prima.. aleen ik heb er 4 aanelkaar gebonden.. moet ik weer ff los-halen en apart vastbinden.. nu als ik hem op 12 volt zet gaat er een lucht alarm af, dus ff niet aan elkaar vast binden!
ik ben blij dat de inkoop actie geslaagd is!
Even eentje provosorisch in mijn kast geplaats, ik heb nl. nog geen gaten geboord. Ik hoor hem echt niet.
O, ja over die voeding enzo, er staat toch op de fan dat hij maar 1,3 watt verbruikt? het lijkt me sterk dat een voeding van een paar honderd watt moeilijk gaat doen bij een fan. Dan moet hij ook moeilijk gaan doen als je gaat branden lijkt mij
Op dinsdag 02 juli 2002 19:20 schreef brouwerpower het volgende:
Ik heb ze vanmiddag ook binnengekregen.
Even eentje provosorisch in mijn kast geplaats, ik heb nl. nog geen gaten geboord. Ik hoor hem echt niet.
O, ja over die voeding enzo, er staat toch op de fan dat hij maar 1,4 watt verbruikt? het lijkt me sterk dat een voeding van een paar honderd watt moeilijk gaat doen bij een fan. Dan moet hij ook moeilijk gaan doen als je gaat branden lijkt mij
BTW. merken jullie ook al op dat er OC op de fan staat
daar is het ook voorOp dinsdag 02 juli 2002 19:24 schreef Rave17 het volgende:
BTW. merken jullie ook al op dat er OC op de fan staat
En de mails komen geloof ik niet echt aan ofzo, krijg weinig antwoord terug
Me ICQ voor als je niet meer kunt vinden: 74382271
let is op het icoontje in je bovenhoekOp dinsdag 02 juli 2002 19:47 schreef Psychokiller het volgende:
Sorry voor ut oftopic gelül van me, maar wil je ff op ICQ komen jeuuron. Keb je net ge-add, maar hebt nog geen authorisation gegeven ofzo
En de mails komen geloof ik niet echt aan ofzo, krijg weinig antwoord terug
Me ICQ voor als je niet meer kunt vinden: 74382271
Ben benieuwd, want ik ben misschien van plan om een chieftec te bestellen.
I know... het kan ook moeilijk aan de voeding liggen... trouwens... andere fan van mij werkt wel gewoon op 7v... beetje vreemd maar ik blijf proberen uiteraardOp dinsdag 02 juli 2002 19:20 schreef brouwerpower het volgende:
Ik heb ze vanmiddag ook binnengekregen.
O, ja over die voeding enzo, er staat toch op de fan dat hij maar 1,3 watt verbruikt? het lijkt me sterk dat een voeding van een paar honderd watt moeilijk gaat doen bij een fan. Dan moet hij ook moeilijk gaan doen als je gaat branden lijkt mij
• welk weerstandje
• op rood of zwart draadje
PS gebruiken jullie een molex en zo ja waar halen jullie die dan vandaan (zoals gewoonlijk kan ik niet slagen voor molexen in het dorp (de winkeliers zeggen: ach koop zo'n stekkertje en knip dat stukje er af en dan kun je hem aansluiten).
hmmz... hehe lag toch an de voeding.. khad een oldtimer AT gebruikt en dat leverde dus niet genoeg... in eigen pc werkt het pwimaOp dinsdag 02 juli 2002 21:37 schreef sKitZo het volgende:
[..]
I know... het kan ook moeilijk aan de voeding liggen... trouwens... andere fan van mij werkt wel gewoon op 7v... beetje vreemd maar ik blijf proberen uiteraard
Thanks jeeuron!
ik doe het via een babybusOp dinsdag 02 juli 2002 22:09 schreef klaasbram het volgende:
Zou iemand mij hier ff simpel kort en krachtig kunnen vertellen hoe ik hem op 7V kan laten draaien.
• welk weerstandje
PS gebruiken jullie een molex en zo ja waar halen jullie die dan vandaan (zoals gewoonlijk kan ik niet slagen voor molexen in het dorp (de winkeliers zeggen: ach koop zo'n stekkertje en knip dat stukje er af en dan kun je hem aansluiten).
het rode draatje aan de gele draat en de zwarte aan de rode van je molex .. en klaarOp dinsdag 02 juli 2002 22:09 schreef klaasbram het volgende:
Zou iemand mij hier ff simpel kort en krachtig kunnen vertellen hoe ik hem op 7V kan laten draaien.
• welk weerstandje
ja bij sommige voedingen, kan het niet, dan kan alleen als je op dezelfde molex ook nog een ander apparaat aansluit. dan zou het wel moeten kunnen, probeer dat maar eens. dus even een doorlus molex inelkaar zetten.Op dinsdag 02 juli 2002 17:12 schreef sKitZo het volgende:
[..]
hmmmz... echt vreemd hier... op 12 volt werkt het... als ik dan vanuit 12 naar 7 schakel werkt het ook (gaat ook langzamer) maar als ik in 1 keer naar 7 ga slaat de voeding uit (gaat tikken enzo (is de zekering lijkt me))... en als ik er meer dan 2 van 12 naar 7 zet schiet hij ook uit
HEEEEEl vreemd
oja, hij werkt ook op 5 volt. zelfs vanaf stilstand. dus wat ze nou lullen op de site over een nominaal voltage van 8 volt??? tja dat weet ik niet. (hmm, sorry lees net dat het al ontdekt was dat hij op 5 volt draaide)
p.s. iemand die een winkel weet in groningen waar ze een beetje goedkoop molex stekkers hebben?? ik kon die 4 pins molex maar in 1 winkel (okaphone) vinden. en waren ze ook nog eens 2 euro.
Gister "ff" een fanbus in elkaar gefrommeld en 't spul aangesloten. Ze draaien lekker stil, maar ik had met m'n stomme kop voor de fanbuskabeltjes een ouwe IDE-kabel gebruikt en dat smolt dus een beetje...
Nomen nescio
Ik krijg nog nl 4 van je
In de envelop zat het niet. Kan je het even overmaken?
het is al 2 dagen bezig.. heb het overgemaakt.. 2.80 euroOp woensdag 03 juli 2002 19:49 schreef brouwerpower het volgende:
jeuuron, krijg ik dat resterende bedrag nog een keer terug?
Ik krijg nog nl 4 van je
In de envelop zat het niet. Kan je het even overmaken?
zie mijn afschrift... 7.90 is er toch egt 1!Op donderdag 04 juli 2002 21:46 schreef ThunderAl het volgende:
ik heb er 2 besteld alleen heb ik er slechts 1tje binnegekregen![]()
ander staat backorder

sorry voor de lange reactie tijd.. ben aan het werk.. en 's avonds moet ik sporten.. en dan ff wat biertjes leeg drinken.. vandaar zo lang
Hadden ff een mis communicatie, maar is prima en erg snel opgelost, toppie!
Nu nog ff in dit topic terugzoeken hoe ik die dingen in me pc aansluit. Geloof dat ik stekkertjes ofzo meot halen
mag halen..Op vrijdag 05 juli 2002 20:30 schreef Psychokiller het volgende:
Keb mijne gister of woensdag binnen gekregen!
Hadden ff een mis communicatie, maar is prima en erg snel opgelost, toppie!
Nu nog ff in dit topic terugzoeken hoe ik die dingen in me pc aansluit. Geloof dat ik stekkertjes ofzo meot halen
Ik heb mijn chieftec binnen, mijn waterkoeling zit er al in
maar de sunon's zijn lekker stil
BTW ik heb nu mijn voeding midden in de kast gemaakt
volgende week moet het af
[edit] Ik ben ff een week niet online dus verwacht niet te veel reactie want ik wacht op mijn resevoire (hoe je het ook schrijft
hier ff een pic van aqua
Volgens mij ben jij vrolijk
Ik geloof dat het van die 4mm doorsnee dingen zijn. Waar kun je die halen?
SRK35ZS-W
Karwei, Gamma, bouwmarktOp zaterdag 06 juli 2002 23:15 schreef Scooper het volgende:
Hoe moet ik eigenlijk aan bij behorende schroeven/moeren komen?
SRK35ZS-W
Ik heb er nu 1 in mijn Voeding ingebouwd, en ff lekker vast gesoldeerd
Eerste reaktie toen ik hem aanzette: "Ik hoor niks :?"
Maar als ik mijn hand achter de fingerguard hou voel ik amper lucht, ik heb ff naar de specs gekeken, daar staat 31,0CFM is dat wel genoeg voor een NoName Voeding, er zitten nog 2 koelvinnen in, maar ja, de warme lucht moet natuurlijk wel weg.
Iemand anders hier ervaring mee? Durf nu niet zo goed lang mijn computer aan te zetten.
En wat gebeurt er met een oververhitte voeding? Zit daar een ingebouwd veiligheidsdingetje voor in?
SRK35ZS-W
Op hoeveel volt loopt je fan?
Als hij op 12 Volt loopt hoef je je volgens mij geen zorgen te maken.
Kijk anders hoe warm de voeding nu wordt in vergelijking met hoe warm hij met de originele fan werd
altijdOp zaterdag 06 juli 2002 10:57 schreef klaasbram het volgende:
Volgens mij ben jij vrolijk
die heb ik genoeg thuis liggen.. maar die zitten ook bij je kast, als je er een koopt.Op zaterdag 06 juli 2002 23:15 schreef Scooper het volgende:
Hoe moet ik eigenlijk aan bij behorende schroeven/moeren komen?
wees niet bang.. ik heb hem ook in mijn noname voeding.. hij word niet heel heet.. met mijn vorige fan op 7 volt wel.. kwam lucht vn 50 graden uitOp zondag 07 juli 2002 14:47 schreef Scooper het volgende:
Nog een vraagje:
Ik heb er nu 1 in mijn Voeding ingebouwd, en ff lekker vast gesoldeerd
Eerste reaktie toen ik hem aanzette: "Ik hoor niks :?"Dat was dus goed.
Maar als ik mijn hand achter de fingerguard hou voel ik amper lucht, ik heb ff naar de specs gekeken, daar staat 31,0CFM is dat wel genoeg voor een NoName Voeding, er zitten nog 2 koelvinnen in, maar ja, de warme lucht moet natuurlijk wel weg.
Iemand anders hier ervaring mee? Durf nu niet zo goed lang mijn computer aan te zetten.
En wat gebeurt er met een oververhitte voeding? Zit daar een ingebouwd veiligheidsdingetje voor in?
Maar deze kan gewoon op een amd athlon 1500+(1333mhz)?
Of is dit een case fan?
Ik zit nu namelijk met een Coolermaster fan en die is niet al te stil.
Als ik hem op m'n athlonxp kan gebruiken wil ik er ook eentje!
inkoop actie is gesloten hoorOp woensdag 10 juli 2002 00:53 schreef duncanvdlinden het volgende:
Ik heb totaal geen verstand van fans.....
Of is dit een case fan?
jammer te laat!Op woensdag 10 juli 2002 00:53 schreef duncanvdlinden het volgende:
Ik heb totaal geen verstand van fans.....
Of is dit een case fan?
Ik ga morgen bezig met modden; nu is het alleen nog wachten tot ik mijn whisperrockII kan ophalen en dan
kosten 8,00
ze zijn al weg.. jammerjeuuron schreef op 15 augustus 2002 @ 13:23:
er zijn nog 2 fan's over voor degene die wil!
kosten 8,00
ja, ik ben te vreden. heb ze nou nog in mn oude systeem zitten, das een dell mobo dus geen temp sensoren. ga mn nieuwe binnenkort inelkaar zetten. eerst herkansingen maken, dan heb ik weer tijd.jeuuron schreef op 15 augustus 2002 @ 13:26:
Is iedereen eigenlijk tevreden? en wie heeft ze op 7 volt lopen? ik zou graag reacties zien van de ervaringen. iemand?
wel heb ik de volgende resultaten.
ze zijn stil.. ook op 12 volt. ze komen niet boven het geluid van mijn voeding uit.
ze werken op 12 volt, 7 volt en jawel 5 volt.
ze starten ook op 5 volt.
maarja, verbetering van de temp kan ik je nog niet melden
nogmaals bedankt voor de inkoopactie