Begroetingen onder posts, overdone

Pagina: 1
Acties:
  • 275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Topicstarter
Regelmatig zie je een reactie op een openingspost met daarin alleen dit linkje:
Begroeting onder posts & replies

Is het nou echt de bedoeling dat zelfs een openingspost niet meer vantevoren dankbaar mag zijn voor de wellicht te ontvangen hulp. Want persoonlijk vind ik het prima dat de openingsposts worden afgesloten met een bedankje vooraf.

Mochten jullie het met mij eens zijn ;), zou dan wellicht het berichtje in het MED-forum worden aangepast waarin iets dergelijks kan worden opgenomen, want volgens mij is dat vooral bedoeld voor users die consequent onder elke post een begroeting zetten.

[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 07-09-2002 12:48 . Reden: linkje fixed :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

openingspost is niks mis mee hoor :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb je voorbeelden?
Ik post namelijk ook wel eens dat linkje, maar meestal alleen als de user zijn naam/nickname onder een post zet. "Bij voorbaat dank" telt bij mij niet als een begroeting o.i.d., en vind ik gewoon kunnen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 05 juni 2002 23:46 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik ben erachter dat ook ik me dus wat verkeken heb op die 'regel'

Maar ik begrijp nu dat het dus meer geldt voor opvolgende posts...

Zoals ik het nu verkeerd ga doen als voorbeeld...

Greetz, WFVN

zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 23:46 schreef LuNaTiC het volgende:
Dacht ik ook niet, daarom zat ik te denken of er niet een regeltje in het berichtje in MED kon dat het in openingsposts wel ok is.
Op woensdag 05 juni 2002 23:47 schreef blackd het volgende:
Heb je voorbeelden?
Ik post namelijk ook wel eens dat linkje, maar meestal alleen als de user zijn naam/nickname onder een post zet. "Bij voorbaat dank" telt bij mij niet als een begroeting o.i.d., en vind ik gewoon kunnen.
Mooi *klikt op naam van blackd en zoekt zo'n topic >:)

Serieus, ik zal even zoeken (heb het zelf ook ooit eens gedaan, en dat heb ik geweten :X :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't wordt een ander verhaal als ieder post begint met 'Hallo mede tweaker' en eindigt met 'Greetz'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist in een openingspost heb ik er absoluut geen enkel probleem mee.

Het is immers gewoon een vorm van beleefdheid :)

Pas zodra je het onder elke reply plaatst wordt het iritant en mag men de user er op wijzen van mij ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

begroeting != bedankje natuurlijk...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:39

Jaymz

Keep on moving !

Mwah.

Ik kan er 'al hun replies' van maken, maar veel verder dan dat ga ik niet (like, ik ga er _geen_ handleiding van maken hoe en wanneer je dat linkje moet gebruiken)

Iemand die (incidenteel) een (openings)reactie afsluit met een groet is niet zo erg. Iemand die dat redelijk structureel doet is een ander verhaal...

Verder is een reactie met _alleen_ zo'n linkje ook irritant (vind ik). Bak er dan een on-topic reply van, en neem dat als (korte) opmerking mee (maar dat heb ik met alle 'iemand ergens op wijzen-replies :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 23:48 schreef Compubiter het volgende:
Mooi *klikt op naam van blackd en zoekt zo'n topic >:)
Hehe, dan kan je wel ff zoeken ben ik bang :o
Op woensdag 05 juni 2002 23:49 schreef Nelske het volgende:
Pas zodra je het onder elke reply plaatst wordt het iritant en mag men de user er op wijzen van mij ;) :)
Inderdaad, daar heb je een punt. Bovendien ben ik er niet zo heel streng in als regular zijnde ;)
Op woensdag 05 juni 2002 23:51 schreef Jaymz het volgende:
Verder is een reactie met _alleen_ zo'n linkje ook irritant (vind ik). Bak er dan een on-topic reply van, en neem dat als (korte) opmerking mee (maar dat heb ik met alle 'iemand ergens op wijzen-replies :))
Een reply met alleen die link, vind ik ook irritant. Meestal zet ik hem overigens zo neer:
Kan je dit ook even doorlezen: [topic=309815]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 23:51 schreef Jaymz het volgende:
En dit soort reacties zijn idd redelijk irritant (met alleen maar dat linkje) en zijn precies wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 05 juni 2002 23:52 schreef Compubiter het volgende:

[..]

En dit soort reacties zijn redelijk irritant (met alleen maar dat linkje).
Dat stukje is dan ook een (verborgen) tip naar iedereen die dat aangaat :D :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was mij ook niet duidelijk, en zou zeker in de FAQ moeten komen :) wordt het allemaal weer wat vriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Wat bedoel je hier _precies_ mee ?

'wat' zou zeker in de FAQ moeten komen ?

Dat groeten niet echt gewenst is, of op welke manier (en wanneer) je iemand hier op 'moet' wijzen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op woensdag 05 juni 2002 23:53 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Dat stukje is dan ook een (verborgen) tip naar iedereen die dat aangaat :D :P ;)
Over dat 'linkje'

WAT voor linkje?

Ik heb het topic nog even 2x doorgelezen, maar het ontgaat me een beetje.

Ik heb wel vermoedens:

Ik geef soms ook een reactie met alleen een linkje zoals:

[search=divx splitsen]

Als een user dus NIET heeft gezocht. Is dit waar we het over hebben?

Ik zie niet in wat daar mis mee is:
1) Je wijst de user op de search
2) Je helpt hem op weg zonder hem gewoon het antwoord te geven (wat weer beloning van luiheid zou zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 23:57 schreef Jaymz het volgende:

Dat groeten niet echt gewenst is, of op welke manier (en wanneer) je iemand hier op 'moet' wijzen ?
Hoeft wat mij betreft niet meteen in de FAQ, maar gewoon een klein regeltje in dat draadje in MED.

Nog een voorbeeldje nodig btw? http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/13885123#13885123

wfvn, het gaat dus specifiek om mensen die alleen op de topicstarter reageren met dat linkje omdat ze bedanken of groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben ik het kwijt, imo ging het over een topic starter die in zijn openingspost alvast een woord van dank doet, daar wordt soms op gereageerd met alleen maar:

[topic=309815/1/100]

Daarover gaat de discussie :? toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 00:01 schreef TgF het volgende:
Nu ben ik het kwijt, imo ging het over een topic starter die in zijn openingspost alvast een woord van dank doet, daar wordt soms op gereageerd met alleen maar:

[topic=309815/1/100]

Daar had ik het idd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[topic=309815/1/100]

Yupz ;)

Dat soort replies vind ik dan ook niet gewenst, tenzij ze fatsoelijk verpakt zijn en het dus niet alleen om de openingspost gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Mja, ik zit nog te twijfelen.

Ik ga er iig een "al hun replies" ofzoiets van maken.

Maar hieruit...
Omdat een topic erg onprettig leest wanneer iedereen onder zijn of haar post....
...valt te herleiden dat het dus irritant is als het _vaker_ in een thread gebeurt, en vind _ik_ het niet nodig een opmerking te maken dat het (incidenteel) plaatsen van een groet niet erg is.

Ik zie het al voor me dat iemand naar een dergelijke zin verwijst alstie er op wordt gewezen dat groeten enzo niet nodig is....... (noem het ervaring :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 23:57 schreef Jaymz het volgende:

wat= bij eerste post mag je wel groeten om beleefd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 20:18
'n Woordje van dank is dacht ik nooit een probleem geweest, herhaaldelijk groeten wel (een blik in de history wijst dat zo uit). :)

'Greetz $user' is niet netjes.
'Alvast bedankt :)' kan imho prima ermee door. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie ook vaak voorkomen dat men bij de eerste post van iemand al begint te zeuren daarover. ZO staat het ook in de FAQ, iig zo lijkt het alsof het in de FAQ zou staan als ik dit gesprek goed begrijp mag bij de opening er wel groeten ofzo onder staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Op donderdag 06 juni 2002 00:05 schreef Jaymz het volgende:
Ik zie het al voor me dat iemand naar een dergelijke zin verwijst alstie er op wordt gewezen dat groeten enzo niet nodig is....... (noem het ervaring :P)
Verander iedereen naar iemand. Want ook als één iemand het doet is het irritant.
Op donderdag 06 juni 2002 00:09 schreef BrainDamage het volgende:
Ik zie ook vaak voorkomen dat men bij de eerste post van iemand al begint te zeuren daarover. ZO staat het ook in de FAQ, iig zo lijkt het alsof het in de FAQ zou staan als ik dit gesprek goed begrijp mag bij de opening er wel groeten ofzo onder staan.
Je snapt me helemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07

[topic=309815/1/100]

Ik denk het ook, en ik denk dat er weinig mensen zijn die vanwege dat de faq plaatsen.

Ik zet zoiets als b.v.d. er ook wel eens bij, komt wel zo vriendelijk over soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 12:56

FoolZero

Freedom of speech...

Ik zie ook vaak voorkomen dat men bij de eerste post van iemand al begint te zeuren daarover.
Tja, wat mij aangaat valt dat onder dezelfde categorie als UTFS of RTFF. Het valt mij ook regelmatig op, dat dit soort 'goedbedoelde' reply's de kop opsteken.

Als regular wijzen wij meestal de 'daders' op zo een dergelijke fout als bijzinnetje van een gewone reactie. Natuurlijk zijn er gevallen waarbij heel duidelijk is, dat een persoon wat extra sturing nodig heeft en krijgt hij wel een geheel off-topic reactie. Hier gaat dus meestal een onderzoekje aan vooraf. Je wilt wel weten of dit een echte newbie is, die gewoon de klappen van de zweep nog moet leren.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 06 juni 2002 00:16 schreef FoolZero een regular verhaaltje
Hierbij wil ik nog toevoegen dat ik bij een sturende post (die in principe offtopic is) zo veel mogelijk probeer ook een ontopic reactie te geven, dus niet zoals Compubiter als voorbeeld gaf, een link alleen in een post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op donderdag 06 juni 2002 00:18 schreef blackd het volgende:
Hierbij wil ik nog toevoegen dat ik bij een sturende post (die in principe offtopic is) zo veel mogelijk probeer ook een ontopic reactie te geven, dus niet zoals Compubiter als voorbeeld gaf, een link alleen in een post.
Ja dat bedoelde ik inderdaad ook in mijn vorige post.
RMFP (Read My F***ing Post! :P)

Greetz,
FooLZero

Heal the internet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 05 juni 2002 23:59 schreef wfvn het volgende:
[..]
Ik heb het topic nog even 2x doorgelezen, maar het ontgaat me een beetje.
[..]

[search=divx splitsen]

Als een user dus NIET heeft gezocht. Is dit waar we het over hebben?

Ik zie niet in wat daar mis mee is:
1) Je wijst de user op de search
2) Je helpt hem op weg zonder hem gewoon het antwoord te geven (wat weer beloning van luiheid zou zijn)
Wat je zegt, maar het voorbeld dat je geeft is niet heteen ik bedoel. Iemand op die manier op de search wijzen is idd niet erg. (want je reageert ON-topic :P)

Iemand die (bijvoorbeeld) in WOS _alleen_ reageert met de opmerking dat die persoon brackets ( [ en ] ) in de titel moet zetten, _IK_ zie liever in een verder ontopic reply:

Oh, kun je voortaan [OS] in je titel zetten oid. :)
Op donderdag 06 juni 2002 00:06 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
wat= bij eerste post mag je wel groeten om beleefd te zijn.
Ik leg in de reply boven de jouwe uit waarom ik daar niet echt warm voor loop:
Als laatste wil ik nog kwijt dat als blijkt dat de persoon eigenwijs is, of weet ik wat, je ook gewoon richting SM kan gaan. Da's beter dan een topic off-topic helpen :)

Maar resumee:

Het is inderdaad niet zo erg als iemand "bedankt $User" of zoiets plaatst (het is een vorm van beleefdheid enzo).
Iemand die dat _blijft_ doen in replies enzo mag daar best op aangesproken worden, maar doe dat in eerste instatie subtiel ([ sub] in een verder on-topic reactie).

Helpt dat niet dan kun je het iets duidelijker doen, of het gewoon aan een mod overlaten (middels SM ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 06 juni 2002 00:20 schreef FoolZero het volgende:
Ja dat bedoelde ik inderdaad ook in mijn vorige post.
RMFP (Read My F***ing Post! :P)
Inderdaad :P Excuus excuus
Greetz,
FooLZero
[topic=309815]
Jaymz:
Als laatste wil ik nog kwijt dat als blijkt dat de persoon eigenwijs is, of weet ik wat, je ook gewoon richting SM kan gaan. Da's beter dan een topic off-topic helpen :)
Inderdaad, voor je het weet heb je een topic om zeep geholpen.
_IK_ zie liever in een verder ontopic reply:
Oh, kun je voortaan [OS] in je titel zetten oid.
Ik vraag me af of dit het gewenste effect heeft.. maargoed, da's offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Dan hetvolgende. Ik weet dat het niet helemaal terecht is, maar imho is het de taak van een regular om dergelijke offtopic reacties in een draad aan te voeren. Op deze manier wordt dus juist voorkomen, dat iedereen van de meldingen gaat rondstrooien. Los daarvan hebben de meeste regulars in ieder geval een subtiele wijze om de boodschap te brengen. Dit integenstelling tot sommige botte one-liners, die slechts de befaamde URL posten.

Maar misschien zie ik het nu een beetje verkeerd :?

Heal the internet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Topicstarter
Jaymz: Ik begrijp dus dat je niets aan de/het sticky gaat veranderen? Ook niet dat iedereen naar iemand? (zie een van mijn eerdere posts)

FoolZero: Lijkt me een beetje onnodig, want dit zou betekenen dat niemand behalve de regulars dit soort opmerkingen mogen maken met als gevolg dat sommige users er niet of laat op gewezen worden. IMO mag iedereen wel zo'n "opvoedkundige" opmerking maken, zolang er ook een beetje nuttig on-topic gepost wordt.

* Compubiter gaat nu :Z :z en ziet morgen wel of er nog iets is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 06 juni 2002 00:41 schreef Compubiter het volgende:
Jaymz: Ik begrijp dus dat je niets aan de/het sticky gaat veranderen? Ook niet dat iedereen naar iemand? (zie een van mijn eerdere posts)
Jawel, maar marginaal :)

"die hun posts -> veel van hun posts" :)

Dat "iedereen" ga ik inderdaad niet naar iemand veranderen. Dit om de simpele reden dat het niet zo heel erg irritant is als één iemand het (incidenteel) doet en we in dit draadje lopen te beweren dat het inderdaard niet erg is als het eens incidenteel gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HooGLaNDeR
  • Laatst online: 15-08 00:47

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

Mag ik effe kwijt dat ik dit een uiterst vage posting vind.
Ik heb de draad gelezen, maar de essentie van het groeten, of liever gezegd niet groeten/danken, ontgaat mij enigszins.
:(

Imo mag je hopelijk toch wel gewoon je beginpost netjes afsluiten met alvast bedankt oid?

Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het bedanken in de openingspost wel oke, het is immers een vorm van beleefdheid :). Nu snap ik ook wel dat tweakers elkaar altijd beleefd te woord staan maar als je echt een "lastig" probleem denkt te hebben is het toch wel zo netjes om alvast iedereen te bedanken voor zijn/haar tijd :). Is naar mijn menig beter als ergens achteraan in de topic een post bedankt voor de replies .... IMPO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 06 juni 2002 09:11 schreef Ramonnekke het volgende:
Ik vind het bedanken in de openingspost wel oke, het is immers een vorm van beleefdheid :). Nu snap ik ook wel dat tweakers elkaar altijd beleefd te woord staan maar als je echt een "lastig" probleem denkt te hebben is het toch wel zo netjes om alvast iedereen te bedanken voor zijn/haar tijd :). Is naar mijn menig beter als ergens achteraan in de topic een post bedankt voor de replies .... IMPO
Klopt en zeker als daar dan ook weer een verzoek tot sluiting aanvast zit. Dan lijkt het wel eehl erg alsof de topic alleen voor de starter is. Ook zijn directe vervolgvragen dan minderhandig. (omhoogschoppen na een pooosje door iemand die netjes de search gebruikt maar net iets meer wil.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op woensdag 05 juni 2002 23:49 schreef TgF het volgende:
't wordt een ander verhaal als ieder post begint met 'Hallo mede tweaker' en eindigt met 'Greetz'
Als ik een topic open dan begin ik altijd met Ey userts, offe Hoi All.. iets in die geest..

Tis gewoon een vorm van beleefdheid vind ik. Ik zou ook kunnen zeggen van:

"F*CK TWEAKERS, EN ALS JE ME NU GVD GEEN ANTWOORD GEEF DAN STOUW IK JE MUIS IN JE..."

Ik denk dan dat ik geen of weinig nuttige reacties krijg ;)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

ja, ik moet hier 100% in meegaan (en ook met Compubiter dus).

Ik denk dat letterlijk in de faq zetten "behalve in de openingspost" ofzo geen kwaad kan (en dan ook ff die desbetreffende [MED] omhoogschoppen zodat ze'm allemaal ook lezen enzo ;)), zodra iemand irritant overal 'greetz' onder gaat zetten, vind ik het ook vervelend lezen, maar een "bij voorbaat dank, Mark" onderaan de openingspost is gewoon beleefd...

BTW:
Op woensdag 05 juni 2002 23:59 schreef wfvn het volgende:

Ik heb wel vermoedens:

[search=divx splitsen]
Werkt, maar vriendelijker is het om er een verhaal omheen te maken, anders krijgen mensen weleens de neiging om geirriteerd te reageren met "jah fuckzooi, ik moet toch altijd alles zoeken he? :r" ofzo.
Dit soort topics zijn al heel vaak voorbij gekomen, het is niet nodig om de vraag nog een keer te stellen als die al heel makkelijk te vinden is, toch? Kijk maar wat je vindt met [search=divx splitsen], daar staat je antwoord ook bij! Succes :)
Dat werkt beter :P. (is ook meer werk, maar dan heb je wel een echte behulpzame post :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 06 juni 2002 09:48 schreef JvS het volgende:
[zoek + uitleg]
Dat werkt beter :P. (is ook meer werk, maar dan heb je wel een echte behulpzame post :).
Relevante topics uit diezelfde search vissen is nog behulpzamer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we het toch over de FAQ hebben, zou daar ook niet in opgenomen kunnen worden dat berichten (en zeker lange) niet standaard compleet gequote worden.

Ik vindt het vaak hoogst irri om berichten vaak 3 keer langs te zien komen in reply's. Je scrollt jezelf rot...

FF quoten en daarna de quote editten en het relevante overlaten is een kleine moeite en maakt de topics veel leesbaarder IMHO..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Op donderdag 06 juni 2002 11:13 schreef hoolie_v het volgende:
FF quoten en daarna de quote editten en het relevante overlaten is een kleine moeite en maakt de topics veel leesbaarder IMHO..
Ben ik het helemaal mee eens. Dit is ook een beetje een kwestie van Netiquette. Ik weet nog dat ik op nieuwsgroepen was, en daar werd vaak geschreewd: Leer quoten! Dat is 'een vak apart'...

Ik vraag me af of dit in dus in de FAQ moet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Op donderdag 06 juni 2002 11:13 schreef hoolie_v het volgende:
Ik vindt het vaak hoogst irri om berichten vaak 3 keer langs te zien komen in reply's. Je scrollt jezelf rot...
Ik zie het niet zo vaak gebeuren, maar inderdaad is het irritant als er hele lappen tekst worden gequote die niet relevant zijn.

Het gebeurt niet vaak (en ik kan dan ook geen voorbeeld meer terugvinden), maar er zou dan ook even een opmerking over top-posting bij kunnen.
Op donderdag 06 juni 2002 11:20 schreef blackd het volgende:
Ik weet nog dat ik op nieuwsgroepen was, en daar werd vaak geschreewd: Leer quoten! Dat is 'een vak apart'...
www.leerquoten.nl :P

On-topic: Over een inhoudelijk antwoord bij een opmerking over de regels, en greetz onder de beginpost ben ik het helemaal eens met bovenstaande opmerkingen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1