Rear speaker doen 't niet in Winamp :'(

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:02
Ik heb een CA-4100 speakerset en een MS-Tech 4.1 kaartje met een C-Media chipset en alles werkt perfect, alle 4 de speakers doen 't goed behalve onder Winamp :'( want dan doen de twee achterste 't niet...

Heb de balans, kabels etc. al nagekeken en daar lag 't niet aan, ook de nieuwste drivers erop dus daar ligt 't ook niet aan...

Wie 'o wie kan mij hiermee helpen ?

B.v.d.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 20:51

Mex

Verwijderd

Een simpelen oplossing waarvan ik vrees dat je hem al onderzocht heb is door bij je instellingen in je configuratiescherm te kijken of er goed ingesteld staat dat je al je speakers gebruikt. Soms is het nml zo dat Windhoos alle instellingen weer teruggooit (dus bijvoorbeeld naar 2 speakers)

Succes.

• Veen
Op vrijdag 07 juni 2002 15:22 schreef Mex het volgende:
hier
Goh.... |:(

Heb al gebruikt maar nix gevonden wat me kon helpen duzz...

• Veen
Op vrijdag 07 juni 2002 15:35 schreef Kidman het volgende:
Een simpelen oplossing waarvan ik vrees dat je hem al onderzocht heb is door bij je instellingen in je configuratiescherm te kijken of er goed ingesteld staat dat je al je speakers gebruikt. Soms is het nml zo dat Windhoos alle instellingen weer teruggooit (dus bijvoorbeeld naar 2 speakers)

Succes.
Heb 't net ff gechecked maar die staat gewoon op vier speakers ingesteld...

't Ligt dus gewoon aan Winamp imo...

Iemand anders nog een oplossing o.i.d. ?

• ShittyOldMan
  • Laatst online: 06-08 20:28
preferences -> output -> directsound

works for me

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Mex

Mex

Op vrijdag 07 juni 2002 16:38 schreef ShittyOldMan het volgende:

works for me
En dit had je na 12 seconde search ook kunnen vinden...

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-05 21:54

Silentpuma

To much mind...

ik denk dat je toch nog eff goed moet zoeken, want Winamp kan wel degelijk met 4 boxen tegelijk werken. Bij mijn Creative DTT 2200 in indergeval wel.

Als je zeker weet dat al de instelling goed staan, misschien moet je eens een update voor je kaart ophalen, kan veel schelen. Of de nieuwste versie van Winamp, want welke gebruik jij eigenlijk?

En als dat allemaal niet werkt, tja, misschien kan Winamp dan gewoon niet jouw kaart ondersteunen, of andersom.
(BTW, voor meer volume heb je die speakers niet nodig hoor. Als b.v. 1 speaker 80db produceerd, en je stopt er een speaker bij maken ze samen niet 160db, maar 'maar' 83db, in case you aint know it }:o )

Use the Search Luke...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 07 juni 2002 16:44 schreef Mex het volgende:

[..]

En dit had je na 12 seconde search ook kunnen vinden...
Op vrijdag 07 juni 2002 15:22 schreef Mex het volgende:
hier
Dat je mensen op het bestaan van de search wijst is wellicht heel nobel van je, maar de manier waarop je dit doet wekt nogal irritatie op en komt niet echt gastvrij over... Aangezien ik toch nog wel een beetje gastvrij wil zijn en ik dit probleem zelf eerlijk gezegd _niet_ wekelijks voorbij zie vliegen, wil ik je toch vragen dit soort dingen te checken en er dan een relevante link bij te zetten of anders niet te reageren...
zie ook: [topic=396113/1/999]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Veen
Op vrijdag 07 juni 2002 16:38 schreef ShittyOldMan het volgende:

works for me
Had al gecontroleerd of 'ie daar goed stond en dat stond 'ie maar kwam nog geen geluid uit m'n rear speakers...

Maaaaaar.........zette 'm net aan en.......ZE DOEN 'T INEENS :?

Echt heel vaag...ging net ff eten, kwam terug en zette winamp aan en ze deden 't !?

Maarja, iedereen hartstikke bedankt he :)

• Mex

Mex

Op vrijdag 07 juni 2002 17:32 schreef JvS het volgende:

[..]

[..]

Dat je mensen op het bestaan van de search wijst is wellicht heel nobel van je, maar de manier waarop je dit doet wekt nogal irritatie op en komt niet echt gastvrij over... Aangezien ik toch nog wel een beetje gastvrij wil zijn en ik dit probleem zelf eerlijk gezegd _niet_ wekelijks voorbij zie vliegen, wil ik je toch vragen dit soort dingen te checken en er dan een relevante link bij te zetten of anders niet te reageren...
zie ook: [topic=396113/1/999]
Oké, bij deze mijn excuses, ik meende serieus deze vraag al vele malen hier op GoT gezien te hebben.

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 18:42 schreef Steel-Frog het volgende:

[..]

Had al gecontroleerd of 'ie daar goed stond en dat stond 'ie maar kwam nog geen geluid uit m'n rear speakers...

Maaaaaar.........zette 'm net aan en.......ZE DOEN 'T INEENS :?

Echt heel vaag...ging net ff eten, kwam terug en zette winamp aan en ze deden 't !?

Maarja, iedereen hartstikke bedankt he :)
Dat ie het pas later doet, komt doordat Winamp z'n instellingen pas veranderd bij het volgende nummer wat je afspeelt.
Pagina: 1