Toon posts:

[W2K] Vreemd probleem met netwerk (geen toegang)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik zit met een vreemd probleem, wanneer een persoon in een 2000 netwerk (server, 6 ws) een tijdje heeft gewerkt, krijgt ze spontaan de melding "geen toegang" als ze weer op de netwerkschijf wil zijn, terwijl ze nog wel via het LAN kan Internetten (??)

Oke, nu word er meteen gedacht, rechtenprobleem, maar ik zal ff opsommen wat ik heb geprobeerd.

* Useraccount opnieuw aangemaakt i.v.m. evt. foutje
* Onder een andere user laten inloggen
* Ander poortje op de switch
* Andere patchaansluiting
* Ander NICje (Intel 10/100, 3Com)

Tenslotte heb ik vorige week........JAWEL, de complete PC vervangen.

Ohja, mijn collega hebben me ook al verteld dat de Poltergeist niet bestaat :'(

Misschien is het echt een megasimpel probleem, zo'n vinkje wat ergens verkeerd staat, maar ik weet het niet meer.

Bedankt voor de reacties

Verwijderd

Doet dit probleem zich voor bij één persoon of bij allemaal?

En dan heb ik nog even een mededeling voor je :)

Wil je het 3 stappenplan ook even lezen als je weer een topic in WOS opent? Het OS moet namelijk in de topictitel tussen [] staan. Zo houden we de boel hier overzichtelijk :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Titel fix :)

• Gumbo!
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 14:15
Heb je genoeg licenties?? Zeg ook maar wat :P

op eens heb je het....... voortaan neem je de auto.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nieuwe PC, dus ander windows: nog steeds een probleem.

Kan dus beter naar: [forum=19]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Als ik zeg dat je in je bak moet pissen dan zal dat waarschijnlijk beter helpen dan wat deze 'experts' voor tips geven. Expertise ligt niet hoog, sterker nog ik vind het niveau ook niet hoog.
Als jullie nog eens tips geven denk dan eerst na en geef geen loze antwoorden, kijk ik weet het niet, maar ik beweer ook niet dat ik het wel weet... He houd trouwens ook eens op met dat zeggen dat hij naar een andere topic moet, want naar mijn mening ligt hij best goed hier dus grow up..
mannetje, mannetje...

grt, Basso

:? :< :? :< :? :< :? :< :? :< :? :< :? :< :? :< :? :< :? :< :? :< :?
Pagina: 1