Nee!!!111 1 Eftuhlinh!!!111
Stairways sounds good to me.
http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
bah... bierrlensen schreef op 09 augustus 2002 @ 23:02:
Ik vind alles best kwa lokatie, echter fatsoenlijk bier is een pré
Grolsch is natuurlijk meest gewenst..
* veldmuis valt met een harde bons op deadinspacedeadinspace schreef op 07 augustus 2002 @ 00:55:
Zeg, er wordt hier niet op mij gevallen! (behalve door muizen en vrouwelijke personen, maar dat is 1, respectievelijk 0 volgensmij)
Verwijderd
g r i j p !Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 20:17:
21 september is verboden want dan komen dinges en ik niet..
Als je ons er niet bij wilt hebben - grijp je kans!
veldmuis schreef op 09 augustus 2002 @ 23:50:
[...]
* veldmuis valt met een harde bons op deadinspace
* dinges gooit een olifant naar deadinspacedeadinspace schreef op 10 augustus 2002 @ 02:59:
[...]
Alcohol komt in vele drankjes
[...]
Oh well... Beter dan een olifant...
[ Voor 0% gewijzigd door dinges op 10-08-2002 16:46 . Reden: Dinges kan goooooien! ]
PSN: Houtvlot
* Ronald rolt de olifant over Jeadinspace!
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
Oe! Betaal jij?Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 00:56:
g r i j p !Die dag kan ik wel mits het in berlijn is
o ja, jij dronk geen bier maar baco's. ik Herinner me het spontaan.
hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
bultoog schreef op 10 augustus 2002 @ 16:38:
o ja, jij dronk geen bier maar baco's. ik Herinner me het spontaan.
If it ain't broken it doesn't have enough features
oja, precies op het moment dat ik je een drankje aanbooddeadinspace schreef op 10 augustus 2002 @ 18:20:
Pff, ik heb één baco gedronken toen, omdat ik daar zin in had
* bultoog drinkt meestal gewoon bier...
wees je zelf!
Verwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 23:37:
[...]
Ja, en dan zeker op mijn kosten bier gaan drinken? Tsk..
uhm nee dat ga ik al doenVerwijderd schreef op 18 augustus 2002 @ 23:37:
[...]
Ja, en dan zeker op mijn kosten bier gaan drinken? Tsk..
wees je zelf!
Ehhhhm, tja, waar mag dat wezen
And the beast shall be made legion. Its numbers shall be increased a thousand thousand fold. The din of a million keyboards like unto a great storm shall cover the earth, and the followers of Mammon shall tremble. from The Book of Mozilla, 3:31
in utrecht, een soort eetcafe. is een neutrale plek om elkaar te ontmoeten. muziek die gedraait wordt is erg afwisselend.
wees je zelf!
Is 't ergens midden in Utrecht of echt in de buurt van station oid ?bultoog schreef op 20 augustus 2002 @ 00:19:
[...]
in utrecht, een soort eetcafe. is een neutrale plek om elkaar te ontmoeten. muziek die gedraait wordt is erg afwisselend.
And the beast shall be made legion. Its numbers shall be increased a thousand thousand fold. The din of a million keyboards like unto a great storm shall cover the earth, and the followers of Mammon shall tremble. from The Book of Mozilla, 3:31
Verwijderd
ROFLVerwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 01:40:
als ze het nog niet verplaatst hebben
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Dan kom k ook wel
http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL
Verwijderd
huh, huh, huh?Verwijderd schreef op 21 augustus 2002 @ 08:53:
en grosch is goor bier,
waaa, ik heb een belangrijk etentje om 8 uurbanaan-X schreef op 06 september 2002 @ 16:24:
Whee, 28 sept kan ik niet..., ik kan vanaf 12 okt ongeveer elk weekend wel, gemeen hoor![]()
[...]
huh, huh, huh?
wees je zelf!
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 02:33:
toch valt het me op dat NOS nou niet echt efficient is
in W&L had je teminste een modje die de eerste post steeds update met het aantal mensen en de dag.
Verwijderd
Nee, dat is duidelijk!!!
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 12:44:
Nee, dat is duidelijk!!!.
/me proposes something like 'NOS meeting, 28 september in Utrecht' als nieuwe topic-titel.
volgens mij ben jij de enige "persoon" die achter elke smiley een punt zetVerwijderd schreef op 07 september 2002 @ 23:48:
Dan maak je er "NOS meeting binnenkort weer, misschien de 28e in Utrecht" van..
.
Ask yourself if you are happy and then you cease to be.
Verwijderd
Dat klopt.dinges schreef op 08 september 2002 @ 00:24:
volgens mij ben jij de enige "persoon" die achter elke smiley een punt zet
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
WOS meeting Utrecht: wie en wanneer?Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 11:33:
-edit-
lees dus ook net dat WoS meschien in utrecht is op de 28'ste.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
niet zo gewelddadig jij!Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 15:11:
edit:
Overigens, mogen we ook bepaalde SP'ers gaan slaan? En als die WOS'ers ook nog komen....
Wordt nog leuk..
Verwijderd
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Ja, ik leef nog! Kom alleen amper nog in NOS...maar ik ben vast aanwezig, weet alleen nog niet of ik vanuit zeeland daarheen ga of van m'n kamer...Verwijderd schreef op 08 september 2002 @ 10:41:
btw, hoe gaan we elkaar eignelik herkennen.
ik bedoel spot the nerd werkt waarshcijnlijk wel. maartoch.
en leeft Felix nog, en woon felix nog in zeeland.
en meschien nog wel belangrijker, komt felix nog naar de meeting.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Maar het is voor een goed doel!dinges schreef op 08 september 2002 @ 16:31:
niet zo gewelddadig jij!
Das ook prima, indien de nood aan de man komt dan zou een mailtje met tiencijferig nummer naar jonathan at tweakers.net gewaardeerd wordenVerwijderd schreef op 08 september 2002 @ 15:11:
We meeten op CS..
Ennuh, odysseus, desnoods bel je me op, dan haal ik je op op 't CS. Is inderdaad vlakbij. Ik ken de weg daar wel..
edit:
Overigens, mogen we ook bepaalde SP'ers gaan slaan? En als die WOS'ers ook nog komen....
Wordt nog leuk..
wees je zelf!
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
WHiZZi schreef op 08 september 2002 @ 20:53:
waar blijft sticky met de broodnodige info?
* moto-moideadinspace schreef op 08 september 2002 @ 22:52:
Iemand bezwaar tegen 28 September, 16:00, de Stairway in Utrecht?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Verwijderd
Verwijderd
Ik doe mee! Op naar de 21e!Dus eh.. * moto-moi gooit de kont tegen de krib : ik wil dat het verzet word naar de 21e
Verwijderd
Voor 11 oktober kan ik niet, daarna wel.deadinspace schreef op 09 september 2002 @ 01:07:
<font size="5">Als iedereen nou eens reageert met op welke data z/hij niet kan.</font>
Dan moet deze week wel ongeveer duidelijk worden welke datum de beste keuze is.
Verwijderd
Ik kan NIET op 21/9, 28/9 en 12/10.deadinspace schreef op 09 september 2002 @ 01:07:
* 21 september
* 28 september
* 5 october
* 12 october
* 19 october
omdat niet iedereen de poll heeft ingevuld en er niet uit blijkt dat 28 sept een heleboel mensen niet kunnen. Het was handiger om een "deze-dag-niet-poll" te maken denk ik.balk schreef op 09 september 2002 @ 12:14:
waarom de datum herzien als uit de poll is gebleken dat de 28e verreweg de populairste datum is?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq