Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Het was leuk om te zien wie iedereen achter de nick is...ik kende alleen Jotti tot nog toe in persoon. Voor de achterblijvers: we zaten eerst in de Stairway, rond half zeven zijn er een stel op de bovenverdieping daar gaan eten en een andere groep bij de Burger King. Uiteindelijk verenigden we ons weer in Stairway, waar we nog een tijd zaten. Vervolgens ging een groep naar het naastgelegen poolcafé en een deel naar huis. Enkele die-hards bleven in Stairway tot je elkaar echt niet meer kon verstaan daar
* odysseus had de zijne niet mee door overmatige haast om in Utrecht te komen...zag het toestel wel, maar de CompactFlash-card lag 'ergens anders'...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
maar het was inderdaad erg gezellig, volgende keer moet ik niet eerst andere dingen in dronken buien beloven,

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Anoniem: 27915
Was inderdaad een zeer nuttige meeting.Jotti schreef op 29 september 2002 @ 07:31:
Was idd reuze leuk
Wat is er nou beter dan ergens zitten, slap ouwehoeren en jezelf arm tanken.

Anoniem: 43394
Ook reuze leuk om te ontdekken dat de NOS meeting gelijk viel met een Debian Keysigning / Beerdrinking meetingJotti schreef op 29 september 2002 @ 07:31:
Was idd reuze leuk
Wat is er nou beter dan ergens zitten, slap ouwehoeren en jezelf arm tanken.
Jotti schreef op 29 september 2002 @ 16:19:
Ja, ik zag al een gast met een Debian t-shirt en dacht: euh... hoort dat bij ons![]()
[ Voor 0% gewijzigd door AlterEgo op 29-09-2002 17:26 . Reden: typo ]
Ja, er bleef in de Stairway flink wat geld overodysseus schreef op 29 september 2002 @ 10:29:
....plus een stapel geld - de betaling bij Stairway ging nogal wazig.
Ik heb dat maar meegenomen en daarna de nodige rondjes ervan betaald. Ik heb niks meer van het geld over, maar ik ben zelf ook geen cent kwijt geraakt aan bier
Magoed, de taxi erna was duur genoeg

Nou, Compukid, Valium, een stel vrienden van Valium en ik zijn dus weer naar de Stairway gegaan, waar we ons prima vermaakt hebben. Rond een uur of drie zijn we de Stair uitgekickt (nouja... ze gingen dicht) en hebben we wat shoarma gegeten. Daarna hebben we tot een uur of vijf rondgehangen in "Café België" (don't ask me), waarna iedereen zo'n beetje naar huis strompelde.Compukid en deadinspace zijn de Stairway weer ingegaan met Valium, RonaldH en ik zijn per auto in Hoorn en Alkmaar aangekomen.
Ik zou dus bij Compukid blijven slapen. De eerste trein naar Driebergen ging pas om 7:22... Fijn. We hebben maar een taxi genomen, en zo hebben we toch wel een hele drie uurtjes geslapen, want ik moest 10:00 weer op station Driebergen zijn.
Ondanks 12 uur aan een stuk stappen en maar drie uur slaap voel ik me nog best redelijk eigenlijk
Anoniem: 32223
Anoniem: 32223
Anoniem: 27642
(heb nog even de toerist uit gehangen in rotterdam. (ja platelands jongen he)
maar was echt super gezelig.
er zijn (zover ik weet) trouwens minstens 4 pics gemaakt.
en ik weet nu ook dat het niet verplicht is om in de stairways als je daar werkt een kin ring/metalen pinnetje te dragen. (don't ask)
heb in 2 dagen toch er nog 100 euro door kunnen jassen aan bier reizen en eten.
dus twas gezelig za'k ma zeggen.
Anoniem: 25021
GUINNESS!!! (en nog wel van de tap!Anoniem: 32223 schreef op 29 september 2002 @ 18:24:
Kafe Belgie is leuk, ze hebben enorm veel soorten bier. Ook de muziek daar was wel oke. Kwam ik ook regelmatig toen ik nog in Utrecht woonde.
Zie voor zaterdagavond het verhaal van deadinspace. Tegen 5 uur waren we klaar om naar huis te rollen. Ik heb er maar een heel weekend van gemaakt...ben bij vrienden bijven slapen en heb vandaag de hele dag geleefd op bier, bitterballen en pizza. Heb een potje risk jammerlijk verloren vanavond. Maar de meeting was TOP! Dus ben een beetje laat met m'n reactie. Ik kan niet wachten op de foto's.
Trouwens, deadinspace en compukid: Als ik dat had geweten hadden jullie ook wel bij mij in Utrech kunnen pitten. Misschien iets om een "pit"-pool op te stellen voor de mensen die van ver moeten komen.
Help mee met het vertalen van GNOME. | #nos op irc.tweakers.net voor directe hulp.
't was een leuke avond!
Anoniem: 1788
De foto's zijn wat wazig geworden, misschien omdat de fotograaf niet helemaal nuchter was . Er zijn 6 foto's, niets spectaculairs. De 2 foto's die door wel nuchtere serveerster zijn gemaakt zijn redelijkSoepie schreef op 30 september 2002 @ 13:57:
Jep, jep heel gezellig, maar waar blijft Zemanova nou met zijn FOTO'S
1/2/3/4/5/6.
Sorry dat ik wat laat ben, ik ben nog een beetje brak van een weekend waaraan vanmorgen eigenlijk pas een eind kwam toen de wekker veel te vroeg af ging.
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 1788 op 30-09-2002 22:38 . Reden: Tot zes tellen is niet zo makkelijk als dat het op het 2e gezicht lijkt :P ]
* SambalBij zag het precies hetzelfde

ach ik sta er in elk geval niet echt herkenbaar op... maar goed ook ben nie zo fotogeniek
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
* odysseus is nog altijd niet blij dat hij zijn digicam niet meehad...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Anoniem: 1788
odysseus schreef op 30 september 2002 @ 22:08:
Foto vier (met roodverschuiving op duivel Jotti) is meesterlijk.
(plz: zeg niet dat dat een redacteur is
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
* SambalBij staat op foto 2, links in het midden, zwart/grijs t-shirt, zit een beetje voorover
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Kan zo in "opsporing verzocht"Operations schreef op 30 september 2002 @ 23:18:
* AlterEgo staat op foto 2, links in het midden, zwart/grijs t-shirt, zit een beetje voorover
soepie jij had je foto maak ding mee moeten nemen
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Gewoon spullen
Anoniem: 27642
maar alvast alle photo's open gezet. en even kwartiertje wachten en dan kan ik ze wel bekijken
Bart Coppens: heb ik iets gemist
uhm ikSoepie schreef op 01 oktober 2002 @ 00:20:
Jahaaaa, sorry, sorry en nog maar SORRY![]()
![]()
Ik zal het echt niet weer vergeten de volgende keer. (maar wie zegt dat die beter geworden zouden zijn dan
)
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Heheh maar dat is geen garantie voor goede foto's hoor, en ook niet dat het een duurdere camera is enzouhm ikdie vorige waren zeer goed gelukt met dat simple cameratje van je
Gewoon spullen
Nou, een paar van de nicks dan voor de mensen die er niet waren:
Op Foto 1 van links naar rechts: beelzebubu, Kees, ikzelf, Zemanova
Op Foto 4: Beelzebubu, Kees en Jotti. Kees is er getuige van dat Beelzebubu Jotti voor een sixpack eindelijk heeft kunnen omkopen om Regular to worden in NOS. Nu is het natuurlijk niet alsof je daar iets aan hebt maar het idee is toch leuk niet?
Anoniem: 27915
[edit]
Ey!Wilke schreef op 01 oktober 2002 @ 15:10:
Op Foto 4: Beelzebubu, Kees en Jotti. Kees is er getuige van dat Beelzebubu Jotti voor een sixpack eindelijk heeft kunnen omkopen om Regular to worden in NOS. Nu is het natuurlijk niet alsof je daar iets aan hebt maar het idee is toch leuk niet?![]()
(Ow, of mag ik dat hier niet zeggen Beelzebubu?
).

Jotti: niet echt, ik was met iemand aan het praten op IRC, en ik had foto 4 laten zien als bewijs dat zonder soepen foto's ook mooi kunnen zijnJotti schreef op 01 oktober 2002 @ 11:14:
Mwahahaha, ik kom niet meer bij
Bart Coppens: heb ik iets gemist