Ik ben verhuist en heb net bericht gehad dat ik binnen 4 weken inloggevens krijg. Ik heb dus al een adsl modem/splitter. Heeft iemand een idee hoe snel kpn een modem installeert in de centrale voor mijn lijn? Ik heb gekeken of het al werkt ,maar ik krijg geen lineync , hieruit concludeer ik dat er nog geen modem aan de andere kant van de lijn hangt(centrale). Heeft iemand hier ervaring mee? Doen ze dit misschien op de dezelfde dag dat m`n provider(planet) de inloggegevens verzend aan mij. Ik heb nog de oude inloggegevens en volgens mij werken die, zodat ik alvast online kan , zonder nog langer te hoefen wachten. (beetje vaag verhaal misschien)
Inderdaad een vaag verhaal 
Bij mij duurde het overigens 10 maanden, dus ik wens je veel succes
. Maar in normale omstandigheden heb je een wachttijd van 90 dagen ofzo. Althans, dat is wat ik steeds te horen kreeg van Planet en KPN. Echter enkele ernstige telefoontjes en het kan volgens mij ook zo geregeld worden. Maar je moet er dan zelf achteraan gaan. Even paar keer bellen dus.
Bij mij duurde het overigens 10 maanden, dus ik wens je veel succes
Verwijderd
Best wel een beetje triest dat dat zo lang moet duren.. Is ff een kwestie van een paar draadjes monteren
Bij mijn ouders heeft het ook 8 maanden ofzo geduurt. Hier was alles al aangesloten toen ik het modem kreeg. Allebei in dezelfde woonplaats overigens.
)
Verwijderd
Op dinsdag 04 juni 2002 00:41 schreef Pjotr_B het volgende:
Best wel een beetje triest dat dat zo lang moet duren.. Is ff een kwestie van een paar draadjes monteren