Precies, ik wou al een lcdtje hebben met de eerste actie die afgeblazen is. Bestel maar gewoon.Op vrijdag 21 juni 2002 20:42 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Precies, en je moet eigenlijk al besteld hebben bij CrystalFontz voor 17 juli. Dan kunnen ze direct op de post. En eerdat er meer dan 70 man hebben betaald dat kan wel wat langer dan 2 weken duren.
* mrEarthling zingt
Bestel maar, Bestel maar, Bestel maar laat ons niet langer wachten! Het wachten duurt al zo lang!
Bestel maar, Bestel maar, Bestel maar laat ons niet langer wachten! Het wachten duurt al zo lang!
Gaat je geen reet aan wat voor een Pjoeter ik heb ;)
Verwijderd
Op vrijdag 21 juni 2002 20:24 schreef tastingw het volgende:
[..]
Heel graag, ben heel erg nieuwsgierig

jaja, niet iederene hoeft te weten wie er online gekomen is

oeps, foutjeOp vrijdag 21 juni 2002 19:21 schreef white_panther het volgende:
[..]
1 euro is 95 euro cent, waar kan ik die euro's kopen
The devil is in the details.
En ondertussen staat de dollarkoers alweer op $1 voor 1.045 euroOp zaterdag 22 juni 2002 09:50 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
oeps, foutje
1,03 hier bij mijOp zaterdag 22 juni 2002 10:25 schreef Rave17 het volgende:
[..]
En ondertussen staat de dollarkoers alweer op $1 voor 1.045 euro
En de prijzen gaan we nu niet meer veranderen, dus pech voor jullie
Wacht, je moet natuurlijk kijken hoeveel $ je krijgt voor 1 euro. Niet hoeveel euro voor $1.Op zaterdag 22 juni 2002 10:30 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
1,03 hier bij mij
En de prijzen gaan we nu niet meer veranderen, dus pech voor jullie
Voor 1 euro krijg je $0.96
Ja dat deed ik toch ook! Jij draaide het omOp zaterdag 22 juni 2002 10:41 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Wacht, je moet natuurlijk kijken hoeveel $ je krijgt voor 1 euro. Niet hoeveel euro voor $1.
Voor 1 euro krijg je $0.96
Hmm, Lethal reageert hier niet echt op. Wanneer bestellen we, de laatste paar dagen komen er toch geen nieuwe deelnemers meer bijOp vrijdag 21 juni 2002 22:16 schreef __Ted__ het volgende:
[..]
Precies, ik wou al een lcdtje hebben met de eerste actie die afgeblazen is. Bestel maar gewoon.
Verwijderd
Als deze actie nu dicht gaat en iedereen meel krijg kan iedereen dit weekend alles overmaken....
Niet iedereen maakt het geld elektronisch over. Dus die doen het pas maandag op de bus. En dan staat het pas 10 dagen later op Lethal zijn rekening of nog later (hij heeft een bankrekening niet bij de Postbank).Op zaterdag 22 juni 2002 12:49 schreef ~Slash~ het volgende:
Als deze actie nu dicht gaat en iedereen meel krijg kan iedereen dit weekend alles overmaken....
Verwijderd
Hee mensen, ik wil nog wel zon blauwe 4*20 hoor !!
Kunnen jullie nog ff op mij wachten ??
Kunnen jullie nog ff op mij wachten ??
Een dealtje makenOp zaterdag 22 juni 2002 13:36 schreef PJanssen het volgende:
Mooi, ik zal Lethal eens ff bellen, kijken of we misschien een dealtje kunnen maken.....
Verwijderd
Denk je dat hij voor jou goedkoper wordt?Op zaterdag 22 juni 2002 13:36 schreef PJanssen het volgende:
Mooi, ik zal Lethal eens ff bellen, kijken of we misschien een dealtje kunnen maken.....
Verwijderd
Nou ja, ik zal het wel ff uitleggen 
Ik koop voor hem het een en ander aan elektronica en voor wat hoort wat zeggen ze toch ?
Ik koop voor hem het een en ander aan elektronica en voor wat hoort wat zeggen ze toch ?
[Edit]Dan moet het wel voor zoveel euro aan spullen zijn wil je dat LCDtje krijgenOp zaterdag 22 juni 2002 13:47 schreef PJanssen het volgende:
Nou ja, ik zal het wel ff uitleggen
Verwijderd
Sorry hoor, rustig maar......
En ik zal het wel ff met hem overleggen.....
En stel nou dat hij het niet wil, nou dan niet , koop ik hem gewoon voor de normale prijs, geen probleem toch ?
En stel nou dat hij het niet wil, nou dan niet , koop ik hem gewoon voor de normale prijs, geen probleem toch ?
Nee, ik heb me bericht al ge-edit, ik las het foutOp zaterdag 22 juni 2002 13:53 schreef PJanssen het volgende:
Sorry hoor, rustig maar......
Verwijderd
okOp zaterdag 22 juni 2002 13:55 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Nee, ik heb me bericht al ge-edit, ik las het fout
Als de actie is afgelopen krijg je de bankrekening waar je het geld op kan storten. Als je overmaakt moet je je (GoT)naam er bij vermelden denk ik en zo kan hij kijken wie er wel en niet heeft besteld. Wacht nog maar ff met mailen
Wrom zie ik niet meer hoeveel geld er omgaat in de actie? Vondt dat wel leuke gegevens.
Nee, dan wordt er pas besteld, en dan duurt het nog 4 weken ofzo voordat jij het in huis hebt.Op zaterdag 22 juni 2002 14:09 schreef PJanssen het volgende:
Worden de LCD's dan pas verzonden als de actie afgelopen is ? Dat duurt dus nog 10 dagen
Ik bedoelde iig niet van waarom krijg jij het goedkoper. Je wilde gewoon wat ruilen met Lethal.Op zaterdag 22 juni 2002 14:06 schreef PJanssen het volgende:
Om verdere frustraties bij mede-tweakers te voorkomen heb ik maar voor de gewone prijs besteld. (Er werdt meteen zo op me gehakt toen ik het zei dat dit me wel verstandig leek)
Wat is nu precies de bedoeling ? Dat gewoon het geld overmaak naar Lethal en hem een mailtje stuur ofzo ?
Over het bestellen. Je moet op de inkoopaktie site bestellen. Lethal zal over een tijdje een e-mail sturen. Gewoon nog even afwachten dus
BTW. je moet ook deze bestellen
Verwijderd
shit, dat gaat dus nog behoorlijk lang duren....minder....Op zaterdag 22 juni 2002 14:10 schreef Lamborghini het volgende:
[..]
Nee, dan wordt er pas besteld, en dan duurt het nog 4 weken ofzo voordat jij het in huis hebt.
Ehm, sommige hebben zijn bankrekening nummer al hoorOp zaterdag 22 juni 2002 14:07 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Als de actie is afgelopen krijg je de bankrekening waar je het geld op kan storten. Als je overmaakt moet je je (GoT)naam er bij vermelden denk ik en zo kan hij kijken wie er wel en niet heeft besteld. Wacht nog maar ff met mailen
http://212.187.14.178/ia/ia.asp?id=37&p=dOp zaterdag 22 juni 2002 14:09 schreef Lamborghini het volgende:
Wrom zie ik niet meer hoeveel geld er omgaat in de actie? Vondt dat wel leuke gegevens.
Alstublieft
Verwijderd
Wat ik me dan afvraag ... waar word bijgehouden wie wat al betaald heeft, ik heb namelijk in die vorige (mislukte actie) al 17euro overgemaakt. Zou natuurlijk wel fijn zijn als ik dat ook ergens kan zien
Ik wil ook een extern kastje maken, heb je alles aangeloten via je printerkabel?Op zaterdag 22 juni 2002 02:31 schreef KingOfDos het volgende:
[..]
[afbeelding]
jaja, niet iederene hoeft te weten wie er online gekomen isdit is een programmatje dat ik van een andere tweaker heb gehad, en belooft aan niemand te geven dus doe ik dat ook niet!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
je hebt toch ook een backlight erop? ik wil dit even weten want anders moest er een losse voedingskabel erbij ( weet ik niet zeker)
Ik heb even een website online gezet op angelfire.com: http://www.angelfire.com/dc/japie_16/LCD/
Er is niets flitsend bij en als je even in de broncode tuurt dan zie je ook nog wel waar hij mee gefabriceerd is. Deze heb ik even in een middagje in elkaar geknutseld.
Graag opmerkingen, hij verkeert nog in de bètafase. Ik weet zelf bijvoorbeeld niet hoe groot de diameter van de gaten is en ik heb nog geen schema van de 14- pins LCD (zonder backlight).
Er is niets flitsend bij en als je even in de broncode tuurt dan zie je ook nog wel waar hij mee gefabriceerd is. Deze heb ik even in een middagje in elkaar geknutseld.
Graag opmerkingen, hij verkeert nog in de bètafase. Ik weet zelf bijvoorbeeld niet hoe groot de diameter van de gaten is en ik heb nog geen schema van de 14- pins LCD (zonder backlight).
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Zal ik maar even vanavond een site in elkaar flansenOp zaterdag 22 juni 2002 17:55 schreef Japie_17 het volgende:
Ik heb even een website online gezet op angelfire.com: http://www.angelfire.com/dc/japie_16/LCD/
Zo heb even een site in elkaar geflanst:
www.crystalfontzlcd.tk
Inhoud komt morgen wel
BTW. roep maar wat er allemaal op moet komen te staan
www.crystalfontzlcd.tk
Inhoud komt morgen wel
Eeem, alle pagina's zijn leeg, guv. Misschien kun je de teksten van mijn pagina gebruiken met jou lay-out, er rust geen copyright op ofzoOp zaterdag 22 juni 2002 20:18 schreef Rave17 het volgende:
Zo heb even een site in elkaar geflanst:
www.crystalfontzlcd.tk
Inhoud komt morgen wel
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Jep, dat had ik al gezegd dat er nog geen inhoud isOp zaterdag 22 juni 2002 21:23 schreef Japie_17 het volgende:
[..]
Eeem, alle pagina's zijn leeg, guv. Misschien kun je de teksten van mijn pagina gebruiken met jou lay-out, er rust geen copyright op ofzo.
Zal morgen wel even alle teksten overnemen en aanvullen met plaatjes en nog meer teksten, etc.
het is al morgen en nog steeds geen text
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Zo dat was er even een dagje tussenuit 
PJanssen, je zou bellen!!!
Dan maar email.
Vanaf volgende week kunnen jullie betalen, vergeet niet de verzendkosten te betalen ! Iedereen die al iets betaald had, dat heb ik allemaal bijgehouden, vul het maar aan tot de prijs die het moet zijn.
Mijn bankrekening en dergelijke stuur ik op via email...
Dan maar email.
Vanaf volgende week kunnen jullie betalen, vergeet niet de verzendkosten te betalen ! Iedereen die al iets betaald had, dat heb ik allemaal bijgehouden, vul het maar aan tot de prijs die het moet zijn.
Mooi, dan kan de overschrijvingskaart vandaag eindelijk op de busOp zondag 23 juni 2002 07:42 schreef Lethal het volgende:
Dan maar email.
Bedoel je met de verzendkosten de kosten van de doos/ envelop?
Verwijderd
Lethal!!!Op zondag 23 juni 2002 07:42 schreef Lethal het volgende:
Dan maar email.
ff belangrijk! Ik ben komende dinsdag al weg op vakantie!!!
ik moet dus maandag (morgen al!) het geld overmaken! zal je AUB vandaag nog je rekening nummer opsturen via me email!!! want anders heb ik straks geen lcdtje ene ik ben wel 7 week weg!!!
meel ff om wat te regelen dus
Als hij niet snel genoeg reageerdt kan ik je altijd aan zijn bankrekeningnummer helpenOp zondag 23 juni 2002 10:46 schreef Mr.Vanz het volgende:
[..]
Lethal!!!
ff belangrijk! Ik ben komende dinsdag al weg op vakantie!!!
ik moet dus maandag (morgen al!) het geld overmaken! zal je AUB vandaag nog je rekening nummer opsturen via me email!!! want anders heb ik straks geen lcdtje ene ik ben wel 7 week weg!!!
meel ff om wat te regelen dus
(zeg ik even voor de zekerheid
Ff nog iets heel belangrijks:
De verzekering!!!
Nog lang niet iedereen heeft zichzelf verzekerd. Ik weet niet wat jullie liever willen, 2 euro betalen en altijd een goeie LCD of 2 euro uitsparen en kans op een brakke LCD...
De verzekering!!!
Nog lang niet iedereen heeft zichzelf verzekerd. Ik weet niet wat jullie liever willen, 2 euro betalen en altijd een goeie LCD of 2 euro uitsparen en kans op een brakke LCD...
www.crystalfontzlcd.tk
Ik heb er alvast 1 LCD opgezet. De rest komt in de loop van de dag. Graag wil ik even weten wat er nog voor informatie bij de LCD's moet komen te staan.
Ik heb er alvast 1 LCD opgezet. De rest komt in de loop van de dag. Graag wil ik even weten wat er nog voor informatie bij de LCD's moet komen te staan.
Kunnen er ook een paar mensen even melden of er bij hun hier een andere tijd (in sec.) komt te staan. Graag mensen die via de telefoon internettenLoading time: 0.0000 sec
Ik zal vanmiddag/vanavond de email sturen.
Mijn oma is vandaag jarig, dus ik zal vanmiddag niet aanwezig zijn.
Mijn oma is vandaag jarig, dus ik zal vanmiddag niet aanwezig zijn.
<quote> Loading time: 0.0000 sec </quote>
Neej ik zit hier op een 56K terwijl ik ook nog loop te downen. Maarre boeie het gaat om de inhoud
(Maar ja je bent en blijft een tweaker he
)
Gaat goed trouwens met de actie. Lethal ik betaal je op school wel. Ik zie je nog wel een x.
Neej ik zit hier op een 56K terwijl ik ook nog loop te downen. Maarre boeie het gaat om de inhoud
Gaat goed trouwens met de actie. Lethal ik betaal je op school wel. Ik zie je nog wel een x.
Ik heb de informatie even veranderd zodat iedereen kan lezen wanneer er overgeboekt kan worden en wanneer de actie is afgelopen enzovoort
'k ben een totale n00b op het solderen, maar zo'n lcd met daarop allerlei info erop lijkt me wel tof in me computer. Als iemand uit omgeving Eindhoven er aansluitingen (electriciteit en paralelle poort) kan op solderen wil ik er wel eentje kopen
(zo'n 2x20 dan)
Bestel er maar alvast 1tjeOp zondag 23 juni 2002 14:23 schreef Scarp het volgende:
'k ben een totale n00b op het solderen, maar zo'n lcd met daarop allerlei info erop lijkt me wel tof in me computer. Als iemand uit omgeving Eindhoven er aansluitingen (electriciteit en paralelle poort) kan op solderen wil ik er wel eentje kopen(zo'n 2x20 dan)
En zo moeilijk is dat solderen niet hoor. En anders laat je gewoon iemand van je vrienden/familie het doen
hehe ... ~X-Treme~ had zich eerder aangemeld voor solderen, kweenie of ut aanbod nog geld. Anders moet ik zelf solderen gaan lerenOp zondag 23 juni 2002 14:27 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Bestel er maar alvast 1tje
En zo moeilijk is dat solderen niet hoor. En anders laat je gewoon iemand van je vrienden/familie het doen
'k bestel er wel 1tje. Zie wel waar ut op uitloopt
Ben bezig met een CrystalFontz LCD (link zie mijn sign.) zal een duidelijke beschrijving op komen te staan hoe je het beste je LCD kan solderenOp zondag 23 juni 2002 14:33 schreef Scarp het volgende:
[..]
hehe ... ~X-Treme~ had zich eerder aangemeld voor solderen, kweenie of ut aanbod nog geld. Anders moet ik zelf solderen gaan leren
'k bestel er wel 1tje. Zie wel waar ut op uitloopt
'k heb geen soldeerbout 
Hmm... 'k kan ook een collega vragen. Genoeg electro freaks.
Anyway... komt wel goed.
Hmm... 'k kan ook een collega vragen. Genoeg electro freaks.
Anyway... komt wel goed.
Ok heel mooi mensen! LauPro (van de inkoopsite weet je wel
) wil ook nog een 2*20 LCD, dus zitten we aan de 20 man!!
Dus er gaat 2 euro vanaf!
De 2*20 LCD kost nu dus €26,-
Dus er gaat 2 euro vanaf!
De 2*20 LCD kost nu dus €26,-
Ik ben niet op de hoogte van ASP maar als je dit in je source zet:Op zondag 23 juni 2002 11:19 schreef Rave17 het volgende:
www.crystalfontzlcd.tk
[..]
Kunnen er ook een paar mensen even melden of er bij hun hier een andere tijd (in sec.) komt te staan. Graag mensen die via de telefoon internetten
code:
1
| </script> -- Loading time: 0.0000 sec</center> |
geeft ie volgens mij altijd 0.0000 sec weer! Moet dat geen een of andere variabele zijn
Ik heb het nog eens nagerekend en omdat wij (ik en Lethal
) niet zo vrekkerig zijn kan de 2*20 best €25,- worden in plaats van 26 
Is dat een goed idee of niet?
als je dat nou eens bij de 4*20 doetOp zondag 23 juni 2002 15:22 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ik heb het nog eens nagerekend en omdat wij (ik en Lethal) niet zo vrekkerig zijn kan de 2*20 best €25,- worden in plaats van 26
Die zit al op z'n laagst, als er 100 worden besteld gaat die ook weer 3 euro omlaag hoorOp zondag 23 juni 2002 15:24 schreef mrEarthling het volgende:
[..]
als je dat nou eens bij de 4*20 doet
*joepie*Op zondag 23 juni 2002 15:22 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ik heb het nog eens nagerekend en omdat wij (ik en Lethal) niet zo vrekkerig zijn kan de 2*20 best €25,- worden in plaats van 26
Goed plan !!!Op zondag 23 juni 2002 15:22 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Scheelt natuurlijk weer wat
Als iemand nog even die laatste 2x20 besteld staat het tellertje op 20. (of 21 met die van LAUPRO meegetelt)
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Laupro gaat zo de 2*20 bestellen dus meer mensen hebben we niet nodig (tenzij je voor de 50 wil gaanOp zondag 23 juni 2002 15:45 schreef pilsjesman het volgende:
[..]
Goed plan !!!
Scheelt natuurlijk weer wat
Als iemand nog even die laatste 2x20 besteld staat het tellertje op 20. (of 21 met die van LAUPRO meegetelt)
Et gaat lekker zo, tijd om te bestellen
? of niet
Door tot 1 juli.Op zondag 23 juni 2002 16:48 schreef Lethal het volgende:
Et gaat lekker zo, tijd om te bestellen? of niet
Dan 2 weken de tijd om te betalen
17 juli bestellen, als de blauwe er weer zijn.
Verwijderd
We staan ook al weer op 80 met de 4*20!!
Maar badpinguin zou toch voor belgië inkopen? En had toch ooit er iets van 10 staan? Gaat dit nog door of niet?
want dan zouden we op 90 staan en hoeven we nog maar 10 lcd meer te hebben voor 3 euro korting!!
Maar badpinguin zou toch voor belgië inkopen? En had toch ooit er iets van 10 staan? Gaat dit nog door of niet?
Badpinguin is met een andere inkoopactie doorgegaan voor mensen in belgie... Op een ander forumOp zondag 23 juni 2002 17:23 schreef -EL-Rady- het volgende:
We staan ook al weer op 80 met de 4*20!!
Maar badpinguin zou toch voor belgië inkopen? En had toch ooit er iets van 10 staan? Gaat dit nog door of niet?want dan zouden we op 90 staan en hoeven we nog maar 10 lcd meer te hebben voor 3 euro korting!!
Belangrijk:
De mensen die voor doos verzenden hebben gekozen raad ik heel erg aan om ook de verzekering van €2,- te nemen! En de mensen die voor envelop hebben gekozen raad ik dat nog meer aan!
Als je jezelf niet hebt verzekerd en het gaat kapot ben je de lul hoor!
De mensen die voor doos verzenden hebben gekozen raad ik heel erg aan om ook de verzekering van €2,- te nemen! En de mensen die voor envelop hebben gekozen raad ik dat nog meer aan!
Als je jezelf niet hebt verzekerd en het gaat kapot ben je de lul hoor!
Als nou blijkt dat alle lcd's het doen en er dus geen vervangende lcd's nodig zijn, wat gaat er met die 2 pleuro verzekering gebeuren? Fijn avondje stappen voor -]Marco[- en lethal? 
Geintje... goed idee van die verzekering. Geldt dat per lcd die je bestelt? (ik heb er twee besteld, een 2x20 voor in me computer en een 2x40 voor later in de toekomst (dan heb ik die alvast liggen
) als ik nog eens een lian li pc71 koop
Geintje... goed idee van die verzekering. Geldt dat per lcd die je bestelt? (ik heb er twee besteld, een 2x20 voor in me computer en een 2x40 voor later in de toekomst (dan heb ik die alvast liggen
Nu breng je iemand op ideeënOp zondag 23 juni 2002 18:50 schreef Scarp het volgende:
Als nou blijkt dat alle lcd's het doen en er dus geen vervangende lcd's nodig zijn, wat gaat er met die 2 pleuro verzekering gebeuren? Fijn avondje stappen voor -]Marco[- en lethal?
Geintje... goed idee van die verzekering. Geldt dat per lcd die je bestelt? (ik heb er twee besteld, een 2x20 voor in me computer en een 2x40 voor later in de toekomst (dan heb ik die alvast liggen) als ik nog eens een lian li pc71 koop
De verzekering is per persoon en niet per LCD, dus als je 3 LCD's hebt hoef je maar 1x 2 euro extra te betalen
Op zondag 23 juni 2002 15:13 schreef mrEarthling het volgende:
[..]
Ik ben niet op de hoogte van ASP maar als je dit in je source zet:
code:
1 </script> -- Loading time: 0.0000 sec</center>
geeft ie volgens mij altijd 0.0000 sec weer! Moet dat geen een of andere variabele zijnHet is nu volgens mij gewoon standaard text die hij afdrukt.
Bovenaan de pagina staat dit:
<%
Dim varInitial_Time
varInitial_Time = Timer
%>
En onderaan staat dit:
<%
Dim varFinal_Time
varFinal_Time = Timer
Dim varDelta_Time
varDelta_Time = FormatNumber(varFinal_Time - varInitial_Time, 4)
Response.Write " -- Loading time: " & varDelta_Time & " sec"
%>
Hij meet dus de tijd tussen het begin van de pagina laden en het einde. Heel simpel, en het werkt echt
Dus dat verklaard waarom het aantal deelnemers van de 20*4 LCD opeens zo drastisch omlaag gingOp zondag 23 juni 2002 17:41 schreef Lethal het volgende:
[..]
Badpinguin is met een andere inkoopactie doorgegaan voor mensen in belgie... Op een ander forum
Lan party?Of organiseer een "Blauwe LCD Fanaten" feessie met overgebleven geld
Iemand die mijn AMD K6-2 450 @450 wil zienOp zondag 23 juni 2002 19:29 schreef Lethal het volgende:
[..]
Lan party?
WOOT, hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Heb je daar pics. vanOp zondag 23 juni 2002 19:33 schreef Japie_17 het volgende:
[..]
Iemand die mijn AMD K6-2 450 @450 wil zien?
Maar ik heb hem blijkbaar wel overgeclockt, want volgens LCD Smartie 5.0 draait hij op 451 MHzOp zondag 23 juni 2002 19:35 schreef Rave17 het volgende:
[..]
WOOT, hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Heb je daar pics. van![]()
![]()
![]()
LOL, morgen komt het stukje LCD aansluiten en waarschijnlijk ook wel wat prog. bij Software. Heb er al weer een heleboel gevondenOp zondag 23 juni 2002 19:39 schreef Japie_17 het volgende:
[..]
Maar ik heb hem blijkbaar wel overgeclockt, want volgens LCD Smartie 5.0 draait hij op 451 MHz. Hoe ver ben je trouwens met je LCD pagina? De overige, bedoel ik?
Ja hoor, je hebt nog 1 week de tijdOp zondag 23 juni 2002 19:42 schreef fuxxe het volgende:
kan ik nog een 20 x 2 bestellen???
Kijk maar op de site, daar zie je alle info.
Ik denk dat ik dan toch ook wel zo'n verzekering wil hebben voor mijn LCD.
Kan ik dat er gewoon bijzetten op de site ???
edit:
Is gedaan
Is gedaan
Yep, inloggen en dan een 1tje voor die verzekering, toevoegen en klaarOp zondag 23 juni 2002 21:58 schreef hr15 het volgende:
Ik denk dat ik dan toch ook wel zo'n verzekering wil hebben voor mijn LCD.
Verwijderd
thnx raveOp zondag 23 juni 2002 10:51 schreef Rave17 het volgende:
[..]
Als hij niet snel genoeg reageerdt kan ik je altijd aan zijn bankrekeningnummer helpen
(zeg ik even voor de zekerheid)
Verwijderd
Jongens ik heb lethal rekening nummer nodig want ik ga morgen al op vakantie!!!!!
help dus in andere woorden.
Uw gebeden zijn verhoord. Check je mailOp maandag 24 juni 2002 10:30 schreef Mr.Vanz het volgende:
Jongens ik heb lethal rekening nummer nodig want ik ga morgen al op vakantie!!!!!
Sorry Lethal als het nog niet mocht maar dit was een noodgeval
Bijna 900 posts... OMG. Wordt het niet bijna tijd om een nieuw topic te openen?
Ik ben uiteraard weer eens te lui om 36 pagina's door te gaan lezen, maar ik heb zo het gevoel dat het bomvol staat met "hoe stuur ik zo'n lcd-tje aan" vragen.
Correctie: op pagina 26 stond zoiets van "Ik vindt dit meer een Poll worden dan een inkoopactie". Hoop geblaat weinig actie (no offence).
Mijn tip aan Lethal: zodra je gaat bestellen, laat dan dit topic dichtgooien, open een nieuw topic waarin je berichten post met betrekking tot de afhandeling van de bestelling, en zaken zoals je rekeningnummer en zo.
Houd er ook rekening mee dat bij ongeveer 100(huidige aantal) lcd's het pakkettje uit usa gegarandeerd bij de douane geopend zal worden, en dat je een leuk briefje thuis gestuurd krijgt waarin je verzocht wordt om 19% van het factuurbedrag af te staan aan de mannen met de blauwe enveloppen.
Zo. Nu ben ik mijn ei kwijt en weet jij weer wat je eigenlijk al lang wist
Ik ben uiteraard weer eens te lui om 36 pagina's door te gaan lezen, maar ik heb zo het gevoel dat het bomvol staat met "hoe stuur ik zo'n lcd-tje aan" vragen.
Correctie: op pagina 26 stond zoiets van "Ik vindt dit meer een Poll worden dan een inkoopactie". Hoop geblaat weinig actie (no offence).
Mijn tip aan Lethal: zodra je gaat bestellen, laat dan dit topic dichtgooien, open een nieuw topic waarin je berichten post met betrekking tot de afhandeling van de bestelling, en zaken zoals je rekeningnummer en zo.
Houd er ook rekening mee dat bij ongeveer 100(huidige aantal) lcd's het pakkettje uit usa gegarandeerd bij de douane geopend zal worden, en dat je een leuk briefje thuis gestuurd krijgt waarin je verzocht wordt om 19% van het factuurbedrag af te staan aan de mannen met de blauwe enveloppen.
Dat gaat toch niet betekenen dat we nog meer moeten betalen heOp maandag 24 juni 2002 10:43 schreef hellfire_ultd het volgende:
Bijna 900 posts... OMG. Wordt het niet bijna tijd om een nieuw topic te openen?
Verwijderd
Heey Lethal hoe zit het met de betalingen van de vorige actie ??? kun je dat even aangeven op de site van LauPro. Aangezien ik toen al een deel betaald had en ik nu nog maar 2 euro hoef over te boeken
Hier had hij al eens een antwoord op gegevenOp maandag 24 juni 2002 10:47 schreef Ramonnekke het volgende:
Heey Lethal hoe zit het met de betalingen van de vorige actie ??? kun je dat even aangeven op de site van LauPro. Aangezien ik toen al een deel betaald had en ik nu nog maar 2 euro hoef over te boeken
Op zondag 23 juni 2002 07:42 schreef Lethal het volgende:
Dan maar email.
Dat heb ik zelf allemaal in een excel bestand staan, zelf weet je namelijk nog wel wat je besteld heb neem ik aan, vul het gewoon bij.Op maandag 24 juni 2002 10:47 schreef Ramonnekke het volgende:
ZIJN ER MENSEN DIE INTRESSE HEBBEN IN EEN GRAPHIC LCD? WANT DIE HEB IK NAMELIJK NODIG. ALS ER 10 ZIJN DAN KOST DIE €39...
Welke? LINK!Op maandag 24 juni 2002 11:04 schreef Lethal het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf allemaal in een excel bestand staan, zelf weet je namelijk nog wel wat je besteld heb neem ik aan, vul het gewoon bij.
ZIJN ER MENSEN DIE INTRESSE HEBBEN IN EEN GRAPHIC LCD? WANT DIE HEB IK NAMELIJK NODIG. ALS ER 10 ZIJN DAN KOST DIE €39...
http://www.crystalfontz.com/products/12864b/index.htmlOp maandag 24 juni 2002 11:06 schreef hellfire_ultd het volgende:
[..]
Welke? LINK!
hier
55mm module hoogte... Moet ik thuis (zit op mijn werk) even nakijken of die past, anders wil ik er wel eentjeOp maandag 24 juni 2002 11:11 schreef Lethal het volgende:
[..]
http://www.crystalfontz.com/products/12864b/index.html
hier
Verwijderd
Lethal, ik heb je rekening nummer eerder nodig. Ik ga namelijk vrijdag op vakantie.
Thanx!
Thanx!
Dit topic is gesloten.
![]()