Toon posts:

Het grote NWO mp Test topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 369 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Post hier al je vragen, opmerkingen, screenshots enz.

Graag geen flames aan Termite/P3int :)

Download mirrors:
http://garnaaldemo.planetinternet.be/NWO_MPBeta.zip
ftp://ftp.p3int.com/NWO_MPBeta.zip

Officiele site:
http://www.p3int.com

Screenshots:
http://www.scitzofreak.nl/nwo0.jpg
http://www.scitzofreak.nl/nwo1.jpg
http://www.scitzofreak.nl/nwo2.jpg
http://www.scitzofreak.nl/nwo3.jpg
http://www.scitzofreak.nl/nwo4.jpg

Ik ben zelf lang bezig geweest om het werkende te krijgen en dit is wat ik heb gevonden:

1: Als je ICS in XP gebruikt (internet connection sharing) disable dan de netwerkkaart voor je Lokale netwerk, anders gaat het zeker niet werken.

2: Drivers die ik voor mijn nvidia kaart gebruik: 29.17 (geleakt) te downloaden van guru3d.com

3: Als je je pagefile zelf een vaste waarde hebt gegeven, probeer die dan eens te vergroten, heeft bij mij ook geholpen.

4: Start dxdiag en zet de hardware acceleratie van je soundcard op 'basic' als je problemen met vastlopers/geluid hebt.

Verwijderd

Iemand mischien een idee wanneer der een patch voor de MP demo komt of een nieuwe MP Demo ? want dit is gewoon niet te doen :(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-01 20:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Voor de duidelijkheid, geen downloadsnelheden en andere semi-lege posts zoals in het vorige topic. Dat staat overigens in de Trashcan ;).

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Demo is best indrukwekkend, jammer dat teveel mensen de readme niet hebben gelezen.

De demo is dus officieel ALLEEN voor Win2k en WinXP, voor Win9X voor je dus geen support te verwachten.

Verder zitten er nog veel kleine bugs in, alsmede problemen met de masterserver.

Hopelijk komt er snel een patch

Verwijderd

Mag je hier wel vragen waarom hij bij mij niet werkt?
zoja;

Ik heb hem van de link hier boven, maar als ik een map laat loopt hij vast ik probeer dan een server te maken, dat wil niet.

en bij mij vind hij GEEN :'( servers :( wat kan dit zijn ik zit NIET in een netwerk ik hang gelijk aan @home

BTW ik heb wel XP pro.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 22:16 schreef Qorne het volgende:
Mag je hier wel vragen waarom hij bij mij niet werkt?
zoja;

Ik heb hem van de link hier boven, maar als ik een map laat loopt hij vast ik probeer dan een server te maken, dat wil niet.

en bij mij vind hij GEEN :'( servers :( wat kan dit zijn ik zit NIET in een netwerk ik hang gelijk aan @home

BTW ik heb wel XP pro.
Al mijn tips getest?

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 22:18 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Al mijn tips getest?
ja maar wat bedoel je met stap 3?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Heeft er iemand nog mooie screenshots? Dan weet ik of het de moeite waard is om het te installeren. :)

Of moet ik er gewoon niet aan beginnen? (en waarom dan?)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 22:20 schreef DataBeest het volgende:
Heeft er iemand nog mooie screenshots? Dan weet ik of het de moeite waard is om het te installeren. :)

Of moet ik er gewoon niet aan beginnen? (en waarom dan?)
Komen er zo aan!

Verwijderd

Ik heb dus ook een probleem:

Als ik een server wil maken:

Dan loopt die vast ... bij het laoding scherm.
Als ik een server wil joinen > ik druk op refresh (loopt die ook vast)

En ik heb 2 netwerkkaarten erin > en die voor me lokaal netwerk heb ik uitgeschakeld.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-10-2025

edward2

Schieten op de beesten

Tip 5, audigy gebruikers kunnen als het geluid hapert in dxdiag "hardwareversnelling" op "basis" zetten

Als iemand weet hoe je je pijltoetsen kan binden hoor ik dat graag :)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 22:25 schreef edward2 het volgende:
Tip 5, audigy gebruikers kunnen als het geluid hapert in dxdiag "hardwareversnelling" op "basis" zetten

ik heb zo'n Audigy geval, maar bij mij werkt de helegame nie

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 22:25 schreef edward2 het volgende:

Die ben ik vergeten erbij te zetten ja, doe ik zo ff.
Eerst ff screens maken->converten->uploaden :)

[edit]
Screens!:

http://www.scitzofreak.nl/nwo0.jpg
http://www.scitzofreak.nl/nwo1.jpg
http://www.scitzofreak.nl/nwo2.jpg
http://www.scitzofreak.nl/nwo3.jpg
http://www.scitzofreak.nl/nwo4.jpg

Verwijderd

Hmmz , als ik bij inet (bij servers) Refresh klik komen der maar + - 20 servers :{ maar weet iemand al wanneer der een patch komt of een hele nieuwe demo :?

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 23:11 schreef DazZta het volgende:
Hmmz , als ik bij inet (bij servers) Refresh klik komen der maar + - 20 servers :{ maar weet iemand al wanneer der een patch komt of een hele nieuwe demo :?
DAMN dat krijg ik niet eens :'( het spel werkt bij mij TOTAAL niet :(

Verwijderd

ziet er geil uit :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 23:11 schreef DazZta het volgende:
Je kan toch even op de mainsite kijken?

En denk je dat er binnen 1 dag een patch uitkomt of een nieuwe demo? |:(

De mainserver is half down en die zijn ze aan het repareren, mij lukt het trouwens meestal wel om een server te joinen, en dat ie altijd aangeeft dat er maar 1 player op is komt omdat ie geen goede info doorgeeft, er zijn wel meerdere spelers.

• mistaoutlaw
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-12-2025
Hi there.
Als ik join game doe, kies voor inet en dan refresh doe blijft nwo hangen.
Hoe zou dit komen?
ik heb driver 29.40

I was born intelligent - education ruined me

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 23:31 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Je kan toch even op de mainsite kijken?

En denk je dat er binnen 1 dag een patch uitkomt of een nieuwe demo? |:(

De mainserver is half down en die zijn ze aan het repareren, mij lukt het trouwens meestal wel om een server te joinen, en dat ie altijd aangeeft dat er maar 1 player op is komt omdat ie geen goede info doorgeeft, er zijn wel meerdere spelers.
wat doe ik fout? hij werkt hier totaal NIET en hij heeft een errorlog file van 521kb :( of zegt dat totaal niks :?

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Het is wel te hopen dat ze niet lang wachten met een demopatch, anders gaat heel het effect van de MPdemo verloren omdat er simpelweg niet aan spelen toegekomen kan worden, ik hoop op 10-14 dagen.

Als je nou de basiczaken zoals keymapping en audigy support aanpakken, komen ze al een eind.

IK kan me nog steeds niet voorstellen dat ze niet met een audigy testen en het mappen van keys is helemaal onbegrijpelijk.

Ik geef het spel nog steeds een hele goede kans.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 23:33 schreef Qorne het volgende:

[..]

wat doe ik fout? hij werkt hier totaal NIET en hij heeft een errorlog file van 521kb :( of zegt dat totaal niks :?
Dat is geen errorlog, alles wat de engine doet logged ie in dat bestand, ook errors dus zodat je een eventuele fout makkelijk kan tracen..

Geef de laatste 10 zinnen eens van coreErr.txt?

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Op zaterdag 01 juni 2002 23:33 schreef mistaoutlaw het volgende:
ik heb precies hetzelfde probleem. Nog niks voor kunnen vinden om dat op te lossen :'( . de enigste manier voor mij om nu nwo te spelen is zelf een server op te starten.

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 23:36 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Dat is geen errorlog, alles wat de engine doet logged ie in dat bestand, ook errors dus zodat je een eventuele fout makkelijk kan tracen..

Geef de laatste 10 zinnen eens van coreErr.txt?
Kijk het helebestand :P
http://members.home.nl/r.van.willigen/coreErr.txt

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 23:35 schreef edward2 het volgende:
Het is wel te hopen dat ze niet lang wachten met een demopatch, anders gaat heel het effect van de MPdemo verloren omdat er simpelweg niet aan spelen toegekomen kan worden, ik hoop op 10-14 dagen.

Als je nou de basiczaken zoals keymapping en audigy support aanpakken, komen ze al een eind.

IK kan me nog steeds niet voorstellen dat ze niet met een audigy testen en het mappen van keys is helemaal onbegrijpelijk.

Ik geef het spel nog steeds een hele goede kans.
Dat van die keys snap ik ook echt niet...
Maar hou er rekening dat SB geluidskaarten nou niet de meest probleemloze kaarten zijn..heb het vaak gehad dat de SB weer eens het probleem was.

En voor de rest, de demo is echt rockstable hier nu!
Als ik dat zeg lacht iedereen me uit :D maar hij crashed echt absoluut niet meer, kwestie van tweaken die zooi.

Maar iedereen loopt nu p3i zwaar te bashen en daar gaat die programmeur ook niet beter door coden...
Heb werkelijk medelijden met ze, hij was er zo trots op :'(

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 23:39 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Dat van die keys snap ik ook echt niet...
Maar hou er rekening dat SB geluidskaarten nou niet de meest probleemloze kaarten zijn..heb het vaak gehad dat de SB weer eens het probleem was.

En voor de rest, de demo is echt rockstable hier nu!
Als ik dat zeg lacht iedereen me uit :D maar hij crashed echt absoluut niet meer, kwestie van tweaken die zooi.

Maar iedereen loopt nu p3i zwaar te bashen en daar gaat die programmeur ook niet beter door coden...
PLEAS help mij ik heb zoo lang op die game gewacht en hij werkt gewoon niet, check ook me vorige posts

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 23:38 schreef Qorne het volgende:

[..]

Kijk het helebestand :P
http://members.home.nl/r.van.willigen/coreErr.txt
Geen error? hmmz
Gaat het geluid in een oneindige loop?

Denk toch echt drivers van soundcard of videocard.. probeer 29.17 eens, die is nieuwer dan 29.40 (hoe gek het ook klinkt :+)

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op zaterdag 01 juni 2002 23:39 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Ik kan daar zo kwaad om worden, het is een beginnend bedrijf met een enorm geavanceerde engine en ze zijn aan een enorm grote uitdagende klus begonnen.

Waarom kunnen mensen nou niets gewoon verslag uitbrengen van de dingen die fout gaan, details, en hun ongenoegen voor zichzelf houden, daar schiet niemand iets mee op.

Met een goed bugreport kunnen ze wat en zijn wij uiteindelijk ook geholpen, jammer dat we in een maatschappij leven waarin alles en iedereen door sommigen direct in de afgrond geboord worden bij de minste of geringste tegenvaller ipv met opbouwende kritiek te komen.

Btw, het p3forum kan ik steeds niet bereiken, overbelast?

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 23:45 schreef edward2 het volgende:

[..]

Ik kan daar zo kwaad om worden, het is een beginnend bedrijf met een enorm geavanceerde engine en ze zijn aan een enorm grote uitdagende klus begonnen.

Waarom kunnen mensen nou niets gewoon verslag uitbrengen van de dingen die fout gaan, details, en hun ongenoegen voor zichzelf houden, daar schiet niemand iets mee op.

Met een goed bugreport kunnen ze wat en zijn wij uiteindelijk ook geholpen, jammer dat we in een maatschappij leven waarin alles en iedereen door sommigen direct in de afgrond geboord worden bij de minste of geringste tegenvaller ipv met opbouwende kritiek te komen.

Btw, het p3forum kan ik steeds niet bereiken, overbelast?
Ik ga ook gewoon even een gedetaileerde lijst maken met alle bugs en vreemde zaken, en ik denk dat ik die dan gewoon mail ofzo, op het forum zetten schiet niet echt op...

Valt me nog mee dat 'Jimbo' nog op het forum komt na wat er allemaal naar zijn hoofd word geworpen..

(en idd. forum is nog steeds down, maar dat is wel vaker..is een crappy forum)

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 23:40 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Geen error? hmmz
Gaat het geluid in een oneindige loop?

Denk toch echt drivers van soundcard of videocard.. probeer 29.17 eens, die is nieuwer dan 29.40 (hoe gek het ook klinkt :+)
Ja geluid zit gaat de heletijd door ja.
die videodrivers heb ik al dat staat in de eerste post van de topic starter ja.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 23:52 schreef Qorne het volgende:

[..]

Ja geluid zit gaat de heletijd door ja.
die videodrivers heb ik al dat staat in de eerste post van de topic starter ja.
Heb je wel DX 8.1?
Probeer anders nieuwe soundcard drivers

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja ik stuur ze ook nog wat op, met heel m'n config en de bugs die ik ervaar.

Ik hoorde dat Jimbo de enige echte programmeur is, dus dat zal de tijd voor een patch ook niet ten goede komen.

Sondblasters kunnen idd lastige krengen zijn, ID software ontdekte ook talloze bugs in de drivers.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 juni 2002 23:55 schreef edward2 het volgende:
Ja ik stuur ze ook nog wat op, met heel m'n config en de bugs die ik ervaar.

Ik hoorde dat Jimbo de enige echte programmeur is, dus dat zal de tijd voor een patch ook niet ten goede komen.

Sondblasters kunnen idd lastige krengen zijn, ID software ontdekte ook talloze bugs in de drivers.
Idd, extreem knap is het, want hij is de enige programmeur van het team, heeft dus ff in zijn eentje die engine geschreven :D :7

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 23:54 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Heb je wel DX 8.1?
Probeer anders nieuwe soundcard drivers
dat probleem is nu over ik heb het op basic gezet en heb nu ook sound in de menus, enz. maar als hij gaat laden, heb ik geeen preloader ofzo. en er gebeurt niks me PC doet allemaal dingen en aan het "eind" het lijkt dat ie klaar is hoor je ook geluid enzo. maar ik zie alleen nog die trein bij het laden. en er staat loading

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 23:57 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Idd, extreem knap is het, want hij is de enige programmeur van het team, heeft dus ff in zijn eentje die engine geschreven :D :7
dat dacht ik dus al vandaar dat het zo gaar is, als hun geen moeite doen om het te maken ga ik geen moeite doen om het te spelen :P >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 00:02 schreef Qorne het volgende:

[..]

dat dacht ik dus al vandaar dat het zo gaar is, als hun geen moeite doen om het te maken ga ik geen moeite doen om het te spelen :P >:)
:X

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op zondag 02 juni 2002 00:02 schreef Qorne het volgende:

[..]

Waarschijnlijk doen ze meer moeite dan ik in een halve week bijelkaar, maar ik kan me voorstellen dat het een gigantische hoeveelheid werk is en eigenlijk is het vragen om problemen als je zo weinig programmeurs hebt.

Maar het is niet speelklaar das duidelijk, jammer dat dat p3 forum niet bereikbaar is, daar staat soms wel eens wat nuttigs tussen.

Je zal zien dat bv. UT2003 nauwelijks bugs heeft, men heeft daar zo'n berg whiz kids en de nodige ervaringen met mainstreampc's, drivers ect...

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 00:10 schreef edward2 het volgende:

[..]
Je zal zien dat bv. UT2003 nauwelijks bugs heeft, men heeft daar zo'n berg whiz kids en de nodige ervaringen met mainstreampc's, drivers ect...
Dat is zo ja, je kan echt merken dat het een onervaren team is, ze hebben het al over een volgend spel :D
Enthousiast zijn ze iig wel!

Maar NWO komt er wel...is een aardig geavanceerd stukje techniek.
Graphics zijn heel mooi
Geluid is echt te gek
Iedereen zeurt over de vreemde beweging als je loopt..ik vind het juist perfect :P
etc etc

• DOCACE
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Ik heb hiero met die demo weinig problemen, alleen jammer dat het spel zo incompleet is.

Ik heb de volgende dingen (ook) opgemerkt :

- Het instellen van de controls gaat alleen met lettertoetsen, met functietoetsen gaat het snel mis.
- De muisondersteuning is niet volledig, alleen knop 1 en 2.
- Het beeld wil wel eens op de vreemdste momenten verspringen.
- Sommige muren verdwijnen gewoon als je er langs loopt.
- Het reloaden van sommige wapens gaat belachelijk snel.
- De minigun draaid niet :(
- Alternatief vuren resuteerd meestal naar een geweer dat door je hand steekt :)
- Waar is de sniperzoom :?
- Buy menu (N) is niet in te stellen in controls menu.
- Zodra je een server start of joint en je wilt daarna een andere server starten of joinen , dan gaat hetspel weer terug naar het spel waar je al in zit.
- Online een game joinen werkt niet echt.
- granaten exploderen alleen met rook (ik weet niet of dit hoort, maar volgens mij moet er een steekvlam of zoiets bij).
- springen over de daken gaat ook niet echt geweldig.
- Als je tegen een muur aan springt lijkt het net of je ff spiderman bent omdat je langzaam naar beneden zakt.

Kent er iemand nog meer problemen zo ?

DOC.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:13
yup het bevalt me wel, maar nu moeten die servers nog werken. Dit lijkt me echt een waardige opvolger van cs als het eenmaal goed werkt!

• DOCACE
  • Laatst online: 22-11-2025

DOCACE

Whut's up

Waar ik net nog achterkwam was dat de kogelhulzen zo leuk naar beneden rollen als je schiet op een schuin naar beneden aflopen weggetje :)

DOC.

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
ik probeer hem morgen wel....T is al laat :Z

tampert, kriminalpolizei

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 25-01 15:00
is nou dat hele oude topic getrashed :?
daar stond verdorie heel wat handige info in die ik nog nodig had |:(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 01:20 schreef Bamibal het volgende:
is nou dat hele oude topic getrashed :?
daar stond verdorie heel wat handige info in die ik nog nodig had |:(
dies weg ja, maar alles wat daar stond staat hier ook alleen beter en duidelijker voor zover ik weet..

Verwijderd

het lijkt gta3 wel met al die fouten :D

Verwijderd

kep hem gedownload en het werkt perfect op me windows 98 se pc.

Alleen klein bugje de minigun als je hem wilt reloaden dan stop het spel er mee :)

En hij stotert als de weet niet wattus :( fps over de 100 op 1024 x 786 met 32 bit kleuren en dat met een gf2 mx :)

Verwijderd

Op zaterdag 01 juni 2002 22:23 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Ik heb dus ook een probleem:

Als ik een server wil maken:

Dan loopt die vast ... bij het laoding scherm.
Als ik een server wil joinen > ik druk op refresh (loopt die ook vast)

En ik heb 2 netwerkkaarten erin > en die voor me lokaal netwerk heb ik uitgeschakeld.
kick

Verwijderd

en wtf bedoel je met stap3?

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 00:33

Rexomnium

Vincam aut moriar

Bij mij krijg ik hem dus absoluut niet aan de praat. Ik heb gisteravond de hele tijd van alles geprobeerd, maar ik sta op het punt om het op te geven.

Als ik het spel start, wordt het beeld zwart, mijn monitor springt een paar keer over (hoor je zo'n klik) en ik word weer terug gegooid naar de desktop, zonder enige foutmelding.

De vier punten die in de topicstarters post staan heb ik uitgevoerd.
Detonator 29.17
DXdiag -> geluidsversnelling in basic
ICS -> staat uit. Alsmede de tweede netwerkkaart
Pagefile = 1024 mb (vaste waarde)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Core: Engines loaded.
Core: Window created.
Core: Input system running.
Netw: Initialize server receive critical section.
Netw: Initialize network receive critical section.
Netw: Initialize master receive critical section.
Core: Engines initialized.
Failed to open file.
Failed to open file.
Core: Keymapper initialized.
D3D: Texture create begin.
Failed to create texture ..\data\graphics\ui\sysfont.tga from file.
D3D: Texture create end.
Failed to create texture ..\data\graphics\ui\stdcurs.tga from file.
Failed to create texture ..\data\graphics\ui\backdrop.tga from file.
Failed to create texture ..\data\graphics\ui\scrollbuttons.tga from file.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op zondag 02 juni 2002 11:00 schreef Metal-Kool4 het volgende:
en wtf bedoel je met stap3?
Page file is je virtual memory toch :?

• unfor
  • Laatst online: 21-01 17:46
Bij mij loopt hij ook alleen maar vast. 'k zal hem ff op mijn andere pc's proberen straks.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:31

admiral866

The King Personality Disorder

als je niet weet wat er met stap 3 bedoelt wordt dan is dit niet het probleem.
standaard staat het namelijk goed (automatisch grootte van pagefile aanpassen). En als je dit veranderd, dan weet je waar men het bij stap 3 over heeft.

Mocht je graag willen weten waar je het toch in kan stellen.
druk ff op winkey+pause/break

dan advanced, en dan settings, en dan tabblad advanced, en dan knopje change.
:)

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 11:15 schreef Un4GiveN het volgende:
Bij mij loopt hij ook alleen maar vast. 'k zal hem ff op mijn andere pc's proberen straks.
Ik heb hem ook op een andere pc geprobeerd > hetzelfde resultaat

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 17:53
Ziet er mooi uit, maar hij zal toch niet op mijn pc lopen :P
Jammer dat er zo weinig pics zijn :(

The devil is in the details.

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 01:42 schreef Esmer het volgende:
het lijkt gta3 wel met al die fouten :D
HUN? ik heb in GTA3 geeen 1 bug ondekt hoor

Welke bugs zitten er in dan? dat wil ik wel even weeten dan :D

Verwijderd

Kick , ik wil dat ook wel es weten :P

• Bloodclot
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

Op zondag 02 juni 2002 12:17 schreef Qorne het volgende:

[..]

Ik ook! had alleen last van de save/load bugje(iso) maar dat is verholpen en nergens last van gehad.

Ontopic:
Ik krijg het wel draaiende als ik zelf host. Maar alsnog zie ik sommige textures niet of flikkeren (heel soms). Geluid stoort een beetje, maar moet ik even veranderen. Ik gebruik een ATI radeon 8500 en winXP met drivers van een week oud ofzo.

Ik zie een andere keer, ik ga ff frituren en in het zonnetje zitten. Oant mazzels!

Verwijderd

Fuck nou eens op... dit is geen GTA3 topic > en we mochten niet OFFTOPIC gaan

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 13:36 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Fuck nou eens op... dit is geen GTA3 topic > en we mochten niet OFFTOPIC gaan
en jij hoeft niet zo grof te zijn :{

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025
Op zondag 02 juni 2002 12:17 schreef Qorne het volgende:

[..]

hier ook nergens last van met gta3 :D

Verwijderd

Topicstarter
Ja gewoon lekker doorgaan natuurlijk... :X

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op zondag 02 juni 2002 11:03 schreef RexomniuM het volgende:
Bij mij krijg ik hem dus absoluut niet aan de praat. Ik heb gisteravond de hele tijd van alles geprobeerd, maar ik sta op het punt om het op te geven.

Als ik het spel start, wordt het beeld zwart, mijn monitor springt een paar keer over (hoor je zo'n klik) en ik word weer terug gegooid naar de desktop, zonder enige foutmelding.

De vier punten die in de topicstarters post staan heb ik uitgevoerd.
Detonator 29.17
DXdiag -> geluidsversnelling in basic
ICS -> staat uit. Alsmede de tweede netwerkkaart
Pagefile = 1024 mb (vaste waarde)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Core: Engines loaded.
Core: Window created.
Core: Input system running.
Netw: Initialize server receive critical section.
Netw: Initialize network receive critical section.
Netw: Initialize master receive critical section.
Core: Engines initialized.
Failed to open file.
Failed to open file.
Core: Keymapper initialized.
Failed to create texture ..\data\graphics\ui\sysfont.tga from file.
Failed to create texture ..\data\graphics\ui\stdcurs.tga from file.
Failed to create texture ..\data\graphics\ui\backdrop.tga from file.
Failed to create texture ..\data\graphics\ui\scrollbuttons.tga from file.
uhm....

Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?

Specs dan ook nog maar ff:
TB 850
256 MB 133 mhz
Chaintech mobo
IBM 30 GB (hier is het spel op geïnstalleerd)
Maxtor 80 GB
SB Live
Geforce II GTS

WinXP
Detonator 29.17

• G1itch
  • Laatst online: 10:42
Ik heb net de NWO mp test (je weet wel, dat spel waar dit topic over gaat) ff gespeelt.
Zonder gekke problemen overigens.

Ik vond het er heel aardig uitzien, de schommelende camera als je loopt voelt wel natuurlijk aan, ook leuk dat als je vervolgens stil staat het beeld nog licht op en neer beweegt.

Alleen vond ik de textures vreemd 'bewegen'..
Heel vaag effect, ik heb ook nog nooit zoiets gezien, het lijkt alsof je, als je ergens heen loopt, de low-res textures daar ziet, en als je dan stilstaat worden ze door high-res vervangen, maar op een of andere vreemde manier lijken de muren hierdoor te bewegen.. Heel freaky! :?

• G1itch
  • Laatst online: 10:42
Op zondag 02 juni 2002 14:06 schreef RexomniuM het volgende:

[..]

uhm....

Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?

Specs dan ook nog maar ff:
[specs]
Ik heb er geen verstand van, dus schop me maar als ik iets stoms zeg...
Maar die foutmelding lijkt me te zeggen dat ie die .tga's niet kan vinden..
Heb je geprobeerd het spel opnieuw te installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Failed to open file.
Failed to open file.
Readonly?

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op zondag 02 juni 2002 14:19 schreef G1itch het volgende:

[..]

Ik heb er geen verstand van, dus schop me maar als ik iets stoms zeg...
Maar die foutmelding lijkt me te zeggen dat ie die .tga's niet kan vinden..
Heb je geprobeerd het spel opnieuw te installeren?
Yep, al 2x gedaan.
Op zondag 02 juni 2002 14:21 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Readonly?
Nope, alles bekeken en het ziet er normaal uit.

Verwijderd

ziet er wel goed uit!

beetje veel bugs maar okw

Verwijderd

Topicstarter
Rofl, profile van Jimbo op het nwonation forum:
Biography: Releases lousy tests..
Interests: Stop releasing lousy tests.
Occupation: Working on a better test! :)
:P

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op zondag 02 juni 2002 14:42 schreef RexomniuM het volgende:

[..]

Yep, al 2x gedaan.
[..]

Nope, alles bekeken en het ziet er normaal uit.
Laat maar zitten. Ik heb het spel draaiende gekregen. Alleen draaide het zo traag als dikke stront door een trechter met tegenwind in de winter op de planeet Pluto.

Dat wordt dus óf een nieuwe computer kopen óf iets nuttigers gaan doen.

Ik denk dat ik dat laatste maar ga doen :{

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 15:21 schreef RexomniuM het volgende:

[..]

Laat maar zitten. Ik heb het spel draaiende gekregen. Alleen draaide het zo traag als dikke stront door een trechter met tegenwind in de winter op de planeet Pluto.

Dat wordt dus óf een nieuwe computer kopen óf iets nuttigers gaan doen.

Ik denk dat ik dat laatste maar ga doen :{
Specs?

• Evilernie933
  • Laatst online: 08-01 22:55
Hm..Het ziet er zalig uit, maar ik kan de resolutie niet veranderen :( Het loopt op 1024, maar dat is iets te zwaar. Color Depth staat ook al op 16 bits...

tampert, kriminalpolizei

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op zondag 02 juni 2002 15:32 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

Specs?
TB 850
256 MB 133 mhz
Chaintech mobo
Maxtor 80 GB
SB Live
Geforce II GTS

WinXP
Detonator 29.17

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 15:42 schreef Evilernie het volgende:
Hm..Het ziet er zalig uit, maar ik kan de resolutie niet veranderen :( Het loopt op 1024, maar dat is iets te zwaar. Color Depth staat ook al op 16 bits...
Het draait altijd op 1024 en 32 bits kleurdiepte, wat je ook instelt, aangezien dat nog niet werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 15:42 schreef RexomniuM het volgende:

[..]

TB 850
256 MB 133 mhz
Chaintech mobo
Maxtor 80 GB
SB Live
Geforce II GTS

WinXP
Detonator 29.17
Mjah..GF2..tis ook geen quake of UT ofzo he..
Tis een spel wat heel wat geavanceerdere graphics op het scherm knalt.

• mistaoutlaw
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-12-2025
Hi there.
Hoe zou dit komen?
ik heb driver 29.40
Weet iemand al hoe dit komt/ heeft iemand dit al kunnen verhelpen??
voor de volledigheid mn specs:
http://home.planet.nl/~aslan054/specs.htm

I was born intelligent - education ruined me

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 17:30 schreef mistaoutlaw het volgende:

[..]

Weet iemand al hoe dit komt/ heeft iemand dit al kunnen verhelpen??
voor de volledigheid mn specs:
http://home.planet.nl/~aslan054/specs.htm
Geen idee, meeste mensen hebben daar geen last van... :?
Zit niets anders op dan drivers proberen..

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op zondag 02 juni 2002 15:17 schreef ScitzoFreak het volgende:
Rofl, profile van Jimbo op het nwonation forum:
[..]

:P
Haha, hij kan er gelukkig goed mee omgaan en hopelijk snel de fixes in de vorm van een patch released, dit spel heeft alles in zich om een grote te worden.

Niet op voorraad.

Verwijderd

Ik heb hem net ook ff uitgeprobeerd, en ik moet zegge dit kan een heel mooi spel worden. Alleen er zitten nog veels te veel bugs in. Maar waar al die flames op slaan vat ik ook niet echt nee. Dit is 'zoals al eerder gezegd' een startend games-bedrijfje met maar 1 programmeur. Als al dit werkt daadwerkelijk van 1 programmeur afkomt heb ik echt respect voor die kerel.

Als eerst zal ik ff opmerken dat ik het er heel mooi uit vind zien > vooral de heel erg gedetaileerde texures (vraagt wel een leuk systeem om het met een degelijke framerate te weergeven). Ook de wapen models vind ik er prima uit zien. zelfs als je ze op de grond heb gegooid zien ze er nog heel mooi uit (in tegenstelling tot cs).

Geluid is echt geweldig. Als je tegen verkeers borden, auto's ramen, etc schiet krijg je een enorm realistisch geluid te horen. Het enigste geluid wat ik nog niet mooi vindt is die van de AK-47. Het systeem van wapens kiezen op het begin is leuk bedacht. Het gaat niet meer in de vorm van kopen, maar hoeveel je kan dragen > je kan max 100kg dragen d8 ik.

een aantal bugs die ik had gevonden, vele zulle al eerder genoemd zijn hoor, maar daar let ik nu ff niet op.

- Ramen gaan nog niet kapot wanneer je ertegen aanschiet
- Heel veel clipping problemen nog, wanneer je bijv aan het laden bent, of wanneer je tegen een muur aanloopt.
-Veels te lange laadt tijden.
-Reloaden werkt nog niet optimaal, als je gun leeg is en je drukt op r van reload begint die te reloaden > als je daarna nog een keer drukt begint tie weer opnieuw. En toen ik het 5 keer achter elkaar had gedaan was ik ineens al me ammo kwijt :?
- Wapens oppakken gaat nog veels te moeilijk > dit is niet echt een bug, maar het schiet gewoon niet op. Je moet namelijk eerst bukken, dan met je croshair op het wapen richten > zodat het wapen oplicht, en dan moet je nog is op de use-knop drukke. In een dik vuurgevecht heb je daar denk niet echt tijd voor.

naja ik mail die gasten wel een keer een complete bug-list, want dit heb ik alleen getest toen ik me eigen server had gemaakt.

Online heb ik nog nix geprobeert. Zal ik beinnekort ff gaan doen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 20:13 schreef Volo het volgende:
Ik heb hem net ook ff uitgeprobeerd, en ik moet zegge dit kan een heel mooi spel worden. Alleen er zitten nog veels te veel bugs in. Maar waar al die flames op slaan vat ik ook niet echt nee. Dit is 'zoals al eerder gezegd' een startend games-bedrijfje met maar 1 programmeur. Als al dit werkt daadwerkelijk van 1 programmeur afkomt heb ik echt respect voor die kerel.

Als eerst zal ik ff opmerken dat ik het er heel mooi uit vind zien > vooral de heel erg gedetaileerde texures (vraagt wel een leuk systeem om het met een degelijke framerate te weergeven). Ook de wapen models vind ik er prima uit zien. zelfs als je ze op de grond heb gegooid zien ze er nog heel mooi uit (in tegenstelling tot cs).

Geluid is echt geweldig. Als je tegen verkeers borden, auto's ramen, etc schiet krijg je een enorm realistisch geluid te horen. Het enigste geluid wat ik nog niet mooi vindt is die van de AK-47. Het systeem van wapens kiezen op het begin is leuk bedacht. Het gaat niet meer in de vorm van kopen, maar hoeveel je kan dragen > je kan max 100kg dragen d8 ik.

een aantal bugs die ik had gevonden, vele zulle al eerder genoemd zijn hoor, maar daar let ik nu ff niet op.

- Ramen gaan nog niet kapot wanneer je ertegen aanschiet
- Heel veel clipping problemen nog, wanneer je bijv aan het laden bent, of wanneer je tegen een muur aanloopt.
-Veels te lange laadt tijden.
-Reloaden werkt nog niet optimaal, als je gun leeg is en je drukt op r van reload begint die te reloaden > als je daarna nog een keer drukt begint tie weer opnieuw. En toen ik het 5 keer achter elkaar had gedaan was ik ineens al me ammo kwijt :?
- Wapens oppakken gaat nog veels te moeilijk > dit is niet echt een bug, maar het schiet gewoon niet op. Je moet namelijk eerst bukken, dan met je croshair op het wapen richten > zodat het wapen oplicht, en dan moet je nog is op de use-knop drukke. In een dik vuurgevecht heb je daar denk niet echt tijd voor.

naja ik mail die gasten wel een keer een complete bug-list, want dit heb ik alleen getest toen ik me eigen server had gemaakt.

Online heb ik nog nix geprobeert. Zal ik beinnekort ff gaan doen.
Dat reloaden werkt wel goed...
Als jij in real life een nieuw magazijn erin doet, en je gooit em er weer uit en doet er weer een nieuwe in, dan ben je je ammo echt kwijt hoor :P

En de laadtijden zijn helemaal niet lang vind ik, 30 tot 45 sec ofzo denk ik.

Lijkt lang omdat er geen statusbalk is...

• VeldKoe
  • Niet online
net gespeeld, ennnn.. het lijkt me weinig nieuws bieden zo op het eerste gezicht
soort counter tegen terror weeral, eerlijk gezegd geen behoefte aan
de engine vond ik wel zeer knap
daarnaast enige leuke dat je je eigen voeten kan zien :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 20:42 schreef VeldKoe het volgende:
net gespeeld, ennnn.. het lijkt me weinig nieuws bieden zo op het eerste gezicht
soort counter tegen terror weeral, eerlijk gezegd geen behoefte aan
de engine vond ik wel zeer knap
daarnaast enige leuke dat je je eigen voeten kan zien :+
Hm, gameplay is toch echt wel origineel hoor.

Verwijderd

ik vond het eigenlijk heel droog weinig actie als je een opponent tegen komt....wegspringen ofzow en snelle bewegingen maken gaat er traag....misschien ff wennen??

anyway graphics zijn super!
ziet er heel mooi uit goede level opbouw en lopen vind ik helemaal te gek :)

wordt denk ik wel een waardige CS opvolger (teminste als alles draait *D)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 21:45 schreef vdpoort het volgende:
ik vond het eigenlijk heel droog weinig actie als je een opponent tegen komt....wegspringen ofzow en snelle bewegingen maken gaat er traag....misschien ff wennen??
:? :?

Dan moet je Q3 gaan spelen als je snelheid en geen realisme wil..

Verwijderd

Weet iemand eigelijk al of die server problemen opgelost zijn ???? want ik wil nou wel es met meer als 1 man spelen :P

Verwijderd

Op zondag 02 juni 2002 21:53 schreef ScitzoFreak het volgende:

[..]

:? :?

Dan moet je Q3 gaan spelen als je snelheid en geen realisme wil..
Daar heb je gelijk in maar zeg nou zelf die ''batles'kunnen ook veeel beter

Verwijderd

Beta Update!
Posted by AvengR on Sunday, June 2 2002
Right now, both Jimbo And Webmaster @ P3interactive are answering questions over at our forums. Here are Jimbo's latest update about the state of the beta:
Hey guys, Jimbo from Termite here. First post for me in these forums, will be plenty more. As we all know we have a plethora of bugs and problems with the NWO MP Test.

Don't dispair though, there are 5 main issues that cause 90% of the problems.

1) Compatibility. You need all the latest drivers (as NWO uses features that are only in the very latest drivers). You also need a 32-meg 3D-card and some AGP memory allocated (it normally is all automatically, 16-32 megs). Due to a memory leak you also need atleast 256 megs of memory, the more the better.

2) There is a _huge_ bug with clients leaving a game crashing the server!! This one is pure evil. Basically holds us all back from playing the game properly. I have gone through alot of coreErr.txt files from users, when they've experienced a crashed server, and they all have a deleted client at the end of the file, at the crash. Our servers at the office can handle deleting clients just fine for some reason.

3) The minigun can crash the game when reloading. Also a really nasty one as it's kinda hard to get people to not use the mini.

4) Hosting a server on Win98 is no fun. This is because networking priority boosts are reversed on Win98 compared to Win2K/WinXP. This causes severe lag under Win98. I know alot of people use Win98 as their gaming OS for the extra Fps's.

5) Controls setup causes alot of games to crash.

The #2 bug is the one that is the most evil, since it brings the server down with every 3rd or so of the clients that crash. Once #2 is gone the servers should be stable anyway.

The Master-server got seriously screwed up at the release of the test. It now atleast reports number of players in a game and a medium ping. It is not completely solved as it requires an update to the OS on the master machine. As it is now, servers with 0 ping either don't have any players in them (except the server-player) or they're playing on a Lan.

The net-speed should be set to Cable or below in the network options. It was set on Lan in the install zip. When set to cable your client only sends ~600 bytes per second on average.

I've had a couple of good games when I set up servers and players joined me. One eight player game really got the action going and it was a blast! Everything worked fine. Other times there were some players joining that had a 150+ latency and they skipped around quite a bit. It seems as a ~100 latency and very little packetloss is a requirement for this very first public test of the network code.

Jimbo
Termite

[in case you didn't notice :7 ]

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 02 juni 2002 21:57 schreef vdpoort het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in maar zeg nou zelf die ''batles'kunnen ook veeel beter
Gevechten vind ik de beste ooit, die kogels die naast je inslaan en al dat stof als er op je geschoten word :7

Verwijderd

hmm dan zal ik het wel verkeerd hebben ...hope so...GFX is maasterlijk >:)

Verwijderd

Ik zal het ook eens proberen, tis wel een test, maar dat was Wolfenstein ook...

• Oakley
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 14:20
Mensen met een ATI Radeon 8500 moeten deze game zeker eens proberen, ook al is ie nog buggy...
De details zijn echt super. En ook prachtige dynamische speler schaduwen. Voor de mensen zonder deze kaart kunnen filmpjes kijken. Zoals op deze pagina:

http://hem.passagen.se/erikbobo/nwo.htm

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 16:07 schreef Oakley het volgende:
Mensen met een ATI Radeon 8500 moeten deze game zeker eens proberen, ook al is ie nog buggy...
De details zijn echt super. En ook prachtige dynamische speler schaduwen. Voor de mensen zonder deze kaart kunnen filmpjes kijken. Zoals op deze pagina:

http://hem.passagen.se/erikbobo/nwo.htm
Ehm, vanwaar speciaal een radeon, gf3 en gf4 zijn net zo goed/beter.

• Oakley
Dat weet ik ook niet precies, ze hebben zich volgens mij veel meer gericht op de drivers van de ATI kaarten. Op een of andere manier ziet de game er veel mooier uit op een ATI Radeon 8500 dan op een Geforce 4. De game gebruikt ook de speciale features van de Radeon kaart.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 19:40 schreef Oakley het volgende:
Dat weet ik ook niet precies, ze hebben zich volgens mij veel meer gericht op de drivers van de ATI kaarten. Op een of andere manier ziet de game er veel mooier uit op een ATI Radeon 8500 dan op een Geforce 4. De game gebruikt ook de speciale features van de Radeon kaart.
Kheb em ook op een radeon 8500 gezien en ik zie dus absoluut geen enkel verschil met men eigen Gf3.. :?

Verwijderd

Ik wil een server starten maar wil graag weten ivm men NAT welke port ik moet instellen . Iemand enig idee ??

• Oakley
Weet ik niet, vraag het ff op http://forum.nwogamer.com

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 03 juni 2002 20:23 schreef Stellarc het volgende:
Ik wil een server starten maar wil graag weten ivm men NAT welke port ik moet instellen . Iemand enig idee ??
FF netstat runnen terwijl je een server opstart.

Verwijderd

moet zeggen, de lichtval ziet er errug mooi uit!

Verwijderd

Master operational!
Posted by AvengR on Tuesday, June 4 2002
Jimbo posted this update over at our forums earlier today.
The master-server has now been fixed! The full effect requires an update of the client aswell though.

For now it reports ping-times and number of players properly.

We are now working towards completing an update to the test - removing the really annoying bugs and especially the ones that keep crashing the servers.

Although we would have preferred to keep the critical bugs out of the test, it does what a test is supposed to - we are finding and fixing a ton of problems now.

Compatibility issues have been quite annoying. Unfortunately, there is very little we can do here except to wait for new drivers.
We're happy that so many of you do get the game running good, in some cases even fast on low spec machines.

The update to the test is going to be out as soon as possible. Days.

NWO seems to be destined to live a fast-paced and wild life! Think it wants to be a star?

We're sorry for the inconvenience for all of you that have not got it running yet.

To all of you who brought NWO to the #1 spot in downloads on FilePlanet, and #6 in all-time most downloaded - our sincere thanks!

Jimbo
Termite

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 14:54 schreef Samor het volgende:
moet zeggen, de lichtval ziet er errug mooi uit!
idd! Het licht is echt zo mooi gedaan. Nog nergens gezien in een andere fps.

Zeker als je een vuur gevecht heb in een donker steegje, is rondtuit prachtig. Heb het gister ff op lan geprobeert met paar mense, en dat werkte perfect.

Ik kijk uit naar een volgende update/demo.

(online werkt het trouwens niet bij mij. Bij het refreshe loopt hij vast)

• Bloodclot
  • Nu online

Bloodclot

Jawier!

als ik wil connecten op een internet server loopt ie vast bij Loading screen. na 10 minuten wachten ben ik het meestal zat

• Oakley
Komt allemaal wel goed, gewoon nog ff geduld hebben (dat zijn we inmiddels wel gewend :9)
Pagina: 1 2 Laatste