Ok, ik ben het zat. Alle dreamweavers hebben het zelfde bugg, of er is echt iets mis met mij. Voor 2 jaar heb ik hard met dreamweaver pakketten omgegaan en ik krijg de hele tijd DE ZELFDE buggs. bijv: Ik maak een tabel met 1 row en 1 column. Met daarin een background image. Ik zie de background image weergegeven worden in dreamweaver. Ik sla hem op als index.html. Ik bekijk hem in m'n Internet Explorer. Is die background image er niet maar wel een lege tabel!!!! Ik in de source kijken van m'n Explorer staat er duidelijk in de code dat ie wel weergegeven moet worden.
Wat is dit? Een dreamweaver bugg? Of een HTML fout? Of doe ik iets verkeerds? Alvast een stuk code:
-----------------------------------------------------
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
</head>
<body>
<center>
<p> </p>
<table width="375" border="2" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td background="images/menu_strip.gif"> </td>
</tr>
</table>
<p> </p>
</center>
</body>
</html>
--------------------------------------------------------
Volgende bugg:
Ik geef duidelijk aan in de HTML dat alle margins op "0" staan. In de code, layout en in dreamweaver. Bekijk ik hem in m'n Internet Explorer laat ie een dikke bottom margin zien terwijl in de source die op "0" staat. Refresh ik de pagina is de dikke bottom margin weg en staat ie netjes tegen de Explorer aan.
Dit klopt toch ook niet? Moet iedereen telkens de pagina refreshen zodat ie weg is. 
Heeft iemand ook dit soort problemen? Of ligt het echt aan mij? Someone plz help me
-----------------------------------------------------
<html>
<head>
<title>Untitled Document</title>
</head>
<body>
<center>
<p> </p>
<table width="375" border="2" cellspacing="0" cellpadding="0">
<tr>
<td background="images/menu_strip.gif"> </td>
</tr>
</table>
<p> </p>
</center>
</body>
</html>
--------------------------------------------------------
Volgende bugg:
Ik geef duidelijk aan in de HTML dat alle margins op "0" staan. In de code, layout en in dreamweaver. Bekijk ik hem in m'n Internet Explorer laat ie een dikke bottom margin zien terwijl in de source die op "0" staat. Refresh ik de pagina is de dikke bottom margin weg en staat ie netjes tegen de Explorer aan.
Heeft iemand ook dit soort problemen? Of ligt het echt aan mij? Someone plz help me