Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
* DeVoTioN kan haast niet wachten tot ie kan beginnen met modde !
ok GPU blok kan ik geloven maar een chipset blokje vind ik wel erg duur..Op vrijdag 05 juli 2002 19:37 schreef FMS het volgende:
ik zit echt te balen dat ik geen chipset en GPU blok heb besteld.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Bedankt voor de info, dus jij hebt je inkoopactie tot een goed einde gebracht!! Perfect en petje af!Op vrijdag 05 juli 2002 18:38 schreef Karreman het volgende:
Ik heb +/- week eerder betaald dan deze actie. Was woensdag al binnen, maar was nie thuis, was dus opnieuw aangeboden vandaag.
Check hier laaste 4 pics (sorry voor brakke pics)
gpu me 2Op vrijdag 05 juli 2002 19:37 schreef FMS het volgende:
ik zit echt te balen dat ik geen chipset en GPU blok heb besteld.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Nah rustig jongens. Die van dangerden zijn veel mooier die gpu blokken dus ssttOp zaterdag 06 juli 2002 10:26 schreef BaRF het volgende:
[..]
gpu me 2
Gaat jou ook lukken hoor... als die Duitsers nou maar meewerkenOp vrijdag 05 juli 2002 20:40 schreef Deimus het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, dus jij hebt je inkoopactie tot een goed einde gebracht!! Perfect en petje af!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Anders gaan wij er aan meewerkenOp maandag 08 juli 2002 07:55 schreef BaRF het volgende:
laat ze meewerken!!
Verwijderd
't blijven natuurlijk DuitsersOp zaterdag 06 juli 2002 17:22 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Gaat jou ook lukken hoor... als die Duitsers nou maar meewerken
Verwijderd
??????????????????????
Hehe, ik denk dat die binnen een paar uur wel komt van DeimusOp maandag 08 juli 2002 11:48 schreef Seven_NL het volgende:
UUUUUUUUUUPDATE !!!!! en en en ........
????????????????????????????????????????????????
Duzz, ga er vanuit dat hij vandaag nog reageerd anders is dat "please wait" niet echt please..Hello,
we'll check the status. Please wait.
Best regards,
Stephan Wille
Wasserkühlungen für Ihren PC
Aqua Computer Systeme GbR
www.aqua-computer.de
Ludwig-Prandtl-Str. 41
37077 Göttingen
Verwijderd
Want als het goed bevalt ga ik meteen me lijstje versturen.
HEb het al lang klaar ik was helaas te laat met het bestellen
Maar kan er toch wel mee verder leven hoor
Hoop echt voor jullie dat die duitsers snel reageren maar niet alleen voor jullie maar ook voor mij
Expect pics soon
Klein detail.. ik draai dus 34 graden idle op een 1900xp met dat cuplex blokje
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mmm, cool, mij benieuwen wat MotionGlow voor míjn setje gaat doenOp maandag 08 juli 2002 20:29 schreef Karreman het volgende:
Guys keep da faith, tis serieus et wachten waard.
Expect pics soon
Klein detail.. ik draai dus 34 graden idle op een 1900xp met dat cuplex blokje
Op maandag 08 juli 2002 20:57 schreef BaRF het volgende:
[..]
Mmm, cool, mij benieuwen wat MotionGlow voor míjn setje gaat doen
Dat overdag
Als ik weer meer weet.....ya're the first to know!
LOL @ appelsap in je WC-setOp maandag 08 juli 2002 21:09 schreef Karreman het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat overdagmoe mn blacklight nog weer inbouwen
* Demo heeft een blacklight, MotionGlow komt er aan, nu alleen de waterblokken nog afmaken
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
idd ben benieuwd...Op dinsdag 09 juli 2002 14:06 schreef JvH het volgende:
Nog nieuws?
[slijm-mode]
...en dat het natuurlijk heel "aardig" van hem is dat hij de moeite wil nemen om naar de status van de order wil kijken....[/slijmmode]
En weer als afsluiting... /me houdt jullie op de hoogte
kun je ze niet bellen?Op dinsdag 09 juli 2002 17:42 schreef Deimus het volgende:
*Nope*...Ik heb zonet weer een mailtje gestuurd met de vraag of hij snel wil antwoorden omdat ik een beetje nerveus begin te worden
[slijm-mode]
...en dat het natuurlijk heel "aardig" van hem is dat hij de moeite wil nemen om naar de status van de order wil kijken....[/slijmmode]![]()
En weer als afsluiting... /me houdt jullie op de hoogte
Het is niet dat ik geen contact met ze heb,,maar als ik morgen nog geen reply heb van Stephan ga ik dat zeker doen. Dus morgen om 1700 uur weten we 100% zeker meer!Op dinsdag 09 juli 2002 18:09 schreef FMS het volgende:
[..]
kun je ze niet bellen?
vind het prima, ik heb gedultOp dinsdag 09 juli 2002 18:11 schreef Deimus het volgende:
[..]
Het is niet dat ik geen contact met ze heb,,maar als ik morgen nog geen reply heb van Stephan ga ik dat zeker doen. Dus morgen om 1700 uur weten we 100% zeker meer!
ik heb het ook, maar wel met een DOp dinsdag 09 juli 2002 18:12 schreef FMS het volgende:
[..]
vind het prima, ik heb gedult
Maar goed ik heb gebeld met "Aqua-computer", ik ging ervan uit dat ze om 17:00 uur nog wel open waren maar niet dus. Het gekke is dat het een een of ander Giropractor is die staat geregistreerd op dat adres.
Voor de mensen die de voicemail willen afluisteren,,
tel= 004955136908, tis best vaag maar goed bel morgen om 9:00 weer, dan hebben ze tussen 9 en 10 "spreekuur"
ERROR op de site:
error 404: Datei nicht gefunden!
Das angegebene Dokument konnte auf diesem Server leider nicht gefunden werden.
/me wil graag positief blijven denken...
Misschien komt daar een andere persoon uit naar voren...en tel. nummer.
Domainname: aqua-computer.de
Domaininhaber: Stefan May
Aqua Computer Systeme
Ludwig-Prandtl-Str. 41
D-37077 Goettingen
Germany
Nameserver: ns13.schlund.de
Nameserver: ns14.schlund.de
Status: konnektiert
Letzte Aktualisierung: Dienstag, 7. August 2001
Stand Datenbank: Mittwoch, 10. Juli 2002
Administrativer Ansprechpartner
Name: Stefan May
Kontakttyp: Person
Adresse: Aqua Computer Systeme
Ludwig-Prandtl-Str. 41
Stadt: Goettingen
PLZ: 37077
Land: GERMANY
Technischer Ansprechpartner, Zonenverwalter
Name: Puretec Hostmaster
Kontakttyp: Person
Adresse: 1&1 Puretec GmbH
Erbprinzenstr. 4-12
Stadt: Karlsruhe
PLZ: 76133
Land: GERMANY
Telefon: +49 1908 70700
Telefax: +49 1805 001372
E-Mail: hostmaster@puretec.de
Verwijderd
Bij mij doet de site het niet hoor...Op woensdag 10 juli 2002 19:10 schreef Flexx het volgende:
Hij doet het weer.
/edit: Toch wel, de site is gewoon ff supertraag
Tevens heb ik vanochtend gebeld, maar de secretaresse van de pratijk wist natuurlijk niks van onze order bij aqua-computer. Ze zou iig doorgeven dat ik gebeld had aan Dhr May. Het blijkt dat hij dit naast zijn praktijk erbij doet.Hello,
I told Mr May to write you - maybe he forgot. I will remind him. Sorry for this. You can even write direct to him (smay@aqua-computer.de), he has the data.
Best regards,
Stephan Wille
www.aqua-computer.de
Ludwig-Prandtl-Str. 41
37077 Göttingen
Het mailtje naar Dhr. May is ook de deur uit, en verwacht snel antwoord...
Ik vind dat die duisters nu asociaal bezig zijn. het pakket had een week geleden verstuurd moeten worden. minstens wat ze kunnen doen is de e-mails snel beantwoorden.
Verwijderd
dit soort lange baan toestanden te vaak meegemaakt met bedrijven/instellingen
maar zoiets kan gebeuren maar wees dan wel open en geef eerlijk toe dat je het niet red
maar niet reageren op mail's etc vind ik onbeschoft en werkt niet mee aan klantenbinding
is mijn beschieden mening
Hier kan ik mij helemaal in vinden... deze gedachtes vlogen idd ook door mijn hoofd. Maar ja als de stuff maar aankomt ben ik al tevreden.Op donderdag 11 juli 2002 18:19 schreef peterbek het volgende:
ik vermoed dat ze gewoon niet alle beloftes waar kunnen maken en wat meer tijd nodig hebben als afgesproken
dit soort lange baan toestanden te vaak meegemaakt met bedrijven/instellingen
maar zoiets kan gebeuren maar wees dan wel open en geef eerlijk toe dat je het niet red
maar niet reageren op mail's etc vind ik onbeschoft en werkt niet mee aan klantenbinding
is mijn beschieden mening
/me vindt eerlijkheid het belangrijkst...
nihongo ga sukoshi hanasemas
Kep mijn compu 24/7 aanstaan, en het "you've got mail" geluidje staat over de versterker...dus als ik mail heb weet ik het meteen!
En dan post ik het natuurlijk direct...
Het wachten begint nu een beetje irritant te worden
begin volgende week zal het pakket wel binnen zijn denk ik.
Verwijderd
Ik heb zo'n gevoel dat het volgende week niet binnen zal zijnOp vrijdag 12 juli 2002 18:09 schreef FMS het volgende:
Ik had echt gehoopt om dit weekend aan de slag te gaan, jammer.
begin volgende week zal het pakket wel binnen zijn denk ik.
Verwijderd
sniet jou fout hoorOp zaterdag 13 juli 2002 13:12 schreef Deimus het volgende:
*nope*![]()
sorry..
Dus komende week als het goed is heeft iedereen zijn aqua-stuff!!Hello,
the order will be send on Monday. So it should arrive on Tuesday. Soryy for the delay, we are to busy at the moment.
Best regards,
Stephan Wille
www.aqua-computer.de
Ludwig-Prandtl-Str. 41
37077 Göttingen
* DeVoTioN gaat alvast zn nieuwe computer samenstellen
ik welOp zaterdag 13 juli 2002 23:25 schreef ScaboO het volgende:
Yeah !!! Ik ben dus niet zo'n goeie voorspeller
ik ga alvast een digicam lenen!
Pray to the Germans or "Deutsche Post"...? (gaat btw samenwerken met TPG)Op zondag 14 juli 2002 12:34 schreef Mr_Hiney het volgende:
Jiiippppiiieeee and now let us pray
/me gaat vast ff het adressenbestand uitprinten en dan matchen met de juiste tweaker, want het komt nu toch wel dichtbij!
Oleeeee! Pics van het adressen bestand!Op zondag 14 juli 2002 12:45 schreef Deimus het volgende:
[..]
* BaRF weldoener gaat vast ff het adressenbestand uitprinten en dan matchen met de juiste tweaker, want het komt nu toch wel dichtbij!
Ik stuur het dus voor iedereen op, (Op de aangegeven manier) behalve voor:
FMS, (wilde een afspraak maken voor overdracht, kan me dus bellen/mailen)
Dan zou ik graag nog een keer het adres willen hebben van:
VAC en JvH, ik heb jullie adres wel, maar aangezien ik geen adres kreeg bij jullie overboeking (JvH betaalde contant) wil ik graag voor 101% zeker weten dat ik het goed naar jullie opstuur.. Dubbelcheck duz.
Mail dus ff je adres naar mij ( Deimus@home.nl)
Verwijderd
Wat ben ik blij dat TPG tegenwoordig s'avonds de pakketten bezorgd, ze hebben eindelijk eens goed nagedacht.
Seven in waiting
serieus? Mmm, das handigOp zondag 14 juli 2002 13:51 schreef Seven_NL het volgende:
Wat ben ik blij dat TPG tegenwoordig s'avonds de pakketten bezorgd, ze hebben eindelijk eens goed nagedacht.
Verwijderd
Dat ze er eindelijk zijn kan ik eindelijk jullie mening er over horen als jullie die willen delen
En dan kan ik me koeling gaan bestellen
Gewoon bestellenOp zondag 14 juli 2002 19:58 schreef bopitje het volgende:
ECHT WEL BETER!!!!
Dat ze er eindelijk zijn kan ik eindelijk jullie mening er over horen als jullie die willen delen
En dan kan ik me koeling gaan bestellen
mijn adres heb je dus? je hoeft het hier niet spies te plaatsen.. maar gewoon vroeg het me gewoon ff af.. weet namelijk niet meer sekers of ik het je ooit gemaild heb...Op zondag 14 juli 2002 13:40 schreef Deimus het volgende:
Ke, ik heb alle adressen gematched..
Ik stuur het dus voor iedereen op, (Op de aangegeven manier) behalve voor:
FMS, (wilde een afspraak maken voor overdracht, kan me dus bellen/mailen)
Dan zou ik graag nog een keer het adres willen hebben van:
VAC en JvH, ik heb jullie adres wel, maar aangezien ik geen adres kreeg bij jullie overboeking (JvH betaalde contant) wil ik graag voor 101% zeker weten dat ik het goed naar jullie opstuur.. Dubbelcheck duz.
Mail dus ff je adres naar mij ( Deimus@home.nl)
Bang voor pakketjes met rare dingen erin?Op maandag 15 juli 2002 00:41 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
mijn adres heb je dus? je hoeft het hier niet spies te plaatsen.. maar gewoon vroeg het me gewoon ff af.. weet namelijk niet meer sekers of ik het je ooit gemaild heb...
Verwijderd
Ik vermoed dat de meeste hier wel een baan hebben.
dus zou hij de spullen s'avonds pas ophalen , dan kan hij, als ie een avondje werk er tegenaan gooit, de dag erna pas alles versturen.
mmm 1 dagje erbij kannog net
Heb ik, ik stuur het naar het adres waar je rekening van de bank op staat...dat geldt voor iedereen!Op maandag 15 juli 2002 00:41 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
mijn adres heb je dus? je hoeft het hier niet spies te plaatsen.. maar gewoon vroeg het me gewoon ff af.. weet namelijk niet meer sekers of ik het je ooit gemaild heb...
En adressen binnen van VAC en JvH, enne ik zal mijn best doen alles zsm op te sturen, daar kunnen jullie van op aan!
zal wel moeten heOp maandag 15 juli 2002 17:27 schreef peterbek het volgende:
deimus wij vertrouwen je hellemaal blind
Duzzzzz...Op maandag 15 juli 2002 18:06 schreef BaRF het volgende:
[..]
zal wel moeten he
[off topic]Deimus gaat zijn mobo,proc, verkopen en koopt allemaal nieuw spul voor zijn WC-tje...[/off topic]
wat nou offtopicOp maandag 15 juli 2002 18:32 schreef Deimus het volgende:
[..]
Duzzzzz...![]()
[off topic]Deimus gaat zijn mobo,proc, verkopen en koopt allemaal nieuw spul voor zijn WC-tje...[/off topic]
me tooOp dinsdag 16 juli 2002 17:06 schreef Pascal81 het volgende:
Ben benieuw of Deimus al post heeft gehad...
Verwijderd
nee hoor..... ** kan iemand even nieuwe vingers aanleveren ? **Op dinsdag 16 juli 2002 18:09 schreef VAC het volgende:
every body is getting kinda nervous
* hereweare67893 gives new fingers to Seven_NL and smiles at the idea Seven_NL probably thinks i'm Deimus and the new message has got something to do with the packageOp dinsdag 16 juli 2002 19:38 schreef Seven_NL het volgende:
[..]
nee hoor..... ** kan iemand even nieuwe vingers aanleveren ? **
Tja, ik zou het vast echt spannend vinden als het er is!Op dinsdag 16 juli 2002 20:14 schreef peterbek het volgende:
ik denk dat het vast morgen word
maakt het wel extra spannend he :-)
en dan als iedereen het heeft, een nieuw topic openen met pics enzo, das pas spannend!
Idd, het wordt pas echt spannend als je alles hebtOp dinsdag 16 juli 2002 20:18 schreef Deimus het volgende:
[..]
Tja, ik zou het vast echt spannend vinden als het er is!
en dan als iedereen het heeft, een nieuw topic openen met pics enzo, das pas spannend!
Verwijderd
Wow, ruimt je moeder je kamer op? You lucky bastardOp dinsdag 16 juli 2002 21:44 schreef VAC het volgende:
lol en als je t hebt slingert t 3 maande in je kamer rond totdat je ma t "perongeluk" weg gooit in een "kamer opruim spree"
nihongo ga sukoshi hanasemas
Het lijkt me beter als je de het huis niet meer verlaat totdat het pakketje binnen is.
Stel je voor dat ze langs komen als je net even naar de winkel bent.
Of dat ze op het idee komen om toch maar 's nachts te bezorgen ipv 's avonds.
Of straks komen ze langs en vergeet de postbode het briefje.
Of.........
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
....of straks is de postbode ZO pissed dat er alwéér niemand thuis is dat ie het pakketje insmeert met een zelf-gemaakt goedje dat een sterke vergelijking met napalm vertoond, plakt ie het aan de deur, en steekt het aan met zn eigen in-de-brand-gestoken-haardos... waarna hij verschillende harde schreeuwen uitbrengt terwijl hij zn eigen armen langzaam compleet afscheert...Op woensdag 17 juli 2002 00:25 schreef ReallyStupidGuy het volgende:
demius,
Het lijkt me beter als je de het huis niet meer verlaat totdat het pakketje binnen is.
Stel je voor dat ze langs komen als je net even naar de winkel bent.
Of dat ze op het idee komen om toch maar 's nachts te bezorgen ipv 's avonds.
Of straks komen ze langs en vergeet de postbode het briefje.
Of.........
dat zou jammer zijn.
Verwijderd
Grrrrrr.....Op dinsdag 16 juli 2002 19:40 schreef JvH het volgende:
[..]
/me gives new fingers to Seven_NL and smiles at the idea Seven_NL probably thinks i'm Deimus and the new message has got something to do with the package
/me started to work on my toenails
Dat s'avonds bezorgen deden ze bij mij tussen 5 en 6, hij zei er nog bij 'omdat ik in een wijk woon waar veel 2 verdieners wonen', dus nooit iemand overdag thuis is.
Verwijderd
Alvast veel plezier met het bouwen to all of ya!
Verwijderd
Ik dacht dat mijn videokaart uit Duitsland ook volgende dag er was nou mooi niet duurde ruim een week