-- NOS Meeting! --

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 793 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Was idd reuze leuk :)
Wat is er nou beter dan ergens zitten, slap ouwehoeren en jezelf arm tanken.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 20:48

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

* odysseus is ook weer terug in het land der levenden...was rond 02:20 weer thuis, met dank aan RonaldH die me een terugreis per openbaar vervoer bespaarde.

Het was leuk om te zien wie iedereen achter de nick is...ik kende alleen Jotti tot nog toe in persoon. Voor de achterblijvers: we zaten eerst in de Stairway, rond half zeven zijn er een stel op de bovenverdieping daar gaan eten en een andere groep bij de Burger King. Uiteindelijk verenigden we ons weer in Stairway, waar we nog een tijd zaten. Vervolgens ging een groep naar het naastgelegen poolcafé en een deel naar huis. Enkele die-hards bleven in Stairway tot je elkaar echt niet meer kon verstaan daar >:). Toen die ook naar het poolcafé gingen bleken er nog ongeveer tien personen over te zijn plus een stapel geld - de betaling bij Stairway ging nogal wazig. Jotti, Nelske en een aantal anderen haalden hun laatste treinen of auto om weer naar zuidelijker regionen af te dalen, een groep van vier mensen (Compukid, deadinspace, RonaldH en ik) bleef nog over, waarna Valium ook weer even langskwam. Compukid en deadinspace zijn de Stairway weer ingegaan met Valium, RonaldH en ik zijn per auto in Hoorn en Alkmaar aangekomen. Het was leuk, maar volgende keer neemt iedereen fototoestellen mee :).

* odysseus had de zijne niet mee door overmatige haast om in Utrecht te komen...zag het toestel wel, maar de CompactFlash-card lag 'ergens anders'...

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-06 23:17

Blaasvis

Cidora \o/

ik was vanacht nog een feestje afwerken dus uit eindelijk lag ik pas om 6 uur in mijn bedje,
maar het was inderdaad erg gezellig, volgende keer moet ik niet eerst andere dingen in dronken buien beloven, :D dan had ik tot het end kunnen blijven. |:(

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27915

Jotti schreef op 29 september 2002 @ 07:31:
Was inderdaad een zeer nuttige meeting. O-). :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43394

Jotti schreef op 29 september 2002 @ 07:31:
Ook reuze leuk om te ontdekken dat de NOS meeting gelijk viel met een Debian Keysigning / Beerdrinking meeting :D Stond ik daar met m'n GPG-key en paspoort, en zij maar niet snappen wat ik wilde :) Oh well, leuk wat NOS'ers gezien te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ja, ik zag al een gast met een Debian t-shirt en dacht: euh... hoort dat bij ons :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Jotti schreef op 29 september 2002 @ 16:19:
Ja, ik zag al een gast met een Debian t-shirt en dacht: euh... hoort dat bij ons :? :D
offtopic:
Jotti levert half werk O-) :X (hint) (hint)

[ Voor 0% gewijzigd door AlterEgo op 29-09-2002 17:26 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Argh. Al die quotende mensen die er geen rekening mee houden hoe brak je 'de volgende dag' bent :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 14:00

deadinspace

The what goes where now?

* deadinspace leeft ook weer sortof
odysseus schreef op 29 september 2002 @ 10:29:
....plus een stapel geld - de betaling bij Stairway ging nogal wazig.
Ja, er bleef in de Stairway flink wat geld over :?
Ik heb dat maar meegenomen en daarna de nodige rondjes ervan betaald. Ik heb niks meer van het geld over, maar ik ben zelf ook geen cent kwijt geraakt aan bier :? :*)
Magoed, de taxi erna was duur genoeg :{
Compukid en deadinspace zijn de Stairway weer ingegaan met Valium, RonaldH en ik zijn per auto in Hoorn en Alkmaar aangekomen.
Nou, Compukid, Valium, een stel vrienden van Valium en ik zijn dus weer naar de Stairway gegaan, waar we ons prima vermaakt hebben. Rond een uur of drie zijn we de Stair uitgekickt (nouja... ze gingen dicht) en hebben we wat shoarma gegeten. Daarna hebben we tot een uur of vijf rondgehangen in "Café België" (don't ask me), waarna iedereen zo'n beetje naar huis strompelde.

Ik zou dus bij Compukid blijven slapen. De eerste trein naar Driebergen ging pas om 7:22... Fijn. We hebben maar een taxi genomen, en zo hebben we toch wel een hele drie uurtjes geslapen, want ik moest 10:00 weer op station Driebergen zijn.

Ondanks 12 uur aan een stuk stappen en maar drie uur slaap voel ik me nog best redelijk eigenlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32223

Kafe Belgie is leuk, ze hebben enorm veel soorten bier. Ook de muziek daar was wel oke. Kwam ik ook regelmatig toen ik nog in Utrecht woonde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Te rustig... Geef mij maar iets met betere muziek. ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Kvon de Stairways toch beter ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32223

Mijn ervaring is van een aantal (=5) jaren terug. Toen was het erg druk in het betreffende cafe en de muziek was alternatief. Te rustig heb ik er nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642

jay ben eindelijk thuis :)

(heb nog even de toerist uit gehangen in rotterdam. (ja platelands jongen he)

maar was echt super gezelig.
er zijn (zover ik weet) trouwens minstens 4 pics gemaakt.
en ik weet nu ook dat het niet verplicht is om in de stairways als je daar werkt een kin ring/metalen pinnetje te dragen. (don't ask)

heb in 2 dagen toch er nog 100 euro door kunnen jassen aan bier reizen en eten.
dus twas gezelig za'k ma zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25021

Anoniem: 32223 schreef op 29 september 2002 @ 18:24:
Kafe Belgie is leuk, ze hebben enorm veel soorten bier. Ook de muziek daar was wel oke. Kwam ik ook regelmatig toen ik nog in Utrecht woonde. :)
GUINNESS!!! (en nog wel van de tap! :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-06 10:44

Valium

- rustig maar -

* Valium is ook weer thuis. (ja nu pas!)

Zie voor zaterdagavond het verhaal van deadinspace. Tegen 5 uur waren we klaar om naar huis te rollen. Ik heb er maar een heel weekend van gemaakt...ben bij vrienden bijven slapen en heb vandaag de hele dag geleefd op bier, bitterballen en pizza. Heb een potje risk jammerlijk verloren vanavond. Maar de meeting was TOP! Dus ben een beetje laat met m'n reactie. Ik kan niet wachten op de foto's.

Trouwens, deadinspace en compukid: Als ik dat had geweten hadden jullie ook wel bij mij in Utrech kunnen pitten. Misschien iets om een "pit"-pool op te stellen voor de mensen die van ver moeten komen.

Help mee met het vertalen van GNOME. | #nos op irc.tweakers.net voor directe hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Ach, hebben we dat ook weer es gehad, regelen we het volgende keer anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balk
  • Laatst online: 19:11
zo, en balk is ook weer terug in den lande. na de Stairways stonden de schoonouders (**kuch**) op het program.... Vandaar dat ik niet brak was de volgende dag en ik dus niet bleef hangen :P ik had graag nog even een biertje of wat verder willen borrelen met de heren maar helaas, de sociale plicht riep :)

't was een leuke avond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:28
Jep, jep heel gezellig, maar waar blijft Zemanova nou met zijn FOTO'S :?

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1788

Soepie schreef op 30 september 2002 @ 13:57:
Jep, jep heel gezellig, maar waar blijft Zemanova nou met zijn FOTO'S :?
De foto's zijn wat wazig geworden, misschien omdat de fotograaf niet helemaal nuchter was . Er zijn 6 foto's, niets spectaculairs. De 2 foto's die door wel nuchtere serveerster zijn gemaakt zijn redelijk :)

1/2/3/4/5/6.

Sorry dat ik wat laat ben, ik ben nog een beetje brak van een weekend waaraan vanmorgen eigenlijk pas een eind kwam toen de wekker veel te vroeg af ging.

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 1788 op 30-09-2002 22:38 . Reden: Tot zes tellen is niet zo makkelijk als dat het op het 2e gezicht lijkt :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52

SambalBij

We're all MAD here

:? je bedoelt dat die kroeg er niet echt zo uitzag, met al die kleurtjes enzo :?
* SambalBij zag het precies hetzelfde 8)7
ach ik sta er in elk geval niet echt herkenbaar op... maar goed ook ben nie zo fotogeniek :P

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 20:48

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Foto vier (met roodverschuiving op duivel Jotti) is meesterlijk :).

* odysseus is nog altijd niet blij dat hij zijn digicam niet meehad...

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Coppens
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2021
Foto vier is geniaal! >:) Maar ik zou graag foto's met pijltjes en namen er op hebben. Dan kan ik die mensen tenminste deftig stalken als ik eens naar NL ga ;)

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Operations schreef op 30 september 2002 @ 22:07:
* Anoniem: 1788 zag het precies hetzelfde 8)7
Hehe, misschien zijn de foto's toch wel natuurgetrouw :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

odysseus schreef op 30 september 2002 @ 22:08:
Foto vier (met roodverschuiving op duivel Jotti) is meesterlijk :).
}) beelzebubu heeft er een deal mee gesloten :-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Coppens
Ooowkeej, * Bart Coppens requests immediate assistance. Op foto 4, persoon rechts. Is dat Jotti? Zo ja, dan ga ik straks eens goed lachen met iemand die z'n hoed gaat opeten :+

(plz: zeg niet dat dat een redacteur is :'( Dan moet ik m'n hoed opeten :P)

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:52

SambalBij

We're all MAD here

4 rechts, da's Jotti inderdaad...
* SambalBij staat op foto 2, links in het midden, zwart/grijs t-shirt, zit een beetje voorover

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Operations schreef op 30 september 2002 @ 23:18:
* AlterEgo staat op foto 2, links in het midden, zwart/grijs t-shirt, zit een beetje voorover
Kan zo in "opsporing verzocht" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Coppens
Fijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bultoog
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05-2021

bultoog

dat deed pijn!!!

jammer dat de foto's een beetje rood zijn uitgevallen, maar er zijn foto's

soepie jij had je foto maak ding mee moeten nemen :)

hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
Jahaaaa, sorry, sorry en nog maar SORRY :'( :'( :'( Ik zal het echt niet weer vergeten de volgende keer. (maar wie zegt dat die beter geworden zouden zijn dan :?)

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27642

mmm single isdn lijn op mijn werk.
maar alvast alle photo's open gezet. en even kwartiertje wachten en dan kan ik ze wel bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mwahahaha, ik kom niet meer bij :D

Bart Coppens: heb ik iets gemist :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bultoog
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05-2021

bultoog

dat deed pijn!!!

Soepie schreef op 01 oktober 2002 @ 00:20:
Jahaaaa, sorry, sorry en nog maar SORRY :'( :'( :'( Ik zal het echt niet weer vergeten de volgende keer. (maar wie zegt dat die beter geworden zouden zijn dan :?)
uhm ik :) die vorige waren zeer goed gelukt met dat simple cameratje van je :)

hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
uhm ik :) die vorige waren zeer goed gelukt met dat simple cameratje van je :)
Heheh maar dat is geen garantie voor goede foto's hoor, en ook niet dat het een duurdere camera is enzo B)

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:32
Wow, lekker kleurrijke foto's inderdaad zeg! Zal wel door die gekleurde spotlights komen die boven ons hingen.

Nou, een paar van de nicks dan voor de mensen die er niet waren:

Op Foto 1 van links naar rechts: beelzebubu, Kees, ikzelf, Zemanova

Op Foto 4: Beelzebubu, Kees en Jotti. Kees is er getuige van dat Beelzebubu Jotti voor een sixpack eindelijk heeft kunnen omkopen om Regular to worden in NOS. Nu is het natuurlijk niet alsof je daar iets aan hebt maar het idee is toch leuk niet? :o :D (Ow, of mag ik dat hier niet zeggen Beelzebubu? :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Sixpack? Een hele krat hoor... een sixpackje doeketnievoor... ben je gek... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG, die foto 4 is gewoon 1337! :D.

[edit]
Wilke schreef op 01 oktober 2002 @ 15:10:
Op Foto 4: Beelzebubu, Kees en Jotti. Kees is er getuige van dat Beelzebubu Jotti voor een sixpack eindelijk heeft kunnen omkopen om Regular to worden in NOS. Nu is het natuurlijk niet alsof je daar iets aan hebt maar het idee is toch leuk niet? :o :D (Ow, of mag ik dat hier niet zeggen Beelzebubu? :P ).
Ey! :P. Zo ging het niet helemaal (zoals Jotti al zei, het was namelijk een krat, geen sixpack :P. :X)! En je hebt er niks aan, en dat is juist het 8) e ervan. :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Coppens
Jotti schreef op 01 oktober 2002 @ 11:14:
Mwahahaha, ik kom niet meer bij :D

Bart Coppens: heb ik iets gemist :?
Jotti: niet echt, ik was met iemand aan het praten op IRC, en ik had foto 4 laten zien als bewijs dat zonder soepen foto's ook mooi kunnen zijn ;) Maar de persoon in kwestie verwarde jou blijkbaar met een kennis van hem ofzo... (vaag iig :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |orion
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-06 18:34
late reactie maar sja wat wil je he met windhoo$, dat kr*ng besloot weer helemaal te crashen (blijft ie hangen met zo'n "mooi" en gebruikersvriendelijk logo :/), moet toch maar eens geheel overstappen naar linux 8)
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste