Toon posts:

I-mode site bouwen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er hier al ervaring mee ? en was deze speciaal geschikt voor een i-mode toestel of een algemene website ?

Ik ben van plan een gewone i-mode site te bouwen kent iemand goede informatie bronnen ?
Ik ga gebruik maken van de redirect service van gratisimode.nl ( http://redirect.gratisimode.nl ) aangezien ik eerst nog maar eens wil kijken of het een succes gaat worden.

groetjes,

peter

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

[search=imode] levert een aardige stapel topics op hoor, bijv.

[topic=357378/1/50]

mijn T.net systeemspecspagina

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zondag 09 juni 2002 01:26 schreef peter-x het volgende:
Wie heeft er hier al ervaring mee ? en was deze speciaal geschikt voor een i-mode toestel of een algemene website ?
een I-mode site is per definitie (op dit moment) niet compatible met een HTML-webbrowser (wat jij denk ik met 'algemene website' bedoelt). Dit omdat een HTML-webbrowser (de naam zegt het al) HTML parst, en I-mode gebaseerd is op XML (het is CHTML om precies te zijn).
Ik ben van plan een gewone i-mode site te bouwen kent iemand goede informatie bronnen ?
maak een i-mode site
Ik ga gebruik maken van de redirect service van gratisimode.nl ( http://redirect.gratisimode.nl ) aangezien ik eerst nog maar eens wil kijken of het een succes gaat worden.
hmm... boeiend?
groetjes,

peter
dat doen we dus niet (zie FAQ)

[edit]
Bij deze kan ik ook zien dat je de FAQ niet hebt doorgelezen, én niet zelf enkele zoeksystemen gehanteerd. Die link die ik hierboven geef is nog geen tien minuten google-werk. Ik wil je dus bij deze vast waarschuwen dat als je je poststijl zo voortzet als dat je deze bent begonnen, dit helaas niet het geschikte forum voor je gaat worden.

en crossposten is al helemaal niet gewenst.

Verwijderd

En dan is het ook nog eens een crosspost.

Het is niet de bedoeling dat je maar gelijk 2 topics opent zodat je meer of sneller antwoord krijgt. Op een forum moet je gewoon een beetje geduld hebben, dat wordt beloond (lees: niet bestraft ;))

Lees ook dit eens door, dan wordt een klein beetje technisch uitgelegd over het hoe en waarom van cHTML.

Dit topic is gesloten.