LOLOp vrijdag 14 juni 2002 10:04 schreef DDX het volgende:vooral aan de reactie van een andere rijder te zien
die keerde om en kwam eens kijken waarin ik nou weer reed
ook misschien leuk trouwens: online race tussen Mercedes SL55's 
trouwens wat vinden jullie van GP4 ? (zag dat die gisteren was uitgekomen)
trouwens wat vinden jullie van GP4 ? (zag dat die gisteren was uitgekomen)
Iemand al een site gevonden met (goede) race setups ?
Verwijderd
Hoe krijg je "legaal" die extra autos? Wat moet je daarvoor doen als je niet je ini/player file wil editten??
Iemand enig idee welke autos je wat moet doen?
Iemand enig idee welke autos je wat moet doen?
In de schoolmode overal goud halen. Hebbie bij een circuits bij alle onderdelen goud, krijg je zoon auto.
Verwijderd
Kan je een beetje goed online racen met deze game dan?
Soort van build in browser, of via gamespy?
allebeiOp vrijdag 14 juni 2002 23:49 schreef Ro2 het volgende:
Kan je een beetje goed online racen met deze game dan?
een build-in gamespy browser
Verwijderd
hmm, dat is wel stoer! Moet je er geen lamers tussen hebben zitten!
Als je dan ook nog eens je eigen skins kon maken voor de auto's dan kan je een team opzetten ofzo :P!
Als je dan ook nog eens je eigen skins kon maken voor de auto's dan kan je een team opzetten ofzo :P!
Daar gaat het al foutOp zaterdag 15 juni 2002 00:00 schreef Ro2 het volgende:Moet je er geen lamers tussen hebben zitten!
YES!!!
Ik krijg dit spel (full version) Maandag!
(op de illegali manier
) Boeiuh, maar ik lees nu heel vaak dat online acties niet zo geweldig zijn?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Je moet een goede server vinden om lag vrij te kunnen racen, en je zult altijd wel een aantal lamers hebben
gelukkig zijn lamers wel makkelijk te herkennen: ze rijden altijd in een Ferrari
Op welke percentage hebben jullie "digital steering rate" en "speed sensitivity staan" om zo realistisch mogelijk te rijden?

Ik rij met toetsenbord, en ik heb digital steering rate op 17% staan, en de rest op 100%
hoe krijg je die medical car?
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
ff een klein stukje terugbladeren in deze draad.Op zaterdag 15 juni 2002 12:39 schreef robertos het volgende:
hoe krijg je die medical car?
Verwijderd
Heb me net de thrustmaster kit met force feedback stuurtje en pedalen aangekocht, een aanrader voor dit spel.
Het is een gans ander spel eens je daarmee wat gereden hebt
.
De pedalen heb ik meteen ook maar gemod, alu pedaaltjes op de originele plastic pedals geschroefd
Het is een gans ander spel eens je daarmee wat gereden hebt
De pedalen heb ik meteen ook maar gemod, alu pedaaltjes op de originele plastic pedals geschroefd
Weet iemand waar de nieuwe carsets voor F1 2002 te downloaden zijn? Ook een sound update zou wel welkom zijn.
De search leverde het volgende op:
Je zoekactie naar 'f1 2002 carsets' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.
Je zoekactie naar 'carsets' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.
Open je daar een topic over vliegt er meteen een slotje op...beetje zwakjes...
De search leverde het volgende op:
Je zoekactie naar 'f1 2002 carsets' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.
Je zoekactie naar 'carsets' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.
Open je daar een topic over vliegt er meteen een slotje op...beetje zwakjes...
Weet iemand waar ik de no-cd hack van f1 2002 kan vinden, mijn creative dvd heeft het namenlijk net begeven
. Ik kan dus ook geen f1 2002 spelen
Op gamecopyworld stond ie nog niet in de lijst... please sombody help me.
Weet niemand het ik heb 'm namenlijk al een dag niet gespeeld
. Mijn vriendin gaat vanavond weg en dan wil ik 'm zeker wel spelen. help help help me!!!
Ik denk niet dat dat mag hier, maar zeker weten doe ik het niet, zoek maar eens goed op de gewone niet officiele f1-2002 sites (waar je ook upgrades kan halen etc voor tracks/autos en zulke dingen). Staat vast wel ergens een linkjeOp zondag 16 juni 2002 17:59 schreef Mr.David het volgende:
Weet niemand het ik heb 'm namenlijk al een dag niet gespeeld. Mijn vriendin gaat vanavond weg en dan wil ik 'm zeker wel spelen. help help help me!!!
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
http://f12k2.relaygames.com/ <------ Is van dezelfde maker, maar voor f1 2002. Die andere wordt niet meer ge update dacht ik.
Ja gevonden...
Stom van me ik ben 20x op die site geweest voor setups etc. daar niet naar gekeken???
Komt omdat ik cracks/hacks altijd van gamecopyworld afhaal. (cd-rom verwisselen en opstarten is zeer irritant
)
Bedankt...
Bedankt...
Ik heb het spel net gekocht en ben meteen een race gaan doen. Als ik de race begin gaat mijn auto vanzelf naar achteren. En moet ik dmv gas geven en remmen de auto stil laten staan, maar wat ik ook probeer ik krijg een stop en go penalty omdat ik een valse start maak. Wat doe ik fout??
MacBook Pro 14" 2021
Alleen doetie het perfect onder ME op een andere drive.
Doh... Maar al voor dat die lichten uit zijn beweegt mijn auto uit zichzelf naar achteren. Misschien omdat mijn joystick niet goed ingesteld is??Op zondag 16 juni 2002 21:24 schreef dab-erwt het volgende:
Je moet wachten tot die rode lichten uit gaan
Nog 1 vraagje. Af en toe zit het spel compleet vast (ik draai XP), maar als ik mijn virusscanner (NAV 2002) uitzet heb ik daar geen last van. Iemand anders met zulk soort problemen??
MacBook Pro 14" 2021
Ik heb net effie sonline geraced, en het "lag" is best wel irritant, hoe kun je nou achter iemand aan slipstreamen, met 340 km/u om bij een bocht an te komen, uit de slipstream wil jij je auto ernaast zetten en dan zolaat mogelijk remmen, maar dat gaat niet door die "lag" waardoor je tegenstander 20 meter voor je uit ziet, en opeens weer VLAK voor je neus
Das wel jammer ja.
Als je dit nou op een LAN doet, dan heb je er toch geen last van?
Klopt, dan zou je er geen last van moeten hebben.
Dit werkt idd perfect.... (in tegenstelling totOp maandag 17 juni 2002 23:11 schreef ND het volgende:

Verwijderd
Geof heeft gewoon geen FUK veranderd, de MP mode zuigt ook al omdat je de hele tijd de hele verbinding overnieuw moet maken na een race! En de server pc die lagt en hapert altijd als de tering.Op dinsdag 18 juni 2002 03:05 schreef ZaWoot het volgende:
[..]
Dit werkt idd perfect.... (in tegenstelling totGP4)
Daarnaast is F1 2002 gewoon veel realistischer!
damn weet je wat ook klote is als je last van lag hebt, dan loopt het zeg maar vast, het beeld, maar je word een paar meter achteruit, of vooruit gezet, en dan gaat het beeld weer verder. Erg irritant als je net bij een bocht instuurt/aanremt
Verwijderd
okay mensen,
Aangezien m'n andere topic gesloten werd moet ik het hier maar vragen.
Tijdens de installatie van F1 2002 loopt ie vast met een foutmelding. fout bij het decomprimeren van ondersteunings bestanden: de parameter is onjuist"
Wat kan ik hieraan doen?
volgende gegevens
ik heb al op de EA site gekeken, en daar staat dat je moet wisselen van CD-rom speler, dit heb ik dan ook gedaan, maar dit helpt niets!
nieuwste direct x 8.1, nieuwste vid.kaart drivers.
nieuwste geluidskaart drivers
windows 2000
dual P!!!@1000mhz,
512 MB werkgeheugen
geforce 2 GTS vid. kaart
verder windows 2000
kzou niet weten wat ik verkeerd doe?
Tijdens de installatie van F1 2002 loopt ie vast met een foutmelding. fout bij het decomprimeren van ondersteunings bestanden: de parameter is onjuist"
Wat kan ik hieraan doen?
volgende gegevens
ik heb al op de EA site gekeken, en daar staat dat je moet wisselen van CD-rom speler, dit heb ik dan ook gedaan, maar dit helpt niets!
windows 2000
dual P!!!@1000mhz,
512 MB werkgeheugen
geforce 2 GTS vid. kaart
verder windows 2000
Het origineel kopenOp dinsdag 18 juni 2002 20:22 schreef arjo_kamp het volgende:
okay mensen,
Wat kan ik hieraan doen?
volgende gegevens
windows 2000
dual P!!!@1000mhz,
512 MB werkgeheugen
geforce 2 GTS vid. kaart
verder windows 2000
Lijkt mij ook het probleem...Op woensdag 19 juni 2002 11:04 schreef NuKeFaCe het volgende:
[..]
Het origineel kopen![]()
Zeker gefikt met Nero?
Download deamon tools en mount daarmee het image. Probeer het dan eens te installeren.Op woensdag 19 juni 2002 09:55 schreef arjo_kamp het volgende:
okay,
kickje, mensen, plz help me!
Is get niet een goed idee om ff een race te orgraniseren? (multiplayer) Ik heb namelijk wel zin in.
btw, wat is Nurnburgring (ofsowiets) een klote circuit geworden zeg
Wat kunnen de redenen zijn voor "Connection Refused" als "You have been removed from the server" (ik deed niets fout)?
Wat kunnen de redenen zijn voor "Connection Refused" als "You have been removed from the server" (ik deed niets fout)?
Nürburgring is er idd op achteruit gegaan, zit nu compleet geen flow in het eerste gedeelte, veels te langzaam.Op woensdag 19 juni 2002 12:17 schreef ND het volgende:
Is get niet een goed idee om ff een race te orgraniseren? (multiplayer) Ik heb namelijk wel zin in.
Als iemand je kicked v/d server krijg je dus de removed melding. De refused misschien door een wachtwoord oid.
Bij mij is 1 bestand corrupt. Het gaat om setup.inxOp woensdag 19 juni 2002 11:43 schreef MartijnA3 het volgende:
Download deamon tools en mount daarmee het image. Probeer het dan eens te installeren.
Wie kan mij daaraan helpen?
Ik moet toegeven dat ik het origineel niet heb, maar ik wil het spel eerst proberen, daarna koop ik het wel (as usual met F1 spellen).
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
1. Je moet het fikken met 1 v/d progs die vermeld staan in de .nfoOp woensdag 19 juni 2002 17:22 schreef Smarron het volgende:
[..]
Bij mij is 1 bestand corrupt. Het gaat om setup.inx
Wie kan mij daaraan helpen?
Ik moet toegeven dat ik het origineel niet heb, maar ik wil het spel eerst proberen, daarna koop ik het wel (as usual met F1 spellen).
Zo moeilijk is dat toch niet, goed fikken en/of lezen?
Thanx. Heb Nero gebruikt. Maar CDRWin herkent mijn brander niet (Lite-On 32123S). Ik zal Fireburner nog even proberen.Op woensdag 19 juni 2002 18:26 schreef Redje het volgende:
1. Je moet het fikken met 1 v/d progs die vermeld staan in de .nfo
Zo moeilijk is dat toch niet, goed fikken en/of lezen?
Nog niemand die iets met mijn 2de vraag kan??Op zondag 16 juni 2002 23:56 schreef paulmadejong het volgende:
[..]
Doh... Maar al voor dat die lichten uit zijn beweegt mijn auto uit zichzelf naar achteren. Misschien omdat mijn joystick niet goed ingesteld is??
Nog 1 vraagje. Af en toe zit het spel compleet vast (ik draai XP), maar als ik mijn virusscanner (NAV 2002) uitzet heb ik daar geen last van. Iemand anders met zulk soort problemen??
MacBook Pro 14" 2021
Dat is denk ik wel logisch, omdat een virusscanner in verhouding vrij veel vraagtOp woensdag 19 juni 2002 18:38 schreef paulmadejong het volgende:
[..]
Nog niemand die iets met mijn 2de vraag kan??
sinds ik mijn 128MB 133Mhz geheugen op 100Mhz laat lopen, loopt mijn PC niet meer vast
Ok, het installeren is gelukt! CDRWin 3.9A vond mijn brander wel 
Ik heb het even snel gespeeld. Het ziet er gruwelijk mooi uit!
Ik moet jammer genoeg de hele avond weg, maar hier alvast een screenie van mijn ervaringen. Ik speel het spel op 1600*1200, 32bit. 
Ik heb het even snel gespeeld. Het ziet er gruwelijk mooi uit!

Ziet er wel leuk uit, maar IMO kun je toch beter 2x AA @ 1280x1024 hebben in plaats van 1600x1200 zonder AA.Op woensdag 19 juni 2002 19:16 schreef Smarron het volgende:
Ok, het installeren is gelukt! CDRWin 3.9A vond mijn brander wel
Ik heb het even snel gespeeld. Het ziet er gruwelijk mooi uit!Ik moet jammer genoeg de hele avond weg, maar hier alvast een screenie van mijn ervaringen. Ik speel het spel op 1600*1200, 32bit.
[afbeelding]
Probeer het maar eens, weg knipperende lijntjes/pixels in beeld
Ik vind AA echt belangrijker dan zo'n hoge res.
Verwijderd
Met mijn Logitech Formula Force stuur is het net alsof de centreerveer niet ingeschakeld is..........in mijn profiler staat ie uiteraard wel aan.
De FF heb ik niet op max staan maar ik ben al bijna een middag aan het klooien met de instellingen (rijdt al
).
Het is idd wel irri als je bolide bij 300 km/u spontaan naar links of rechts wil
.
Verder is ie
De FF heb ik niet op max staan maar ik ben al bijna een middag aan het klooien met de instellingen (rijdt al
Het is idd wel irri als je bolide bij 300 km/u spontaan naar links of rechts wil
Verder is ie
Heb ik ook gehad met dat stuur, moet je eens proberen om je FFb effecten op 0 % (midden v/h schuifje) te zetten....Op woensdag 19 juni 2002 19:19 schreef AAtuSSS het volgende:
Met mijn Logitech Formula Force stuur is het net alsof de centreerveer niet ingeschakeld is..........in mijn profiler staat ie uiteraard wel aan.
De FF heb ik niet op max staan maar ik ben al bijna een middag aan het klooien met de instellingen (rijdt al).
Het is idd wel irri als je bolide bij 300 km/u spontaan naar links of rechts wil.
Je hebt dan nog wel FFB
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
Met andere spellen heb ik geen problemen, en volgens mij heb ik best een goede pc (zie mn sig)Op woensdag 19 juni 2002 18:45 schreef ND het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel logisch, omdat een virusscanner in verhouding vrij veel vraagtDus als je F1 2002 speelt, je virusscanner uitzetten
sinds ik mijn 128MB 133Mhz geheugen op 100Mhz laat lopen, loopt mijn PC niet meer vast<--- heeft niets met jouw bericht te maken, alleen ik wilde het ff vermelden
MacBook Pro 14" 2021
Gaat dat niet veel ten koste van de snelheid ?Op woensdag 19 juni 2002 19:18 schreef speed24 het volgende:
Ziet er wel leuk uit, maar IMO kun je toch beter 2x AA @ 1280x1024 hebben in plaats van 1600x1200 zonder AA.
Probeer het maar eens, weg knipperende lijntjes/pixels in beeld
Ik vind AA echt belangrijker dan zo'n hoge res.
Paar shots genomen in 1152x864x32 met Quincunx FSAA(resized naar 800x600), fps staat rechts boven.
De carset is van Ralph en Emac, http://www.emacf1.com

Verwijderd
Ik wil F1 2002 nu installeren, maar ik krijg een foutmelding:

Het maakt niet uit welke taal ik kies, telkens krijg ik deze foutmelding
Opnieuw opstarten helpt ook niet. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb Windows 2000. Service Pack 2. DirectX 8.1.

Het maakt niet uit welke taal ik kies, telkens krijg ik deze foutmelding
Lekker vliegen! (Beide Schumi's geloof ik) 

Je moet de image niet met Nero branden maar met Fireburner of CDRWin. Anders doet hij het inderdaad niet. Je krijgt ook een ander setup-scherm te zien als je het met deze proggies brandt.Op donderdag 20 juni 2002 01:06 schreef Racetows het volgende:
[plaatje]
Het maakt niet uit welke taal ik kies, telkens krijg ik deze foutmeldingOpnieuw opstarten helpt ook niet. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Verwijderd
OeiOp donderdag 20 juni 2002 07:56 schreef Smarron het volgende:
[..]
Je moet de image niet met Nero branden maar met Fireburner of CDRWin. Anders doet hij het inderdaad niet. Je krijgt ook een ander setup-scherm te zien als je het met deze proggies brandt.
Thnx voor de info
Al gelukt?Op donderdag 20 juni 2002 11:04 schreef Racetows het volgende:
Oei
Thnx voor de info
wh0000000000000000000000000t gelikt man!Op woensdag 19 juni 2002 22:51 schreef Redje het volgende:
Paar shots genomen in 1152x864x32 met Quincunx FSAA(resized naar 800x600), fps staat rechts boven.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
bij mij werkte zelfs fireburner niet, ik heb het met deamon tools gedaan, en dat werkt wel, ff testen!Op donderdag 20 juni 2002 11:04 schreef Racetows het volgende:
[..]
Oei
Thnx voor de info
GVD!
Ik heb al een stuk of 10x online geraced, maar NOG NOOIT een race uitgereden, zelfs niet een race van 6 rondjes
Ik word telkens gekicked van de server 
Wie heeft hier ook heeeeeeeeeeel vaak last van? Wie heeft er al een keer een race uitgereden online? Is dat wel mogelijk??

Wie heeft hier ook heeeeeeeeeeel vaak last van? Wie heeft er al een keer een race uitgereden online? Is dat wel mogelijk??
Verwijderd
zeker mogelijk...maar bijna alleen maar op een snelle server....anders vaak lags en kicks...
MAAR, soms wordt je ook gewoon gekickt als je 1ste ligt
Owjah das waar ook nog, ik ben alleen gekicked wanneer ik 1e wsOp donderdag 20 juni 2002 21:34 schreef FoofMan het volgende:
zeker mogelijk...maar bijna alleen maar op een snelle server....anders vaak lags en kicks...

haddik ook, rebooten, cd schoonmaken, 300x blazen, tegen m'n pc aanschoppen hielpOp donderdag 20 juni 2002 01:06 schreef Racetows het volgende:
[afbeelding]
Het maakt niet uit welke taal ik kies, telkens krijg ik deze foutmeldingOpnieuw opstarten helpt ook niet. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb geen geluid tijdens het spelen.. helemaal niks. de eerste keer had ik wel geluid maar ineens was het weg. Ik heb dirextX 8.1 opnieuw geinstalleerd en ik heb de nieuwste drivers van mn soundcard wat trouwens een C-media kaart is..... hij is niet gekocht maar andere spelen wel gewoon goed
Verwijderd
Het is nu beter....ik heb 'm nu op - 60% en kan eindelijk lekker corrigeren en de wagen zichzelf recht laten trekken....Op woensdag 19 juni 2002 19:34 schreef ErHa het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad met dat stuur, moet je eens proberen om je FFb effecten op 0 % (midden v/h schuifje) te zetten....
Je hebt dan nog wel FFBmaar hij trekt niet meer continu weg
F1 roeleert hard!
Verwijderd
Weet iemand waar je instelt van dat je zelf in de pits kan rijden, en dat hij het niet automatisch allemaal doet
Heeft iemand zin om online te karren? (nu)
Ga maar, misschien kom ik je tegenOp vrijdag 21 juni 2002 15:49 schreef ND het volgende:
Heeft iemand zin om online te karren? (nu)
In F1 2000 (ja hele oude versie) kon je bij de start gewoon gas geven en je wagen ging dan niet rijden. Nu bij F1 2002 wel.
Vreselijk irritant want ik moet namelijk eeen beetje gas geven bij de start om niet achteruit te rijden. Als ik teveel gas geef krijg ik een stop & go penalty voor een valse start.
Wat doe ik fout, en hoe werkt Launch Control (staat standaar op de knop slash maar als ik daarom druk gebeurt er niets???)
Vreselijk irritant want ik moet namelijk eeen beetje gas geven bij de start om niet achteruit te rijden. Als ik teveel gas geef krijg ik een stop & go penalty voor een valse start.
Wat doe ik fout, en hoe werkt Launch Control (staat standaar op de knop slash maar als ik daarom druk gebeurt er niets???)
MacBook Pro 14" 2021
Launch control : versnelling in NEUTRAAL, op SLASH "/" drukken, en blijven drukken. GAS EROP! en blijven met die GAS EROP. Als de lichten uitgaan, SLASH "/" LOSLATEN and off you go!Op vrijdag 21 juni 2002 21:34 schreef paulmadejong het volgende:
In F1 2000 (ja hele oude versie) kon je bij de start gewoon gas geven en je wagen ging dan niet rijden. Nu bij F1 2002 wel.
Verwijderd
ik heb hem gewoon met nero 5.5.7.2 gebrand geen probsOp donderdag 20 juni 2002 07:56 schreef Smarron het volgende:
[..]
Je moet de image niet met Nero branden maar met Fireburner of CDRWin. Anders doet hij het inderdaad niet. Je krijgt ook een ander setup-scherm te zien als je het met deze proggies brandt.
Verwijderd
Ik speel het nu op 1152x864 16 bit 75 Hz met een Geforce 6800 32MB DDR,pentium 3 800,384 ram geheugen.(XP pro)
Ik haal rond de 20 fps als ik bij een race achteraan start dus wat dat betreft heb ik de boel redelijk voor elkaar (gezien mijn specs)
Sinds ik op 1152x864 speel word ik soms terug naar mijn desktop gestuurd.........weet iemand hier wat op?
Ik haal rond de 20 fps als ik bij een race achteraan start dus wat dat betreft heb ik de boel redelijk voor elkaar (gezien mijn specs)
Sinds ik op 1152x864 speel word ik soms terug naar mijn desktop gestuurd.........weet iemand hier wat op?
Verwijderd
Ja. Ik heb 't nu kunnen installeren, thanksOp donderdag 20 juni 2002 12:32 schreef Smarron het volgende:
[..]
Al gelukt?
heeft het spel eigenlijk de nieuwe hockenheimring, de nieuwe piststraat uitgang in canada en de nieuwe eerste gedeelte van de nurnburgring.
Nieuwe Hockenheim: JA
Nieuwe pituitgang Canada: NEE
3de vraag weet ik niet
Nieuwe pituitgang Canada: NEE
3de vraag weet ik niet
En die is verrot moeilijk!Op maandag 24 juni 2002 13:52 schreef Schumi4ever het volgende:
Nieuwe Nurburgring zit er in.
sinds ik die crap carset van ralph humerich of hoe die heet heb geinstalled onthoud hij mijn 3d setup en driver config niet meer
crap
iemand een oplossing hiervoor?
crap
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Pfff gaan we nu weer F1 2002 spelen?Op maandag 24 juni 2002 18:14 schreef Phusebox het volgende:
sinds ik die crap carset van ralph humerich of hoe die heet heb geinstalled onthoud hij mijn 3d setup en driver config niet meer
crap
Je weet ook niet wat je wil
Na de update had ik het probleem dat ik steeds na het afsluiten het team kreeg na de install... had voor de install ooit Toyota als team gekozen, ook al koos ik (na de install) voor McLaren ofzo na het spel op nieuw te hebben opgestart kreeg ik Toyota weer terug
Anyway je moet ff kijken in de config files:
Config.ini -> default config
ConfigRH02.ini -> speciaal voor de RH2002 update, hier moet je dus ff in prutsen
Verwijderd
Waar ik me mataloos aan irriteer is dat de computergestuurde auto's op het rechte stuk soms terugschakelen om zo informatie naar de pits ofzo te verzenden. Meestal na de eerste raceronde ofzo, als je niet oppast knal je er zo op.
Waar is dit goed voor?!
Waar is dit goed voor?!
Ja van die dingen erger ik me ookOp maandag 24 juni 2002 19:37 schreef Kaaskoekje het volgende:
Waar ik me mataloos aan irriteer is dat de computergestuurde auto's op het rechte stuk soms terugschakelen om zo informatie naar de pits ofzo te verzenden. Meestal na de eerste raceronde ofzo, als je niet oppast knal je er zo op.
Waar is dit goed voor?!
Of bij de GP van Duitsland (Hockenheim) de pit uitgang, rijd er AI voor je, maar als er een auto langskomt, dan gaat de AI net na de pit exit VOL OP ZIJN REMMEN om de auto te passeren, en jij rijd er natuurlijk net achter te accelereren

pffff, das eruit
Hoe kan je eigenlijk met multiplayer een prive sessie maken? (En wanneer krijg je een "CONNECTION REFUSED"?)
Verwijderd
nog 1 vraagje:
Ik rij net een race op Monza, en dan zie je de temp 35 graden en de baan temp 40 graden.
Weer is mooi en voorspelde weer is ook mooi.
Mooi denk je, das altijd lekker rijden.
Krijg je zo'n leuk steuke met:
Hallo!!!!
Welkom in Italie.
Het weer is gewoon prachtig, blablablablablabla
Totdat je wegrijdt en ziet dat de baan nat is
Kan je dat ook ergens van tevoren weten???
Ik rij net een race op Monza, en dan zie je de temp 35 graden en de baan temp 40 graden.
Hallo!!!!
Welkom in Italie.
Ja daar heb ik ook last van, vet irritantOp maandag 24 juni 2002 21:00 schreef Kaaskoekje het volgende:
nog 1 vraagje:
Hallo!!!!
Welkom in Italie.

Met welke moeilijkheidsgraad rijd een tweaker een championship??
Ik rij met traction low, ABS low, voor de rest ALLE hulp uit, weer seizoen 2002, agression 100%, nog iets 100%, driver strength 96%.
Ik moet nu Imola rijden, k'heb 30 punten.
Welke percentages moet je hieronder gebruiken om zo realistisch en "echt" mogelijk met een stuurtje/pedalen te racen??
en wat betekenen ze ongeveer?
en wat betekenen ze ongeveer?

Dat zijn digital opties, das zijn voor de toetsenOp dinsdag 25 juni 2002 18:20 schreef Sheik het volgende:
/\
|
Iemand een idee?
Ah...ik heb speed sens nu op 100% gezet. Hij reageert nu een stuk minder gevoelig bij het in- en uitkomen van de bochten en op hoge snelheden op rechte stukken. Veel fijner vind ik. Als je speed sens op 0% zet ofzo...dan reageert je auto op het kleinste tikje van je stuur. Das minder...
Een van de reden waarom ik in f1 2002 altijd in droog weer rijd. De andere is dat die regen zowiezo bar slecht is. Je ziet bijna niet eens regenOp maandag 24 juni 2002 21:00 schreef Kaaskoekje het volgende:
nog 1 vraagje:
Hallo!!!!
Welkom in Italie.
Verwijderd
Misschien een tip voor degenen die het handig vinden om de instellingen in het Nederlands te hebben en het commentaar Engels.
('k heb niks tegen m'n moerstaal
maar het commentaar is om te
zo slecht).
Neem de Sound file van de cd en kopieër die naar je F1 2002 Map.
Bij een Nederlandstalige installatie wordt het commentaar Engels
.
('k heb niks tegen m'n moerstaal
Neem de Sound file van de cd en kopieër die naar je F1 2002 Map.
Bij een Nederlandstalige installatie wordt het commentaar Engels
Hee shit, ik wil juist zo gevoelig mogelijk sturen! Ik had hem op 100% gezet, maar dat is dus niet goed. Het sturen gaat niet heel traag, maar moet wel flink mijn stuur omver gooien om de hairpins door te komen.Op dinsdag 25 juni 2002 18:37 schreef Sheik het volgende:
Ah...ik heb speed sens nu op 100% gezet. Hij reageert nu een stuk minder gevoelig bij het in- en uitkomen van de bochten en op hoge snelheden op rechte stukken. Veel fijner vind ik. Als je speed sens op 0% zet ofzo...dan reageert je auto op het kleinste tikje van je stuur. Das minder...
Dan gaat deze vanavond naar 10%. Hoe gevoeliger hoe beter voor mij!
Ben ik dan zo dom? Speed sensivity: 100%
Lijkt mij toch dat de gevoeligheid supersterk moet zijn! Of bedoelen ze er mee dat 100% van je draairichting gebruikt moet worden om 100% te sturen? Dat zal het wel zijn. Maar goed, ik vond het lekker misleidend.
* Smarron kan al niet wachten om naar huis te mogen van het werk om eens lekker te racen!

De achterkant breekt nu ook veel sneller weg, ook al heb ik balans op high en tractioncontrol aan.
Als ie snapt bij het hard-aanremmen -> rembalans naar vorenOp woensdag 26 juni 2002 11:33 schreef SPOXER het volgende:
De achterkant breekt nu ook veel sneller weg, ook al heb ik balans op high en tractioncontrol aan.
Breekt ie uit bij het begin v/e bocht, dan het je waarschijnlijk last van overstuur -> meer achter vleugel
Ook met de veren, roll-bar en dempers kan je veel uitbreek akties opvangen.
Alleen dit kan je niet veranderen als je met de schuifjes je setup configureerd.
Hoe verlaag je je fuel? In kwalificatie wil ik natuurlijk met zo min mogelijk fuel rijden. Dus in de pits druk ik op enter, verlaag de fuel met de pijltjes druk weer op enter maar de fuel blijft gewoon op de standaardwaarde staan 
En nog iets, kan je in multiplayer ook chatten zonder naar de 'lobby' te gaan. Dus gewoon als je in de auto aan het racen bent?
En nog iets, kan je in multiplayer ook chatten zonder naar de 'lobby' te gaan. Dus gewoon als je in de auto aan het racen bent?
vtec just kicked in yo!
Verwijderd
Kan iemand ff duidelijk per onderdeel neerzetten wat handig is om de snelheid en wegligging van je auto te verbeteren? Ik ben lang bezig geweest maar ik kom er niet echt uit...
Hoe zet je die Quincunx FSAA aan en wat bedoellu met die 2 resoluties? Dus je draait Quincunx op 1152x864/32? Welke FPS haal je dan met welke specs?Op woensdag 19 juni 2002 22:51 schreef Redje het volgende:
Hoe kan ik mijn FPS ingame zien?
Met mijn sys heb ik op Monaco (setting:4xAA @ 1280x1024/32) veel te veel lag, dus onspeelbaar