Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
Boefje, ik ben er een keertje niet, en gelijk maken mensen misbruik van mijn reputatieAnoniem: 27915 schreef op 21 september 2002 @ 10:12:
Maar ik heb mijn Jotti&Nelske fan t-shirt aan, en dus zal iedereen mij moto-moi noemen..
.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
En ik danAnoniem: 27915 schreef op 21 september 2002 @ 10:12:
Maar ik heb mijn Jotti&Nelske fan t-shirt aan, en dus zal iedereen mij moto-moi noemen..
.
* Ronald trekt ook Jotti&Nelske fan shirt aan
[ Voor 0% gewijzigd door Ronald op 21-09-2002 13:42 . Reden: jah duh, komt moto-moi nie :P ... Parse bug dat ik moto's reaktie nie zag via de "last" pagina ... ]
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
* dinges gooit een klein uitgevallen miereneter naar deadinspacedeadinspace schreef op 21 september 2002 @ 03:13:
[...]
Woei, dan moet ik oppassen dat die (klein uitgevallen) miereneter niet weer langskomt...
PSN: Houtvlot
* zwik springt voor deadinspace en vangt de klein uitgevallen miereneter voor hem opdinges schreef op 21 september 2002 @ 15:35:
[...]
* zwik gooit een klein uitgevallen miereneter naar deadinspace
DiNGeS!! Geen gekke dingen doen tegen Brabanders
(nee ik kom niet naar de meeting wegens tijdgebrek (vooral veel tijdgebrek)).
[ Voor 0% gewijzigd door zwik op 21-09-2002 16:41 . Reden: spelvaout ]
* Ronald pakt grijpt de klein uitgevallen miereneter van Zwik en gooit de klein uitgevallen miereneter door naar Deadinspacezwik schreef op 21 september 2002 @ 16:40:
[...]
* Ronald springt voor deadinspace en vangt de klein uitgevallen miereneter voor hem op.
DiNGeS!! Geen gekke dingen doen tegen Brabanders![]()
.
(nee ik kom niet naar de meeting wegens tijdgebrek (vooral veel tijdgebrek)).
Brabanders worden ook niet positief gediscrimineerd
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
het is zwik zonder hoofdletter danRonaldH schreef op 21 september 2002 @ 16:47:
[...]
* zwik pakt grijpt de klein uitgevallen miereneter van Zwik en gooit de klein uitgevallen miereneter door naar Deadinspace
Brabanders worden ook niet positief gediscrimineerd
Anders maak ik een scriptje dat posts hier checkt op inhoud en automatisch edit
Anoniem: 27642
we hebben gewoon een speciale HK nodig voor NOS
NO-HK ?
Non windowsOperatingsystem - HuisKamer
Druk met stage, vrienden & vriendinnen, uitgaan enzo (sociaal leven
Maar zodra ik weer een keer tijd heb kom ik weer
dat kan niet he, als tweaker, een sociaal leven hebbenzwik schreef op 22 september 2002 @ 17:51:
[...]
Druk met stage, vrienden & vriendinnen, uitgaan enzo (sociaal leven).
Maar zodra ik weer een keer tijd heb kom ik weer.
u wordt geacht 20 uur per dag aan uw pc te zitten
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
Ik ben geen (echte) tweakerbultoog schreef op 22 september 2002 @ 17:58:
[...]
dat kan niet he, als tweaker, een sociaal leven hebben
u wordt geacht 20 uur per dag aan uw pc te zitten
Alleen in de vakantie en in tijden wanneer ik niks te doen heb en ga prutsen.
P
R
U
T
S
E
R
Overigens had Zemanova ook lang haar, als ik het me goed herinner. Heeft deadinspace die lijst met foto's nog ergens staan? Dat is wel leuk om nu nog eens te bekijken.
* odysseus is vrijdag teruggekomen van een Rome-reis en heeft het weekend ook grotendeels buitenshuis doorgebracht, maar kan nu weer volop T.net'en
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
odysseus schreef op 22 september 2002 @ 21:18:
Heeft deadinspace die lijst met foto's nog ergens staan? Dat is wel leuk om nu nog eens te bekijken.
Zoekt en gij zult vinden
vergeet slapen nietAnoniem: 32223 schreef op 22 september 2002 @ 18:43:
[...]
toilet, douchen, eten maken, bier halen, koffie zetten etc
wees je zelf!
[rml][ Meeting] NOS[/rml]
In dat topic met bijna 1400 replies? Vergeet het
* odysseus gaat nachtrust inhalen...over een uur is het weekend voorbij.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Nouja: [rml]deadinspace in "[ Meeting] NOS"[/rml]
Help mee met het vertalen van GNOME. | #nos op irc.tweakers.net voor directe hulp.
(als het even kan ga ik met auto; ik betaal meer aan de NS als aan benzine en ik zuip toch nie
JiNGeS?
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
* moto-moi pakt chips
[stookt]
Watje!
Je kan hem makkelijk hebben!
[/stookt]
* moto-moi pakt alvast verband
RonaldH schreef op 23 september 2002 @ 12:11:
Omgeving Heerhugowaard/Alkmaar -> Utrecht?
(als het even kan ga ik met auto; ik betaal meer aan de NS als aan benzine en ik zuip toch nie)
JiNGeS?
Yep, Hoorn hier. De heenweg zal ik wel met de trein moeten omdat ik later ben, maar misschien dat we voor de terugweg iets af kunnen spreken?
Anoniem: 27915 schreef op 23 september 2002 @ 15:11:
* Anoniem: 27915 zet een groen kruisje in op Jotti..
Slijmbal

Gatverdamme.. Kon je dat niet eerst even wassen , voordat je het aan Jotti gaf ?Anoniem: 27915 schreef op 23 september 2002 @ 15:11:
* moto-moi zet een groen kruisje in op Jotti..
* moto-moi gaat over z'n nek hier
ik help je wel hoor deadinspace
want ik ben ruig. want ik heb lang haar en een tux shirt
wees je zelf!
Zeg, wil jij 2 bultige ogen krijgen ofzo ?bultoog schreef op 23 september 2002 @ 16:48:
ik help je wel hoor deadinspace![]()
want ik ben ruig. want ik heb lang haar en een tux shirt![]()
wees je zelf!
ikke (uit Delft). De intercity van 15:07 in Rotjeknor? Je kan me herkennen aan de roos in m'n knoopsgatValium schreef op 23 september 2002 @ 00:25:
Rotterdam -> Utrecht iemand???
Gewoon spullen
odysseus schreef op 23 september 2002 @ 14:34:
[...]
Yep, Hoorn hier. De heenweg zal ik wel met de trein moeten omdat ik later ben, maar misschien dat we voor de terugweg iets af kunnen spreken?
...cool nog een Hoornse tweaker...
* Gutteguttegut groet hem

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Is prima.balk schreef op 23 september 2002 @ 21:19:
[...]
ikke (uit Delft). De intercity van 15:07 in Rotjeknor?
* Valium zal er zijn.
WatteJe kan me herkennen aan de roos in m'n knoopsgat
voorstel: 15:03 op het perron, aan de kant van de roltrap, bij de snoepautomaat. Ik heb een rode jas aan en een slaapzak in een blauwe plunjebaal bij me.
(Ik kom pas om 15:01 aan op R'dam CS)
Nog andere gegadigden?
Help mee met het vertalen van GNOME. | #nos op irc.tweakers.net voor directe hulp.
Correct me , if I'm wrong, ouwe pillenslikker, maaruh, op elk groot station heb je een 'meeting point' te herkennen aan een blauwe, scheefstaande, metalen vlag.. Tis maar een tip ...Valium schreef op 25 september 2002 @ 01:41:
WatteMaar ff serieus, hoe gaan we mekaar vinden....
voorstel: 15:03 op het perron, aan de kant van de roltrap, bij de snoepautomaat. Ik heb een rode jas aan en een slaapzak in een blauwe plunjebaal bij me.
(Ik kom pas om 15:01 aan op R'dam CS)

Ok valium, ik ben daar om 15.01, je kan me herkennen aan, uh welke jas, een half lange jas en bakkebaarden.
Mjaah, maar waarschijnlijk is de SP meeting/WOS meeting daar ook in de buurt, beetje confusing dus als er 2 gropeen door mekaar lopen (heb je een tux shirt aan, loop je perongeluk mee met de WOS groep, dan kom je niet heel thuismoto-moi schreef op 25 september 2002 @ 06:46:
[...]
Correct me , if I'm wrong, ouwe pillenslikker, maaruh, op elk groot station heb je een 'meeting point' te herkennen aan een blauwe, scheefstaande, metalen vlag.. Tis maar een tip ...

(niet dat ik dat verwacht)
maar op de W&L meeting waren er toen wel vrouwlijke leden.
hoeveel vrouwelijke GOT'ers hebben we eigenlijk in NoS.
want ja iedereen weer 'chicks dig *nix'
(ja ik weet dat we maar anderhalve vrouw hier op GoT hebben, maar die kan dan toch wel in nos zitten)
Zomer misschien?Anoniem: 27642 schreef op 25 september 2002 @ 08:17:
btw, komen er ook vrouwen.
(niet dat ik dat verwacht)
maar op de W&L meeting waren er toen wel vrouwlijke leden.
hoeveel vrouwelijke GOT'ers hebben we eigenlijk in NoS.
want ja iedereen weer 'chicks dig *nix'
(ja ik weet dat we maar anderhalve vrouw hier op GoT hebben, maar die kan dan toch wel in nos zitten)
Aikeleer schreef op 25 september 2002 @ 08:10:
Mjaah, maar waarschijnlijk is de SP meeting/WOS meeting daar ook in de buurt, beetje confusing dus als er 2 gropeen door mekaar lopen (heb je een tux shirt aan, loop je perongeluk mee met de WOS groep, dan kom je niet heel thuis).
True, maar helaas voor jou, ging mijn reply om Rotterdam CS, niet over Utrecht, ennuh, Buzzie bijt niet door, aangezien hij dan inelkaar getrapt wordt door mijn 2 helden Jotti & Nelske
* odysseus zwaait nog even terug naar Gutteguttegut...overigens woon ik officieel in Zwaag
tja om mij zelf beschemen doe ik ook maar mij tux shirt aanmoto-moi schreef op 25 september 2002 @ 16:46:
[...]
True, maar helaas voor jou, ging mijn reply om Rotterdam CS, niet over Utrecht, ennuh, Buzzie bijt niet door, aangezien hij dan inelkaar getrapt wordt door mijn 2 helden Jotti & Nelske
wees je zelf!
Hoe vaak moet ik nou nog vertellen, dat ik niet aanwezig benbultoog schreef op 25 september 2002 @ 23:24:
tja om mij zelf beschemen doe ik ook maar mij tux shirt aanof moto moi ga jij me beschermen??
Beetje helende wonden openrijten, stelletje hufters
* bultoog biedt zijn excusses aan.moto-moi schreef op 25 september 2002 @ 23:31:
[...]
Hoe vaak moet ik nou nog vertellen, dat ik niet aanwezig ben
Beetje helende wonden openrijten, stelletje hufters
ik zal je missen, vond je vorige zo gezellig. we begonnen net echte vrienden te worden
wees je zelf!
odysseus schreef op 25 september 2002 @ 17:00:
Ik kan er maar weinig van het vrouwelijke geslacht bedenken hier vrees ik, daarvoor zul je toch naar andere plaatsen dan NOS-meetings moeten gaan...zomer is natuurlijk een uitzondering, maar die heeft voor zover ik weet niet gezegd dat ze komt. Maar ach, dergelijke mensen zie je de rest van de tijd wel weer. Zijn er nog mensen die digicams in alle soorten en maten meenemen? Zelf heb ik misschien een PowerShot A40 mee.
* odysseus zwaait nog even terug naar Gutteguttegut...overigens woon ik officieel in Zwaag.
Toevallig zit ik dit topic te lezen... ik denk niet dat ik kan. Ik heb zoveel meetings en gezellige dingetjes en een surfverslaving(dat met water en wind) Kan allemaal nie samen

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Anoniem: 1788
Heb jij een vriendje die roept AFAFAFAFAFAFzomer schreef op 26 september 2002 @ 09:49:
[...]
Toevallig zit ik dit topic te lezen... ik denk niet dat ik kan. Ik heb zoveel meetings en gezellige dingetjes en een surfverslaving(dat met water en wind) Kan allemaal nie samen(en ik heb al n vriendje en die roept altijd AFAFAFAFAFAF
) Veel plezier jullie, als ik per ongelijk me toch ga vervelen dit weekend dan zoek ik wel even op waar jullie zitten
Maaruh... dan heb je dus ook de tijd om even langs te komen
* Anoniem: 1788 vraagt zich af of zomer plagen politiek verantwoord is in het begin van de herfst
mijn dag vandaag ziet er ongeveer zo uit
6-5 uur. werken als sys-admin
half 9-half 12 vakken vullen bij locale supermarkt.
argh.
maar je kunt morgen toch lekker uitslapen en dan om 2/3 uur de trein pakken ?Anoniem: 27642 schreef op 27 september 2002 @ 08:33:
argh ga echt super brak zijn morgen.
mijn dag vandaag ziet er ongeveer zo uit
6-5 uur. werken als sys-admin
half 9-half 12 vakken vullen bij locale supermarkt.
argh.
ik zal ook wel moe zijn maar dat is eerder de schuld van al het pilzen de orige avonden
tis vanaf mij al een 5 uur trein rijs naar A'dam oid.
mijn topografies vermogen is erg laag
Anoniem: 1788 schreef op 27 september 2002 @ 01:20:
[...]
Heb jij een vriendje die roept AFAFAFAFAFAFGoh...
Maaruh... dan heb je dus ook de tijd om even langs te komen
* zomertje vraagt zich af of zomer plagen politiek verantwoord is in het begin van de herfst
Hehe, dat zegt ie niet tegen mij hoor
* zomertje kan wel tegen een beetje plagen... maar pas op he
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Als er iemand echt heel nodig mij moet/wil bellen (gemiste trein oid), kan ie dat doen op [..]snip[..]
Dat kan je ook op een ander nummer doen, maar dan heb je er zo weinig aan.
[ Voor 0% gewijzigd door Jordi op 29-09-2002 07:03 . Reden: Foonnummer hoeft er niet tot in de eeuwigheid te staan :P ]
[ Voor 0% gewijzigd door deadinspace op 29-09-2002 17:42 . Reden: nummer verwijderd ]
Anoniem: 27915
* Anoniem: 27915 gaat jullie inschrijven op allerlei SMS-services.

Anoniem: 25021
* Anoniem: 25021 schiet te hulpAnoniem: 27915 schreef op 27 september 2002 @ 15:06:
Jullie zijn gek..
* Anoniem: 25021 gaat jullie inschrijven op allerlei SMS-services..
http://www.google.com/sea...la-search&start=0&start=0
[deze advertentieruimte is te koop]
Anoniem: 25021 schreef op 27 september 2002 @ 18:42:
[...]
* Anoniem: 25021 schiet te hulp
http://www.google.com/sea...la-search&start=0&start=0
Zegge... Gaatie een beetje?
RG© schreef op 27 september 2002 @ 19:02:
ik kom niet iig. Veels te druk...
Je hebt het te druk, of je vind de meeting te druk?
Anoniem: 27915 schreef op 27 september 2002 @ 21:28:
[...]
* Anoniem: 27915 brengt een sixpack bier..
Dat lijkt er meer op
Anoniem: 1788
Da's een ander nummer dan 23 maart 2002Jotti schreef op 27 september 2002 @ 14:54:
Als er iemand echt heel nodig mij moet/wil bellen (gemiste trein oid), kan ie dat doen op 00-00000000
Dat kan je ook op een ander nummer doen, maar dan heb je er zo weinig aan.
Verhuist?
[ Voor 0% gewijzigd door deadinspace op 29-09-2002 17:48 . Reden: GSM nummer weggehaald ]
Zemanova: 06 nummers verhuizen meestal mee

Naja.
Anoniem: 13874
Nee, zoals ik zei, moet ik werken en heb ik het echt enorm druk op dit moment; ik hoop rond een uur of 8 in utrecht te zijn in ieder geval.
Anoniem: 27915 schreef op 27 september 2002 @ 22:17:
Jamaar krijg ik nu dat felbegeerde stoere groene kruisje eindelijk eens?.
Je hebt toch al een mooi kruisje
Anoniem: 2198 schreef op 27 september 2002 @ 22:25:
Ik kom ook niet meerSorry, als iemand me uberhaupt zou missen
Jammer

We gaan nou toch niet weer zo'n reeks last-minute afzeggingen krijgen?
Anoniem: 31444
Zit jij op het Stedelijk Gymnasium in Nijmegen?odysseus schreef op 03 juni 2002 @ 19:37:
* odysseus is halverwege september met school naar Rome, vandaar...
Here goes nothing:odysseus schreef op 27 september 2002 @ 23:01:
Kan er iemand met ervaring in Utrecht een beknopte 'how-to-get-there-from-the-station' plaatsen? Ik ben morgen de hele dag weg en kom zoals gezegd later. Nu heb ik wel telefoonnummers (van Jotti en deadinspace, dat van beelzebubu lijkt bij de laatste KMail-problemen verloren te zijn gegaan), maar het zou wel handig zijn als ik zelf een beetje de goede richting kan zoeken. Mocht er morgen nog niemand gereageerd hebben dan zoek ik zelf wel uit hoe er te komen, maar als het toch zo simpel is dan kan iemand het vast wel even posten
.
Je komt uit de trein in Utrecht. Je loopt richting hoog catharijne/bussen/"de lage perronnummers". Je gaat (nog steeds in de overdekte hal natuurlijk) rechtsaf richting de streekbussen. Trap af....loop over het "busplein" en ga de eerste grote weg linksaf in (bijna aan het eind van het plein). Je loopt nu alsmaar rechtdoor totdat je niet meer verder kan (je steekt onderweg nog even een grote weg met stoplichten over). Op dat moment ben je 10 meter terug de Stairway voorbij gelopen.
EdSchouten: nee, ik zit op een school in Hoorn. Overigens zit circa een kwart van 5/6 gymnasium op dat moment in Rome denk ik, dus de kans was niet zo groot dat je goed gokte
* odysseus is ondertussen al weer terug uit Rome...heerlijke stad.
wees je zelf!
Anoniem: 27915
Check je mail.odysseus schreef op 27 september 2002 @ 23:01:
dat van beelzebubu lijkt bij de laatste KMail-problemen verloren te zijn gegaan)

optie adeadinspace schreef op 27 september 2002 @ 22:12:
Je hebt het te druk, of je vind de meeting te druk?
[deze advertentieruimte is te koop]
Tot vanmiddag 16:00 uur in Utreg dus
(Nog meer mensen de trein van 15.07 vanaf zoetermeer??)
edit:
zo ja, ik ben te herkennen aan een lang figuur, blond haar, spijkerbroek, kisten, zwart/grijs tshirt, bruine suede jas
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
uhm ikOperations schreef op 28 september 2002 @ 13:09:
Okay, ik denk zo dat ik ook maar eens een keertje ga komenlijkt me wel eens leuk te zien wat voor mensen er achter al die wazige namen en iconen schuil gaan
Tot vanmiddag 16:00 uur in Utreg dus
(Nog meer mensen de trein van 15.07 vanaf zoetermeer??)
edit:
zo ja, ik ben te herkennen aan een lang figuur, blond haar, spijkerbroek, kisten, zwart/grijs tshirt, bruine suede jas
vanaf station zoetermeer, tot dadelijk
wees je zelf!
was het nog gezellig verder
wees je zelf!
uhm ik heb zeer weinig foto toestellen gezien, en soepie was hem vergeten
wees je zelf!
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Nee, niet echt, we hebben geen andere GoT-meeting gezien, zowel niet van WOS als van SP. Wel was er toevallig ook een internationale Debian meeting in de buurt, ik zat nog te twijfelen waar ik nou heen moest, links stond iemand met een debian shirt, en rechts Jotti
Idd, en ik heb hem juist niet meegenomen omdat er bij de vorige meeting een overvloed van cams wasbultoog schreef op 28 september 2002 @ 23:57:
[...]
uhm ik heb zeer weinig foto toestellen gezien, en soepie was hem vergeten

daar kan de echte nerd natuurlijk niet tegenAikeleer schreef op 29 september 2002 @ 00:12:
[...]
Nee, niet echt, we hebben geen andere GoT-meeting gezien, zowel niet van WOS als van SP. Wel was er toevallig ook een internationale Debian meeting in de buurt, ik zat nog te twijfelen waar ik nou heen moest, links stond iemand met een debian shirt, en rechts Jotti
[...]
Idd, en ik heb hem juist niet meegenomen omdat er bij de vorige meeting een overvloed van cams was![]()
wees je zelf!
Waren btw analoge foto's dus voor we ze zien kan nog heel ff duren.
Was wel erg gezellig btw, de rest van jullie zijn iig net zo gestoord als ik, dat mag ik wel
Ik ga zo maar eens maffen, heb zelfs meer bier op als Jotti
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
omg zoetermeer is ook weer thuisOperations schreef op 29 september 2002 @ 00:52:
Ik heb totaal 2 foto's gemaakt zien worden, rond een uur of 6 ofzo, toen we allemaal nog bij kennis waren
Waren btw analoge foto's dus voor we ze zien kan nog heel ff duren.
Was wel erg gezellig btw, de rest van jullie zijn iig net zo gestoord als ik, dat mag ik wel
Ik ga zo maar eens maffen, heb zelfs meer bier op als Jotti
maar dit moest de avond weer missen
maar ik was er en dinges niet
wees je zelf!

En ik geloof niet dat Zemanova een analoog toestel had hoor, was een c220 van Olympus, dus echt wel 2 megapixjes.
Was wel weer gezellie overigens. Zie dat Aikeleer de weg ook terug gevonden heeft
Gewoon spullen
Anoniem: 43474
nu ga ik maffen, laters lui!
het was gezellig.
Er zijn wel een paar foto's gemaakt, die komen binnenkort vast wel online.
Was gezellig idd!
P.S. Slackware rulez natuurlijk!! Dat daar twijfel over kan bestaan uberhaupt...