Wat is er nou eigenlijk nog NIET aan bod geweest?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 17:13
Goedendag lieve adjes,

Als ik zo eens rondkijk op de forums hier, dan valt me één ding heel erg op : er worden ontzettend veel topics gesloten, omdat een vraag al eens gesteld zou zijn ;(. Of dat nou OK is of niet, daar wil ik het nu even niet over hebben, maar ik zat me af te vragen : zou je die forums niet beter kunnen opdoeken, en er een goede gestructureerde manual voor in de plaats zetten met antwoorden op alle ooit gestelde vragen? Ik bedoel : het lijkt me sterk dat er nog topics voorkomen die niet aan bod zijn geweest....

Verder : keep up the good work...

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mjah... dit is een ICT gerelateerde site :+

De ontwikkelingen staan gelukkig niet stil Sterker nog, het denderd in een hoog tempo door. Genoeg stof om discussie over te voeren of nieuwe vragen over te posten...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

het leuke van bv pc's is dat er steeds nieuwe dingenm komen, het gaat steeds verder.
maar dus ook meer en andere problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Lijkt me niet echt handig ...
Er zijn nog genoeg problemen die niet opgelost zijn.

Maar het gaat denk ik meer om het feit dat die gesloten topics echt wel makkelijk te vinden zijn. Als je die niet zou dicht gooien dan zou je gewoon gigantisch veel keer dezelfde antwoorden moeten geven en dat is (lees: vind ik) erg irritant.

edit:

Ik ben weer eens te traag itt het la meubilair :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:14

Arno

PF5A

Op vrijdag 07 juni 2002 12:56 schreef [Airwolf] het volgende:
edit:

Ik ben weer eens te traag itt het la meubilair :+
* Arno :? ;(

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
Op vrijdag 07 juni 2002 12:56 schreef [Airwolf] het volgende:
Maar het gaat denk ik meer om het feit dat die gesloten topics echt wel makkelijk te vinden zijn. Als je die niet zou dicht gooien dan zou je gewoon gigantisch veel keer dezelfde antwoorden moeten geven en dat is (lees: vind ik) erg irritant.
Okee, laat ik nou m'n eigen topic (aanleiding voor mij om deze post te plaatsen) als voorbeeld nemen. Ik vroeg of iemand mij wou helpen om een CMS te kiezen, op basis van een aantal eisen waar het aan moest voldoen. Daar waren een hoop posts al over (ik had inderdaad niet gezocht), en die topic werd dan ook (volgens de regels van het forum, dat begrijp ik) gesloten. Ik snap ook die regel wel van : "mijn vraag is toch anders, en topic word toch gesloten.." Het probleem is dat ik nu nog steeds met mijn probleem zit, want er is écht niemand die diezelfde eisen stelde. Bovendien heb ik zelf al een hoop gezocht naar zo'n systeem. Daarom denk ik nou : als ik zulke vragen hier niet kan stellen, dan zouden er per dag toch niet meer dan hooguit 5 topics mogelijk moeten zijn? Kan je net zo goed een handleiding maken. Als jouw specifieke situatie er niet instaat : pech gehad, dan zoek je het zelf maar uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
Overigens : dat topic was deze : [topic=517508/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
Op vrijdag 07 juni 2002 12:56 schreef Firestone het volgende:
het leuke van bv pc's is dat er steeds nieuwe dingenm komen, het gaat steeds verder.
maar dus ook meer en andere problemen
Dat geldt voor bijvoorbeeld de hardware-forums wel ja. Maar voor bijvoorbeeld webscripting gaat dit nouwelijks op : er zijn een aantal talen die veelvuldig gebruikt worden, en daarvan is zowat alles wel beantwoord. Onbekende talen word niet vaak over gepost, en nieuwe talen komen maar zelden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 13:05 schreef NaliXL het volgende:

[..]

Okee, laat ik nou m'n eigen topic (aanleiding voor mij om deze post te plaatsen) als voorbeeld nemen. Ik vroeg of iemand mij wou helpen om een CMS te kiezen, op basis van een aantal eisen waar het aan moest voldoen. Daar waren een hoop posts al over (ik had inderdaad niet gezocht), en die topic werd dan ook (volgens de regels van het forum, dat begrijp ik) gesloten. Ik snap ook die regel wel van : "mijn vraag is toch anders, en topic word toch gesloten.." Het probleem is dat ik nu nog steeds met mijn probleem zit, want er is écht niemand die diezelfde eisen stelde. Bovendien heb ik zelf al een hoop gezocht naar zo'n systeem. Daarom denk ik nou : als ik zulke vragen hier niet kan stellen, dan zouden er per dag toch niet meer dan hooguit 5 topics mogelijk moeten zijn? Kan je net zo goed een handleiding maken. Als jouw specifieke situatie er niet instaat : pech gehad, dan zoek je het zelf maar uit...
Ik ben het helemaal met je eens. Het beleid in dit forum moet echt anders, dus een topic moet niet meer zo snel op slot. Vaak is het wel hetzelfde, maar net toch ff anders.

Ik vind het gedrag van de heren( dames zijn er volgens mij niet) moderatoren ronduit kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
Op vrijdag 07 juni 2002 13:22 schreef canalplus het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens. Het beleid in dit forum moet echt anders, dus een topic moet niet meer zo snel op slot. Vaak is het wel hetzelfde, maar net toch ff anders.

Ik vind het gedrag van de heren( dames zijn er volgens mij niet) moderatoren ronduit kinderachtig.
Fijn dat je het met me eens bent. Maar ik probeer van dit topic geen standaard rant-topic te maken :(. Misschien dat hier een mauw aan te passen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 07 juni 2002 13:22 schreef canalplus het volgende:

[..]

En dat 'net ff anders', verwachten we dat je zelf een beetje op kan lossen, als Tweaker zijnde.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
Op vrijdag 07 juni 2002 13:27 schreef blackd het volgende:En dat 'net ff anders', verwachten we dat je zelf een beetje op kan lossen, als Tweaker zijnde.
Ik herhaal : ik probeer hier geen standaard rant-topic van te maken. Maar misschien dat er in overleg met de moderaters een mauw aan dit soort situaties is te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 07 juni 2002 12:53 schreef NaliXL het volgende:
Goedendag lieve adjes,

Als ik zo eens rondkijk op de forums hier, dan valt me één ding heel erg op : er worden ontzettend veel topics gesloten, omdat een vraag al eens gesteld zou zijn ;(. Of dat nou OK is of niet, daar wil ik het nu even niet over hebben, maar ik zat me af te vragen : zou je die forums niet beter kunnen opdoeken, en er een goede gestructureerde manual voor in de plaats zetten met antwoorden op alle ooit gestelde vragen? Ik bedoel : het lijkt me sterk dat er nog topics voorkomen die niet aan bod zijn geweest....

Verder : keep up the good work...
Helaas is jouw instelling fout. De meeste problemen zijn inderdaad wel aan bod geweest, maar er zijn ook nog interessante discussies. Daar is het forum in principe voor bedoeld, bespreken van 3d techniek van videokaarten, meningen peilen van het eoa, discusseren over een beslissing van een rechter en noem het maar op....

De simpele probleempjes wil ik wel helpen, maar als ze al 100.000 keer besproken staan is het inderdaad niet nodig en zelfs irritant om ze nogmaals te bespreken.

Overigens staan er VEEL meer topics open dan dicht dus valt dat hele "kan je net het hele forum opdoeken" ook weer erg tegen...

Misschien heb jij last van het feit dat jouw topics gesloten worden en wordt het eens tijd om daar eens over na te gaan denken :P >:).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
Op vrijdag 07 juni 2002 13:30 schreef JvS het volgende:Misschien heb jij last van het feit dat jouw topics gesloten worden en wordt het eens tijd om daar eens over na te gaan denken :P >:).
Ik geef toe dat het sluiten van mijn eigen topic aanleiding was van deze post, en dat ik behoorlijk geïrriteerd was. Toch was het niet bedoeld als een alledaags rant-topic. Ik hoopte op een of andere manier iets zinnigs aan te dragen. Maar hoe dan ook : het blijft misschien een goed idee om een gestructureerde FAQ ala MSDN (bijvoorbeeld) te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overbodig:
Ik zag toevallig een topic die nog nooit voorgekomen is..
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
Op vrijdag 07 juni 2002 13:39 schreef basbasbas het volgende:
overbodig:
Ik zag toevallig een topic die nog nooit voorgekomen is..
O-)
Ah ja, dát zal alles oplossen! :Y)

Pagina: 1