Toon posts:

plastic waterkoelelement ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, tijdens mijn dagelijkse surf uurtje ben ik tegen een site aangelopen die een kunststoffen koelelement verkoopt. het is zo te zien een systeem dat je kern direct koelt met water, iemand al ervaring met dit produkt?

Mzzl.

oja www.cpu-cooled.com

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 16:22

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op vrijdag 07 juni 2002 20:56 schreef dimim het volgende:
Hoi, tijdens mijn dagelijkse surf uurtje ben ik tegen een site aangelopen die een kunststoffen koelelement verkoopt. het is zo te zien een systeem dat je kern direct koelt met water, iemand al ervaring met dit produkt??

Mzzl.
url? }:O

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 20:57 schreef Ener-G het volgende:

[..]

url? }:O
idd... :), kwil het ook wel ff bekijken :P

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 22:01

Memendo

V4-power/Team BSD

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 11:44
ziet er wel grappig uit ja.

Laatst is er trouwens een topic geweest over direct-die koeling.

Verwijderd

Op zaterdag 08 juni 2002 14:43 schreef memendo het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/518375

Tja beetje vage user.
wazig topic, Exirion die DSmarty's post edit.... met als gevolg een post waar uit je bijna zou begrijpen dat DSmarty een ban krijgt wegens spam :? cool ;)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
Werkt met koolstof dat warmte 1 kant op transporteert.
Schijnt wel aardig goed te gaan!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Op zaterdag 08 juni 2002 14:43 schreef memendo het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/518375

Tja beetje vage user.
Volgens mij is die site van em zelf ofzo.

Ban :{

:P

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 19:22
Ik gebruik liever metalen koelelementen.
metaal geleid beter warmte

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Op zaterdag 08 juni 2002 16:24 schreef Hiro Shima het volgende:

[..]

wazig topic, Exirion die DSmarty's post edit.... met als gevolg een post waar uit je bijna zou begrijpen dat DSmarty een ban krijgt wegens spam :? cool ;)
Tja ik denk dat we hem maar ff moeten bookmarken en DSmarty maar is moeten vragen hoe het nu bevalt om een ban te krijgen als mod. Wie post dit ff in LA :+
Op zaterdag 08 juni 2002 18:58 schreef VO-Zephyr het volgende:
exirion heeft dsmarty zijn post geedit omdat de url erin stond, en dsmarty had zelf gezegd tegen de topicstarter dat ie een ban kreeg..
jaja *D
Dat weet ik ook wel maar als je het zo leest zonder dat je dat weet tja dan is het vreemd

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
exirion heeft dsmarty zijn post geedit omdat de url erin stond, en dsmarty had zelf gezegd tegen de topicstarter dat ie een ban kreeg..
jaja *D

• H@rry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-02 22:15
Op zaterdag 08 juni 2002 18:06 schreef brouwerpower het volgende:
Ik gebruik liever metalen koelelementen.
metaal geleid beter warmte
Dit is koolstof en geleid de warmte maar 1 kant op dus de afgevoerde warmte kan nooit meer terug naar de CPU. Met een metalen koelelement gaat de warmte alle kanten op en kan het wel terug naar je cpu. Dus in feite als je het goed uitvoerd kan je met een koolstof blokkie betere prestaties halen.

GoT a clue? Specs

Verwijderd

Eigenlijk lijkt mij dit niet kunnen..Als je de soortelijke warmte bekijkt ( of hoe dat heet) dan zie je al snel dat Ijzer,Of Koper in dit geval vele malen beter geleid en dus de warmte beter afvoert.
Dus het lijkt mij ook dat ik die NIET moet kopen

• Memendo

Memendo

V4-power/Team BSD

Op zaterdag 08 juni 2002 21:13 schreef ssj_gohan het volgende:
Eigenlijk lijkt mij dit niet kunnen..Als je de soortelijke warmte bekijkt ( of hoe dat heet) dan zie je al snel dat Ijzer,Of Koper in dit geval vele malen beter geleid en dus de warmte beter afvoert.
Dus het lijkt mij ook dat ik die NIET moet kopen
En de warmte die het koper moet geleiden komt van de core af en dat koper moet vervolgens de warmte afstaan aan het water. Lijkt me dus dat als je het koper er tussen uit haalt, dat je minder TERMISCHEweerstand hebt waardoor de core meer warmte kwijt kan aan het water.

Verwijderd

lijkt me op zich wel een goed systeem om direct te koelen op je core, hierdoor heb je zeker voldoende warmteafvoer en het kunststof isoleert als de t*ring. alleen hoe zou de afdichting dan zijn?? 8-)
Pagina: 1