Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Tja Soms
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
hehe tnx.Op zondag 02 juni 2002 19:26 schreef WHiZZi het volgende:
Ik ben net terug van me vriendin.. Ik ga wel effe aan het werk hoor
ThE GaThErInG of a BuNcH of PpL
[flauw modus]Van het ene werkje naar het andere?Op zondag 02 juni 2002 19:26 schreef WHiZZi het volgende:
Ik ben net terug van me vriendin.. Ik ga wel effe aan het werk hoor
Van neuken naar meuken jah..Op zondag 02 juni 2002 19:50 schreef Mephisto het volgende:
[..]
[flauw modus]Van het ene werkje naar het andere?[/flauw modus]
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Slechts een klein verschilOp zondag 02 juni 2002 19:59 schreef WHiZZi het volgende:
Van neuken naar meuken jah..
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Nahja, 't is in beide gevallen doorwerken.Op zondag 02 juni 2002 20:00 schreef Traag het volgende:
[..]
Slechts een klein verschil![]()
![]()
![]()
Toch wel metOp zondag 02 juni 2002 20:01 schreef WHiZZi het volgende:
Nahja, 't is in beide gevallen doorwerken.

mag ik hopen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ROFLOp zondag 02 juni 2002 20:02 schreef Traag het volgende:
[..]
Toch wel met
[afbeelding]
mag ik hopen
Nee. Meuken kan ik heel goed zonder.. Alleen wel voor het klaarkomen even met de muis eruitOp zondag 02 juni 2002 20:02 schreef Traag het volgende:
[..]
Toch wel met
[afbeelding]
mag ik hopen
Neuken daarintegen heb ik wel zoiets gebruikt
Op zondag 02 juni 2002 20:04 schreef WHiZZi het volgende:
Nee. Meuken kan ik heel goed zonder.. Alleen wel voor het klaarkomen even met de muis eruit![]()
![]()
Neuken daarintegen heb ik wel zoiets gebruikt
Jeremy Clarkson
Weer 8 weg..
Voor de rest, bedankt voor de updates.
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
WeggehaaldOp zondag 02 juni 2002 20:58 schreef Vorlon het volgende:
Ehja, sorry hoor maar die laatste; motherboard monitor 5.1.0.7; stond er al... hier: http://www.tweakers.net/meuktracker/1748
Voor de rest, bedankt voor de updates.
Intentionally left blank
Dat mag.Op zondag 02 juni 2002 23:06 schreef crisp het volgende:
Mogen dingen als de GoT Tracker trouwens ook in de meuktracker, of wordt dat als spam gezien?
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Zijn er te weinig meuktracker-posters ofzo?
Heb zelf maandagavond een submit gedaan over een nieuw BIOS voor de Leadtek Geforce4 videokaarten, maar die staat er nog niet bij...
Even voor de zekerheid: submits voor de meuktracker gaan via dezelfde optie als submits voor nieuws toch?
Maar het is wel jammer.