Illegaal vuurwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vragen naar adressen waar men illegaal vuurwerk verkoopt lijkt me niet legaal.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/51955

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lol, is weer eens wat anders dan een warez-request ;)...
Is wel wat afwisseling :)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ach jee, wat maakt dat toch uit.
Laat em zelf maar beslissen wat ie doet.

• pven
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Laat em zelf maar beslissen wat ie doet.[/quote]Uiteraard! Maar GoT is anti-illegaal-in-het-forum en een verzoek om achter adressen te komen waar men illegaal vuurwerk kan kopen, lijkt mij illegaal. Ik ken de wet uiteraard niet perfect, dus correct me when I am wrong.

• IceStorm

IceStorm

Eens kijken, bij Nederlandse wet is het waarschijnlijk niet verboden om te vragen naar adressen in Belgie voor illegaal vuurwerk maar waarschijnlijk is het WEL strafbaar als je dat doet met de intentie om daar voor nederlandse begrippen illegaal vuurwerk te gaan kopen.
Maar uh.. wet heeft weinig met dit forum te maken :).. Hier gelden gewoon regels...

Dus een admin mag het zeggen..en ik houd me afzijdig :)

• pven
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar uh.. wet heeft weinig met dit forum te maken .. Hier gelden gewoon regels...[/quote]Dit domein is geregistreerd op naam van een Nederlander en de server staat ook in Nederland. Dan heb je volgens mij toch met de Nederlandse wetgeving te maken.

edit:
Typo!

• IceStorm

IceStorm

Ja sorry, ik bedoel ook dat dit forum zich aan de nederlandse wet moet houden alleen hier mogen ook nog andere (strengere) regels gelden... :)...

Maar ik zei het verkeerd.. akkoord ;)

Verwijderd

Icestorm ,

Ik krijg sterk de indruk dat je zwaar zit te slijmen bij die Admin .

Ben jij het ook ooit Niet met een admin eens ??

Persoonlijk vind ik het grote onzin dat de "waar haal ik vuurwerk in belgie" topic gesloten is.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik vind het ook onzin!

Verwijderd

wat bijv. als hij dat vuurwerk in belgie wil gebruiken of misschien is het wel een belg?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 13:56
Ik ben Belg.
Ikk mag dus wel om adressen vragen waar ze dat vuurwerk hebben?
gheheh, dit wordt leuk :)

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
illegaal = illegaal...

xie btw dat ie al dicht is :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

als een belg dat wil weten is het volgens mij echt niet illegaal. toch :?

• Skippy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-12-2023

Skippy

Down Under

maar als het over iligaal hebben dan kan je hier ook niet naar ftp servers vragen want windows ME enz. down loaden zonder het te registreren is ook iligaal of zie ik dit verkeert zeg het maar als het niet zo is
maar volgens mij heb ik gelijk.
dus als die jongen zijn eigen hand er af wil slopen met die rotzooi dan moet hij dat toch zelf weten..

- = [ en ik huppel weer verder ] = -

• pven
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>wat bijv. als hij dat vuurwerk in belgie wil gebruiken of misschien is het wel een belg?[/quote]Boeit niet, dit is een forum dat zich aan de Nederlandse wet dient te houden.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

De intentie van een mogelijke dader is in het Nederlandse recht over het algemeen niet van belang. Wij hebben een objectief stelsel, waarbij de intentie niet speelt. Als je een winkel belt voor een bestelling van 30 keiharde, getande 50 cm messen, om je schoonmoeder eens lekker welkom te heten, is het bestellen niet strafbaar. De intentie is irrelevant, alleen gedragingen worden in aanmerking genomen.

• pven
  • Niet online
Deze discussie dient hier niet gevoerd te worden.

Maar goed: in Nederland ben je tegenwoordig toch ook strafbaar als je een misdrijf voorbereidt? Of ben ik nu helemaal in de war?

• IceStorm

IceStorm

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 22:12 schreef Rifle het volgende:
Icestorm ,

Ik krijg sterk de indruk dat je zwaar zit te slijmen bij die Admin .

Ben jij het ook ooit Niet met een admin eens ??

Persoonlijk vind ik het grote onzin dat de "waar haal ik vuurwerk in belgie" topic gesloten is.[/quote]Oh ja hoor ik ben het zo vaak met dingen niet eens met een admin. Bijv. met al die moderatietopics wat er moet veranderen kan ik het ECHT niet met iedereen vinden. En bijv. met Onno die geen top50 wil (ok onno is geen admin i know, maar wel uhm 'Elite' zeg maar :)) daar wordt ik echt moe van.
En zoals ik mensen al geprobeerd heb uit te leggen wat de FUCK heb ik eraan om te slijmen? Als iemand me dat kan vertellen, graag.

En ik kan me niet herinneren dat ik dit topic ook maar IETS heb gezegd over dat ik vidnt dat ie op slot moet... ik heb gezegd dat een admin dat zelf mag bepalen omdat dit een ander 'soort' illegaal is dan een warez request. Je doet alsof het MIJN schuld is dat die topic dicht is...

Anyway, ik blijf toch echt requesten om illegale topics te sluiten... en dan heb ik het over 'warez-illegaal'

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Wat zou er fout aan zijn als iemand ons een tip geeft? Als er iemand is die een tip bij de politie geeft naar aanleiding van een moord oid ben je dan ook een slijmbal? nee.

Verwijderd

We hebben het hier niet over Moord.

Nee Icestorm het is niet jouw schuld , en wat je ermee wint om te slijmen is mij ook een raadsel !!
maar als meer mensen dat al gezegd hebben dan lijkt het er dus toch wel op !

En Tom,
er is niks mis mee als iemand jullie een tip geeft maar soms is het gewoon belachelijk waarover mensen kunnen zeuren.

Verwijderd

Het constante "verlinken" bewijst hoe deze wereld in elkaar steekt.
Sommige mensen kunnen niet wachten tot ze de hielen van de "leidinggevenden":r kunnen likken dooe weer eens een tread te verraden die volgens de diegene niet aan haak is.
Misselijk makend gewoon.

• pven
  • Niet online
Wintendo: als je niets zinnigs te melden hebt, meldt dan aub niets!
(Hoe dichter bij Dordt ....)

• witchdoc
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 10:28 schreef pven het volgende:
Boeit niet, dit is een forum dat zich aan de Nederlandse wet dient te houden.[/quote]dit forum dient zich inderdaad aan de nederlandse wet te houden, maar ik val niet onder die nederlandse wet, dus jullie hoeven mij er ook niet aan te houden.
hehe, jammer dat jullie server niet in de us ofzo staat.. dan zouden de advokaatjes er een ECHT leuke kluif aan hebben :)

Verwijderd

...hoe rotter het wordt.:o
Daar heb je gelijk in pven.
Breda is trouwens niet zo gek ver weg.
Ach ja, ik ben pissed off omdat een aantal van mijn buren de politie heeft gebeld omdat mijn aanhanger voor de deur staat.>:)
Volgens een nieuwe verordening moet ik hem weghalen maar waar de F*ck moet ik hem nu neerzetten want hij mag niet meer op straat staan.
Je mag verdorie steeds minder in Nederland.:r

Verwijderd

He Pven ,

Wintendo reageert gewoon op wat er eerder geschreven is .

Daar hoeft je het niet mee eens te zijn !! maar wat jij zegt dat slaat dus nergens op .

dus degene die niks zinnigs te vertellen heeft dat ben JIJ.

Als men eens wat tolleranter werd en zich niet te veel stoort aan kleine dingen .
dan kan bijv politie op straat en de Admin hier zich met belangrijkere dingen bezig houden.

• witchdoc
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 23:24 schreef Wintendo het volgende:
...hoe rotter het wordt.:o
Daar heb je gelijk in pven.
Breda is trouwens niet zo gek ver weg.
Ach ja, ik ben pissed off omdat een aantal van mijn buren de politie heeft gebeld omdat mijn aanhanger voor de deur staat.>:)
Volgens een nieuwe verordening moet ik hem weghalen maar waar de F*ck moet ik hem nu neerzetten want hij mag niet meer op straat staan.
Je mag verdorie steeds minder in Nederland.:r[/quote]PFFFTTTT!!
leen gewoon die 36-tonner van je kennis en laat die een weekje pal voor die buur hun huis staan..
Oh sweet revenge!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 19:54

duderuud

Sliden is koel

Ik vind het dus ook onzin dat mijn topic gesloten is. Ik denk dat het je eigen verantwoordelijkheid is om daar iets mee te doen!
Nou weet ik niet hoe het zit met de regelgeving m.b.t. GoT en de pliesie, maar ik neem aan dat het niet illegaal is om zo'n vraag te posten!

Motor-Forum.nl

• pven
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wat zou er fout aan zijn als iemand ons een tip geeft? Als er iemand is die een tip bij de politie geeft naar aanleiding van een moord oid ben je dan ook een slijmbal? nee.[/quote]I rest my case....

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 oktober 2000 23:10 schreef poohbeer het volgende:
dit forum dient zich inderdaad aan de nederlandse wet te houden, maar ik val niet onder die nederlandse wet, dus jullie hoeven mij er ook niet aan te houden.
hehe, jammer dat jullie server niet in de us ofzo staat.. dan zouden de advokaatjes er een ECHT leuke kluif aan hebben :)[/quote]Ok, zullen we terug gaan naar Rackspace? :P

• witchdoc
euhh.. :? terug naar wat pcies?
ow.. rackspace was server in us of dergelijks zeker?
poohke is misschien wel beetje traag ja.. scuses!

• witchdoc
euhh.. :? terug naar wat pcies?

EDIT: ow.. rackspace was server in us of dergelijks zeker?
poohke is misschien wel beetje traag ja.. scuses :)

EDIT: ow kut, verkeerde icoontje geklikt.. daarom dat er ineens quotes stonden.. ik kon al ff niet volgen..
jaja, nu mag je me gerust dom noemen ;(
Pagina: 1