Mario Kart en Pilotwings maken gebruik van een DSP chip. Deze spellen doen het in de meeste gevallen niet. However, misschien dat er copyboxen te krijgen zijn waar die chip wel in zit en dan, je raad het al, doen die spellen het waarschijnlijk wel.
Star Fox, Vertex, Mega Man X2 en X3, Stunt Race FX zijn spellen met de FX chip. Nou heb ik weleens gelezen dat die spellen kunnen werken als er een FX chip in je CopyBox zit. Dit weet ik niet zeker, omdat er in de mijne geen een in zit.
Tales of Phantasia en Star Ocean zijn respectievelijk 40 en 64 (!) MBit. Deze zullen dus nooit werken op een copybox van 32M. Als het goed is zijn er wel 64 Mbit copyboxen te krijgen bij
www.lik-sang.com. Ik weet vervolgens (weer) niet of Star Ocean bijvoorbeeld dan zal werken, omdat er speciale compressietechnieken werden gebruikt in dat spel.
Voor vertalingen van Japanse RPG's die nooit in het Engels zijn verschenen kunnen jullie trouwens weleens
hier kijken.
Zoek op internet eens naar SNESTool. Daar kan je de Japanse spellen met deze vertalingen "inserten".
Veel plezier.
edit: typo's en ik zie aan je vorige post dat je al had gezocht. Tja, ik weet nog toen een maatje van mij ook die super deluxe wildcard kocht met 32 MBit RAM. 975 gulden. Het vreemde was wel dat hij geen Donkey Kong kon spelen en ik wel op mijn "oude normale" 32 Mbit.