|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Is wel wat afwisseling
Laat em zelf maar beslissen wat ie doet.
Maar uh.. wet heeft weinig met dit forum te maken
Dus een admin mag het zeggen..en ik houd me afzijdig
Typo!
Maar ik zei het verkeerd.. akkoord
Verwijderd
Ik krijg sterk de indruk dat je zwaar zit te slijmen bij die Admin .
Ben jij het ook ooit Niet met een admin eens ??
Persoonlijk vind ik het grote onzin dat de "waar haal ik vuurwerk in belgie" topic gesloten is.
Ikk mag dus wel om adressen vragen waar ze dat vuurwerk hebben?
gheheh, dit wordt leuk
xie btw dat ie al dicht is
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
maar volgens mij heb ik gelijk.
dus als die jongen zijn eigen hand er af wil slopen met die rotzooi dan moet hij dat toch zelf weten..
- = [ en ik huppel weer verder ] = -
Maar goed: in Nederland ben je tegenwoordig toch ook strafbaar als je een misdrijf voorbereidt? Of ben ik nu helemaal in de war?
Icestorm ,
Ik krijg sterk de indruk dat je zwaar zit te slijmen bij die Admin .
Ben jij het ook ooit Niet met een admin eens ??
Persoonlijk vind ik het grote onzin dat de "waar haal ik vuurwerk in belgie" topic gesloten is.[/quote]Oh ja hoor ik ben het zo vaak met dingen niet eens met een admin. Bijv. met al die moderatietopics wat er moet veranderen kan ik het ECHT niet met iedereen vinden. En bijv. met Onno die geen top50 wil (ok onno is geen admin i know, maar wel uhm 'Elite' zeg maar
En zoals ik mensen al geprobeerd heb uit te leggen wat de FUCK heb ik eraan om te slijmen? Als iemand me dat kan vertellen, graag.
En ik kan me niet herinneren dat ik dit topic ook maar IETS heb gezegd over dat ik vidnt dat ie op slot moet... ik heb gezegd dat een admin dat zelf mag bepalen omdat dit een ander 'soort' illegaal is dan een warez request. Je doet alsof het MIJN schuld is dat die topic dicht is...
Anyway, ik blijf toch echt requesten om illegale topics te sluiten... en dan heb ik het over 'warez-illegaal'
Verwijderd
Nee Icestorm het is niet jouw schuld , en wat je ermee wint om te slijmen is mij ook een raadsel !!
maar als meer mensen dat al gezegd hebben dan lijkt het er dus toch wel op !
En Tom,
er is niks mis mee als iemand jullie een tip geeft maar soms is het gewoon belachelijk waarover mensen kunnen zeuren.
Verwijderd
Sommige mensen kunnen niet wachten tot ze de hielen van de "leidinggevenden":r kunnen likken dooe weer eens een tread te verraden die volgens de diegene niet aan haak is.
Misselijk makend gewoon.
(Hoe dichter bij Dordt ....)
Boeit niet, dit is een forum dat zich aan de Nederlandse wet dient te houden.[/quote]dit forum dient zich inderdaad aan de nederlandse wet te houden, maar ik val niet onder die nederlandse wet, dus jullie hoeven mij er ook niet aan te houden.
hehe, jammer dat jullie server niet in de us ofzo staat.. dan zouden de advokaatjes er een ECHT leuke kluif aan hebben
Verwijderd
Daar heb je gelijk in pven.
Breda is trouwens niet zo gek ver weg.
Ach ja, ik ben pissed off omdat een aantal van mijn buren de politie heeft gebeld omdat mijn aanhanger voor de deur staat.>:)
Volgens een nieuwe verordening moet ik hem weghalen maar waar de F*ck moet ik hem nu neerzetten want hij mag niet meer op straat staan.
Je mag verdorie steeds minder in Nederland.:r
Verwijderd
Wintendo reageert gewoon op wat er eerder geschreven is .
Daar hoeft je het niet mee eens te zijn !! maar wat jij zegt dat slaat dus nergens op .
dus degene die niks zinnigs te vertellen heeft dat ben JIJ.
Als men eens wat tolleranter werd en zich niet te veel stoort aan kleine dingen .
dan kan bijv politie op straat en de Admin hier zich met belangrijkere dingen bezig houden.
...hoe rotter het wordt.:o
Daar heb je gelijk in pven.
Breda is trouwens niet zo gek ver weg.
Ach ja, ik ben pissed off omdat een aantal van mijn buren de politie heeft gebeld omdat mijn aanhanger voor de deur staat.>:)
Volgens een nieuwe verordening moet ik hem weghalen maar waar de F*ck moet ik hem nu neerzetten want hij mag niet meer op straat staan.
Je mag verdorie steeds minder in Nederland.:r[/quote]PFFFTTTT!!
leen gewoon die 36-tonner van je kennis en laat die een weekje pal voor die buur hun huis staan..
Oh sweet revenge!
Nou weet ik niet hoe het zit met de regelgeving m.b.t. GoT en de pliesie, maar ik neem aan dat het niet illegaal is om zo'n vraag te posten!
Verwijderd
dit forum dient zich inderdaad aan de nederlandse wet te houden, maar ik val niet onder die nederlandse wet, dus jullie hoeven mij er ook niet aan te houden.
hehe, jammer dat jullie server niet in de us ofzo staat.. dan zouden de advokaatjes er een ECHT leuke kluif aan hebben :)[/quote]Ok, zullen we terug gaan naar Rackspace?
ow.. rackspace was server in us of dergelijks zeker?
poohke is misschien wel beetje traag ja.. scuses!
EDIT: ow.. rackspace was server in us of dergelijks zeker?
poohke is misschien wel beetje traag ja.. scuses
EDIT: ow kut, verkeerde icoontje geklikt.. daarom dat er ineens quotes stonden.. ik kon al ff niet volgen..
jaja, nu mag je me gerust dom noemen