vraagje over spam

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
ik heb dus een vraagje over me eigen website welke color schema's ik er nog meer bij kan doen maar mag dat wel of is dat spam ik doe het in iedergeval niet voor de bezoekers want die heb ik zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-10 23:45

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

ikke niet begrijp :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 01:24 schreef Master_Egg het volgende:
ikke niet begrijp :?
wat begrijp je niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

zijn de . , ? en ! toetsen van je toetsenbord soms kapot?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die url is niet zo gek moeilijk te raden hoor... ej hebt toch al eerder wat lopen spammen met bannertjes of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 01:29 schreef MREn het volgende:
die url is niet zo gek moeilijk te raden hoor... ej hebt toch al eerder wat lopen spammen met bannertjes of niet?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
zou ik nou zo'n topic mogen openen of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

site checks zijn al andere sites voor, dus het antwoord is zeer waarschijnlijk: nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colina
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Dit is een voorbeeld van een mailtje wat je van Planet Internet zou krijgen... misschien heb je er wat aan.

Spam is ongevraagde, ongewenste en meestal commercieel bedoelde e-mail. In de gedragsregels van Planet Internet leest u dat het versturen van 'spam' niet toegestaan is voor onze abonnees:

3.1. Het is niet toegestaan om andere Internet gebruikers te bedreigen, te beledigen of te hinderen met e-mail door middel van taalgebruik, frequentie of grootte van de e-mail berichten.

3.2. Het is niet toegestaan om ongevraagde bulk mail berichten ('junk mail' of 'spam') te verzenden. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, commerciële advertentie berichten, informele berichten en politieke boodschappen.

3.3. Het is niet toegestaan om kettingbrieven ('chain letters') te forwarden en/of het zenden daarvan te bevorderen, ongeacht of de ontvanger deze wilde
ontvangen.

3.4. Het is niet toegestaan om zonder toestemming van de rechtmatige gebruiker mail te verzenden waarin in de header iemands anders zijn verzend of reply adres wordt vermeld.

3.5. Het is niet toegestaan om de mailbox van Internet gebruikers of een site te overspoelen met een erg groot of zeer vele mail berichten ('mailbombing').

Een compleet overzicht van de gedragsregels kunt u vinden op: http://web.planet.nl/klantenservice/voorwaarden/gedragsregels.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater

senater

De zak van sinterklaas!

Topicstarter
Op vrijdag 07 juni 2002 03:04 schreef Kertje het volgende:
site checks zijn al andere sites voor, dus het antwoord is zeer waarschijnlijk: nee
ik vraag niet echt om een sitecheck maar gewoon wat voor kleuren ik kan toevoegen aan de color schema

mischien is dat ook wel een site check :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuNnaH
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-05 11:29
Op vrijdag 07 juni 2002 01:22 schreef senater het volgende:
ik heb dus een vraagje over me eigen website welke color schema's ik er nog meer bij kan doen maar mag dat wel of is dat spam ik doe het in iedergeval niet voor de bezoekers want die heb ik zat
Nou, als je toch al genoeg users hebt, waarom dump je het dan niet in een poll op je eigen site, of open je een topic in je eigen forum?
Daar heb je GoT toch niet voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op vrijdag 07 juni 2002 03:11 schreef senater het volgende:

[..]

ik vraag niet echt om een sitecheck maar gewoon wat voor kleuren ik kan toevoegen aan de color schema

mischien is dat ook wel een site check :{
Ja, dat is dus een site-check :)

www.sitechecks.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je een mening wil over je website kun je terecht bij www.sitechecks.nl, en dat had je eenvoudig zelf kunnen vinden door even de FAQ te lezen :)

Als je dat hier doet wordt dat beschouwd als het onnodig strooien met je URL, en inderdaad, dat staat beter bekend als SPAM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 13:38

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op vrijdag 07 juni 2002 01:22 schreef senater het volgende:
ik doe het in iedergeval niet voor de bezoekers want die heb ik zat
;( laat ik dat pas nou ook gezegt hebben ;(

Maar ik vind wel dat dit soort topic mogen, maar het moet niet té worden. Neem nou bijvoorbeeld mijn inkoopactiesysteem. Het loopt nu aardig maar er wordt (bijna) in elke beginnende inkoopactie een link naar mijn site gezet. Dit zou je spam kunnen noemen en kijk maar is nar al die links van mensen die hun eigen 'inkoopactiesysteem' opzetten.

Senater: Als je zo'n topic een beetje goed onderbouwd opent dan blijft die heus wel open hor ;)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Pagina: 1