savage XP pics

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.legionhardware.com/Pics/Computex_Day_1/Image_26.jpgblue 64MB XP
Afbeeldingslocatie: http://www.legionhardware.com/Pics/Computex_Day_1/Image_30.jpg
32 mb XP

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EUUHHH JA en???

(die rooie is wel leuk)

das alles???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Is het wat?

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:23
Net zoals bij de Radeon 8500 snap ik niet waarom der geen heatsinks op de geheugen modules zitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter
geen idee, kwas naar serial ata op zoek, kwam deze 2 tegen, allicht iemand blij mee.
edit, sorrie das een foutje 1e is serial ata, ff corrigeren.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik vind het andere kaartje op het eerste plaatje veel intressanter, of is dat geen TFT aanstuur kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja uhh dus leuk ja geef my me gf3 maar dan zo'n eng s3 geval z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:09
Op dinsdag 04 juni 2002 18:20 schreef OutSIdeR het volgende:
Net zoals bij de Radeon 8500 snap ik niet waarom der geen heatsinks op de geheugen modules zitten :?
mischien omdat t niet nodig is?!?!
zijn nog geen klachten over geweest
Omdat nvidia t heeft is t opeens nodig, das wel erg kortzichtig bedacht natuurlijk?
meeste geforces zijn namelijk gewoon opgefokte versies, dus die modules worden gewoon veel heter doordat ze meer voltage krijgen

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:35

Pubbert

random gestoord

is deze van s3 :?

lijkt me wel leuk weer wat meer concurrentie :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Wellicht helpen die heatsinks van geen ene meter en is het voor die ene 3 Mhz de moeite niet volgens de fabrikant (en hun verstandige klanten).

Vind ik nou echt iets voor Nvidiakaarten, die heatsinks op geheugen. Kopen op de looks, niet op het verstand. Hypen hypen maar en veel centjes verdienen.

Bij mij scheidt geheugen er al mee uit, zonder dat 't warm wordt. Een heatsink zal daar dan niet echt veel aan veranderen, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Specs!

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er mooi uit :9~ vooral die rooie maar zijn ze ook nog een beetje goed ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:54
Op woensdag 05 juni 2002 12:46 schreef Tyrian het volgende:
Specs!
Weet de specs niet meer precies, maar wat ik wel weet:

Een opgeleukte Savage2000:
- een misschien wel werkende TnL unit (hebben ze aan gewerkt iig)
- DDR geheugen
- snellere clockspeed

Al met al meer van hetzelfde. Als dat ding ook nog metal ondersteunt, heb ik gewoon hoop voor de S3 Savage2000: je kunt zonder problemen die drivers hacken zodat ze op de Savage2000 draaien >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Op woensdag 05 juni 2002 15:15 schreef _JGC_ het volgende:

[..]

Weet de specs niet meer precies, maar wat ik wel weet:

Een opgeleukte Savage2000:
- een misschien wel werkende TnL unit (hebben ze aan gewerkt iig)
- DDR geheugen
- snellere clockspeed

Al met al meer van hetzelfde. Als dat ding ook nog metal ondersteunt, heb ik gewoon hoop voor de S3 Savage2000: je kunt zonder problemen die drivers hacken zodat ze op de Savage2000 draaien >:)
Zouden deze weer goede 2D krijgen? En nu ook goed werkende overlay? Ik ga ff uitzoeken wanneer ie uitkomt, ik hoop heel snel...

Want ik heb een nieuwe nodig ;(

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
Mocht het lukken om die drivers te hacken, dan hoef je helemaal niet een Zoetrope te kopen, kan je gewoon de Viper2 blijven gebruiken.

Of die 2D weer zo goed is kan ik je niet zeggen. Diamond maakt geen kaarten meer en de chips worden nu ook los verkocht aan merken als butterfly, Amax, etc. Zijn allemaal van die vage japanse/taiwanese merkjes met boutfilters (ik wil toch wel eens zien hoe mijn savage4 beeld geeft zonder die boutfilters van butterfly).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 19:00 schreef Turismo het volgende:

[..]

Omdat nvidia t heeft is t opeens nodig, das wel erg kortzichtig bedacht natuurlijk?
meeste geforces zijn namelijk gewoon opgefokte versies, dus die modules worden gewoon veel heter doordat ze meer voltage krijgen
Mwah, ook nVidia had ze niet op het GF4 reference design zitten voor zover ik weet, dus dat valt wel mee. Dat merken als Abit en Leadtek nu ineens lompe geheugenkoelers gebruiken, betekent niet dat dat ook echt nodig is :) Voor de levensduur van een kaart is het wel handig, maar ja... Die is meestal toch niet meer dan 2 jaar, daarna issie hopeloos verouderd.

(wel pijnlijk om nu te bedenken dat je net gekochte radeon 8500 of GF4 over 2 jaar oud schroot is :'()

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vind die coolers wel apart maar mooi :) tis weer eens wat anders dan een cooler van 10bij10 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie Cooler :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-09 18:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Zo'n koeler werkt toch voor geen meter? Ziet er leuk uit, ok, maar dat is volgens mij ook alles :z

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Op woensdag 05 juni 2002 16:24 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Mwah, ook nVidia had ze niet op het GF4 reference design zitten voor zover ik weet, dus dat valt wel mee. Dat merken als Abit en Leadtek nu ineens lompe geheugenkoelers gebruiken, betekent niet dat dat ook echt nodig is :) Voor de levensduur van een kaart is het wel handig, maar ja... Die is meestal toch niet meer dan 2 jaar, daarna issie hopeloos verouderd.

(wel pijnlijk om nu te bedenken dat je net gekochte radeon 8500 of GF4 over 2 jaar oud schroot is :'()
Oh ja? En de pc van je broertje/zusje (van <10 jaar) ofzo, daar zit ook hardware in van 2 jaar oud/nieuwer?
Hoeveel mensen hebben nog wel niet een server draaien met een stokoude isa kaart. Dan ben je blij dat die dingen het nog doen.

En mijn Viper 2/S3 Savage 2000 is nu ook wel 2 jaar oud, net als een GF1 enzo. Die laatste worden nog wel door een aantal tweakers gebruikt en ik heb nog steeds plezier van mijn Viper 2 (niet 2 jaar geleden gekocht, ok, maar zo oud is de chip wel).

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
Op woensdag 05 juni 2002 17:41 schreef FiRePaTH het volgende:
Zo'n koeler werkt toch voor geen meter? Ziet er leuk uit, ok, maar dat is volgens mij ook alles :z
Als je core toch zo sloom draait en je toch op 0.18 micron je chips bakt, zal dat wel wat meevallen. Mn Savage2000 doet het ook met alleen een sinkie van 0.5cm hoog.

BTW: Dat sinkie van 0.5cm hoog doet het beter dan een orbje van 0.5cm hoog |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice

Spice

Topicstarter
here we go
Afbeeldingslocatie: http://www.pcpop.com.cn/popimages/2002-6-6-14-1-7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pcpop.com.cn/popimages/2002-6-6-14-1-27.jpg
S3 SavagecXp comprehensive technical material:

High Performance Integrated 2d/3d and Multimedia Accelerator
Hardware Vertex Geometry Processing
Advanced 3d Rendering Features
2d Acceleration Features
DuoView+ (10) Dual Image Capability
Motion Video Architecture
High Quality, Integrated Tv-Output Solution
Comprehensive Power Management
Additional Features
The S3 SavagecXp performance contrast test, in which used GeForce2 MX400 and Radeon 7000 takes the contrast, but contrasted the test compared the non- mainstream Quake3 or 3dMark 2001SE and so on, but was selects the test item which some certainly was not extremely recognizes, clicked on the here examination.

Pagina: 1