Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Was nog voor de GPOp zondag 09 juni 2002 21:38 schreef Redje het volgende:
[..]
Tssss moest je niet F1 kijken dan?
FF kijkenOp zondag 09 juni 2002 21:51 schreef weststar het volgende:
nou lekker... net ff online geraced.. op ned server, misschien zat er ook el iemand van jullie op.. stond mooi 2e op de grid.. denk een of andere jankukel in een ferrari dat hij de wedstrijd in de 1e bocht kan winnen, ten koste van m'n achtervleugel..
Maar goed.. iemand vroeg hier om meer sites aangaande f1 2002, een hele goeie, met goeie tips om de wagens te editen:
http://cdg.all2race.de/
succes!
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
ik zat net ook op nl serverOp zondag 09 juni 2002 21:51 schreef weststar het volgende:
nou lekker... net ff online geraced.. op ned server, misschien zat er ook el iemand van jullie op.. stond mooi 2e op de grid.. denk een of andere jankukel in een ferrari dat hij de wedstrijd in de 1e bocht kan winnen, ten koste van m'n achtervleugel..
inderdaad ook zo iemand die vol tegen je aankomt
ik was voorvleugel kwijt, en moest pits opzoeken
(ook leuke animatie, alleen jammer dat vleugel er spontaan weer aanzit als ze banden verwisselen)
2 dingen die ea mag fixen:
rode vlag in spel hebben ze nog nooit van gehoord
je moet steeds slalom rijden tussen auto's die op startgrid blijven staan
of haal dan op z'n minst die auto's weg als ze er een halve ronde staan
en erg belangrijk:
de 1sec join-lag
iedere keer als je bezig bent met goede tijd te rijden
en vlakbij een bocht zit, komt er weer iemand in spel binnen
en hopla jij zit in de muur zonder voorkant
Verwijderd
Precies het is afschuwelijk. Ik heb de game maar gedeinstalleerd en de engelse versie opnieuw op m'n schijf gezeg. Een stukkie beter kan ik je vertellen!Op maandag 10 juni 2002 03:58 schreef Esmer het volgende:
Hmm toch niet echt slim van mij om hem in het nederlands te installerenklinkt voor geen meter die stemmen JAmmer!
De net-code kan volgens mij ook wel een stukje beter... Nu is het vaak zo dat je ipv. een vloeiend rijdende auto een slide-show ziet waarbij hij van links naar rechts over de baan zwieberd. (en je dus geen idee hebt waar hij eigenlijk rijd)Op zondag 09 juni 2002 23:21 schreef DDX het volgende:
[..]
ik zat net ook op nl server
inderdaad ook zo iemand die vol tegen je aankomt
ik was voorvleugel kwijt, en moest pits opzoeken
(ook leuke animatie, alleen jammer dat vleugel er spontaan weer aanzit als ze banden verwisselen)
2 dingen die ea mag fixen:
rode vlag in spel hebben ze nog nooit van gehoord
je moet steeds slalom rijden tussen auto's die op startgrid blijven staan
of haal dan op z'n minst die auto's weg als ze er een halve ronde staan
en erg belangrijk:
de 1sec join-lag
iedere keer als je bezig bent met goede tijd te rijden
en vlakbij een bocht zit, komt er weer iemand in spel binnen
en hopla jij zit in de muur zonder voorkant
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verder wel een retegaaf spel en vooral qua gameplay veeeel beter dan gp3 (ondanks dat ik een enorme gp-fan ben en gp4 dan ook ongetwijfeld aan mn verzameling toe ga voegen).
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
ik bedoel; je ligt te rushen om je spel voor GP4 in de winkel te krijgen... maar ja dat mag niet ten koste gaan van zo'n enorme fout als een compleet andere pitlane exit in canada...
ze hebben gewoon de oude track gebruikt
bij GP4 hebben ze ten minste nog alle tracks geremodelt met behulp van GPS
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De nieuwe PIT-lane was voor iedereen een verassing en werd pas op het laatste moment bekend gemaakt, vandaar dus nog de oude pit-exit.Op maandag 10 juni 2002 09:36 schreef Phusebox het volgende:
hmm ben ik de enige die problemen heeft met fouten qua trackdesign...
ik bedoel; je ligt te rushen om je spel voor GP4 in de winkel te krijgen... maar ja dat mag niet ten koste gaan van zo'n enorme fout als een compleet andere pitlane exit in canada...
Neem eens de ps2 versie, die heeft zelfs nog oude nurburgring en oude hockenheimring... das nog veel erger dus...
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Ach het is ook nooit goed... tijdens de start van het nieuwe 2002 seizoen wil iedereen een nieuwe game.Komt ie dan, zodat jij in de 2002 auto's op de 2002 banen kan rijden is het niet goedOp maandag 10 juni 2002 09:36 schreef Phusebox het volgende:
hmm ben ik de enige die problemen heeft met fouten qua trackdesign...
Als je het goed wilt doen maak je een 2002 spel aan het eind van het seizoen, maar dan wil men al weer 2003 autos... dus ja.
Imho beter dan een ouder seizoen zoals GP3/4.
De banen kunnen best realistisch worden, eerst zien, bij UBI's F1RC zagen de banen er erg goed uit(ook gemaakt met GPS) dus hopelijk wordt het wat
en de gamecube versie dan? zeg niet dat die ook de oude banen heeft, anders cancel ik NU mijn bestelling...Op maandag 10 juni 2002 09:43 schreef freddyathlon het volgende:
[..]
De nieuwe PIT-lane was voor iedereen een verassing en werd pas op het laatste moment bekend gemaakt, vandaar dus nog de oude pit-exit.
Neem eens de ps2 versie, die heeft zelfs nog oude nurburgring en oude hockenheimring... das nog veel erger dus...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ach.. binnen een maan dheb je toch het seizoen 2002 in gp4Op maandag 10 juni 2002 10:00 schreef Redje het volgende:
Als je het goed wilt doen maak je een 2002 spel aan het eind van het seizoen, maar dan wil men al weer 2003 autos... dus ja.
Imho beter dan een ouder seizoen zoals GP3/4.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
GP4 komt toch met 2001 seizoen?Op maandag 10 juni 2002 10:54 schreef Phydomir het volgende:
[..]
Ach.. binnen een maan dheb je toch het seizoen 2002 in gp4
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
ik hoop dat ze hem voor de Cube wel verandert hebben ze hebben er zat tijd voorgehad in iedergeval.en de gamecube versie dan? zeg niet dat die ook de oude banen heeft, anders cancel ik NU mijn bestelling...
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Heb ik hier nog niemand over gehoord eigenlijk.
Ik vind ze veel te grijs en veel te licht...
Is daar iets aan te veranderen?
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
jaOp maandag 10 juni 2002 12:10 schreef schnumi het volgende:
phusebox >>> wanneer kwam hij nou op de Cube 14 juni???
probeer eens andere vid drivers te installen
I don't drive fast, I only fly low!
Wil ook wel alleen ben ik dan net klaar met werkenOp maandag 10 juni 2002 18:27 schreef yonexfreak het volgende:
hmm ik wil wel alleen ik sta dan te sporten![]()
zelf heb ik Quicknet kabel maar dat word vannacht overgezet naar Chello
wat dat gaat worden weet ik nog niet, maar als ik paar dagen niets post op dit topic..dan weet je genoeg
Het gaat hier om een logitech wingman force gp usb met de allerlaatste software van logitech.
In het windows controller menu geeft ie ook gewoon aan dat hij het goed doet.Hij is ook helemaal goed gekalibreerd. Zijn er nog meer mensen met dit probleem en heeft iemand hier een oplossing voor?
uhm...
Dit probleem had ik ook. Ook na de nieuwste software te hebben installed. Ik kwam erachter dat als je de controls nogmaals 1 voor 1 instelt, dus voor Accelerate => Gas pedaal intrappen, Brake => rem intrappen dat alles daarna goed werkt. Suc6Op maandag 10 juni 2002 19:37 schreef Smoonshine het volgende:
Ik heb een probleem met mijn racestuur. Het stuur zelf doet het gewoon, maar de pedalen doen het niet goed, wanneer ik de pedalen op aparte assen zet, dan remt ie constant als ik het gas niet in heb en wanneer ik beide pedalen op 1 as heb, dan kan ik geen gas geven.
Het gaat hier om een logitech wingman force gp usb met de allerlaatste software van logitech.
In het windows controller menu geeft ie ook gewoon aan dat hij het goed doet.Hij is ook helemaal goed gekalibreerd. Zijn er nog meer mensen met dit probleem en heeft iemand hier een oplossing voor?
Ga ik net lekker op Canada rijden.. 17 laps.. Ik had er 9 ronden opzitten en zat heerlijk in mijn ritme mijn rondjes te draaien, nummer 2 reed op 10 sec achter me, en hij kon mijn tempo goed volgen..
En dan zul je het zien.. Een of ander lamertje

* Bolk word niet snel aggressief, maar als zo'n kerel naast me op een LAN zou zitten......
Bedankt!!!Op maandag 10 juni 2002 19:43 schreef kevin het volgende:
[..]
Dit probleem had ik ook. Ook na de nieuwste software te hebben installed. Ik kwam erachter dat als je de controls nogmaals 1 voor 1 instelt, dus voor Accelerate => Gas pedaal intrappen, Brake => rem intrappen dat alles daarna goed werkt. Suc6
uhm...
misschien dat er meer mensen zijn ?
jammer dat je niet wat meer info over een server kan zien
(gisteren wel paar die nl en de etc. erachter hadden staan)
hmms 'campus nl' zie ik nu staan, geeft alleen connection refused
waar stel je zoiets in als je server start ?
(zelfde als aantal spelers, soms zie je nml max 4/5 spelers staan bijv.)
teller loopt af voor start
iedereen rijd weg bij 0
(false start toch?)
er brand maar 1 rode lamp nog
na 15sec ofzo wordt lamp groen en ga ik maar eens rijden
vreemd vreemd....
Mooi werkt het!Op maandag 10 juni 2002 20:02 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Bedankt!!!
Toen ik vanmiddag speelde zei iemand in de chat dat hij het kon, door een ini file aan te passen, en zo kon hij met ctrl+1,2,3.. etc berichten sturen vanuit het spel.Op maandag 10 juni 2002 19:24 schreef Sheik het volgende:
Weet iemand inmiddels al of er een hotkey bestaat om te chatten zonder een sessie te verlaten?
Hij zei dat hij het van het EA Sports forum had van sportplanet.com , nu heeft die kerel dat verkeerd gezegd, of ik ben blind want ik kan het nergens vinden
Rijd vervolgens de 4 sessies uit op Hockenheim of Indianapolis, win daar de 4 gouden sterren, en je hebt de medicalcar erbij gewonnen.
Ding rijd voor geen meter, maar toch... Tis best grappig...
Of had iemand dit al uitgevonden dat je die auto's kunt verdienen?
ff een paar regels in je player profile aanpassen, en dan heb je ze ook, allemaalOp maandag 10 juni 2002 21:48 schreef freddyathlon het volgende:Of had iemand dit al uitgevonden dat je die auto's kunt verdienen?
Arrows 2 en 3 zitter, minardi 2 zitter, safety car, medical car, en vreemd genoeg sitten de arrows en jordan van monaco 2001 er ook in...
http://www.emacf1.com/rh/2002/f12002.htm
Zelf nog niet geprobeert, maar de screens zien er erg goed uit.
hmm, wat doet die update precies ?Op dinsdag 11 juni 2002 10:17 schreef Redje het volgende:
Hij is er, de Emac 2002 update!
Als je nou ff naar die site gaatOp dinsdag 11 juni 2002 10:28 schreef kNarf het volgende:
[..]
hmm, wat doet die update precies ?
Hij update de car liveries, dus met tabaco reklame, ook worden de car shapes verbeterd (jordan, arrows bv. waren slecht).
Gewoon ff de Season02 dir backuppen en ff testen. Die van F1 2001 was iig zeer mooi.
Dat backuppen van de season02 dir hoeft niet. Na het installeren van de update kun je het originele spel opstarten en het spel met de update, er wordt namelijk een nieuwe .exe file aangemaakt die je moet starten om het spel met de update te spelen. Als je het spel opstart met de originele .exe file dan heb je nog het gewone spel, zoals je hem gekocht/gedownload hebt.Op dinsdag 11 juni 2002 10:33 schreef Redje het volgende:
[..]
Als je nou ff naar die site gaat
Hij update de car liveries, dus met tabaco reklame, ook worden de car shapes verbeterd (jordan, arrows bv. waren slecht).
Gewoon ff de Season02 dir backuppen en ff testen. Die van F1 2001 was iig zeer mooi.
p.s: Kevin het heeft gewerkt!!
uhm...
Blender....
Wat moet je wijzigen dan in je spelersnaam.plr ??Op dinsdag 11 juni 2002 17:37 schreef Bolk het volgende:
Verander je PLR file ook, pitstops vanuit de cockpit zijn retecool
Kijk nu gaat het ergens op lijken. Die wagens zonder tabacco reclame vind ik toch net niks...Op dinsdag 11 juni 2002 10:17 schreef Redje het volgende:
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik zit hier nu te klooien in mijn player Profile, maar hoe doe ik dat dan?Op maandag 10 juni 2002 22:08 schreef Schumi4ever het volgende:
[..]
ff een paar regels in je player profile aanpassen, en dan heb je ze ook, allemaal![]()
Arrows 2 en 3 zitter, minardi 2 zitter, safety car, medical car, en vreemd genoeg sitten de arrows en jordan van monaco 2001 er ook in...
Lijkt me wel leuk om te proberen.
Oude BMW Cockpit

Nu met Ralph's skin

ps. ik heb wel de hoogte v/d view geedit, de file is X:\F1 2002\Save\default.cfg:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| LocalCam=COCKPIT { Fov=(72.000000, 62.500000) Clear=TRUE Color=(164, 218, 249) ClipPlanes=(0.100000, 500.000000) LODMultiplier=(1.000000) MipmapLODBias=(-2.500000) Size=(1.000000, 1.000000) Center=(0.500000, 0.500000) Flags1=(0) Flags2=(0) RadiusLimits=(0.000000, 0.000000) OrientationRate=(35.000000, 35.000000, 35.000000) PositionOffset=(0.000000, 0.010000, 0.0100000) OrientationOffset=(0.000000, 0.000000, 0.000000) Radius=(0.000000) } |
Al met al toch een stukkie beter, alleen is het blauw iets te licht imo

aanmelden sucks...
andere download locatie's ?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Je hoeft je niet te reggen... kijk ff naar onder, de bovenste links zijn voor de personal server.Op dinsdag 11 juni 2002 19:36 schreef Firecow het volgende:
fileplanter
aanmelden sucks...
andere download locatie's ?
Waarom krijg ik mijn FPS niet hoger als 30 tijdens een race??
Ik heb al zoveel dingen op HOOG staan, spigels uit, alleen detail van circuit staat op hoog, de rest allemaal op LAAG en op Gemiddeld.
Speciale effecten staan op gemiddeld. Overige wagens staat op LAAG. Spiegels zijn uit, belichting op LAAG...
En nog steeds maar 30 gemiddeld, met kleine uitschieters naar 38 a 40.
Maar das dan maar voor hooguit 3 seconden...
Zouden nieuwe drivers van Hercules helpen? Heb nu de 7.66
Of moet ik de ATI Reference gebruiken en de bios flashen met gebruik van de flash van Hercules?
WIe heeft hetzelfde probleem als ik en wie heeft er een oplossing?
werkt die update ook als je online races doet tegen mensen zonder update ?Op dinsdag 11 juni 2002 10:17 schreef Redje het volgende:
anders ga ik niks updaten
zo ja: hoe zien die jouw auto dan ?
(kan je bijv jouw naam achterop zetten ?
Heb je misschien vsync aangezet in de 3dconfig van het spel of in de opties van je videokaart? Volgens mij zorgt dit ervoor dat je fps rond de 30 blijven hangen.Op dinsdag 11 juni 2002 19:55 schreef freddyathlon het volgende:
Ik wordt echt GEK !!!!!!!!!
Ik heb al zoveel dingen op HOOG staan, spigels uit, alleen detail van circuit staat op hoog, de rest allemaal op LAAG en op Gemiddeld.
Speciale effecten staan op gemiddeld. Overige wagens staat op LAAG. Spiegels zijn uit, belichting op LAAG...
Of moet ik de ATI Reference gebruiken en de bios flashen met gebruik van de flash van Hercules?
uhm...
Nee, staat nergens meer ingeschakeld...Op dinsdag 11 juni 2002 22:35 schreef Smoonshine het volgende:
[..]
Heb je misschien vsync aangezet in de 3dconfig van het spel of in de opties van je videokaart? Volgens mij zorgt dit ervoor dat je fps rond de 30 blijven hangen.
Maakt natuurlijk niet uit... alles is client side.Op dinsdag 11 juni 2002 22:20 schreef DDX het volgende:
[..]
werkt die update ook als je online races doet tegen mensen zonder update ?
anders ga ik niks updaten
zo ja: hoe zien die jouw auto dan ?
(kan je bijv jouw naam achterop zetten ?)
Dus als jij in een paarse Ferrari wil rijden kan dat, alleen de rest waar je tegen rijdt ziet gewoon de Ferrari zoals hun hem hebben.
ok zo dan maar even installerenOp dinsdag 11 juni 2002 22:49 schreef Redje het volgende:
[..]
Maakt natuurlijk niet uit... alles is client side.
Dus als jij in een paarse Ferrari wil rijden kan dat, alleen de rest waar je tegen rijdt ziet gewoon de Ferrari zoals hun hem hebben.
trouwens heb vanavond wel erg vaak dat ik op join kan klikken wat ik wil, maar dat er never wat gebeurd

ook al 2 keer gekickt als je net in snelle ronde bezig bent
en dan paar games waar auto schakelen uit staat
grr...
leuk hoor dat online gamen
zijn dat deze regels?
1
2
3
4
5
6
7
8
| CURNT Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" PRACT Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" QUICK Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" GPRIX Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" CHAMP Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" MULTI Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" DRSCH Allowed Vehicles="AND: DrivingSchool" RPLAY Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" |
Locked Pit Cam="1"Op dinsdag 11 juni 2002 18:40 schreef freddyathlon het volgende:
[..]
Wat moet je wijzigen dan in je spelersnaam.plr ??
in je plr file, zou default dus op 0 moeten staan.
Dank je wel...Op dinsdag 11 juni 2002 23:17 schreef Redje het volgende:
[..]
Locked Pit Cam="1"
in je plr file, zou default dus op 0 moeten staan.
net weer...Op maandag 10 juni 2002 20:32 schreef DDX het volgende:
net ook vreemd op monaco :
teller loopt af voor start
iedereen rijd weg bij 0
(false start toch?)
er brand maar 1 rode lamp nog
na 15sec ofzo wordt lamp groen en ga ik maar eens rijden
vreemd vreemd....
iemand idee ? (nu in italie)
Verwijderd
Je moet op de startlichten gaan letten na het aftellen
ja dat weet ikOp woensdag 12 juni 2002 00:20 schreef Braadkip het volgende:
Ja, je moet niet wegrijden na het aftellen.
Je moet op de startlichten gaan letten na het aftellen
maar lichten gaan gewoon niet aan
ookal wacht ik 30sec na aftellen
Always outnumbered, never outgunned!
Ik heb nu verschillende detonators geprobeert maar geen resultaat. Niemand die hetzelfde probleem ook heeft gehad?Op maandag 10 juni 2002 16:07 schreef yonexfreak het volgende:
klinkt als een driver probleem
probeer eens andere vid drivers te installen
Als ik vanuit een sessie "leave circuit" doe, of bijvoorbeeld een dirving-school sessie heb gedaan, sta ik ineens weer in windows. HELP!! Ik wil F1 2002 spelen!
Ik weet het niet, maar bij F1 mag je weg als alle rode lichten uit zijn... er licht dus niks op.Op woensdag 12 juni 2002 00:45 schreef DDX het volgende:
[..]
ja dat weet ik
maar lichten gaan gewoon niet aan
ookal wacht ik 30sec na aftellen
Als er dus een rode blijft branden is het een valse start, maar de server zat het dan wel uit gezet hebben...
Gewoon gaan als iedereen gaat
Zoek in je player profile (jenaam.plr in save/jenaam/) en zoek de volgende regels:
1
2
3
4
5
6
7
8
| CURNT Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" PRACT Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" QUICK Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" GPRIX Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" CHAMP Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" MULTI Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" DRSCH Allowed Vehicles="AND: DrivingSchool" RPLAY Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" |
En vervang dit voor dit:
1
2
3
4
5
6
7
8
| CURNT Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" PRACT Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" QUICK Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" GPRIX Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" CHAMP Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" MULTI Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" DRSCH Allowed Vehicles="AND: DrivingSchool" RPLAY Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" |
Nu heb je alle bonus autos
Foutje verbeterd, nu zou hij het moeten doen
Verwijderd
ik heb hetzelfde probleem met een club 3d radeon 8500 en zoek ook een oplossing. Ligt et aan mij of werkt de radeon gewoon FLUT met deze game (en met lemans 24 2002)Op dinsdag 11 juni 2002 19:55 schreef freddyathlon het volgende:
Ik wordt echt GEK !!!!!!!!!
Het lijkt wel of de EA f1-spellen het allemaal slechter doen met een Radeon, en allemaal perfect draaien op een Geforce kaart.Op woensdag 12 juni 2002 14:39 schreef Samor het volgende:
[..]
ik heb hetzelfde probleem met een club 3d radeon 8500 en zoek ook een oplossing. Ligt et aan mij of werkt de radeon gewoon FLUT met deze game (en met lemans 24 2002)
Had ik al met f1-2001 dat ik tegen de 35 aan bleef zitten, en nu weer met f1-2002.
Alle andere games, zoals SOF2, MOHAA enzo, loopt allemaal als een zonnetje.
Misschien nieuwe drivers proberen als die uit zijn bij hercules, en andere op laag detail

Verwijderd
In Australie rij ik een kwalificatie rondje van 1:30:2xx pole position... leuk.., maar dan komt het probleem als ik race rij ik in de eerste 3 rondjes rondetijden van rond de 1:34, maar daarna gaan mijn tijden naar beneden door de bandenslijtage maar de tegenstanders gaan snellere tijden rijden (de auto's worden lichter). nou komt mijn vraag hebben die andere auto's geen last van bandenslijtage??? Ookal rij ik rustiger in het begin mijn banden raken echt op na 4 a 5 rondejes
Ik rij trouwens met een Ferarri met de setup van 'Daiymo'
Hee Te gek, wel lache die Arrows met die extra voorvleugel.Op woensdag 12 juni 2002 14:14 schreef Schumi4ever het volgende:
Laat ik weer eens aardig doen
Zoek in je player profile (jenaam.plr in save/jenaam/) en zoek de volgende regels:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 CURNT Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" PRACT Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" QUICK Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" GPRIX Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" CHAMP Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" MULTI Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002" DRSCH Allowed Vehicles="AND: DrivingSchool" RPLAY Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002"
En vervang dit voor dit:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 CURNT Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" PRACT Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" QUICK Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" GPRIX Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" CHAMP Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" MULTI Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" DRSCH Allowed Vehicles="AND: DrivingSchool" RPLAY Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance"
Nu heb je alle bonus autos
edit:
Foutje verbeterd, nu zou hij het moeten doen

daarna wel spinnen

De vos loopt door het bos.
Is het engelse commentaar wat mooier dan nederlands? Wie spreekt het in??
Aan de ene kant wil ik graag Nederlands houden, vanwege de soms moeilijke namen voor de afstellingen van je wagen...
Enige waarvoor ik hem eigenlijk engels wil hebben, is voor het commentaar wat me dan mooier lijkt.
Is er geen andere manier voor om alleen engels commentaar te krijgen?
En ik hoor verder ook geen geluiden als ik een pitstop maak, en bedoel daarmee bijv. de wheelguns of iets dergelijks...
Iemand???Op woensdag 12 juni 2002 21:12 schreef freddyathlon het volgende:
Als ik die extra regels toevoeg voor safetycar en de 2 en 3 zitters, bestaat er toch geen kans dat de AI die auto's gaat gebruiken tijdens een normale race of kampioenschap???
Da's erg vaag... ik heb juist het omgekeerde. SoF2 draait ommeunig slecht hier, en F12002 draait goed op 1024 met alles max, alleen bij de start in Monaco wat haperingen (niet veel).Op woensdag 12 juni 2002 19:09 schreef Samor het volgende:
IDD, sof2 runt geweldig, en f1 2002 is echt bagger. Ik heb een p3 800 hier en blijf met full grid in f1 2k2 rond de 13 frames hangen. Da's echt onspeelbaar. Op laag detail verbeterd dit niet; sterker nog, toen ik mijn oude gf2mx er weer instopte haalde ik zelfs 20fps op low detail! Erg raar...ik heb een soortgelijk iets in lemans 24 (nieuwe versie). Ik heb beide spellen nieuw, en in dit geval de gf2mx maar weer in mijn computer gestopt. Zonde ja, maar dat zijn nou juist de spellen waar het mij om gaat en als de oude kaart het beter doet dan de nieuwe... wel belachelijk, eigenlijk.
Die doen niet mee, de AI kan niet met die bonus autos rijdenOp woensdag 12 juni 2002 23:09 schreef freddyathlon het volgende:
[..]
Iemand???
Verwijderd
sof2 kreeg ik goed nadat ik enigszins met rage3d tweak en een officiele fix van ati had zitten prutsen. Eerst had ik last van slowdown, later niet meer....Op woensdag 12 juni 2002 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Da's erg vaag... ik heb juist het omgekeerde. SoF2 draait ommeunig slecht hier, en F12002 draait goed op 1024 met alles max, alleen bij de start in Monaco wat haperingen (niet veel).
maar valt me gewoon tegen dat de compatibility van de ati zoveel slechter is dan een geforce, zelfs een 2mx. dan kun je in de benchmarks wel goed scoren maar daar heb je dan lekker veel aan
Gewoon grijs, ipv zwart
Moet ik daar iets voor aanpassen??
Als ik bijv. kijk naar de vergelijkingen in het GP4 topic, zijn ze wel mooi zwart op de plaatjes van f1-2002.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
- TC Overide
- Opposite Lock
tc=traction controllOp donderdag 13 juni 2002 21:48 schreef Sheik het volgende:
Wat betekent en wat doet het:
- TC Overide
- Opposite Lock
ram knop maar eens in als je een bocht uit komt
zolang je goed gas geeft, trek je harder op
maar teveel gas en je banden slippen
opposite lock geen idee, kan geen verschil merken
Hoe krijg je die fps tezien?Op donderdag 13 juni 2002 14:11 schreef Macer het volgende:
Gisteren F1-2002 voor het eerst met me TI4200 gespeeld en ik moet zeggen dat is echt geweldig. Op 1152x864x32 (?) met alle opties of full en AA op 2x en het loopt nog als een zonnetje (50fps)
Ik d8 of Shift-F of Ctrl-F...Op donderdag 13 juni 2002 22:18 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Hoe krijg je die fps tezien?
Ik heb stuurhulp volledig uitstaan en bij andere racespellen zoals gp4 en nfs geeft dit geen problemen. Weet iemand wat ik moet veranderen om dit wel fatseonlijk te kunnen spelen, want nu is het nauwelijks mogelijk om gewoon recht vooruit te rijden
Help me please!!!
"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.
TC Overide is iets anders dan de gewone Traction Control dacht ik...Op donderdag 13 juni 2002 22:15 schreef DDX het volgende:
[..]
tc=traction controll
ram knop maar eens in als je een bocht uit komt
zolang je goed gas geeft, trek je harder op
maar teveel gas en je banden slippen
opposite lock geen idee, kan geen verschil merken
Verwijderd
helaas werd ik kicked nadat ik mijn snelste tijd had neergezet :!:!@:!@
en bedankt maar weer
1:19.751
moet sneller kunnen
hints wat ik moet aanpassen aan auto ?
(ik rij nu met ea afstelling)
Ik gooi altijd mijn maximum toeren omhoog van de motor,Op donderdag 13 juni 2002 22:53 schreef DDX het volgende:
net online usa gereden (naja qualify)
helaas werd ik kicked nadat ik mijn snelste tijd had neergezet :!:!@:!@
en bedankt maar weer
1:19.751
moet sneller kunnen
hints wat ik moet aanpassen aan auto ?
(ik rij nu met ea afstelling)
Ik zet de voor en achtervleugel meestal 5 a 10 klikjes lager.
Zorgt ervoor dat ie iets minder snel remt, maar is wel sneller...
Meestal haal ik hiermee een halve seconde tijdwinst...
Of ga wat goochelen met je versnellingen, door ze bijv. wat dichter bij elkaar te zetten...

je ziet ze wel vreemd kijken trouwens als je in een online game joint met zo'n auto
Verwijderd
En die wagen krijg je door dit in te voegen ??Op vrijdag 14 juni 2002 00:54 schreef DDX het volgende:
hulp is onderweg :
je ziet ze wel vreemd kijken trouwens als je in een online game joint met zo'n auto
1
2
3
4
5
6
7
8
| CURNT Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" PRACT Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" QUICK Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" GPRIX Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" CHAMP Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" MULTI Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" DRSCH Allowed Vehicles="AND: DrivingSchool" RPLAY Allowed Vehicles="AND: FormulaOne OpenWheel 2002 OR: DSGreatBritain OR: DSUnitedStates OR: DSSpain OR: DSJapan OR: DSItaly OR: DSGermany OR: DSFrance" |
hmms het is wel een auto die in het spel zelf zitOp vrijdag 14 juni 2002 08:56 schreef Sheik het volgende:
Volgens mij krijgen ze die auto helemaal niet online te zien. Online ziet men jouw auto als een F1 bolide dacht ik.
dus lijkt me wel dat ze hem zien
vooral aan de reactie van een andere rijder te zien
die keerde om en kwam eens kijken waarin ik nou weer reed
Ik heb dit ook wel met dit spel, maar toch is het al wel een stuk minder dan bij f1 2001. Misschien moet je proberen om de force feedback op low of medium te zetten. Of de kracht van de force feedback verlagen. Ik heb de FF op medium staan en hij trekt nog wel naar een kant, maar niet vervelend ofzo.Op donderdag 13 juni 2002 22:19 schreef ErHa het volgende:
Ik probeer dit te spelen met een logitech wingman formula force stuurtje, maar als ik maar een heel klein stuurbewegingkje maak dan trekt het spel uit zichzelf het stuur helemaal naar die kant, ik moet echt kracht zetten om die auto recht te houden...
Ik heb stuurhulp volledig uitstaan en bij andere racespellen zoals gp4 en nfs geeft dit geen problemen. Weet iemand wat ik moet veranderen om dit wel fatseonlijk te kunnen spelen, want nu is het nauwelijks mogelijk om gewoon recht vooruit te rijden
Help me please!!!
uhm...