Ik heb gister ook even leuk de SP geinstalleerd en daar had ik al erg snel spijt van.
Je kunt inderdaad WMP, MSN Messenger en de browser plus OE verwijderen, maar als je dat zelf al gedaan hebt wordt het met de installatie er gewoon eerst weer op gezet. Erg debiel. Misschien is het Microsoft Software Pack.
Maar goed, dan maar weer opnieuw. Ik verwijder MSN, WMP en de nieuw aangemaakte snelkoppelingen. Overigens moest ik ook mijn uxtheme.dll weer vervangen, want ook die was door MS weer vervangen met het origineel, waardoor ik alleen nog maar standaard of luna theme kan kiezen.
Dus dat alles gefixed, opnieuw opgestart en vervolgens krijg ik een foutmelding bij add/remove programs. Iets met line 721 onschrijfbaar.
Ook met safe mode gebuerde er niks. Vervolgens kies ik voor System Restore. (dan maar geen Software Pack) Dit lijkt goed te gaan, maar toen ik weer gewoon in Windows had moeten komen bleef mijn scherm zwart. De muiscursor was wel te zien, maar ik kon met geen muis of toetscombinatie iets bereiken. Dan maar uitgezet met de power knop. Weer opnieuw aan. Zelfde verhaal. Weer opnieuw en naar safe mode, maar ook hier krijg ik alleen maar een zwart scherm plus muiscursor te zien. (En uiteraard windowsversie boven en onderin, met nog steeds de SP vermeld aldaar)
Toen maar ge-ghost. Gelukkig had ik afgelopen zaterdag nog een nieuwe gemaakt. SP komt er bij mij voorlopig niet meer op.