Waarom een slotje???????? ( [topic=516948/1/25] ) Sorry hoor maar volgens mij lezen jullie niet wat ik schrijf. In de FAQ wordt omschreven hoe ik internet over een gewoon netwerk kan delen. Daar kom ik nog wel uit. Maar het probleem is dat ik een "brug" moet creeeren tussen twee verschillende LAN's. Dus simpelweg connection Sharing aanzetten gaat niet.... Kan immers niet een LAn connection sharren... Ik heb dus 2 pcs, waarvan er 1, 2 netwerkkaarten heeft. 1 netwerkkaart naar een "groot" Lan (ip 192.168.1.64 en gateway 192.168.1.250) waar ik verder weinig van weet. De andere netwerkkaart heb ik erin gestoken, die kaart heeft van mij het ip 192.168.0.1 gekregen. Het is de bedoeling dat deze kaart gaat communiceren met de tweede pc, daar heb ik ook een netwerkkaart ingestoken en die heb ik het ip 192.168.0.2 gegeven. Alle netwerkkaarten zitten in subnet 255.255.255.0. OP GEEN ENKELE PC ZIT DUS EEN DAIL UP OF VPN DIE IK ZOU KUNNEN DELEN!!!
de beide pcs kunnen elkaar zien, pingen en bestanden delen maar hoe, hoe, hoe creeer ik de "brug" tussen deze twee LAN's??
de beide pcs kunnen elkaar zien, pingen en bestanden delen maar hoe, hoe, hoe creeer ik de "brug" tussen deze twee LAN's??