Ik word moe van het wachten. Misschien komt die wel volgende week

HIValicious schreef op 13 september 2002 @ 17:32:
was een fckgw key dan?
Verwijderd
Verwijderd
Die heeft bill bij het opstarten gezet, dus nu heb je die 10 seconden naar je opstarten gekregenVerwijderd schreef op 13 september 2002 @ 19:55:
Mja ik heb een positief en een negatief punt bij het SP1 voor XP.
Positief: XP sluit weer af in 3-4 sec.
Negatief: Het opstarten is abnormaal lang in tijd geworden. Waarom? Dat kan ik niet achterhalen.
Ik zal het wel weer is met bootvis proberen. Kijken wat er in de grafiekjes zoveel tijd kost.
vraag gelijk ffies door via via via via naar een linkieVorkie schreef op 13 september 2002 @ 20:00:
[...]
Verder, hij schijnt er dus al te zijn SP1 en dat hoorde ik niet via Meuk, maar via via via... mirc
I don't drive fast, I only fly low!
Idd, want via windows update staat er nog helemaal niets....yonexfreak schreef op 13 september 2002 @ 20:06:
[...]
vraag gelijk ffies door via via via via naar een linkie
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
JaKunDun: Ik wil Sp1 graag slipstreamen met Win Xp pro , is dit dezelfde procedure
als met win2k ? en kan ik dezelfde bootfiles gebruiken ?
Niet op windowsupdate neen, maar probeer eens op http://download.microsoft.com , dan kom je een heeeeel eindErHa schreef op 13 september 2002 @ 20:09:
[...]
Idd, want via windows update staat er nog helemaal niets....
Ok maar ik heb dus alleen de win2k bootfiles .
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
sssst, strax ligt gelijk die site plat door alle SP1-geile-tweakersD3ton4tor schreef op 13 september 2002 @ 22:43:
[...]
Niet op windowsupdate neen, maar probeer eens op http://download.microsoft.com , dan kom je een heeeeel eind
suc7 en suck ze met binnenhalen
Nee we bedoelen de chinese nou goed!D3ton4tor schreef op 13 september 2002 @ 22:54:
sjezus beetje zoeken is nog nooit iemand dood aan gegaan hoor
(btw, je gaat me toch niet vertellen dat je de nederlandse bedoed he)
Nederlandse versies van Windows maken altijd dat ik de neiging krijg mijn polsen door te snijden na plusminus 10 minuten
Welk chinees dialect bedoel je, china is een groot land nl.
en waar slaat dit op? hoe the fuck moet ik dat weten sjonge jongen neej jij weet alles foking 1337 gast man een gewoon antwoord geven is moeilijk he?
This is the Way.
Doe eens lievHIValicious schreef op 13 september 2002 @ 23:02:
[...]
en waar slaat dit op? hoe the fuck moet ik dat weten sjonge jongen neej jij weet alles foking 1337 gast man een gewoon antwoord geven is moeilijk he?
Ik kon er wel om lachen, dacht dat t een pesterijtje van je wasWelk chinees dialect bedoel je, china is een groot land nl.
Neen, sorry ik las de halve thread weer eens met mijn slaperige kanis waardoor ik een denkfout maakte. Daarom mijn excuses hiervoor.
Verwijderd
Ja.... waar blijft dat ding. Ik ging vanmiddag naar me werk en had wel verwacht dat als ik thuis zou komen dat ik hem eens fijn kon instaleren. maar niet dusPacjack schreef op 13 september 2002 @ 23:06:
[...]
Doe eens liev![]()
Door de suuuupergrote spanningen het hele-dag-wachten op de SP1-NL die er nu nog steeds niet is zijn we soms een beetje pissig
Idd hij zou vandaag komenVerwijderd schreef op 13 september 2002 @ 23:23:
[...]
Ja.... waar blijft dat ding. Ik ging vanmiddag naar me werk en had wel verwacht dat als ik thuis zou komen dat ik hem eens fijn kon instaleren. maar niet dus
Weet iemand hoelaat dat ding zou komen ?? Zal vast wel niet en moeten we dus gewoon ongeduldig wachten
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Assume there are no rules and it's one big free for all
Volgens mij wordt ie daarna meteen geïnstalleerd.Alpha-sphere schreef op 14 september 2002 @ 11:25:
Als ik nou windows update doe wordt de service pack 1 dan ook geinstalleerd of moet ik 'm appart downloaden?
Assume there are no rules and it's one big free for all
De express installatie is een web-installatie voor alleen de XP versie die jij gebruikt. De network installatie download je eerst in zijn geheel waarna je hem installeert. Voordeel hiervan is dat je hem op cd kan fikken en op een andere machine kan installeren of op je pc wanneer je hebt geformatteerd.iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 14 september 2002 @ 18:03:
is er nog een verschil in de express en network installation? behalve dan 100 mb?
Verwijderd
Verwijderd
Geen idee hier werkte alles gelijk naar behoren.Verwijderd schreef op 15 September 2002 @ 09:55:
Hoe komt het eigenlijk dat er veel mensen problemen hebben met hun pc na het installeren van SP 1???
Alle games die ik speelde werkten al gelijk op XP (inclusief oudere spellen) maar er is een goeie kans dat er meer werken met SP1.EmilneM schreef op 15 september 2002 @ 11:28:
zijn er ook games die eerst niet werkten op XP en nu wel op SP1?
werken ook de onofficiele themes nog na install van SP1???Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 14:40:
[...]
Geen idee hier werkte alles gelijk naar behoren.
[...]
Alle games die ik speelde werkten al gelijk op XP (inclusief oudere spellen) maar er is een goeie kans dat er meer werken met SP1.
PIII 800@804 Mhz
Het lag meestal aan het spel zelf. Gewoon een questie van patchje/update downloaden en installeren en het werkt naar behoren. Dit was bij mij het geval bijEmilneM schreef op 15 september 2002 @ 11:28:
www.triathlete.nl
Het lag meestal aan het spel zelf. Gewoon een questie van patchje/update downloaden en installeren en het werkt naar behoren. Dit was bij mij het geval bijEmilneM schreef op 15 september 2002 @ 11:28:
www.triathlete.nl
PIII 800@804 Mhz
klopt, maar heb supreme snowboarding en commandos 2 nog niet normaal aan de praat..........Scighera schreef op 15 september 2002 @ 17:58:
[...]
Het lag meestal aan het spel zelf. Gewoon een questie van patchje/update downloaden en installeren en het werkt naar behoren. Dit was bij mij het geval bij
C&C 95, severence: Blade of Darkness en Evil Twin
Verwijderd
Misschien een stomme vraag,maar wat bedoel je met onofficiele themes???ViperGTS schreef op 15 september 2002 @ 17:04:
[...]
werken ook de onofficiele themes nog na install van SP1???
Verwijderd
Ik heb geen problemen ondervonden.Verwijderd schreef op 15 september 2002 @ 19:58:
Wie heeft er reeds ervaringen met windows xp sp1 en bijvoorbeeld girotel??
werkt alles dan nog??
Degene die niet standaard ingebakken is. Niet de teletubbie kleuren, maar bv van www.tweakxp.orgVerwijderd schreef op 15 september 2002 @ 18:23:
[...]
Misschien een stomme vraag,maar wat bedoel je met onofficiele themes???
Is nog niet uitViperGTS schreef op 15 september 2002 @ 18:10:
trouwens als ik zoek op de windows update site vind ik geen service pack om te downloaden
is de NL SP1 nog niet uit of heeft Bill door dat ik een niet geheel legale versie heb ondanks dat ik nieuwe key heb geregeld????
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Ja mits je de uxtheme.dll installeert. Ik kreeg die bij mijn versie van SP1ViperGTS schreef op 15 september 2002 @ 17:04:
[...]
werken ook de onofficiele themes nog na install van SP1???
Me2 en hij werkt perfectVerwijderd schreef op 16 september 2002 @ 01:25:
[...]
Ja mits je de uxtheme.dll installeert. Ik kreeg die bij mijn versie van SP1
Verwijderd
Iemand toevallig nog navraag gedaan bij Microsoft? Die 13 september was dus maar gewoon uit de lucht gegrepen, ben benieuwd of dat met deze 16 september ook zo is...Paladin schreef op 13 september 2002 @ 14:23:
Hmz er wordt in die meuktracker ook over 16 september gesproken deze persoon zou het van microsoft.nl zelf hebben.
wat we ook kunnen doen is gewoon een mailtje naar support sturen alleen moet iemand dat wel doen die een legale xp heeft
Misschien is dit betrouwbaar...Makkie80 schreef op 16 september 2002 @ 11:44:
[...]
Iemand toevallig nog navraag gedaan bij Microsoft? Die 13 september was dus maar gewoon uit de lucht gegrepen, ben benieuwd of dat met deze 16 september ook zo is...
Afwachten of ie dan uitkomt.rjf schreef op 13 september 2002 @ 15:08:
Net gebeld met microsoft NL volgende week woensdag zo ongeveer rond de 17de of 18de
sterkte mannenen alle dames natuurlijk ook?
Nothing more to say...
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
die 'lijst' waar o.a. de FCKGW key opstaat
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
Eerst lezen voor vragen stellen.Verwijderd schreef op 16 september 2002 @ 14:39:
Is de nederlandse sp1 al uit?
Nothing more to say...
erg handig ware het niet dat tegen de tijd jij je cd in huis heb zowat alle GoTers die XP NL draaien de SP1 ookal op hun pc hebben staan
levertijd 6 weken
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
denk je echt dat MS zelf langs je huis komt om dat cdtje te brengen en dan ff controleerd of je wel een legale versie hebt ( als dat is wat je bedoelt...) vast nietSnowman schreef op 16 september 2002 @ 18:21:
hey ik heb hem ook besteld, maar dombo dat ik ben. ik kom er net achter dat ik een illegale xp heb.
uuuuuuuuhm?? ben ik nu het bokje?, ik heb al mn gegevens nu ook ingevuld![]()
Arrows are made to fly, so are aeros.
Verwijderd
G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR
Verwijderd
Ja,dat wil ik ook wel wetenWaterlelie schreef op 16 september 2002 @ 19:35:
vervangt dat servicepack nou ook alle ''normale'' updates?
Bij mij doet tie het prima, maar ik heb dan wel pas geleden mijn reg key veranderd naar een non-blacklisted codeBull schreef op 16 september 2002 @ 23:27:
[...]
Windows update werkt niet
Hebben hier meer mensen last van:?
doet het hier wel
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
yonexfreak schreef op 17 september 2002 @ 08:25:
* LMD wacht nog rustig af totdat iemand meld dat ie te downen valt..maja ik wil eigenlijk alleen de netwerkversie...kheb niet zo'n interesse in express install..
Wil ook netwerk Install/Wil hem ook slipstreamen.Paladin schreef op 17 september 2002 @ 09:20:
pala wil ook netwerk instal want wil gaan slipstreamen
maar weet nog steeds niet of je dan blacklist probs krijgt
[ Voor 0% gewijzigd door LMD op 17-09-2002 09:24 . Reden: effe toevoeging ]
Nothing more to say...
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 10:43:
wat is het verschil tussen een netwerk install en een expres install dan..
M$, wasda?EDIT
Ik denkt dat we Moeten wachten tot ie uit is dan vinden ze ook wel een oplossing voor die blacklist van M$.
Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 10:43:
Nee, ik heb echte versie, wil graag SP1 hebben maar is er nog niet via Windows UpdateErHa schreef op 16 september 2002 @ 23:31:
[...]
Bij mij doet tie het prima, maar ik heb dan wel pas geleden mijn reg key veranderd naar een non-blacklisted codemocht dat er wat mee te maken hebben
Of je kijkt 1 pagina terug.Verwijderd schreef op 17 september 2002 @ 10:43:
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq