Toon posts:

Soundfiles v.h. testen v.d nieuwe drivers v.d SBL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag tweakers,

beetje vreemde en domme vraag, maar ik ben ontzettend fan van de manier waarop die nederlandse kerel in die allernieuwste drivers van de soundblaster live (voor xp dan) de teksten 'linkerkanaal' en 'rechterkanaal' uitspreekt. Echt helemaal geweldig. Maar de vraag is, waar staan de bestanden van deze uitspraken? Weet iemand dat, vast wel toch! :P

Alvast bedankt

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
voor de medemods: Deze vraag is zo maf, die laten we staan :+

Verwijderd

origineel genoeg jeroen, ik zal het thuis voor je uitzoeken :)

edit: leuk zo'n opendag op de uni, nog steeds gotten

Verwijderd

Het is inderdaad geweldig hoe die vent dat zegt. Toen ik het de eerste keer hoorde heb ik 10 minuten strak gelegen! :-)

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het gaat toch om het idee he. Jammer dat ik hier die bestanden niet heb, is toch altijd wel lachen, in zo'n hele stille studieruimte ineens keihard 'RECHTERKANAAL' horen. Trouwens, voor de goede orde, ik heb die 2 files al gevonden, maar ik snap nog 1 ding niet. In diezelfde map staat bijvoorbeeld ook de file voor rechtsachter en linksachter, maar die kan ik niet luisteren in winamp omdat ik juist die speakers niet heb. Maar als ik em dan in een ander geluidsprogramma open speelt ie ze wel af, maar als ik ze dan met een andere indeling wil opslaan doet ie het weer niet. Any suggestions???

Verwijderd

Je moet ze met het geluidsprogramma waarmee je ze wel kan openen converteren naar een ander formaat.

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-08 13:19
waar staan die files? Ik wil ook wel uns ffies lekker hard lachen :D

Verwijderd

Topicstarter
Ze staat gewoon in --> Program files/Creative/surmix2/wave
Zoiets in ieder geval. Maar het probleem is dus dat je ze niet kan convorteren, in ieder geval niet met degenen die ik heb geprobeerd. Moet een herkenbaar probleem zijn, of niet? HUUEEEELLLLPPP :P

Witlof

Verwijderd

Neem ze dan gewoon op met je microfoon! 8-)

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:07
Wellicht kun je een recorder laten meelopen (cooledit bijv), en dat 'what u hear' aanzetten ofzo, dan heb je 'm wellicht ook als wavje.
Kep de bestanden zelf niet, dus kan ook niet testen. Wil ze wel graag horen :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Mark83
De line-in direct aan de line out zetten en dan afspelen en opnemen. Wel ffies opletten dat er niet een loop onstaat die steeds harder geluid gaat produceren, heb ik ooit gehad, en ben er nog steeds doof van. Maar de kwaliteit blijft dan gewoon goed :D

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal ze binnenkort even op me server zetten en hier linken, kunnen we er met z'n allen lekker naar luisteren. Ik ben er trouwens voor om eens uit te zoeken wie deze geluiden nu eigenlijk heeft ingesproken, en dan meteen voor deze man een fanclub op te richten. Klinkt gek, maar ben ik nog serieus van plan ook nog. En over die microfoon en opnemen, kan dat wel door elkaar heen, dus EN geluid afspelen en tegelijkertijd meteen weer opnemen?

Verwijderd

Met een beetje soundcard wel lijkt me

• Mark83
Met zowat elke kan je dat hoor, nog nooit eentje gezien die dat niet kon geloof ik (tenminste die line-in en line-out had, als je windows of linux maar mee wilt werken :)

Gewoon even een kabeltje van de een naar de ander leggen en klaar ben je :)

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 15:35 schreef djklungel het volgende:
Met zowat elke kan je dat hoor, nog nooit eentje gezien die dat niet kon geloof ik (tenminste die line-in en line-out had, als je windows of linux maar mee wilt werken :)

Gewoon even een kabeltje van de een naar de ander leggen en klaar ben je :)
nou sterker nog, als je de opname ingang op what u hear zet heb je geen kwaliteitsverlies :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb ze hoor :P

- http://members1.chello.nl/j.f.roelofs/left.wav
en
- http://members1.chello.nl/j.f.roelofs/right.wav

Maar weet iemand hoe we kunnen achterhalen wie degene is die deze bestanden heeft ingesproken?

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 17:49 schreef Witlofje het volgende:
Ok, ik heb ze hoor :P

- http://members1.chello.nl/j.f.roelofs/left.wav
en
- http://members1.chello.nl/j.f.roelofs/right.wav

Maar weet iemand hoe we kunnen achterhalen wie degene is die deze bestanden heeft ingesproken?
ff creative mailen of de credits goed doorlezen :)

je bent trouwens niet goed wijs ;)

• Mark83
Woowie, wat een stoer geluid, geloof niet dat het bij mijn Audigy zit, wat een gemis :( en dan dacht ik nog wel dat ie zo compleet was :( Ik ga een klachterbrief sturen!!!
Wat stoer is om de boxen om te draaien, dan weet je na een avondje luisteren niet meer wat links en rechts is :D ...

Hebben mensen nog meer van dit soort geluidjes. I Love this sounds. Ik zal nog uns zoeken of ik wat van dit soort geluiden heb.
Pagina: 1