Nu kan dat door te blurren of zelfs helemaal handmatig over te doen.
Dat blurren moet netjes gebeuren... maar er zijn tools (niet photoshop) die automatisch de skin op een foto netjes maken.
http://www.mediachance.com/digicam/cleanskin.htm kan misschien je helpen.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
volgensmij is dit gewoon fotografie..zit er nix photoshop aan,onder,achter,of op..Op maandag 03 juni 2002 00:26 schreef martinweb.nl het volgende:
[afbeelding]
Hoe bereik je dat effect van het lichaam van de dame in kwestie?
maar ik kan het ook fout hebben
none
Maar zie die huid dan, dat is toch wel digitaal gedaan?Op maandag 03 juni 2002 00:30 schreef kidfunk het volgende:
[..]
volgensmij is dit gewoon fotografie..zit er nix photoshop aan,onder,achter,of op..
maar ik kan het ook fout hebben
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ja ik dacht dat het gewoon fotografie was..maar naar het lezen van 'mercarra' post..denk ik nu ook niet meer dat het aleen fotografie was..maar zeker ook een of andere bewerking ..ik zou echt niet weten hoe ze dat voor elkaar krijgen..die 'clearskin' is inieder geval al een stapje..dan nog iets om die kleur zo mooi en 'fris' te makenOp maandag 03 juni 2002 01:16 schreef martinweb.nl het volgende:
[..]
Maar zie die huid dan, dat is toch wel digitaal gedaan?
none
kanonne!
* waxle denkt dat de term "Geile Duuk" meer dan op zijn plaats is
[/offtopic]
ghegheOp maandag 03 juni 2002 01:49 schreef waxle het volgende:
[offtopic]
kanonne!
[/offtopic]
none
Verwijderd
Bedoel je daarmee dat ie niet in Photoshop 7 zit? Zit ie wel in, druk maar eens op B en vink daarergens recht een vierkantje aan waarop staat: Use Airbrush AbilitiesOp maandag 03 juni 2002 00:30 schreef mercarra het volgende:
Vroeger ging dat met de airbrush...
Of Zoiets
Hey ... maar dan heb je ook wat!
Verwijderd
Verwijderd
Nog een leuke: (Of mag dat niet? Is toch niet te bloot? Is gewoon mooi!) Hier is trouwens het zelfde, zo'n egale huid met lichteffecten die volgens mij niet helemaal zonder computer te krijgen zijn...Op maandag 03 juni 2002 01:49 schreef waxle het volgende:
[offtopic]
kanonne!
[/offtopic]
Verwijderd
maar in ieder geval, dit is bijna zeker handmatig gedaan, met een filter op de camera lijkt me niet eigenlijk.
Ik denk dat hij een echte airbrush bedoelde.Op maandag 03 juni 2002 07:27 schreef Junt het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat ie niet in Photoshop 7 zit? Zit ie wel in, druk maar eens op B en vink daarergens recht een vierkantje aan waarop staat: Use Airbrush Abilities
Of Zoiets
Dat is zo'n verfspuit met druk erachter.
Senri no michi mo ippo kara
*Open de motorrijdende chick foto
*Duplicate de chick
*Zet de tweede chick layer op het effect overlay
*Desaturate den chick
*G.blur den chick op 1.5
Men speelt er dan mee tot het gewenste "mijn motorchick komt door de Waxle keurigsdienst" niveau bereikt is.
Dit spelen gebeurt met wat lighting en wat brushes. Ta da. Dat of je hebt een erg lelijk plaatje en je bent blij dat je het orgineel nog niet hebt overschreven.
|{ brrr }] |
Verwijderd
2e is wat retoucheren, met zwart wit foto's is dit makkelijk, gewoon wat airbrushen desnoods op de layer zelf heel lichtjes, anders idd een overlay erop
Verwijderd
<edit>
nog een keer kijken, zit nog een schaduwfout in ook, kijk naar haar jas die geeft een grote schaduw op haar bovenbeen, en de mouw van die jas geeft geen schaduw op haar onderbeen...</edit>
Verwijderd
|{ brrr }] |
Verwijderd
volgens mij is het gewoon een lekker wijfieOp maandag 03 juni 2002 01:16 schreef martinweb.nl het volgende:
[..]
Maar zie die huid dan, dat is toch wel digitaal gedaan?
toch?
Verwijderd
kan vlgns mij geen filter tegenop.
daarbij een goede film gebruiken die mooi doorloopt.
en er zal zeker bij het inscannen wat gebeurt zijn...
Nee, geen geschoren benen...Op maandag 03 juni 2002 18:49 schreef Fat Mike het volgende:
misschien is die topicstarter zn plaatje wel een dude met geschoren benen
maar in ieder geval, dit is bijna zeker handmatig gedaan, met een filter op de camera lijkt me niet eigenlijk.
JA!Op maandag 03 juni 2002 23:08 schreef back.slash het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon een lekker wijfie
toch?
Maar zoals Hent hier schrijf geloof ik inderdaad niet dat dit alleen leuke belichting etcetera is...Op maandag 03 juni 2002 21:26 schreef SuBBaSS het volgende:
Volgens mij is dit gewoon een redelijk goddelijke dame met een fokkin dure camera genomen en dus niet onze huis, tuin en keuken Nikon. Zou het als het er superstrak uitziet meteen met fotosoep bewerkt moeten zijn?? Dan zit er wel heel wat werk in de Playboy dus!!
Op maandag 03 juni 2002 20:57 schreef Hent het volgende:
Als je kijkt naar de belichting van de dame en motor zie je dat haar achterwerk net zo licht is als haar benen, en de motor daar duidelijk donkerder is. Volgens mij gewoon een photoshop airbrush. (en anders heeft ze het perfecte lichaam zonder haar, moedervlekken littekens etc...)
<edit>
nog een keer kijken, zit nog een schaduwfout in ook, kijk naar haar jas die geeft een grote schaduw op haar bovenbeen, en de mouw van die jas geeft geen schaduw op haar onderbeen...</edit>
En hoe weet jij of het geen digitale foto is? Niet om irritant te doen ofzo, maar ben gewoon nieuwsgierig..Op maandag 03 juni 2002 23:27 schreef zkywalker het volgende:
softboxen bij het flitsen en flink wat poeder,
kan vlgns mij geen filter tegenop.
daarbij een goede film gebruiken die mooi doorloopt.
en er zal zeker bij het inscannen wat gebeurt zijn...
Expanding the inexpandable
Idd, hoe???Op maandag 03 juni 2002 23:53 schreef |HunterPro| het volgende:
moooooi!
...hoe?
edit:
dit zou trouwens ook nog vector kunnen zijn
Verwijderd
mijn vriendin is fotografe en werkt met al dat spul..Op maandag 03 juni 2002 23:43 schreef Expander het volgende:
[..]
En hoe weet jij of het geen digitale foto is? Niet om irritant te doen ofzo, maar ben gewoon nieuwsgierig..
ja, met ongelofelijk veel moeite kan dit vector-achtig zijn. maar het "kiewurd" is hier "wacom" en "smudge brush" in photoshop. ik heb heel wat foto's in tekeningen zien veranderen op die manier. het werkt goed, maar je originele foto moet zwaar high-res zijn.Op maandag 03 juni 2002 23:53 schreef |HunterPro| het volgende:
moooooi!
...hoe?
edit:
dit zou trouwens ook nog vector kunnen zijn
teveel zooi, te weinig tijd
neuh, weet je wel hoe gecompliceerd je model moet zijn om zo'n kwaliteit te halen? En trouwens, een render maakt geen belichtingsfouten (zie kuit van de vrouw)Op dinsdag 04 juni 2002 14:51 schreef Rinus het volgende:
is het geen render?
Zo duidelijk is dat allemaal niet.. Bovendien klopt die schaduw wel degelijk als je wat beter kijkt. Er zit WEL schaduw op haar onderbeen, precies waar die hoort en op precies dezelfde afstand van de mouw als op het bovenbeen.Op maandag 03 juni 2002 20:57 schreef Hent het volgende:
<edit>
Ze is er dus niet opgeplakt. Ge-edit is ze wel.
Verwijderd
Nog een keer terug naar die eerste plaat. Ik kijk waar het licht vandaan komt. Indicaties die ik hiervoor gebruik zijn de reflectie op het vizier van de helm, de reflectie op de tank vlak bij haar schoen(laars). Vooral die laatste, als het licht vanachter haar komt (bijverlichting) dan reflecteerd het niet zo heftig op die plek. De reflectie op het vizier geeft aan dat de lamp niet (zeg maar) haaks op de motorfiets staat. De beste verwijzing hiervoor is dat bolle stuk aan de achterkant van het vizier, het licht reflecteerd aan de voorkant, niet de zijkant of zoals de schaduw op haar bovenbeen aangeeft de achterkant.
Conclusie (in mijn ogen allemaal dan he) is dat er een lichtbron staat in de richting van de kijker aan de rechterkant van de camera.. Dan zit die schaduw van haar mouw aan de verkeerde kant. Misschien niet zo goed beschreven vorige post.
Er zullen heus wel meerdere lampen gebruikt zijn, maar degene die de meeste schaduw geeft is de belangrijkste.
(om dit te kunnen oplossen dan he)
idd, nu nog iets waarmee je 't maaktOp dinsdag 04 juni 2002 22:35 schreef mophor het volgende:
da's dus dat effect wattie bedoelt
Verwijderd
Hoi, en welkom op GoTOp woensdag 05 juni 2002 14:01 schreef screen-clean het volgende:
nou, mijn beeldscherm moet ik er weer van blurren!!!!
Een post zoals jij plaatste is helaas niet echt zoals het hoort te gaan. Het feit dat er hier al te veel offtopic geblaat is maakt daar geen verschil in, je post draagt gewoon absoluut niks bij
Zorg er voor dat je de
doorleest, daar staat alles in wat je moet weten Veel succes en nog veel plezier op ons forumpje