Hé tweakerds!
Ok weer ellende
Situatie: Soms zijn we niet bereikbaar : telefonisch.
We hebben 2 partijen,
1) de man die de centrales bij ons onderhoudt/aangelegd heeft.
2) de kpn en hun isdn netwerk.
Wij hebben 3 verschillende telefooncentrales:
1x een samsung
1x een elmeg
1x ??? <- kan ik ff niet opkomen.
Soms is het zo dat we dus telefonisch niet bereikbaar zijn, hij gaat niet over maar je krijgt naar een tijdje gewoon tuut tuut tuut.
De man die de centrales onderhoudt heeft dit standpunt:
"Kijk ik heb 3 verschillende centrales en alle drie hebben soms geen verbinding met het netwerk van de KPN dus het is net even een te groot toeval dat we drie kappote centrales hebben daarbij komt dat ik er net, 2 week geleden, een nieuwe in heb gehangen en die heeft direct ook het probleem gehad. De fout zit dus bij het netwerk van de KPN."
Mijn vader heeft dus, toen de lijn er weer es uit lag de KPN gebeld (mobiel)
De tweede partij: De KPN zegt.
"Wij hebben toen gekeken via onze monitoren tot hoever we kwamen, dat is dus tot aan de telefooncentrale en niet verder, De fout zit dus bij jullie in de CentraleS."
Kortom a geeft b de schuld en b geeft a de schuld, wij als leek zitten er tussen in, maar het is wel zwaar klote want we zijn telefonisch, steeds vaker, niet bereikbaar.
En dat is lastig.
Verdere constateringen vanuit onze kant zijn:
We hebben een router (draytek) die af en toe meldt dat het D kanaal down is. als het D kanaal down is is verdere verbinding met internet niet mogelijk, misschien dat een van jullie dit iets zegt
Bij wie ligt nu de schuld/wat zouden we kunnen onder nemen om het iemand aansprakelijk te stellen???
Alvast bedankt mensen
Ok weer ellende
Situatie: Soms zijn we niet bereikbaar : telefonisch.
We hebben 2 partijen,
1) de man die de centrales bij ons onderhoudt/aangelegd heeft.
2) de kpn en hun isdn netwerk.
Wij hebben 3 verschillende telefooncentrales:
1x een samsung
1x een elmeg
1x ??? <- kan ik ff niet opkomen.
Soms is het zo dat we dus telefonisch niet bereikbaar zijn, hij gaat niet over maar je krijgt naar een tijdje gewoon tuut tuut tuut.
De man die de centrales onderhoudt heeft dit standpunt:
"Kijk ik heb 3 verschillende centrales en alle drie hebben soms geen verbinding met het netwerk van de KPN dus het is net even een te groot toeval dat we drie kappote centrales hebben daarbij komt dat ik er net, 2 week geleden, een nieuwe in heb gehangen en die heeft direct ook het probleem gehad. De fout zit dus bij het netwerk van de KPN."
Mijn vader heeft dus, toen de lijn er weer es uit lag de KPN gebeld (mobiel)
De tweede partij: De KPN zegt.
"Wij hebben toen gekeken via onze monitoren tot hoever we kwamen, dat is dus tot aan de telefooncentrale en niet verder, De fout zit dus bij jullie in de CentraleS."
Kortom a geeft b de schuld en b geeft a de schuld, wij als leek zitten er tussen in, maar het is wel zwaar klote want we zijn telefonisch, steeds vaker, niet bereikbaar.
En dat is lastig.
Verdere constateringen vanuit onze kant zijn:
We hebben een router (draytek) die af en toe meldt dat het D kanaal down is. als het D kanaal down is is verdere verbinding met internet niet mogelijk, misschien dat een van jullie dit iets zegt
Bij wie ligt nu de schuld/wat zouden we kunnen onder nemen om het iemand aansprakelijk te stellen???
Alvast bedankt mensen
http://www.NUiPhone.nl/