In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
ach iets met GoT erin vinden de mensen hier wel leuk om te zien denk ik...Op donderdag 13 juni 2002 23:00 schreef FuTaL het volgende:
[..]
Wil je dat ik er nog 1 maak ?
Welke text moet ik zeggen in beeld ?
maareuh.., ff zonder te zeggen welk proggie je gebruikt heb je zelf die wallhack gemaakt/veranderd of is dat een bestaand proggie, wat gewoon nog werkt...
[btw]
Ik speel aardig wat CS en ik

niet dat iemand denkt dat ik dat proggie zoek ofzo...
[/btw]
Omg jij hier...Op donderdag 13 juni 2002 21:46 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
*zucht*... en jij bent hier voorstander van?

hij dacht dat ik wallhax had

* ThaHandy is een headphone player
admin/member RG (ReGeneration? ) wie had dat gedacht...domme n00b

korhan kiert jullie <-- admin @ server, kennen jullie em?
Teringzooi!! Wil ik een server joinen, kickt HL/CS me helemaal terug in windows
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Anoniem: 23297
HAHAHHAAHOp donderdag 13 juni 2002 23:18 schreef ThaHandy het volgende:
tis gewoon K**KER als je gekicked word terwijl je niet eens cheat
hij dacht dat ik wallhax had![]()
* ThaHandy is een headphone player
admin/member RG (ReGeneration? ) wie had dat gedacht...domme n00b
[afbeelding]
korhan kiert jullie <-- admin @ server, kennen jullie em?
Korhan Kiran
AKA Gtr^
AKA 100 andere nicks
die gast is de grootste wannabee in de CS scene. Je kunt em vinden op quaknet op #regeneration.
Hij is 120 kilo en heeft een reet!!! een
Anoniem: 45950
Neehoor, die /fail melding geeft ie ook als je retail wil installeren als je mod hebt.Op donderdag 13 juni 2002 14:52 schreef Remi het volgende:
[..]
Bullshit, dat proggie haalt die info uit het register dus waarschijnlijk heeft hij CS op een andere schijf staan en heeft hij windows eens opnieuw geinstalled. Daarom staat het nu niet meer in het register en geeft ie aan dat ie het juiste path niet meer kan vinden.
Anoniem: 28929
Pics!Op donderdag 13 juni 2002 23:22 schreef FuTaL het volgende:
[..]
HAHAHHAAH
Korhan Kiran
AKA Gtr^
AKA 100 andere nicks
die gast is de grootste wannabee in de CS scene. Je kunt em vinden op quaknet op #regeneration.
Hij is 120 kilo en heeft een reet!!! eenis er niks bij, en dan overdrijf ik niet!!!
Anoniem: 57420
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLOOOOOOOOOL
zeker een dikke
Phreak: Moet dat nou?
wie zegt dat ie een HIJ is "hij" is ZWANGEROp donderdag 13 juni 2002 23:32 schreef Volo het volgende:
L0L omg...
hoop niet voor hem dat tie op dit forum komt.. :]
Anoniem: 23297
Simpel OpenGL wallhackjeOp donderdag 13 juni 2002 23:07 schreef digital8 het volgende:
[..]
ach iets met GoT erin vinden de mensen hier wel leuk om te zien denk ik...
maareuh.., ff zonder te zeggen welk proggie je gebruikt heb je zelf die wallhack gemaakt/veranderd of is dat een bestaand proggie, wat gewoon nog werkt...
[btw]
Ik speel aardig wat CS en ikop cheaters,
niet dat iemand denkt dat ik dat proggie zoek ofzo...
[/btw]
Van de eerste beste cheatsite waar ik op terechtkwam
De 1e file
installeren en op achtergrond laten draaien, klaar is kees
Dirk, jij bent morgen kapot! Hax0r!Op donderdag 13 juni 2002 23:36 schreef FuTaL het volgende:
[..]
Simpel OpenGL wallhackje
Van de eerste beste cheatsite waar ik op terechtkwam
De 1e file
installeren en op achtergrond laten draaien, klaar is kees
KICK HIS ASS!!Op donderdag 13 juni 2002 23:37 schreef KzmZ het volgende:
[..]
Dirk, jij bent morgen kapot! Hax0r!
Hijs zo grootOp donderdag 13 juni 2002 23:38 schreef StormRam- het volgende:
[..]
KICK HIS ASS!!
CS FoReVaH
"I sit in my room and imagine the future."
Ik krijg steeds die f*ckig Error! Server verification Failed. Ik heb woncomm.lst al aangepast maar dat werkt ook niet...w88 op een patch lijkt me de enige oplossing
Anoniem: 34846
MWOAHAHAHAH dIRK JE OWNT GEWOON HARD WHEHEHEHEHEEOp donderdag 13 juni 2002 23:41 schreef FuTaL het volgende:
maak maar aan jongens
ik knal jullie allemaal door de muuuuuuuren
ik heb zo af en toe dat ik mijn muis niet kan bewegen en hij blijft dan ook door schietten... (zeer irritant)
En zo af en toe lagt m'n cs, ondanks dat ik en ping onder de 100 heb en 60 fps haal op havana enzo...
Nee gewoon PS2..Op vrijdag 14 juni 2002 09:16 schreef FuTaL het volgende:
werkt je muisje op batterijtjes?
Maareuhh.., het moet wel aan cs liggen anders zou het in windows en bij andere games ook voorkomen...
heb ik tijdens elke start van de ronde, heel even lag, ook zwaar irritant...Op vrijdag 14 juni 2002 09:19 schreef digital8 het volgende:
[..]
Nee gewoon PS2..
Maareuhh.., het moet wel aan cs liggen anders zou het in windows en bij andere games ook voorkomen...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Anoniem: 14124
Vervolgens test ik het eventjes uit, op een CT die in een hoekje met een scout zat, en me niet in de gaten had. Ik heb een Steyr Aug, en schiet op zijn voeten.. baf krijgt die nog een headshot ook

Er is wel degelijk wat veranders, ondanks dat het tegenovergestelde beweert wordt.
CS server, dedicated op LAN
welke files heb ik nodig
hlserver4110.exe en CSv15full.exe ???
of iets anders?
thx alvast
lijkt me denk ik niet het probleem,Op vrijdag 14 juni 2002 09:16 schreef FuTaL het volgende:
werkt je muisje op batterijtjes?
eerder de drivers ofzow
of een d3d probleempje, er zijn een hoop topics geweest over CS + muisproblemen
Dat klopt, ik heb dit probleem al eens eerder gehad bij 1.3 toen bij 1.4 was het weg en nu is het weer terug...Op vrijdag 14 juni 2002 18:16 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
lijkt me denk ik niet het probleem,
eerder de drivers ofzow
of een d3d probleempje, er zijn een hoop topics geweest over CS + muisproblemen
Maargoed ik kan nu toch bijna niet CS'en want bijna alle servers in mijn lijst zijn leeg (of gevult met bots

Gewoon een geinstalleerde versie van je op een gameserver kopieren of je eigen pc.Op vrijdag 14 juni 2002 12:43 schreef Crash-Override het volgende:
ok, ff de n00b uithangen
CS server, dedicated op LAN
welke files heb ik nodig
hlserver4110.exe en CSv15full.exe ???
of iets anders?
thx alvast
Ut ligt eraan of je dedicated kant en klaar wil hebben, dan heb ik deze command-regel voor je: "C:\Sierra\Counter-Strike\hlds.exe -game cstrike +sv_lan 1 -nomaster -port 27015 -insecure +maxplayers 20 +map de_dust2 -noipx"
Met HLSW kan je je dedicated beheren (rcon,maps,ect,etc) en is te dowloaden @ http://www.hlsw.de
Dedicate ze
ps: Voor elke dedicated wel de PORT anders instellen als je er meer dan 1 gaat gebruiken, dus bv: 27015,27016 enz enz
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
normaal deed ik in console bijvoorbeeld:
bind "kp_end" +eagle (en dan kocht ie een DE als ik kp_end drukte)
maar nu blijkt ie al die dingen niet meer te herkennen.
iz dit veranderd?
Steam: CatBearCow
het configgen is geen probleem,Op vrijdag 14 juni 2002 18:39 schreef Assassin het volgende:
[..]
Gewoon een geinstalleerde versie van je op een gameserver kopieren of je eigen pc.
Ut ligt eraan of je dedicated kant en klaar wil hebben, dan heb ik deze command-regel voor je: "C:\Sierra\Counter-Strike\hlds.exe -game cstrike +sv_lan 1 -nomaster -port 27015 -insecure +maxplayers 20 +map de_dust2 -noipx"
Met HLSW kan je je dedicated beheren (rcon,maps,ect,etc) en is te dowloaden @ http://www.hlsw.de
Dedicate ze
ps: Voor elke dedicated wel de PORT anders instellen als je er meer dan 1 gaat gebruiken, dus bv: 27015,27016 enz enz
ik wist alleen niet meer welke files ik nodig had
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
ik gok eropOp zaterdag 15 juni 2002 00:54 schreef Assassin het volgende:
Weet je het nu dan
probeer het gewoon uit met hlserver4110.exe en csv15full.exe
dat zijn volgens mij de benodigde files voor onder windows een dedicated server op te zetten
updaten gaat nie hij zegt dat ik al up to date ben ( ik heb retail versie meschien wat anders doen of toch updaten zeg ff welke update als het daar aan ligt en waar ik hem kan downloaden..Op donderdag 13 juni 2002 22:27 schreef digital8 het volgende:
[..]
Dat had ik ook, ik kom op update drukken wat ik wou..,
mijn oplossing was dit..,
alle filters uitzetten dan op update drukken....
O ja, en ik heb cs ondertussen ff geherstart maar 'k weet niet ofdatdat nodig is...
Dat was bij mij de oplossing...
btw.
volgens mij zijn de hitboxes iid eindelijk verkleind...
Die nieuwe map vindt ik een beetje een doolhof maargeod da's gewoon wennen denk ik...
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Nee, niet die update...Op zaterdag 15 juni 2002 20:58 schreef BruceLee het volgende:
ik krijg elke keer een error als ik connect server varification failed wat is da problem ?
[..]
updaten gaat nie hij zegt dat ik al up to date ben ( ik heb retail versie meschien wat anders doen of toch updaten zeg ff welke update als het daar aan ligt en waar ik hem kan downloaden..
Ik bedoel... (Volg deze stappen anders ff
Play CS,
Play Online,
Update, (ff w8en)
Filter, (alle filters uitzetten)
Kies de Server die je wilt...
Werkt dit nog niet dan..,
Weer Update, (ff w8en)
Kies de server die je wilt...
Bij mij werkt dit... (don't ask me wy)
na updaten nog steeds zelfde error
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Tja dan weet ik het zo ook ff niet....na updaten nog steeds zelfde error
't is misschien een "long shot" maareuhh,
probeer ff een client.dll van iemand die geen/weinig probs heeft...
Ik weet dat je geen client error krijgt maar je kunt het altijd ff probeeren...
Ik heb al aardig wat CS sites bezicht, maar kan geen goed antwoord op mijn vraag vinden.
Ik draai een CS server thuis, en 1.4 heeft hij altijd perfect gedaan.
Ik heb 'm nu geupdate naar 1.5 en het probleem is nu dat iedereen elke keer gekicked word, en dan krijgen de andere spelers deze melding in beeld:
"Exec block detected wonid: 123456"
Ik word zelf ook gekicked en gebruik absoluut geen cheats, de andere mensen ook niet dat weet ik 100% zeker.
Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Bedankt alvast..
Anoniem: 33810
Ik heb al ge'upgrade naar 1.5 (heb de retal verzie).
en heb zelfs als een aantal keer opniewe CS geinstaleerd
Maar ik kan bij een enkele er niet op vanwegge een verkeerde protocool
(maar daar schijne meer mensen last van te hebben)
hij gaat dan gewoon verder en dan krijg ik echter de melding nic gerezerveerd

(dit krijg ik ook als ik het juiste protocol heb)
niet echt luek dus.
mijn systeem speks staan onderaan:P
pleaze help mensen ik begin al de neiging te krijgen op gewoon in de supermaarkt mensen te gijzelen
ps
(thenks voor de tip ItSnows is inderdaad beter te lezen zo
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Anoniem: 51137
je had ook ff kunnen searchen:Op dinsdag 09 juli 2002 10:04 schreef Uncle-Sam het volgende:
Ik kom net pas achter dit topic, dus niet alle 18 pagina's gaan lezen, dus misschien is deze vraag al eerder langs geweest maar: Met welk programma kan je zelf maps maken voor Counterstrike?
[topic=532146/1/25]
[topic=154686/1/25]
http://countermap.counter-strike.net/
heel handig van een ervaren mapper:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/0#0
hier kun je mischien ook es rondneuzen:
[topic=520274/1/25]
om maar ff een paar proggie's te noemen:
Quark, WorldCraft/Valve Hammer
veel succes ermee
Je moet de MOD versie downloaden (csv15full.exe) + je moet de half life update downloaden hl1110.exeOp donderdag 11 juli 2002 10:44 schreef blakez het volgende:
Ok, naar aanleiding van de reportage over counterstrike gisteren op tv wil ik het spel dan toch maar eens gaan proberen.. Ik heb hier half life liggen en geïnstalleerd staan, maar nu keek ik op de site van counterstrike en kon ik allerlei verschillende versie's downloaden.. maar welke moet ik nu nemen???
Download ze hier http://games.xs4all.nl/downloads/
Hier directe links
csv15full.exe
hl1110.exe
Het enige leuke was die halve finale!!!
Maar wel loser als je bij een defend point van een andere teammate en granaat gaat gooie!
This is the Way.
dat was idd best een stomme actie jaOp donderdag 11 juli 2002 10:56 schreef HIValicious het volgende:
Ei gisteren was er een docu op Ned1 over games (en vooral CS) over geweld met kidz aanzetten tot enz etc blablabla!
Het enige leuke was die halve finale!!!
Maar wel loser als je bij een defend point van een andere teammate en granaat gaat gooie!
edit: het was inderdaad gooseman.
Enne waarom hebben die lui allemaal een geluid dingetje achter hun naam? dat betekent dat hun een microfoontje hebben?
Er zit bij CS 1.5 dus een voice programmaatje waarmee je je microfoon kunt configuren enz.

dat stuk aan de rechterkant bedoel ik dus..
Hehe... je zat waarschijnlijk op een ULTRA-N00B server....Op donderdag 11 juli 2002 18:17 schreef StephanL het volgende:
Ik verveelde me dus vanmiddag half-life er op gezet en 1.5 gedownload en dus ik daarnet gespeeld, stond ik daarnet gewoon effe bovenaanben ik nu goed of zijn die andere slecht?
Enne waarom hebben die lui allemaal een geluid dingetje achter hun naam? dat betekent dat hun een microfoontje hebben?
LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
Jah, da's normaal... Klik op een kerel(met je muis in dat scorebord) en dat hoor je ze niet meer(als je ze al kan horen, want cs verneukt de kwaliteit van de stemmen, ofwel, je verstaat er bijna niks van!!!Op donderdag 11 juli 2002 18:41 schreef StephanL het volgende:
Hebben de tweakers dat ookOveral waar ik kom hebben ze het allemaal

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR
duidelijk een videokaart probleempjeOp zondag 14 juli 2002 16:41 schreef blakez het volgende:
Ik heb dus net de nieuwste counterstrike en half life op m'n pc gezet.. had dit spel nog nooit gespeeld, dus wilde 't eens proberen, maar nu krijg ik het volgende wanneer ik een level binnen kom:
[afbeelding]
dat stuk aan de rechterkant bedoel ik dus..Is dit een algemeen probleem en hoe voorkom ik het? Of heeft nog nooit iemand dit gezien?
wat voor videokaart heb je?
welke drivers gebruik je?
wat zijn je instellingen onder CS/HL?
speel je OpenGL of D3D?
't is al opgelost.. ik speelde in D3D en toen had ik dus dat wazig probleem, maar nadat ik overschakelde naar OpenGL was 't over.. dus jaOp zondag 14 juli 2002 18:34 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
duidelijk een videokaart probleempje
wat voor videokaart heb je?
welke drivers gebruik je?
wat zijn je instellingen onder CS/HL?
speel je OpenGL of D3D?
OpenGL scheelt veel onnodige problemenOp zondag 14 juli 2002 18:39 schreef blakez het volgende:
[..]
't is al opgelost.. ik speelde in D3D en toen had ik dus dat wazig probleem, maar nadat ik overschakelde naar OpenGL was 't over.. dus jaWat is het verschil eigenlijk tussen die 2.. welke is zo gezegd beter?
als je hier op GOT met de search gaat zoeken naar CS en OpenGL (of D3D)
dan zie je dat veel problemen door D3D komen
op de een of andere manier draait HL slechter onder D3D dan OpenGL
waarom precies weet ik ook niet
Anoniem: 51137
[topic=258702/1/25]
[topic=296865/1/25]
[topic=543063/1/25]