|Specs|
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Woensdag was toch de oorspronkelijke sluitingsdatum?
Moet je even de afweging maken tussen goedkopere fans en snellere levering
Heb je mijn geld nog niet binnen?Op vrijdag 14 juni 2002 23:15 schreef jeuuron het volgende:
site is geupdated..iedereen die betaald heeft staat op betaald!
Nog 6 fan's!
(ik heb donderdag een overschrijving op de bus gedaan)
dat scheelt 40 cent dan.. dat doe ik er dan in de enveloppe bij.Op zaterdag 15 juni 2002 20:51 schreef brouwerpower het volgende:
Het zou btw niet onprettig zijn als de fans goedkoper werden.
Ga je dan geld terugstorten ofzo?
Voor de Duidelijkheid:
De actie stopt maandag.. ik hoop dat woensdat tot vrijdag al het geld binnen is.. dan ga ik vrijdag bellen, is het er dinsdag (waarschijnlijk), de fans zijn namelijk op voorraad zeiden ze. dan gaan ze die dag daarop op de bus. en klaar! (dit HOOP ik te berijken) als het niet lukt mijn excuses.
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
staat nog niet op mijn internet bankier dingOp zaterdag 15 juni 2002 23:40 schreef Gabriel-LG het volgende:
[..]
Heb je mijn geld nog niet binnen?
(ik heb donderdag een overschrijving op de bus gedaan)
je kunt het zien op de site vcan laupro.
ik kijk elke dag ff op mijn i-net, en binnen een uur staat het hier op de PC. ik had vandaag gepint om 18.00 en om 19.10 kwam ik thuis en stond het erop! .. rabo is snel!
Hij is al wel vrijdag op de bus gegaan.
Met een weekje zal het wel overgeschreven zijn (hoop ik)
Hoelang duurde het nou van mijn overschrijving die ik 's avonds via Rabo internet bankieren deed voordat het bij jouw er op stondOp zaterdag 15 juni 2002 23:49 schreef jeuuron het volgende:
[..]
staat nog niet op mijn internet bankier ding
je kunt het zien op de site vcan laupro.
ik kijk elke dag ff op mijn i-net, en binnen een uur staat het hier op de PC. ik had vandaag gepint om 18.00 en om 19.10 kwam ik thuis en stond het erop! .. rabo is snel!
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
heb ik niet naar gekeken maar ik moet zo weg..Op zondag 16 juni 2002 13:05 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Hoelang duurde het nou van mijn overschrijving die ik 's avonds via Rabo internet bankieren deed voordat het bij jouw er op stond
MAAR ER ZIJN NOG FAN'S.... DUS MENSEN DIE WILLEN KOOP ZE VANDAAG NOG.. MORGEN SLUIT DE ACTIE!
hebben we er echt 50 nodig? wordt het dan nog goedkoper ofzo?
Ik ga er 3 bij bestellen dus we zullen dan op 52 komen (als iedereen betaald)Op zondag 16 juni 2002 14:03 schreef sKitZo het volgende:
we zitten nu aan de 49 he?!?!
hebben we er echt 50 nodig? wordt het dan nog goedkoper ofzo?
Echter, ik ben een complete soldeer-n00b, dus ik zit met het volgende: Hoe ga ik een 3-pins molex eraan maken? Staan er ergens howto's op het net die dat uitleggen? En hoe kom ik aan zo'n connector?
Als dat duidelijk is dan bestel ik ook.
... en oranje! :P
Google highlightOp zondag 16 juni 2002 16:03 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Heej, leuke actie. Mijn kast wordt sowieso te warm, dus fan's zijn welkom.
Echter, ik ben een complete soldeer-n00b, dus ik zit met het volgende: Hoe ga ik een 3-pins molex eraan maken? Staan er ergens howto's op het net die dat uitleggen? En hoe kom ik aan zo'n connector?
Als dat duidelijk is dan bestel ik ook.
Zoek ff het gemarkeerde stukje en zie het plaatje.
Je hebt dus geen 3 pins molex nodig alleen maar zo'n HD/cd-rom voeding aansluiting. (hij kan ook tussen je hd en je wat dan ook gepropt worden.)
Correct me if I'm wrong, want als er inderdaad een gewone voedingsplug aan zit dan koop ik ze zeker.
De site bij Sunon zelf geeft niets weer, helaas. Servertje down?
Ja dat wil ik eigenlijk ook wel even weten.Op zondag 16 juni 2002 16:19 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Tnx, maar Jeuuron schrijft zelf toch dat er maar 2 draadjes aan zitten? Geen enkele plug, whatsoever?
Correct me if I'm wrong, want als er inderdaad een gewone voedingsplug aan zit dan koop ik ze zeker.Kun je dit dus bevestigen dat het zo is? Dat plaatje inderdaad op die google-highlight zegt van wel...
De site bij Sunon zelf geeft niets weer, helaas. Servertje down?
Dat van de sunon site had ik ook door toen ik die post wou maken.
[edit]
Ik heb hem ook nog niet online zien komen met icq vandaag (vaak is hij 's avonds rond een uur of 11 online tot ?? dan ben ik al weer weg)
maarja, dat maakt toch niet uit. bij de electroshop kan je alle soort molexen wel krijgen. 3 pins/2 pins voor op je mobo. een 4 pins molex voor aan je voeding. kost maar een paar cent.
ik hier trouwens een 40*40 mm sunon liggen voorop een videokaart. en deze heeft geen connector. dus waarom die grotere wel?
Naast mijn eerder link lijkt het volgens deze link toch ook dat het er WEL bij zitOp zondag 16 juni 2002 16:48 schreef damster het volgende:
ik dacht dat er geen plug op zat.
maarja, dat maakt toch niet uit. bij de electroshop kan je alle soort molexen wel krijgen. 3 pins/2 pins voor op je mobo. een 4 pins molex voor aan je voeding. kost maar een paar cent
Bij beide site staat wel dat -6 achter het type dus misschien dat dat de reden is
Hmmja, maar hoe gaat een n00b als ik dat bevestigen? Moet je daarvoor solderen? Of prik je het er gewoon in? Offehm, is iemand bereid om het er voor mij op te plaatsen?Op zondag 16 juni 2002 16:48 schreef damster het volgende:
ik dacht dat er geen plug op zat.
maarja, dat maakt toch niet uit. bij de electroshop kan je alle soort molexen wel krijgen. 3 pins/2 pins voor op je mobo. een 4 pins molex voor aan je voeding. kost maar een paar cent.
nouja, die knip ik er toch af.
en om de vraag van iNSaNe-oNe te beantwoorden. je kan zo'n molex gewoon bij een electroshop kopen. ze zijn heel makkelijk eraan te zetten. gewoon draadjes op de pinnetjes leggen en dichtknijpen met een tangetje. pinnetjes in plastic omhulsel steken en klaar.
het maakt mij in elk geval niet uit wat er opzit. ik ga er vanuit dat er geen connector op zit
Verwijderd
Verwijderd
ik zet ze in mijn antec 830 met:
p4t533-c met 512 1066 rdram
2.26 p4 met heatpipe koeler
leadtek 4400 met 2 * 21" F77 eizo in Nview
tx2000 promise raid 0 met 80 gb ata133
audigy player met midiland 7100
en nog wat flauwekul..
pics volgen!
(ik heb nog niet alles binnen..)
Gaat de aktie nu zeker door?
Mijn PC heeft de fans ook best hard nodig, hij wordt flink warm. Kan ik even een frisse bries erdoor laten waaien
Ik denk wanneer er 50 fans betaald zijn dat hij dan zeker door gaat (ik wil er nog wat meer dat 3 bestellen maar Jeuuron is nog niet online geweest sinds het begin van de middag).Op zondag 16 juni 2002 20:42 schreef brouwerpower het volgende:
We zijn de 50 dus gepasseerd...
Gaat de aktie nu zeker door?
Mijn PC heeft de fans ook best hard nodig, hij wordt flink warm. Kan ik even een frisse bries erdoor laten waaien
Being Crazy Ownz
Verwijderd
nn geld is al onderweg (iig met girotel overgemaakt
De inkoopactie is tot maandag dus zoviezo optijd maar je moet nu wel je geld gaan over maken anders duurt het te lang.Op zondag 16 juni 2002 22:49 schreef zsc het volgende:
'k hoop da'k nog optijd ben ... maar doe er maar 4 (vier) voor mij
(internet bankieren is het snelst)
Als je meer weet, post het hier dan ff alsteblief. Ik ben nml. ook errrg benieuwd!Op zondag 16 juni 2002 21:17 schreef Fugie het volgende:
omdat er niet echt duidelijkheid is over connector van de fan heb ik zojuist een mailtje gestuurd naar sunon over de connector, ik hoop dat ze een beetje snel terug mailen zodat het snel duidelijk is
Bedankt alvast.
ja is goed..Op zondag 16 juni 2002 16:55 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
[..]
Hmmja, maar hoe gaat een n00b als ik dat bevestigen? Moet je daarvoor solderen? Of prik je het er gewoon in? Offehm, is iemand bereid om het er voor mij op te plaatsen?
Gister waren er nog 49 bestellingen
Krijgen we nu al korting
De fans liggen met 2 weekjes toch in mijn brievenbus?
Hoe verstuur je ze btw? pakje? of envelop?
envelop.. zo'n grote...ff kijken of mijn pa wat kan menemen.. krijg je een belastingbienst envelp thuisOp maandag 17 juni 2002 16:26 schreef brouwerpower het volgende:
65 lijkt me wel een mooi aantal.
Krijgen we nu al korting
De fans liggen met 2 weekjes toch in mijn brievenbus?
Hoe verstuur je ze btw? pakje? of envelop?
Iemand van 15 jaar die een zo'n blauwe envelop ontvangt.
En nog buiten het "aangiften" seizoen ook nog
En de retour zendingen komen weer bij de belangstingdienst aan en die kijken helemaal raar opOp maandag 17 juni 2002 17:01 schreef brouwerpower het volgende:
Zal mijn vader wel raar van opkijken.
Iemand van 15 jaar die een zo'n blauwe envelop ontvangt.
En nog buiten het "aangiften" seizoen ook nog
1
2
3
| The type number you describe doesn't have an connector. If you want to have an connector you must ask this at the Sunon Dealer. He can assemble an connector too the fan for you. |
Dus voor de mensen die niet zo best in engels zijn
Being Crazy Ownz
Zou er ook graag 2 willen namelijk.
Laat ff weten als het nog gaat, anders wil ik wel op reserve lijst 9~
Kzeg maar meteen ff dat ik geen Inet bankieren heb, dus betalen duurt zowiezo al langer...
stuur maar ff een mail dan komt het in orde!.. dan ben jij echt de laatste..Op maandag 17 juni 2002 20:45 schreef Psychokiller het volgende:
A damned mis ik het net, of ken het er nog mee door
Zou er ook graag 2 willen namelijk.
Laat ff weten als het nog gaat, anders wil ik wel op reserve lijst 9~
Kzeg maar meteen ff dat ik geen Inet bankieren heb, dus betalen duurt zowiezo al langer...
Damn, dus ik kan er geen 2 bestellen meerOp maandag 17 juni 2002 21:16 schreef jeuuron het volgende:
[..]
stuur maar ff een mail dan komt het in orde!.. dan ben jij echt de laatste..
Dacht niet dat ik ze nodig zou hebben maar wilde er nu toch wel 2
mail en icq hem gewoon en hoplijk kan het nog.Op maandag 17 juni 2002 22:13 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Damn, dus ik kan er geen 2 bestellen meer
Dacht niet dat ik ze nodig zou hebben maar wilde er nu toch wel 2
hij besteld morgen dus misschien heb je geluk
Ik heb een e-mail gestuurd. Hopelijk kan ik nog mee doen. Weet dat het erg laat is, sorryOp dinsdag 18 juni 2002 00:20 schreef klaasbram het volgende:
[..]
mail en icq hem gewoon en hoplijk kan het nog.
hij besteld morgen dus misschien heb je geluk
BTW. zit je wel weer meer richting de 75 fans
Moet je anders even een poll houden.
Is het de moeite waard voor de prijs die omlaag gaat? of scheelt het enkele eurocenten?
Ik heb donderdag voor 18:00 de overschrijving al op de bus gedaan, dus die overschrijving ligt al sinds vrijdag bij hun te wachten om verwerkt te worden en het geld is er nog niet ?!!
Zou nu een beetje dubbel op zijn... Ik had M-bankieren dus ik heb mijn wachtwoord veranderd (niet wetend dat het 5 cijfers moesten zijn) en heb een 6 cijfirige code ingevoerd en nu ben ik geblokkeerd (stomme bug dat hij meer cijfers piktOp dinsdag 18 juni 2002 14:18 schreef iNSaNe-oNe het volgende:
Heejoh, ik zie in je profiel dat jij student bent. Vraag dan gratis Girotel aan, want dat kost niets als je een studentenrekening hebt bij de Postbank. Dan is geld binnen een werkdag overgemaakt! Weg met die papieren zooi, gewoon electronisch.
Ik zal de helpdesk eens bellen denk ik...
Om 18.00 zelf bij de postbank door de bus gedaan of gewoon in een brieven bus?Op dinsdag 18 juni 2002 14:11 schreef Gabriel-LG het volgende:
Wat is die f#cking pstbank traag zeg
Ik heb donderdag voor 18:00 de overschrijving al op de bus gedaan, dus die overschrijving ligt al sinds vrijdag bij hun te wachten om verwerkt te worden en het geld is er nog niet ?!!![]()
![]()
Als het gewoon in een brievenbus was dan had je dat voor 4 uur moeten doen om zeker te zijn (voor zover dat kan) dat hij de dag er op bij de postbank binnen was.
Om 18.00 dat zat hij zeker weten bij de lichting van de volgende dag dus zou hij pas maandag verwerkt zijn en dan is het geld als je geluk hebt donderdag bij hem...
Postbank is traaaaaag met overschrijvingen naar bankrekening.
naar postbank rekeningen valt het nog wel mee
zover ik weet:Op dinsdag 18 juni 2002 14:47 schreef klaasbram het volgende:
[..]
Om 18.00 zelf bij de postbank door de bus gedaan of gewoon in een brieven bus?
Als het gewoon in een brievenbus was dan had je dat voor 4 uur moeten doen om zeker te zijn (voor zover dat kan) dat hij de dag er op bij de postbank binnen was.
Om 18.00 dat zat hij zeker weten bij de lichting van de volgende dag dus zou hij pas maandag verwerkt zijn en dan is het geld als je geluk hebt donderdag bij hem...
Postbank is traaaaaag met overschrijvingen naar bankrekening.
naar postbank rekeningen valt het nog wel mee
postbank -> postbank = 2 a 3 dagen
Postbank -> bank = 10 dagen
Verwijderd
het zuller wel euro's zijn...
Doe maar euro'sOp dinsdag 18 juni 2002 16:37 schreef bwe het volgende:
dus je wil 4 keer 1,30 euro cent = 5,20 eurocent? of euro's?
het zuller wel euro's zijn...
ik vind dit echt klote.. ik had nog gevraagt of het incl. btw was.. toen zei ze ja.. en nu krijg ik een ander.. en die zegt dat het helemaal niet kan voor die prijs..
maar wie niet wil krijgt gewoon zijn geld terug!
hoeveel scheeld het dan PER fan als we dr 75 willen?!?!?!
want daar kunnen we wel aan komen als iedereen blijft meedoen
nee ik zat al op de maximale korting.. komt hij ook nu mee.. die vrouw werkt er volgens mij sinds kort ofzo.. ik zat al op het maximale van 30%.Op dinsdag 18 juni 2002 17:03 schreef sKitZo het volgende:
ehm...
hoeveel scheeld het dan PER fan als we dr 75 willen?!?!?!
want daar kunnen we wel aan komen als iedereen blijft meedoen
en met de verzent kosten komt het nu precies uit! ik houd ongeveer 30cent in totaal over (als iedereen betaald!)
Nog bedankt dat ik mee kan doenOp dinsdag 18 juni 2002 17:18 schreef jeuuron het volgende:
[..]
nee ik zat al op de maximale korting.. komt hij ook nu mee.. die vrouw werkt er volgens mij sinds kort ofzo.. ik zat al op het maximale van 30%.
en met de verzent kosten komt het nu precies uit! ik houd ongeveer 30cent in totaal over (als iedereen betaald!)
Vanavond maak ik het geld via Girofoon over.
dus + 1.30 ero per stuk!Op dinsdag 18 juni 2002 17:23 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Nog bedankt dat ik mee kan doen
Vanavond maak ik het geld via Girofoon over.
6.60 + 1.30 = 7.90Op dinsdag 18 juni 2002 18:00 schreef jeuuron het volgende:
[..]
dus + 1.30 ero per stuk!
6.60 + 1.30 = 7.90
Bij elkaar dus 15.80
€3,90 is overgemaakt in jou richting. Kan wel weer ff duren, maar jah, je krijgt het iig wel.Op dinsdag 18 juni 2002 18:15 schreef bwe het volgende:
ok, ik maar 5.20 over...
is onderweg
SRK35ZS-W
(ik lees het na 7en pas
Duurt ook weer jaren voordat de postbank het heeft overgeschreven
3.90? (voor 3... ) ik het geld beter in een envelop sturenOp dinsdag 18 juni 2002 18:00 schreef jeuuron het volgende:
[..]
dus + 1.30 ero per stuk!
(maar denk toch niet dat dat handig is voor de boekhouding... Ik zal mijn M-bankieren wel ff weer in orde maken
Ik heb net gebeld, mijn nieuwe activeringscode is na maximaal 6 dagen binnen... Kan die 3.90 zo lang wachten (waarschijnlijk gaat een overboeking met papier nog langzamer
oke, dat komt er aan. maarre ik zou iedereen wel even een maitje sturen. of heb je dat al gedaan??
nouja, ik schrijf het nu over, heb je het over een uurtje ofzo.
nee geen offerte .. alleen per woord.. dus woord tegen woord.. hun zijn met meer.. dus dan in je nooitOp dinsdag 18 juni 2002 20:08 schreef brouwerpower het volgende:
Had je overigens geen offerte of zo opgesteld?
Dan kan je toch eisen dat ze de fans tegen de eerder toegezegde prijs leveren?
Dan moeten ze wel
Kun je de inkoopactie niet verlengen en de 75 proberen te halen, dan heb je het met de korting misschien al uit...Op dinsdag 18 juni 2002 20:56 schreef jeuuron het volgende:
[..]
nee geen offerte .. alleen per woord.. dus woord tegen woord.. hun zijn met meer.. dus dan in je nooit
Moet volgens mij wel lukken 75 binnen 1 week. Dus dat iedereen tot volgende week maandag bijvoorbeeld kan betalen en nog mee doen. Maar dan wel een kanttekening erbij dat als het geld niet maandag binnen is of voor maandag is opgestuurd dat dan die persoon niet meer deelneemt aan de inkoopaktie.Op dinsdag 18 juni 2002 21:03 schreef Gabriel-LG het volgende:
[..]
Kun je de inkoopactie niet verlengen en de 75 proberen te halen, dan heb je het met de korting misschien al uit...
krijg je alsnog extra korting dan lees ik dat hier wel weer. en dan stort je het geld maarweer terug. of stop het erbij in de envelop.
Verwijderd
7,90 euro inclusief verzending.
normaal is zo'n fan zeker 9 euro.
ik maak die 1,30 morgen over, ik heb er vanavond niet echt meer tijd voor. Ik neem aan dat dat eigenlijk geen probleem is?
|Specs|
Als er gestolen wordt dan sturen we de GoT knokploegOp dinsdag 18 juni 2002 23:19 schreef jeuuron het volgende:
nog geen tegenslagen gehad.. dus tweakers zijn goeie mensen! alleen moet ff bijna 500 euro thuis hebben liggen.. voor het pakketjezouden mijn ouders blij mee zijn
. ons huis is veilig.. (ik hoor je denken zeg dat nu niet te hard
)maar het gaal allemaal goedkomen!
Hoelang laat je de actie nu nog lopen? 'K heb er al zin in om ze thuis te krijgenOp dinsdag 18 juni 2002 23:19 schreef jeuuron het volgende:
nog geen tegenslagen gehad.. dus tweakers zijn goeie mensen! alleen moet ff bijna 500 euro thuis hebben liggen.. voor het pakketjezouden mijn ouders blij mee zijn
. ons huis is veilig.. (ik hoor je denken zeg dat nu niet te hard
)maar het gaal allemaal goedkomen!
SRK35ZS-W
Voor zo ver ik weet heeft hij besteld dus dan zou hij gesloten zijn maar dat weet ik niet zeker.Op woensdag 19 juni 2002 00:41 schreef Scooper het volgende:
[..]
Hoelang laat je de actie nu nog lopen? 'K heb er al zin in om ze thuis te krijgen
Being Crazy Ownz
Sjut... Ben een paar dagen ziek geweest, heb nauwelijks GoT gezien en al helemaal geen telebankieren... Had al wel besteld maar nog niet betaald, dus...Op woensdag 19 juni 2002 15:17 schreef jeuuron het volgende:
ik heb al besteld
Nomen nescio
Hup snel overmaken.Op woensdag 19 juni 2002 15:23 schreef Brabo-Joossie het volgende:
[..]
Sjut... Ben een paar dagen ziek geweest, heb nauwelijks GoT gezien en al helemaal geen telebankieren... Had al wel besteld maar nog niet betaald, dus...Ben nu zeker te laat, jeuuron?
De prijs per fan is 7,90 euro en dat is zonder één of andere molex.
Misschien houd Jeuuron er een paar over
Dan maar eens uitzoeken hoe the heck ik die fans in me pc moet aansluiten. Knutsel nooit met kabels enzo in me pc, dus zou het echt niet weten
nee je staat in de lijst!!!! dus hebt gelukOp woensdag 19 juni 2002 15:23 schreef Brabo-Joossie het volgende:
[..]
Sjut... Ben een paar dagen ziek geweest, heb nauwelijks GoT gezien en al helemaal geen telebankieren... Had al wel besteld maar nog niet betaald, dus...Ben nu zeker te laat, jeuuron?
Verwijderd
nej het is een sort of reminder voor jezelf geloof ik...Op woensdag 19 juni 2002 19:52 schreef brouwerpower het volgende:
Wordt nu aangegeven op de lau pro site of je de "eerste" betaling voldaan hebt (6,60 per fan) of dat je alles al betaald hebt?
dus als je betaald hebt klik je hem zelf aan, zodat je voor jezelf kan bijhouden voor welke actie je wel/niet betaald hebt.
Tof!! Maak het geld zometeen gelijk over!!Op woensdag 19 juni 2002 23:01 schreef jeuuron het volgende:
[..]
nee je staat in de lijst!!!! dus hebt geluk
* Bra-Jo is yumping with yoy!
Nomen nescio
dus begin volgende maand bij jullie
* Looki heeft zijn toetsenbord schoongemaakt alleen er zitten een paar knopjes nog verkeerd
* Looki heeft het nu opgelost
Dat lijkt mij wel een goede optie namelijk.
38.70.98.364
Even kijken of ik het nu goed had gedaan
ik heb die 1,30 extra net overgemaakt.
Nu ff afwachten wanneer de fan binnenkomt.
|Specs|