Verschillen tussen Dell Inspirion en Latitude

Pagina: 1
Acties:
  • 745 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Wie kan mij zeggen wat nou precies de verschillen zijn tussen de Dell Inpserion en Latitude-serie. Op de site van Dell is het niet echt duidelijk.

Als ik kijk naar de verschillende series kan ik alleen maar zeggen dat de Latitude veel duurder is terwijl ik in de hardware weinig verschillen zie. Zijn ze soms voor verschillende markten bedoelt(thuis/kantoor)?

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Verschil zit hem in meerdere dingen, ik zou toch nog maar een keertje goed kijken als ik jou was.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Latitude is over het algemeen lichter dan de Inspiron serie, en is bedoeld voor de zakelijke sector

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:38
Latitude is de meer "luxere" versie. En is veel lichter.

Verwijderd

de latitude heeft ook meestal de onboard videokaart, de inspirion een aparte video kaart.

• Stimpy001
Zet er ook nog verschil tussen poorten die er wel of niet aanwezig zijn. Bijvoorbeeld USB/parallel/IR etc.

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Op zondag 09 juni 2002 15:53 schreef Stimpy001 het volgende:
Zet er ook nog verschil tussen poorten die er wel of niet aanwezig zijn. Bijvoorbeeld USB/parallel/IR etc.
Als jij nou eerst een zegt over welke serie van de latitude en Inspirion je het hebt want daar zit natuurlijk ook nog veel verschil in .. IIg de latitude is de meer zakelijke laptop :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• PROnline
  • Laatst online: 13:37
Latitude komt veelal met drie jaar garantie. Insperion met maar één.

• Stimpy001
Ik heb inmiddels al wel antwoord op mijn vraag. In ieder geval bedankt.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:07

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb een Dell Latitude (zakelijk). Wat een k#tservice van die jongens zeg....
Ik heb deze laptop nu 2 maanden en ik heb al 3 reparaties achter de rug. Eindelijk kon ik ze overhalen dat ik een nieuwe wilde. Wilde ze eerst nog dat ik eerst die van mij zou opsturen.... No way
Nu heb ik een nieuwe, echter nu werkt volgens mij de aansluiting naar de beamer niet meer.... Als dit ook echt niet blijkt te werken wordt ik echt gek!!!

Verder presteert die latitude gewoon prima. Er zit (althans bij mij..) een dvd en al in 8-) LEkker in de trein een beetje films kijken.... :)

Verder dacht ik te weten dat in de latitude er geen onboard videokaart zit, maar een aparte (geforce 2 in mijn geval)

Affin mijn ervaringen....

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Tja, ik moet inmiddels toegeven dat de hardware zuigt!
Geheugen, dockingstations, disken... Alles gaat wel binnen 6 maanden verrot. Service vind ik wel meevallen.
Pagina: 1