Jij bent zeker een man van weinig woorden...
Wat wil jij met die site? Of wat moeten wij er mee?
Een beetje tekst er bij met de uitleg is misschien wat duidelijker
The devil is in the details.
Gokje:Op zaterdag 08 juni 2002 11:09 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Jij bent zeker een man van weinig woorden...
Het is een site die dat aanbiedt en heel misschien wil hij weten of er genoeg animo voor een inkoopactie is
[topic=518089]dimim
Hoi, tijdens mijn dagelijkse surf uurtje ben ik tegen een site aangelopen die een kunststoffen koelelement verkoopt. het is zo te zien een systeem dat je kern direct koelt met water, iemand al ervaring met dit produkt?
Mzzl.
Uit zijn andere topic
Wie zeg dat ie dat wil? Misschien wou ie alleen een site laten zien die hij had gevondenOp zaterdag 08 juni 2002 11:10 schreef zmn het volgende:
[..]
Gokje:
Het is een site die dat aanbiedt en heel misschien wil hij weten of er genoeg animo voor een inkoopactie is
The devil is in the details.
Denk dat hij ons op een fout wijst, heb de site zelf niet gezien maar een P3 Celeron bestaat alleen bij vage ranzige winkeltjes uit Den Haag die op zaterdag in de telegraaf staat zoals Eurosupplies vroeger en DES
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
hahah P3 celeron, jahoor.
Maar wat oeten we nu met die site?
edit ff gekeken:
Het lijkt er op dat ze daar een setje hebben dat rechtstreeks water over je core laat lopen of zie ik dat nu verkeerd.
Maar wat oeten we nu met die site?
edit ff gekeken:
Het lijkt er op dat ze daar een setje hebben dat rechtstreeks water over je core laat lopen of zie ik dat nu verkeerd.
Jou staat bij deze een mooie ban te wachten.Op zaterdag 08 juni 2002 11:07 schreef dimim het volgende:
spamzooi
Spam wordt niet gewaardeerd.
En dicht.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()