[VB] topic gesloten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:02
ben ik weer :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/519227/1?limit=100/

gesloten door Courage, ik stel 3 vragen (eigenlijk 2 met een bonus vraag :P ) nu wordt ie gesloten met een verwijzing naar de Faq(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#hoever ) over hoever ik hem over kan klokken, nu heb ik drie vragen, maar die zit er niet tussen hoor, het gaat me om HOE ik hem verder kan krijgen (liefst met een bepaald programma) en of de MSI de GPU temp kan laten zien.

ik heb zorgvuldig gezocht vantevoren (staat ook in het bericht) dus ik hoopte dat ie weer open kon.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Vraag 1: In dezelfde FAQ staat het proggie NvMax, die gaat tot de 800 MHz
Vraag 2: misschien staat er wat op www.msi.com.tw / meuktrekker
Vraag 3: Hoever, kwestie van uitproberen :) Niet elke vidkaart is identiek aan de andere.

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op zondag 09 juni 2002 13:32 schreef Bolk het volgende:
Vraag 1: In dezelfde FAQ staat het proggie NvMax, die gaat tot de 800 MHz
Vraag 2: misschien staat er wat op www.msi.com.tw / meuktrekker
Vraag 3: Hoever, kwestie van uitproberen :) Niet elke vidkaart is identiek aan de andere.
gaarne niet hier inhoudelijk op de vragen in gaan, daarvoor zijn de reguliere fora, kijk anders even hier http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zondag 09 juni 2002 13:33 schreef Maverick het volgende:

[..]

gaarne niet hier inhoudelijk op de vragen in gaan, daarvoor zijn de reguliere fora, kijk anders even hier http://gathering.tweakers.net/forum/faq
Nope, ik geef alleen aan waarom de vragen te makkelijk zijn. Ik kan ook gewoon zeggen van: "Het is een kuttopic waar alle vragen te UTFS-sen zijn en Courage die is lekker bezig". Ik had idd mijn mening wat uit kunnen breiden maargoe

En lees zelf btw diezelfde FAQ eens want daar staat NIETS over in dat ik hier geen inhoudelijke text mag neerplanten :z

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 12:02 schreef Maverick het volgende:
gister ff bezig geweest met mijn ti200 flink op te peppen, en ik moet zeggen het is aardig gelukt.
ipv 175/400 loopt ie nu op 220/500, dat vond ik zelf wel redelijk mooi, maar aangezien hij dat eigenlijk zonder problemen lijkt te doen wilde ik hem nog wat verder krijgen, maar de schuifjes gaan niet verder dan dit :Y) ik gebruik coolbits ervoor, zijn er progjes die hem verder dan 220/500 kunnen krijgen, of kan ik dat ook met coolsbits met wat aanpassingen?
Dat kan je zelf proberen of het met coolbits werkt lijkt me.
2e vraag. Is er een manier om van dit ding de GPU temp te bekijken? het is een MSI, en er zat wel een programma bij (Turbo nog iets) waar mee ik dacht dat het kon, alleen dat werkt dus niet onder XP en crasht de hele tijd.
Dit is met de search te vinden, is dacht ik gisteren zelfs nog een topic over geweest.
zijn er nog meer mensen die hun gf3 ti200 "opgevoerd" hebben? hoever hebben jullie hem gekregen en hoe?
Dit is een nutteloze opsomvraag :http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#hoever
ik heb gezocht, en zag dat er mensen waren die hem hoger geklokt hebben ( weet alleen niet welke gf3 het was |:( )
gtu temp heb ik nog geen positief antwoord op gevonden :{
laatste vraag kom ik 100 keer tegen, zet hem er toch ff bij voor de volledigheid :)
En wederom verwijs ik je naar : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#hoever

"Het is net als met cpu's, je kan geluk hebben en ver kunnen overklokken of het tegenovergestelde"

Ik vind niet dat Courage wat fout gedaan heeft, ik had hem ook op slot gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
het gaat me helemaal niet over hoever, dat is gewoon een vraag die ik er bij stel als ze dan toch aan het reageren zijn, kunnen ze dat er t0pch gewoon bijtypen.

voor mijn part haal ik die hele vraag weg, daar gaat het me niet om, hoe ik dat in coolbits uit zou moeten zoeken is me niet echt duidelijk, coolbits zijn 2 schuifjes, die gaan tot resp. 220 en 500, daar valt verders weinig aan te doen d8 ik, misschien met een register aanpassing ofzo?? ik ga daar niet ZOMAAR aan lopen kloten.

GPU temp gister topic over geweest? niet gevonden tijdens zoekn, zal nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 13:10 schreef Maverick het volgende:
het gaat me om HOE ik hem verder kan krijgen
Op zondag 09 juni 2002 13:58 schreef Maverick het volgende:
het gaat me helemaal niet over hoever
Ik volg het niet meer hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ok, ik zal het proberen uit te leggen :)

ik wil weten op welke manier ik hem hoger dan 220/500 krijg, niet of dat goed is voor me kaart!

is dit duidelijker? ik snap wel dat het misschien wat verwarrend was, maar leek me toch niet zo onduidelijk, iig, nu snap je wel wat ik bedole neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 14:05 schreef Maverick het volgende:
ok, ik zal het proberen uit te leggen :)

ik wil weten op welke manier ik hem hoger dan 220/500 krijg, niet of dat goed is voor me kaart!

is dit duidelijker? ik snap wel dat het misschien wat verwarrend was, maar leek me toch niet zo onduidelijk, iig, nu snap je wel wat ik bedole neem ik aan?
Dat is op zich wel duidelijk ja, van mij mag je daar een topic over openen. En dan de titel een beetje algemeen houden.
Als je dat nou meteen had gedaan ;)
Op zich wel een interessante vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op zondag 09 juni 2002 14:10 schreef Sinterklaas het volgende:

[..]

Dat is op zich wel duidelijk ja, van mij mag je daar een topic over openen. En dan de titel een beetje algemeen houden.
Als je dat nou meteen had gedaan ;)
Op zich wel een interessante vraag.
ok, zal ik doen.

btw sint, ik heb dat GPU temp topic niet kunnen vinden hoor. weet je het zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 14:14 schreef Maverick het volgende:

[..]

ok, zal ik doen.

btw sint, ik heb dat GPU temp topic niet kunnen vinden hoor. weet je het zeker?
Yep, vrij zeker, ik ga wel ff zoeken :)

[edit]
gevonden :
[topic=518242/1/50]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
[topic=519349/1/100]

beter geformuleerd zo?